Acest produs este compatibil cu masina dumneavoastra: Ford C-Max (2007-2011) - 1.6 TDCi 02.07 - 66/90 1560 HHDA, HHDB, GPDA diesel
Descriere: Deflector aer radiator apa stanga
Part Number: 9313
Producator: Ford Motor Company
Un scut din plastic de protectie impotriva motorului (sub capac, sub scut) protejeaza compartimentul motorului de apa si murdarie. Intr-o masura mica, reduce rezistenta aerodinamica si, prin urmare, imbunatateste economia de combustibil pe autostrada. In unele masini, scutul impotriva stropirii motorului redirectioneaza fluxul de aer peste componentele care trebuie racite, cum ar fi un vas de ulei sau un alternator. Unele camioane au un scut metalic impotriva stropirii.
Carenajele de roata (aripa interioara) este un capac de plastic instalat in interiorul rotii bine intre roata si aripa la Ford C-Max 2007-2011 1.6 TDCi 90 cp
Protejeaza caroseria masinii, precum si cablajul si alte componente instalate in interiorul rotii. Fiecare roata din fata are captuseala sa proprie. In unele masini, fantanile rotilor din spate sunt, de asemenea, protejate de captuselile de protectie, dar carenajele din spate se rup rar.
Datorita amplasarii acestor piese, acestea se deterioreaza adesea. Este o problema obisnuita cu care trebuie sa se confrunte multi soferi, mai ales iarna. Piesele din plastic devin fragile atunci cand sunt reci si se rup usor atunci cand circulati peste zapada, resturi rutiere sau cand parcati pe o bordura inalta. Unii producatori de autovehicule proiecteaza masini astfel incat scuturile sa fie indepartate de fiecare data cand se schimba uleiul. Din acest motiv, unele elemente de fixare se uzeaza si se pierd in timp. Daca elementele de fixare lipsesc sau sunt rupte, s-ar putea sa observati un scut de stropire atarnand si zgariind drumul. Un scut de motor Ford slabit poate face, de asemenea, un zgomot de zgarieturi cand conduceti.
Toate masinile au un scut de protectie impotriva motorului? Nu, unele masini mai vechi nu o au. Masinile si SUV-urile moderne au cel putin un scut impotriva stropirii sub motor. Un scut a motorului este slabit in aceasta masina. Unele vehicule au mai multe scuturi care protejeaza alte parti ale trenului de rulare.
Ce se intampla daca lipseste o protectie impotriva stropirii motorului? Daca lipseste, stropirea cu apa si nisip poate provoca uzura mai rapida a unor parti din compartimentul motorului, cum ar fi un alternator sau curea de transmisie. De asemenea, am vazut cateva probleme electrice cauzate de un scut de stropire lipsa. Exemplele includ probleme cu o pompa de spalare parbriz sau lumini de ceata sau coroziunea in interiorul cutiilor de sigurante si a conectorilor cablajului de transmisie. Sarea rutiera utilizata in lunile de iarna dauneaza in mod special componentelor electrice. Daca un vas de ulei pentru motor sau transmisie este fabricat din otel stantat, s-ar putea sa se rugineasca in timp, daca nu este protejat.
Daca unul dintre captuselile de protectie din fata este partial rupt sau lipseste, apa va stropi in interiorul fantanii rotii si pe spatele ansamblului farurilor. Acest lucru cauzeaza adesea coroziune si alte probleme cu cablajul farului si conectorii, precum si cu alte unitati electrice amplasate in sondele rotilor. Intr-un Ford Mondeo, mai vechi, de exemplu, cutia releului este amplasata chiar in fata rotii din stanga fata, sub unitatea farului din stanga. Coroziunea din interiorul acelei cutii va provoca multe probleme electrice, inclusiv la pornire.
