Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford CMax 2011-2015

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford C-Max (2011-2015)

Acesta este cel de-al doilea C-Max al Ford, unul dintre cele zece modele pe care Ford le va înlocui pe noua sa platformă C globală - există un Grand C-Max mai mare, trei modele Focus, plus versiuni hibride și electrice, iar până în 2012 acesta ” voi sta la baza a 2 m de unități anual.

Este noul Grand C-Max care va lua numele și în America de Nord și va satisface 60% dintre clienții din Marea Britanie pe care Ford susține că acum îi doresc opțiunea de șase sau șapte locuri, dar este cel mai mic C-Max pe care l-am încercat . Citiți mai departe pentru prima revizuire a vehiculului de la CAR a noului Ford C-Max 1.6 TDCI.
Deci, noul Ford C-Max este bun de condus?

Desigur motorizari Ford CMax 2011-2015. Cu fiecare generație succesivă de Focus piese auto originale Ford CMax 2011-2015 , Ford pare să se îndepărteze mai mult de distracție motorizari Ford CMax 2011-201 și de rafinament , dar aceasta este într-adevăr o mașină care vă va plăcea să conduceți. Niciodată biroul CAR nu a luptat atât de tare pentru cheile unui MPV și niciodată fiecare membru nu a înmânat fob în ziua următoare însoțit de cuvinte piese auto Ford CMax 2011-2015 precum „excelent” și „grozav”.

Noua piese auto originale Ford C-Max (2011-2015) direcție complet electrică economisește combustibil și nu este la fel de bună ca înainte, dar după ce ați fost ajustat la primul trimestru de blocare, veți găsi un sistem ascuțit și incisiv, fără interferențe confuze. Șoferii care provin de la alte MPV-uri vor trebui într-adevăr să se calibreze.

De asemenea, curge foarte binepiese auto Ford C-Max (2011-2015) . Indiferent dacă este un A-drum rapid, un drum B accidentat sau pur și simplu traversează un sens giratoriu, C-Max funcționează întotdeauna în sincronizare. Este ușor și confortabil să absoarbă imperfecțiunile suprafeței, dar este controlat, astfel încât să nu răspunzi sau să plutești în sus și în jos. Este, de asemenea, un croazier liniștit, rafinat și ușor.

Singurul lucru în care acest C-Max motorizari Ford C-Max (2011-2015) nu este rapid. Are doar 81 CP / tonă și va fi și mai încet odată ce va fi încărcat cu copiii și cu toți cei care se ocupă. Ați putea merge la noi motoare Ecoboost de la Ford (unități pe benzină care combină injecția directă și turbocompresia), dar motoarele diesel vor oferi întotdeauna mult mai mulți kilometri pe galon: vă recomandăm 2.0 TDCi pentru 1000 euro dacă vă puteți întinde până la acesta.


Sistemul de control al vectorului de cuplu Ford este, de asemenea, standard pe întreaga gamă C-Max și folosește sistemul de frânare al autovehiculului pentru a imita efectul unui difuzor de cuplu adecvat. Încărcați-vă printr-un colț strâns, iar roata din față este frânată, trimițând mai mult cuplu motor la roata exterioară. Dacă șoferul dvs. mediu va simți vreodată avantajele sau dacă este necesar pe un MPV diesel lent este discutabil, dar va fi excelent pentru Focus ST.

Cum rămâne cu noul Ford C-Max?

Să împărțim această parte în două și să pornim în față unde vor sta mama și tata. Poziția de conducere este destul de perfectă, suficient de ridicată pentru a oferi o vedere decentă deasupra traficului, dar suficient de scăzută încât să nu vă simțiți niciodată atracți. Un parbriz mare înseamnă multă lumină și vizibilitate, deși coloana D grasă creează un mare punct orb.

La fel ca Focusul obișnuit, există o gamă uriașă de materiale plastice, dintre care cele mai bune sunt aspectele de vârf de calmar, în timp ce cele mai grave sunt doar medii. Există și o revoltă de forme și, după simplitatea unui gen de Touran, C-Max intimidează inițial. Există prea multe butoane mici, care nu se simt suficient de diferite, așa că sunteți forțați să vă uitați în jos pentru a le găsi, apoi priviți spre micul ecran de afișare din partea de sus a tabloului, apoi re-focalizați pe drum. Cel mai bine să utilizați comenzile montate pe roată atunci când puteți sau lăsați cealaltă jumătate pentru a controla radioul.
Și dacă nu ești șofer?

Jumătatea din spate a C-Max este destul de convențională. Există două versiuni ale rivalului Scenic de la Ford, C-Max pe care l-am testat aici și Grand C-Max. Acesta din urmă prezintă o ampatament mai lungă de 140 mm, o linie de acoperiș cu 58 mm mai mare, uși glisante și șapte locuri, deci este ideal dacă ai o familie mare.

C-Max obișnuit este mai simplu: există uși convenționale și doar cinci locuri, cu rândul din spate despărțit 40/20/40 și capabil să se plieze. Sistemul Comfort al Ford este o opțiune, care permite rabatarea scaunului central și scaunele exterioare să alunece înapoi și pentru mai mult spațiu. Inteligent, dar nu mult mai inteligent decât un Focus Estate. Din experiența trecută, Ford știe că C-Max vinde cuplurilor în vârstă cărora le place poziția ridicată; Grand C-Max este cel pentru mame și tați ai căror copii încă nu au fugit din cuib.
Verdict

Aici sunt multe de plăcut, dar un Focus Estate va fi la fel de capabil și mai distractiv de condus, iar Grand C-Max este o mașină mai flexibilă pentru o familie mare. Cumpărați un C-Max și veți obține un MPV excelent, dar problemele sale vin din interior: Ford face atât de multe alte mașini grozave.

Motorizari Ford CMax 2011-2015

Piese Ford CMax 2011-2015

Marcile noastre