Acest produs este compatibil cu masina dumneavoastra: Ford Focus C-Max (2003-2007) - 1.8 04/04 - 03/07 92/125 1798 Q7DA, QQDA, QQDB benzina
Descriere: Caseta directie, pentru roti 15", 16", 17" hidraulic,
Contine burduf si bieleta directie FOMOCO, fara capete bara
Pretul afisat este cu piesa veche la schimb
Part Number: 3314
Producator: Ford Motor Company
Exista mai multe componente in sistemul de servodirectie al vehiculului Ford Focus CMax care faciliteaza rotirea si directionarea vehiculului cu precizie. Una din ele este Caseta directie Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 125 cp. Masinile de odinioara aveau volanele uriase si necesitau multa muschi pentru a gestiona sistemul de directie manuala. Datorita tehnologiei, vehiculele moderne Ford Focus CMax sunt mult mai usor de rotit si de directionat.
Componentele majore ale sistemului de servodirectie intre volan si treapta de directie includ volanul insusi, coloana de directie, cuplajul de directie, treapta de directie, furtunurile de servodirectie si pompa de servodirectie. De obicei, sistemul de servodirectie a fost hidraulic, dar sistemele de servodirectie electrica devin din ce in ce mai frecvente. Sistemele de directie electrica constau din componente suplimentare, inclusiv diferiti senzori, fire, actuatoare, motoare si o unitate de comanda electronica.
Exista trei tipuri de baza de sisteme de servodirectie gasite in vehicule: servodirectia hidraulica (HPS), servodirectia electrica (EPHS) si servodirectia complet electrica (EPS). Servodirectia electrica si electronica se refera la acelasi sistem.
Servodirectia hidraulica (HPS) foloseste presiunea hidraulica furnizata de o pompa actionata de motor, cunoscuta sub numele de pompa de servodirectie, pentru a ajuta miscarea rotirii volanului. Pompa servodirectiei este rotita de sistemul de actionare accesoriu sau de cureaua serpentina si furnizeaza lichid de servodirectie presurizat furtunului de servodirectie lateral inalt, care o livreaza catre partea de intrare a supapei de comanda a servodirectiei la treapta de directie. Lichidul de servodirectie este extras din rezervorul de lichid de servodirectie care este mentinut la nivelul adecvat de un furtun de servodirectie lateral redus care returneaza fluidul din transmisie la o presiune mult mai mica.
HPS ofera multe dezavantaje. Deoarece pompa de servodirectie echipata pe majoritatea vehiculelor functioneaza constant si pompeaza fluid tot timpul, aceasta iroseste cai putere. Aceasta energie irosita se traduce prin irosirea combustibilului si emisii mai mari. In plus, acest sistem este susceptibil la scurgeri si zgomote si, de obicei, duce la esec din cauza unei curele rupte.
Directia hidraulica electrica (EPHS) este un hibrid de hidraulic si electric. In acest sistem, o pompa hidraulica isi obtine energia de la un motor electric in loc de o curea actionata de motor. In EPHS, curelele de transmisie obisnuite si scripetele care actioneaza o pompa de servodirectie sunt inlocuite cu un motor fara perii. Servodirectia este actionata de acest motor electric, care reduce cantitatea de putere care trebuie luata de la motor.
In sistemul de servodirectie electrica (EPS), un motor electric inlocuieste pompa hidraulica si se stabileste un sistem de servodirectie complet electric. Motorul electric este fie atasat la caseta de directie al Ford Focus CMax, fie la coloana de directie. Unitatea de control electronic controleaza dinamica directiei. EPS este adesea un sistem preferat, deoarece are ca rezultat o economie mai buna de combustibil si emisii mai mici. Asta in cazul care este servodirectie electrica asistata.
EPS ofera multe avantaje suplimentare. Cantitatea de asistenta oferita de EPS este usor de reglat in functie de tipul vehiculului, viteza rutiera si chiar preferintele soferului. Un alt beneficiu este eliminarea pericolelor asupra mediului generate de scurgerea si eliminarea lichidului de servodirectie hidraulic. In plus, asistenta electrica nu se pierde atunci cand motorul se defecteaza sau se opreste, in timp ce asistenta hidraulica nu mai functioneaza daca motorul se opreste.
