Piese auto Ford C-Max 2007-2011 1.6 Ti 100 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford C-Max 2007-2011 1.6 Ti 100 cp

Piese Ford C-Max 2007-2011 1.6 Ti HWDA, HWDB 74 KW

Piese Ford CMax 2007-2011 1.6 Ti 100 cp, benzina



FORD C-MAX 1.6 16V TREND

Pentru ca a trebuit sa-mi las masina in Germania, am luat masina asta ca masina de inchiriat.Masina este spatioasa, atat in ​​fata, cat si in spate si arata atat de bine si solid. Materiale placute in interior, mult spatiu de depozitare si mese pliabile la indemana pentru pasagerii din spate. Echipamentul este de asemenea suficient. Contoare ingrijite, clar citibile, o tulpina separata in spatele volanului cu butoane pentru functionarea radioului etc.Ceea ce m-a lovit este ca exista o modalitate de a cobori parbrizul stang dintr-o data, dar nu invers.Masina conduce de asemenea bine, in siguranta la viraje si asa mai departe, dar sistemul de control al tractiunii a functionat peste ore pentru a face fata conditiilor de iarna. In unele cazuri, masina voia doar sa mearga drept, iar directia / franarea / accelerarea nu a ajutat. In unele cazuri, masina nu s-a mai deplasat din locul sau in parcare. Cu siguranta combinatia cu anvelopele de vara pe aceasta vreme nu a ajutat cu adevarat. De asemenea, nu inteleg ca anvelopele de iarna nu sunt obligatorii in Olanda.In conditiile de vara, nu am nicio indoiala ca masina are o manevrabilitate buna, sigura si previzibila. Cred ca este suficient pentru cei mai multi. Pentru ce motor pot fi scurt. Acest lucru este suficient si motorul nu este prea insetat. Cu doar 100 CP, acest motor este destul de greu in aceasta masina cu un sistem de orez neted. Puteti urmari traficul destul de lin, dar cu siguranta nu este un monstru de viteza real. Cred ca motorul este suficient pentru un stil de conducere mai linistit. Personal as alege un motor mai puternic.As dori sa caracterizez aceasta masina ca un produs mediu bun, fara bibelouri pe care cineva nu le-ar cumpara cu usurinta cautand ceva de genul. Nu aveti probleme tehnice cu aceasta masina, dar asta ar fi foarte ciudat dupa numai 1000 de km.Aceasta masina a fost restituita de atunci companiei de inchiriere, deoarece masina mea de inchiriere a fost reparata.

2007 Ford Focus C-Max 1.6 Ti-VCT Ghia (man. 5) revizuire detaliata a performantei, viteza vs rpm si grafic de acceleratii

Diagrama completa de revizuire si acceleratii pentru Ford Focus C-Max 1.6 Ti-VCT Ghia (om. 5) in 2007, modelul cu caroserie cu 5 usi multifunctionale si Line-4 1596 cm3 / 97,2 cui, 84,5 kW / 115 Motor PS / 113 CP (ECE) oferit pana la jumatatea anului 2007 in Europa. Conform estimarii ProfessCars ™, acest Ford este capabil sa accelereze de la 0 la 60 mph in 10,8 sec, de la 0 la 100 km / h in 11,6 sec, de la 0 la 160 km / h (100 mph) in 34,8 sec si la sfertul de miscare timpul este de 18 sec.

Cu un consum de 6,6 litri / 100 km - 43 mpg Marea Britanie - 36 mpg SUA (medie), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 11,9 secunde, o viteza maxima maxima de 116 mph (186 km / h), o bordura greutate de 1379 kg (3040 lbs), Focus C MAX 1.6 Ti-VCT are un motor Inline 4 cilindri, aspirat natural, motor pe benzina.

Acest motor produce o putere maxima de 114 CP (112 CP - 84 kW) la 6000 rpm si un cuplu maxim de 155 Nm (114 lb.ft) la 4150 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.

Despre detaliile sasiului responsabile de mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul pe deplasare, dimensiunile anvelopelor Focus C MAX Stock sunt 205/55 pe jante de 16 inchi in fata, iar 205/55 pe jante de 16 in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare Focus C MAX 1.6 Ti-VCT include discuri ventilate in fata si discuri in spate. Modelul Focus C MAX este un automobil fabricat de Ford, vandut nou din anul 2007 pana in 2011

Cu un singur MPV in segmentul C nu mai puteti face in zilele noastre. Clientii isi doresc alegerea, asa ca Ford inlocuieste C-Max cu doua modele. Aceasta diviziune celulara produce gemeni fraterni; versiunea scurta va avea din nou cinci locuri, in timp ce noul Grand C-Max are usi glisante si poate transporta optional sapte persoane.Ford se dovedeste a fi destul de fertil. In momentul de fata, multi „copii” noi apar cu familia sau masinile se confrunta cu o renovare completa. De exemplu, o generatie complet proaspata este gata in segmentul C; Focusul este inca in incubator, pentru ca inca nu am reusit sa il conducem, dar varianta MPV a acestui hatchback poate juca deja in afara. Desi in timpul dezvoltarii in „burta” mamei Ford s-a intamplat ceva minunat; celula din care ar fi nascut noul C-Max a fost impartita in doua si dezvoltata in gemeni perfect sanatosi. Odata cu introducerea celei de-a doua generatii C-Max, marca are doua MPV-uri in clasa medie compacta pentru prima data in istorie. Deoarece aproximativ jumatate dintre cumparatorii din acest segment cauta o masina cu cel putin sase locuri, veti lipsi o multime de clienti cu doar cinci locuri in listele de preturi. Cu siguranta pentru ca Renault (Grand Scénic), Peugeot (5008) si Citroën (C4 Grand Picasso) furnizeaza deja o astfel de versiune cu sapte locuri. De aceea, intampinam si Grand C-Max, care este cu 14 centimetri mai lung si cu 6 centimetri mai mare decat fratele sau mai compact. Aceasta lungime suplimentara a creat mai mult spatiu in interior, iar Ford a creat si optiunea de a echipa C-Max cu doua scaune suplimentare.

