Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford CMax 2016-2020

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford C-Max (2016-2020)

Nimeni nu îl poate acuza pe Ford că a ignorat piața transportatorilor de persoane sau a companiilor de transport. Desfășoară nu mai puțin de cinci modele distincte, de la Tourneo Courier bazat pe dublu până la marea și luxoasa Galaxy. Între cele mai bune sunt S-MAX și acesta, C-MAX bazat pe Focus. Este disponibil în lungimi standard și mai lungi ale ampatamentului, acesta din urmă cunoscut sub numele de Ford Grand C-MAX și revizuit separat. Grand C-MAX are șapte locuri unde standardul C-MAX oferă cinci. Chiar și așa, standardul C-MAX este mai practic și mai versatil decât hatchback-ul Focus fără a fi mai mare, cel puțin extern, deci este la fel de ușor să parchezi și să parcurgi străzile aglomerate.
Cu toate acestea, o altă rasă de vehicule, SUV-ul, a apărut ca un rival foarte puternic la MPV-uri precum C-MAX. Numele lor sunt destul de cunoscute și includ SEAT Ateca, Nissan Qashqai și Skoda Kodiaq. Acestea aduc o notă de aventură pe piață, în cazul în care MPV-urile se pot simți mai degrabă neclintite. Cu toate acestea, C-MAX ghearele se întoarce doar prin modul în care conduce. Poate fi înalt, dar a fi bazat pe Focus îi oferă un avantaj real față de rivali.

Punctele sale puternice sunt vizibilitatea deosebită datorită poziției ridicate de conducere, combinată cu maniere impresionante de drum. Tot ce sticlă înseamnă că interiorul este luminos și aerisit. Cele trei scaune din spate sunt individuale, mai degrabă decât o bancă și pot fi îndepărtate pentru a crea o zonă mare de încărcare deschisă.

Există patru motoare în linia C-MAX; trei benzine și un diesel. Cele trei motoare pe benzină sunt unități moderne cu turbocompresie, disponibile sub formă de 1,0 litri cu puteri de 100 și 125 CP, în timp ce există și o versiune mai puternică de 148 CP, care poate fi asociată doar cu o transmisie automată. Cele două benzine cu putere mai mică au o economie remarcabilă și cifre de emisii care se întorc până la 42.2mpg și emit 127-131g / km de CO2, ceea ce înseamnă că șoferii de mașini de companie plătesc o rată BiK de 29 sau 30%. Preferința noastră este pentru motorul de 123 CP. Costă doar în jur de 500 de euro, dar este mai periculos atunci când depășește și se simte mai relaxat pe autostradă.

Dacă efectuați în mod regulat călătorii lungi sau parcurgeți peste 12.000 de kilomotri pe an, motorul diesel are un sens financiar bun. Este de 1,5 litri cu 118 CP și oferă un amestec bun de performanță și economie care se întoarce până la 48,7mpg, cu emisii de CO2 de 124-132 g / km
Bazele Ford Focus înseamnă o manevrabilitate grozavă și, în timp ce conducerea sportivă nu este de obicei primul lucru pe care îl caută cumpărătorii de MPV, veți aprecia curând C-MAX pentru direcția sa inspirată de încredere, pentru libertatea de apăsare a corpului și pentru prinderea abundentă. Acest MPV oferă pasagerilor o plimbare lină, confortabilă, dar șoferul său se poate bucura de un drum întortocheat după ce a lăsat copiii.

Există doar trei niveluri de decupare oferite; Zetec, Titan și Titan X și toate sunt echipate generos. Modelele Zetec au jante din aliaj, precum și aer condiționat, parbriz încălzit, radio DAB și sistemul de recunoaștere vocală SYNC de la Ford.