De asemenea, sunt proiectate si implementate sisteme de directie „Steer-by-wire” sau „drive-by-wire”. Aceste sisteme elimina conexiunea mecanica dintre volan si sistemul de directie, inlocuindu-l cu un sistem de control pur electronic. Acest sistem elibereaza mult spatiu in tabloul de bord, care poate fi folosit pentru alte lucruri.
Exista doua tipuri principale de trepte de directie utilizate pentru majoritatea vehiculelor moderne: treapta de directie cu cremaliera si pinion si treapta de directie cu recirculare. Stilul cu cremaliera si pinion este de departe cel mai comun, dar mingea de recirculare este inca utilizata pe unele camioane si vehicule mai grele si foloseste intotdeauna un brat Pitman pentru a transfera miscarea catre legatura de directie.
Caseta directie Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 125 cp cu cremaliera si pinion traduce aportul directiei soferului in miscarea rotilor din fata pentru rotire.
In acest sistem, un pinion este conectat la arborele de directie, ceea ce inseamna ca, pe masura ce volanul este rotit, acesta intoarce pinionul intr-o miscare circulara, apoi muta cremaliera intr-o miscare liniara. Practic se foloseste miscarea de rotatie a volanului, apoi transforma acea miscare de rotatie in miscare liniara, care este necesara pentru a roti rotile. La ambele capete ale raftului de directie sunt burdufuri din plastic cauciucate, care se fixeaza pe corpul raftului si pe partea mobila a raftului pentru a impiedica patrunderea prafului si resturilor in unitatea de pinion si pinion.
Mecanismul de directie cu bila recirculant traduce, de asemenea, aportul directiei soferului in miscarea rotilor pentru rotire. In acest sistem, o cutie este fixata peste o unitate de melc care contine multi rulmenti cu bile. Acesti rulmenti cu bile se invart in jurul unitatii melc si se deplaseaza intr-un canal de recirculare, apoi inapoi in unitatea melc. Cand volanul este rotit, antrenorul melcat se roteste si forteaza bilele sa apese pe canalul din interiorul piulitei. Presiunea bilelor forteaza piulita sa se deplaseze de-a lungul tractiunii melcate care roteste un brat Pitman, misca legatura de directie si, in cele din urma, roteste rotile.
Coloana de directie este carcasa care mentine volanul si arborele in siguranta. Cuplajul de directie este situat in partea inferioara a arborelui de directie. Aceasta este o articulatie care permite volanului sa se roteasca fara a se lega in coloana, datorita faptului ca arborele de intrare si coloana de directie nu sunt aliniate perfect si la un unghi usor unul fata de celalalt. Cuplajul de directie conecteaza volanul si arborele la treapta de directie.
Daca vehiculul dvs. are caseta servodirectie hidraulica, exista doua furtunuri principale de servodirectie: furtunul lateral inalt (presiune inalta) si furtunul lateral scazut (presiune scazuta). Ambele sunt atasate la cremaliera si pinion cu accesorii filetate din alama. Furtunul lateral inalt este atasat la pompa de servodirectie cu un accesoriu filetat din alama, in timp ce furtunul lateral inferior aluneca peste o teava mica si este fixat cu o clema pentru furtun. Furtunul lateral inalt transporta fluidul de servodirectie presurizat la treapta de directie pentru a oferi asistenta la intrarile de directie. Furtunul lateral scazut transporta fluidul de joasa presiune inapoi la pompa si rezervor.
