Piese auto Ford C-Max 2007-2011 2.0 TDCi 136 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford C-Max 2007-2011 2.0 TDCi 136 cp

Piese Ford C-Max 2007-2011 2.0 TDCi G6DA, G6DB, G6DD 100 KW

Piese Ford CMax 2007-2011 2.0 TDCi 136 cp, diesel



C-Max 2.0 Tdci 136 cp de la Ford a aratat intotdeauna un pic mai dornic si functional in comparatie cu sora sa S-Max. Acesta din urma si-a micsorat dimensiunea cu unghiuri ascutite si o masina asemanatoare cu masina si, prin urmare, a impuscat prescurtarile.
Din fericire, Ford si-a indreptat acum atentia asupra purtatorului de copii pentru copii, oferindu-i in cele din urma modelului C-Max un design cinetic pentru a-l potrivi cu rivalii mai frumosi, cum ar fi C4 Picasso de la Citroen.
 
Deci, ce s-a schimbat cu Ford C-Max facelift?
Pe fata, nu prea mult. C-Max 2.0 Tdci 2007-2011, este inca o forma compacta, asemanatoare vanului, dar cateva modificari subtile au facut sa fie atat de clar si mai interesant de privit.
Cele mai mari schimbari exterioare se gasesc in fata. Ford a impodobit C-Max cu noua sa grila de familie trapezoidala si a remodelat farurile si farurile de ceata pentru a-i conferi un pic mai mult stil si prezenta S-Max.
Optati pentru farurile bi-xenon, iar luminile laterale formeaza o banda care urmeaza marginea principala a capotei, aratand putin ca sprancenele furioase atunci cand sunt pornite.
Pe partea din spate, clusterele de lumina din spate reproiectate prezinta o banda de LED-uri, incorporate in plastic transparent. In general pare mai agresiv. Perfect pentru parintele stresat cu intarziere pentru scoala.
Calitatea interioara a facut cativa pasi inainte, dar inca se urmareste in spatele Mondeo, cateva linii de modelare vizibile strica sentimentul altfel robust. Dar este bine pus la punct si se simte suficient de dur pentru a supravietui vietii de familie.
Faceti clic pe „Urmatorul” de mai jos pentru a citi restul primei noastre unitati Ford Focus C-Max
 
Cu ce ​​va place la Ford C-Max?
 
Este posibil ca Ford C-Max 2.0 Tdci sa-si fi aruncat ecusonul Focus, dar ofera soferului aproape la fel de mult ca fratele sau. Exista un pic mai mult rol de corp, care este de asteptat, dar se simte bine echilibrat, alunecandu-se doar intr-un subliniu usor atunci cand este impins.
Unitatea TDCi de 2,0 litri 136Chp este cea mai populara alegere pentru modelele de specimene Titanium si este o potrivire buna pentru operatorul de familie compact, cu suficient de mult pentru o depasire usoara si o economie impresionanta de combustibil de pornit. Dar sufera de o banda ingusta de putere si rareori se simte urgent pe drum.
Alti ocupanti sunt la fel de bine ingrijiti, cu un cap amplu si spatiu pentru picioare pentru cinci adulti. Toate scaunele din spate pot fi pliate sau indepartate independent, iar pe modelele Titanium, scaunul central se pliaza, permitandu-le celor doua stropi sa alunece inapoi, creand un spatiu mai mare pentru pasagerii din spate mai largi si mai inalti.
Nu este lipsit de caracteristicile pentru familie, nici o oglinda interioara convexa optionala permite soferului si pasagerului scaunului din fata sa tina un ochi asupra copiilor, iar gaura redobozita a consolei centrale in cuburi inghite cu usurinta o sticla de Cola de 1,5 litri.
 
