Piese auto Ford B-Max 1.5 TDCi 75 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford B-Max 1.5 TDCi 75 cp

Piese Ford B-Max 1.5 TDCi UGJC 55 KW

Piese Ford BMax 2012 - 2017 1.5 TDCi 75 cp, diesel



Cu un consum de 4,1 litri / 100 km - 69 mpg Marea Britanie - 57 mpg SUA (Media), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 16,5 secunde, o viteza maxima maxima de 98 mph (157 km / h), o bordura greutate de 287 kg (1307 kg), B MAX 1.5 TDCI 75HP Titanium are un motor turbo, Inline 4 cilindri, motor diesel.
Acest motor produce o putere maxima de 75 CP (74 CP - 55 kW) la 3750 rpm si un cuplu maxim de 185 Nm (136 lb.ft) la 1700 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.
Despre detaliile de sasiu responsabile de mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul pe deplasare, B MAX dispune de barele McPherson. Arcuri de bobina. suspensie frontala si arcuri de bobina. Bara de torsiune. suspensie spate. Dimensiunile stocurilor de anvelope sunt 195/55 pe jante de 16 inchi in fata, iar 195/55 pe jante de 16 in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare B Titan MAX 1.5 TDCI 75HP include discuri ventilate in fata si discuri in spate.
Modelul B MAX este o masina fabricata de Ford, cu 5 usi si 5 locuri, vanduta noua incepand cu anul 2012.

Cu un design axat pe familii, Ford-ul B-Max este una dintre cele mai inteligente masini pe care le puteti cumpara. Acest lucru se datoreaza in principal aranjamentului sau usor ingenios, care indeparteaza stalpii permanenti care se aseaza in mod normal intre scaunele din fata si din spate.

Deschiderea laterala mare rezultata face mult mai simpla fixarea in scaunele auto si manevrarea copiilor neincrezatori. Faptul ca usile din spate se deschid si ele, inseamna ca masina este usor de accesat chiar si in locurile de parcare stranse.

Interiorul rezistent a fost proiectat pentru a rezista vietii de familie, cu materiale plastice durabile si tapiterie dura: in timpul testarii, tesaturile de scaun Ford inmuiate in lapte si bauturi fastuoase, apoi le-au spalat in mod repetat cu velcro pentru a se asigura ca B-Max poate face fata vietii cu un copil mic . este si o valoare excelenta, masinile vechi de doi ani incepand cu mai putin de 9.000 de lire sterline.

S-ar putea sa credeti ca aceste caracteristici singure ar trebui sa o faca in topul listei pentru orice familie, dar B-Max nu a avut un succes atat de mult pe cat se asteptau si nu mai este la vanzare - in mare parte pana la forma sa nepopulara. Este un transportor de persoane mici, care arata ca un mic microbuz, intr-un moment in care familiile opteaza pentru traversari, care combina piesele mecanice din masinile conventionale cu designul robust al unui off-roader: masini precum Volkswagen T-Roc, Nissan Juke, Renault Captur si propriul EcoSport Ford, care nu costa mult mai mult pe piata de ocazie decat un B-Max. Ford Fiesta Active ofera o parte din inaltimea suplimentara intr-o forma mai asemanatoare cu masina.
Niciunul dintre acestea nu se apropie de practicitatea Fordului, care straluceste (aproape) pe tot parcursul, cu un cizme de 318 litri de dimensiuni rezonabile, care se extinde intr-un spatiu vast de 1.386 litri care se potriveste aproape cu cel mai mare Nissan Qashqai. Uriasa deschidere a usii laterale face ca briza sa obtina obiecte mari si voluminoase in spate.