Datorita numeroaselor componente ale sistemelor de servodirectie si de transmisie si datorita naturii lor coezive, o inspectie a acestor sisteme ar trebui sa fie aprofundata. Componentele hidraulice, inclusiv pompa servodirectiei si furtunurile, ar trebui sa fie inspectate pentru scurgeri. Centura de servodirectie trebuie verificata pentru a nu se deteriora, fisura, uzura si etanseitatea. Trebuie verificat mecanismul de directie pentru a observa daca nu exista pierderi si scurgeri. Cizmele burdufului de pe un rack si pinionul ar trebui sa fie inspectate pentru a nu se rupe si deteriora. Volanul si coloana trebuie sa fie sigure, iar cuplajul de directie trebuie sa fie strans, dar sa se deplaseze liber fara zgomote. Componentele electronice ale servodirectiei trebuie inspectate vizual pentru a nu se deteriora.
Servodirectia ar trebui sa fie actionata atat la stanga, cat si la dreapta in timp ce conduceti pentru a inspecta legarea, zgomotele si usurinta operarii. Sistemul de servodirectie si echipamentul de directie contribuie foarte mult la functionarea in siguranta a vehiculului dumneavoastra. Solicitati unui tehnician certificat Ford sa inspecteze toate componentele sistemelor de servodirectie si de transmisie a vehiculului, conform celor prezentate mai sus, cel putin o data pe an.
Cand inlocuiti Caseta directie Ford Focus CMax 1.8 125 cp , este esential sa cautati magazin online de piese auto de inalta calitate. Ford ofera o gama completa de Caseta directie Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8 125 cp usor de instalat, de calitate premium, de lunga durata, care sunt proiectati, fabricati, testati si validati la standardele OEM pentru performanta si durabilitate maxima
Caseta directie Ford Focus C-Max 2003-2007 1.8
Caseta directie Ford Focus CMax 1.8 benzina
Pretul afisat la produsul caseta directie este cu piesa veche la schimb
Taxa lipsa piesa veche la schimb este de 250 Euro + TVA
Ford ofera piese si servicii la preturi avantajoase, indiferent de vârsta autovechiculelor, în conformitate cu normele legale. Oferim o gama larga de piese de schimb, fabricate conform standardelor de calitate Ford si îti pot oferi piese originale Ford la preturi foarte mici, pentru vehiculele mai vechi. Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producatorul Ford pe linia de fabricatie.
Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi !
Diferenta este ca trebuie predat produsul piesa veche la schimb in momentul livrarii sau achitarii taxei lipsa piesa veche in valoare de 250 euro + TVA .Termenul de returnare piesa veche la schimb este de 15 zile calendaristice de la primirea coletului.Dupa aceasta data produsul piesa veche nu mai este luat retur de catre Ford.
Conditiile pentru acceptare piesa veche Ford originala
- sa fie returnata in cutia Ford cu care acesta a fost livrata si protejata cutia si codul Ford inscris pe cutie
- sa fie asamblata si curata
- sa nu fie sparta sau crapata
- sa nu fie indoita sau rupta
- sa nu aiba urme de lovituri mecanice
- sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil
- costul transportului este suportat de catre PieseFord.ro daca este livrata prin UrgentCargus
- banii sunt rambursati comform platii efectuate cash sau card ulterior dupa ce piesa veche intruneste conditiile de retur
-in caz ca nu intruneste este returnata clientului cu plata transport la destinatie.
Cum ma pot asigura ca piesele montate sunt piese originale Ford? Este simplu. Sigla Ford este extrem de vizibila si constituie calea cea mai simpla de a identifica o piesa originala Ford si de a va asigura ca vehiculul dumneavoastra este exact ca înainte de intrarea in service
Piesele originale Ford sunt proiectate si fabricate pentru a se potrivi perfect si pentru a functiona impecabil.
Folosirea unei alte piese, în locul uneia originale Ford, poate afecta considerabil performantele vehiculului.
Piesele originale Ford:
- Asigura o performanta maxima în materie de siguranta a ocupantilor si a pietonilor
- Sunt testate pentru a garanta o performanta conform specificatiilor
- Sunt absolut conforme cu dimensiunile, tolerantele si calitatea pieselor instalate din fabrica
- Pot fi montate rapid fara a depasi intervalul alocat reparatiei, conform normativelor Ford
- Readuc vehiculul la starea initiala
- Pastreaza neafectata garantia vehiculului
- Asigura cea mai buna valoare de revânzare a vehicului