Daca un scut de protectie sau o captuseala a aripii atarna slabit, mecanicul dvs. ar putea sa-l re-fixeze. Daca un scut liber sau o captuseala aripilor de protectie sunt partial rupte si nu pot fi fixate corespunzator, acestea trebuie inlocuite, deoarece un scut sau o captuseala slabita poate deveni o problema de siguranta daca se separa in timpul conducerii.Daca piesa nu este disponibila, mecanicul dvs. va poate recomanda sa o scoateti temporar daca este sigur sa conduceti fara ea.
Scutul impotriva stropirii motorului protejeaza compartimentul motorului de apa si murdarie. Intr-o masura mica, reduce rezistenta aerodinamica si, prin urmare, imbunatateste economia de combustibil pe autostrada. In unele autoturisme, scutul impotriva stropirii motorului redirectioneaza fluxul de aer peste componentele care trebuie racite, cum ar fi un vas de ulei sau un alternator. Pentru a rezerva o intalnire, sunati-ne. Va vom oferi oferta noastra de reparatii auto la preturi accesibile, fara taxe ascunse. Un scut de stropire a motorului, sau uneori numit si placa de protectie sau capac inferior al motorului, este un capac de plastic sau metal situat la partea inferioara a motorului vehiculului. Poate proteja motorul vehiculelor de eventualele daune cauzate de multe elemente diferite. In functie de conditiile de drum, scuturile si capacele motorului pot fi slabite sau rupte, facandu-le ineficiente pentru protectia impotriva stropirii.
Cum inlocuim singuri Deflector aer radiator apa stanga Ford CMax 2007-2011 1.6 TDCi 90 cp
- Asigurati vehiculul pe o suprafata plana, asigurandu-va ca vehiculul nu se va rostogoli sau se va apleca atunci cand este ridicat.
- Utilizati un cric pentru a ridica vehiculul.
- Asigurati vehiculul cu suporturile cricului pe ambele parti pentru siguranta inainte de a incepe orice lucrare.
- Localizati scutul impotriva stropirii motorului.
- Inspectati scutul de protectie impotriva deteriorarii.
- Indepartati scutul vechi, deteriorat.
- Inspectati locatiile de montare si hardware-ul pentru a detecta deteriorari, inlocuiti-le dupa cum este necesar.
- Instalati un nou scut pentru stropirea motorului.
- Asigurati-va ca scutul impotriva stropirii motorului este sigur.
- Testarea vehiculului si a soselei inferioare pentru verificarea reparatiilor.
Capacele de plastic dintr-un compartiment motor servesc cateva scopuri:
Scopul evident, cosmetic al mentinerii unui aspect „curat”. Protejati soferul de piesele in miscare si de suprafetele murdare atunci cand efectuati cele mai elementare lucrari de intretinere (verificarea uleiului). Acestea ascund, de asemenea, lucruri cu care nu ar trebui sa fie deranjati de oameni neinstruiti. Controlul zgomotului motorului, reducerea acestuia atat in cabina pasagerilor, cat si in vecinatatea exterioara a vehiculului (totusi, un scop cosmetic) Controlul fluxului de aer peste parti ale motorului si echipamentele de sustinere pentru a mentine o racire adecvata . Creste timpul de intretinere, astfel incat mecanica sa poata incarca mai mult (probabil ca nu este intentia proiectului, dar este un efect. Scoaterea capacelor nu va afecta performanta vehiculului. Fluxul de aer din interiorul compartimentului motorului nu afecteaza performantele aerodinamice, deci nu va avea impact asupra manevrabilitatii, acceleratiei sau consumului de combustibil. Scoaterea ar putea determina unele componente, in special componentele electronice, sa functioneze la o temperatura mai ridicata, reducand astfel longevitatea acestora. Nu stiu ca fiecare masina cu capac le necesita pentru racirea componentelor, dar probabil ca unele o fac. Stiu ca computerele au adesea aceste huse interne pentru a controla fluxul de aer, iar motoarele devin mai computerizate cu mai multi senzori, racirea corecta a acelor electronice din compartimentul motorului altfel fierbinte este importanta.
Deflector aer radiator apa stanga Ford C-Max 2007-2011 1.6 TDCi
Deflector aer radiator apa stanga Ford CMax 2007-2011 1.6 TDCi diesel