O puteti vedea din exterior; in cazul in care scurtul C-Max are doua usi spate in mod normal, intri in Grand prin doua usi glisante spatioase. Odata ce stai, vei vedea ca cele doua versiuni transporta mobila diferita. Cele cinci locuri au acelasi sistem ca „vechiul” C-Max, unde puteti plia scaunul din spate inapoi, apoi deplasati cele doua scaune exterioare spre interior si usor inapoi pentru un loc mai spatios, cu mai mult spatiu pentru picioare.

In Grand C-Max, sistemul Walk Through este remarcabil; scaunul din mijloc poate (ca Mazda 5) sa se plieze sub scaunul din dreapta, astfel incat o pasarela sa apara pe cele doua scaune din spate. Potrivit Ford, acest lucru este util cand exista randuri pentru copii in randul mijlociu; nu trebuie sa pliati scaune - puteti - pentru a intra in spate. Destept, desi ca adult, nu ar trebui sa te gandesti sa faci aceasta petrecere infioratoare. Mai ales pentru cei mici, care se aplica si spatiului din locurile din spate. De altfel, scaunele se pliaza cu usurinta pentru a crea loc pentru o podea de incarcare plana.

Din punct de vedere practic, noua familie C-Max, prin urmare, puncteaza puncte, dar predecesorul a fost o vedeta in comportamentul de conducere. Ford promite ca noua generatie nu a compromis aceste gene dinamice. Asta suna bine, dar trebuie sa concluzionam ca masina noua conduce mai putin bine decat primul C-Max. Acest lucru se datoreaza in principal servodirectiei, care este acum complet electric si, prin urmare, ar trebui sa economiseasca combustibil. In opinia noastra, instalarea functioneaza prea usor si ne lipseste sentimentul „frumos” pe care precedentul C-Max a reusit sa-l ofere. Va trimiteti repede putin prea mult si simtiti ca va corectati prea des atunci cand virati. In plus, volanul ar dori sa se orienteze in pozitia „dreapta” dupa o indoire, care se simte foarte artificiala si distrage caracterul fin al masinii.

Aceasta distribuie fortele de actionare continuu intre rotile din fata. De exemplu, daca roata interioara pierde aderenta intr-un colt strans, sistemul stoarce puterea din acea parte pentru a trimite mai multa putere rotii exterioare. Pacat de controale, dar, in caz contrar, ai o masina draguta, ascutita, cu noul C-Max. Cu un confort suficient, apropo, deoarece sunetul si confortul la rulare sunt la un nivel ridicat.

Au fost oferite sase motoare de baza, gama impartindu-se perfect intre trei benzinarii si trei dieseluri. Unitatea diesel de 90 CP de 1,6 litri TDCi este urmata de o unitate TDCi de 1,8 litri de 115 CP. Totusi, alegerea gamei trebuie sa fie motorul TDCi de 2,0 litri de 135 litri de 135 litri. Sustinut de un schimbator de viteze cu sase trepte, acest motor are ritmul de a obtine cel mai mult de pe sasiul impresionant, mentinand in acelasi timp o potrivire a unui MPV. Toate dizelele au fost disponibile cu un filtru de particule Diesel (DPF) ecologic, care reduce emisiile daunatoare. Cumparatorii de benzina sunt gazduiti cu optiuni 100 CP 1,6 litri 16v, 125 CP 1,8 litri si 145 CP CP 2,0 litri.

Economie de combustibil peste tot a fost foarte buna pentru moment, motorul de 2,0 litri diesel bun pentru 48,7mpg pe ciclul combinat. Chiar si motoarele pe benzina sunt relativ frugale, nivelul de intrare 1, .6 litri capabil sa ajunga la putin peste 40 de mile de un galon de plumb, dar aceasta cifra va scadea semnificativ daca masina este incarcata si motorul extins.

C-MAX a avut intr-adevar un singur rival pentru coroana de vehicul in stil MPV cel mai performant, iar cand Honda a iesit la pensie pe Stream in 2005, Fordul a fost singurul drept alegerea soferului. Niciodata nu a existat un derivat Focus-manipularea duff-ului si odata ce ai abandonat copiii de la scoala, C-MAX este o masina de care te poti bucura pe traseul pana acasa

Pe parcursul ciclului de dezvoltare, s-a dezvoltat o configuratie de directie integrala electrica care oferea un feedback mult mai bun decat orice sistem de servodirectie electrica pana in prezent. Lucrul a fost totusi, totusi nu a fost la fel de bun ca carma existenta, asa ca, in ciuda faptului ca era, fara indoiala, inteligent, a fost abandonat. In schimb, Ford foloseste un sistem de pompe hidroelectrice care ofera o senzatie excelenta si o economie de combustibil de trei la suta fata de sistemele conventionale adaptate rivalilor. Acest lucru, insotit de celebrul suspensie spate a lamei de control, asigura ca C-MAX se simte un manevrant foarte capabil.

Piese de schimb aproximativ pe baza unui Focus C-MAX 1.6 Ti .

Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj va fi de aproximativ 215 euro si un alternator ar trebui sa fie aproape de 265 euro.Seturile de frana sunt in jur de 135 euro un ​​set frontal si un far de inlocuire este aproape de euro 140. O evacuare completa este de aproximativ 275 euro si un catalizator este de aproximativ 385 euro. Amortizoarele sunt in jur de 60 de euro fiecare si un radiator apa, aproximativ 140 de euro