B-Max foloseste aceleasi piese mecanice ca Ford Fiesta din generatia anterioara, deci este scurt si usor de manevrat. Cu toate acestea, inaltimea suplimentara o face rezonabil spatioasa si va gazdui cinci ocupanti fara a-si intrerupe alimentarea cu sange, chiar daca trei adulti din spate reprezinta o apasare.
Pe drum, B-Max a mostenit o parte din agilitatea Fiesta la schimbarea directiei, desi greutatea suplimentara inseamna ca nu este la fel de ascutita pe un drum intors. Cu toate acestea, este minunat in jurul orasului, cu o suspensie bine apreciata pentru a absorbi denivelarile si dimensiunile compacte care deschid mici locuri de parcare. Motoarele eficiente pe benzina si diesel ajuta la reducerea costurilor de functionare.
Cand s-a testat accidentul in 2012, Ford B-Max a obtinut un rating maxim de cinci stele din partea organizatiei independente Euro NCAP, ceea ce reprezinta o aprobare semnificativa a rezistentei masinii. Cu toate acestea, nu s-a trecut prin testele mai dure pe care trebuie sa le efectueze masinile mai moderne si ii lipseste o tehnologie avansata, cum ar fi avertizarea la orb. Franarea automata de urgenta a fost optionala.
De pe scaunul soferului, nu poti sa nu observi ca tabloul de bord este dintr-o alta epoca; layout-ul strecurat de butoane a fost clar conceput inainte ca ecranele tactile sa devina ceva obisnuit, iar rezultatul este controlul aglomerat, care poate fi folosit cu usurinta atunci cand este in miscare. Apple CarPlay si Android Auto, care faciliteaza controlul aplicatiilor de telefon, nu sunt disponibile. Fiabilitatea este, de asemenea, mai proasta decat cele mai moderne Fords, proprietarii raportand probleme electrice minore si zguduind panouri interioare.
Masina este inca cu capul si umerii in fata altor transportatori mici, precum Kia Venga, Hyundai ix20, Honda Jazz, Vauxhall Meriva, Nissan Note si Citroen C3 Picasso. Dar faptul ca ultimele trei dintre aceste autoturisme au fost intrerupte fara o inlocuire directa - ca B-Max - este o dovada suplimentara ca cumparatorii prefera mai mult stil decat B-Max si rivalii sai.

B-MAX este raspunsul Ford la MPV-uri mici precum Opel Meriva - o masina practica de familie care imbina o multime de spatii exterioare cu o amprenta compacta, asemanatoare hatchback. Dar, spre deosebire de concurenta, B-MAX are un trump card sub forma unui aranjament unic de usi - usile din spate culiseaza deschis si nu exista stalpi centrali intre usile din fata si cele din spate. Acest lucru face ca accesul la randul din spate sa fie extraordinar de usor si inseamna ca B-MAX este cu usurinta cel mai practic mic MPV de vanzare.
Sub usile fanteziste, B-MAX se bazeaza pe aceeasi platforma ca Fiesta, astfel incat exista un echilibru bine apreciat intre confortul de calatorie si similitudinea. Pentru cei care trec de la un hatchback la un operator de transport pentru prima data, B-MAX este o alegere inteligenta. Pe de alta parte, cei folositi la MPV-uri pot gasi B-MAX o firma tactila.
Gama motorului este larga, incepand cu o benzina simpla de 90 CP de 1,4 litri. Cei mai multi cumparatori vor gasi unul dintre celelalte motoare mai versatile, indiferent daca merg pentru un diesel TDCI de 1,6 litri sau Ecoboost de 1,0 litri, oferit fie cu 100PS, fie cu 125 CP. Cei care doresc un automat sunt limitati la o benzina de 1,6 litri cu 105 CP, ceea ce, din pacate, nu este deosebit de bun atunci cand vine vorba de emisii.
In ciuda noului aranjament de usi, B-MAX gestioneaza un rating Euro NCAP de cinci stele, plus ca ofera un interior frumos decupat si un portbagaj mare. Capacitatea bagajelor este de 318 litri cu scaunele la locul lor, extensibile la 1386 litri daca le pliati plat, lucru usor de facut. Copiii sau adultii se vor incadra confortabil in randul din spate si - desigur - nu vor avea nicio problema sa intre si sa iasa. Montarea scaunelor pentru copii este, de asemenea, un doddle.
Practic este imbunatatit in continuare prin o multime de mici atingeri suplimentare, cum ar fi plase de harta, suporturi de sticle, prize 12v, buzunarele usilor mari si o oglinda cu unghi larg pentru verificarea pasagerilor din spate. In total, B-MAX este un pachet excelent, lasat doar usor prin preturi destul de mari, motoare diesel usor agitate si cateva butoane interioare confuze.