Titanium adaugă SYNC 3, cu ecran tactil de opt inci, faruri și ștergătoare automate, aer condiționat în două zone și caracteristici precum intrarea fără cheie și geamurile electrice din față și din spate. În timp ce acesta ar trebui să fie toate echipamentele de care cel mai mult va avea nevoie, Titanium X adaugă caracteristici de lux precum un trapa panoramică și o tapițerie din piele. Cu toate acestea, există unele omisiuni notabile; Senzorul de navigație satelit și senzorii de parcare sunt suplimentar costisitori.

Ford C-MAX a terminat 34 din cele 75 de mașini clasate în sondajul nostru de satisfacție a proprietarilor Driver Power din 2018 pentru mașinile care sunt în prezent în vânzare în Marea Britanie, dar nu a apărut în sondajul nostru din 2019. În 2010, C-MAX a obținut cele cinci stele pentru siguranță în caz de accidente, dar organismul independent de testare a avariilor Euro NCAP a aruncat o altă privire asupra MPV în 2017 și și-a redus scorul la trei stele, reflectând faptul că este un model mai vechi fără cel mai recent tehnologie de siguranță.

C-MAX nu este cel mai ieftin dintre MPV-uri compacte, dar are o gamă largă de talente, este plăcut atât pentru șoferi cât și pentru pasageri și ar trebui să fie și o plăcere deținută.

Motoarele Ford C-MAX EcoBoost pe benzină sunt de ultimă generație; ideal pentru proprietarii care realizează călătorii urbane scurte și cei cu kilometraj anual mic până la mediu

În ciuda faptului că este un transportator de persoane, Ford C-MAX conduce și se descurcă ca un Ford Focus, deci este mai mult decât un meci pentru rivalii săi de la volan. Suspensia este puțin fermă, dar acest lucru ajută la controlul înclinării corpului în colțuri, în timp ce direcția este precisă și sensibilă. Toate modelele sunt dotate standard cu un sistem de vectorizare a cuplului. Acest lucru trimite putere roților din față individuale pentru a vă oferi cea mai mare prindere posibilă în orice moment.

Mașinile pe bază de EcoBoost sunt distractive de condus, cu o notă a motorului care trântește și (mai ales în versiunile mai puternice) o mulțime de oomph depășire. Motorina este lină și liniștită și este chiar mai economică pentru a porni, având în același timp multă putere în rezerva pentru croaziera relaxată pe autostradă.
Motoare pe benzină Ford C-MAX

Motoarele EcoBoost pe benzină oferite sunt ideale pentru proprietarii care efectuează călătorii urbane scurte și pentru cei cu kilometraj mic până la mediu. Toate cele trei variante sunt relativ liniștite în C-MAX, în special la viteze mai mari de autostradă.

Cea mai mică este însă cam lentă, întrucât 1,0 litri 98bhp durează 12,9 secunde pentru a trece de la 0-62 km / h, cu versiunea de 123 CP, făcând același lucru în 11,0 secunde. Ambii necesită un picior greu, ceea ce le doare negativ economia de combustibil. Cei 148 CP de 1,5 litri cu cutia de viteze automată durează 10,2 secunde pentru a acoperi 0-62mph, dar este mult mai însetat.

Motoare diesel Ford C-MAX

Într-un loc de muncă precum C-MAX, unde performanța directă nu este o prioritate, motorul diesel merită luat în considerare pentru mixul său de condus și economie. Curentul de 118 litri de 1,5 CP, trece de la 0-62 mph într-un respectabil 9,9 secunde, în timp ce se întoarce în jur de 48,7mpg, potrivit Ford.

Cu toate acestea, dacă asociezi motorul diesel cu PowerShift cu șase trepte automate, performanțele sale scad semnificativ cu o durată de 12,4 secunde 0-62mph. Modelul automat este, de asemenea, mai scump de 1.300- 1.500 GBP decât manualul. Trebuie să luați în considerare prețul de achiziție și să echilibrați acest raport cu kilometrajul dvs. anual pentru a determina dacă un model pe benzină sau diesel se potrivește cel mai bine nevoilor dvs.
 

Motorizari Ford CMax 2016-2020

Piese Ford CMax 2016-2020

Marcile noastre