Revizuirea de la C-Max a ciclului mediu de la Ford a facut ca acesta sa fie un vehicul cu aspect mai bun, ceea ce va atrage cei care doresc un pic de stil pentru functionarea scolii.
Aspectul bun si un disc de tip Focus se transforma intr-o bucurie, dar fara un al treilea rand de locuri, chiar si pentru calatorii scurte, lipseste un truc intr-un segment in care flexibilitatea reprezinta inca o mare parte din deciziile cumparatorilor.
Motor: 1997cc turbina diesel 4 cilindri, 136 CV / 4000rpm, 251lb ft @ 2000rpm
Transmisie: manuala cu sase viteze, tractiune fata
Performanta: 9.6sec 0-62mph, 124mph, 48.mpmp, 154g / km CO2
Greutate / material: 1563 / otel
Dimensiuni (lungime / latime / inaltime in mm): 4372/1825/1588
 
Ford a ajuns relativ tarziu pe piata compacta a MPV, urmand ca rivalii ca Renault Scenic sa fie pe piata pana la aproximativ sase ani cand a introdus Focus C-Max in 2003. Poate ca a fost tarziu, dar a adus multe dintre calitatile care erau semnaturile Ford la vremea respectiva, asa ca a fost imediat laudata pentru dinamica sa de conducere fina, aspect ingrijit si bine construit. Nu a fost la fel de ieftin sa cumpere ca si rivalii sai si nici nu a oferit optiunea de sapte locuri - la fel de multi rivali. Nu a trecut pana in 2010, cand aceasta prima generatie Focus C-Max a fost inlocuita cu C-Max si Grand C-Max inainte ca Ford sa ofere un sapte locuri din clasa compacta MPV.
 
Cel mai vechi C-Max ar putea acum sa implineasca 13 ani, dar stilul Ford s-a indurat, dar arata inca in ziua de azi. Denumit initial Focus-C-Max, acest nume nu lasa nicio indoiala cu privire la ce se bazeaza C-Max, desi Ford a renuntat la partea din titlu Focus, cand C-Max a primit reviziile de la jumatatea vietii in 2007. a adus C-Max in concordanta cu designul familiei Ford, adaugand cateva linii de detalii formabile si noi faruri si faruri spate, pentru un aspect mai inteligent.
 
Oferta motorului a urmat in mare masura relatia Focus, cu optiuni de 1,6, 1,8 si 2,0 litri benzina si diesel, cu puteri cuprinse intre 90 CP si 145 CP. Avand in vedere natura sa practica, nu este surprinzator faptul ca turbodieselul 1.6 TDCi a fost de departe cea mai populara alegere, puterea sa fiind de 90 sau 110 CP.
 
Datorita schimbarii de viteza ridicate (tabloul de bord) si schimbarii linii, nevoia automata optionala a fost marginala, iar C-Max este o unitate placuta in ciuda concentrarii sale serioase. Acest lucru este surprinzator, avand in vedere faptul ca stapanirile Focus, Ford reuseste totusi sa conduca cu o distractie, in ciuda pozitiei de conducere mai verticala si a corpului superior. Acest corp a oferit o multime de spatii interioare, practicarea cabinei fiind principalul apel pentru cumparatorii C-Max. O cizma mare, o multime de spatii pentru cap si picioare si un depozit util cubby il fac un vehicul ideal pentru familie, desi numerosii sai rivali precum Zafira Opel, Citroen Grand C4 Picasso si Grand Scenic Renault pot oferi mai multe locuri, daca este nevoie.
Nivelurile de decupare respecta norma Ford a vremii, desi veti face bine sa gasiti in reclame care nu sunt modele active, cu cel mai inalt specimen ocazional Titanium disponibil daca doriti mai mult echipament.
 
2009 Ford C-Max 2.0 TDCi (136) Titanium DPF
Fisa tehnica specificata cu date tehnice si date de performanta, plus o analiza a concurentei directe a pietei Ford C-Max 2.0 TDCi (136) Titanium DPF (man. 6) in 2009, modelul cu caroserie cu 5 usi multifunctionale si Line- 4 1997 cm3 / 122 cui dimensiune motor, 100 kW / 136 PS / 134 CP (ECE) de putere, 320 Nm / 236 lb-ft de cuplu, 6-viteza manuala pentru Europa. Specificatii care contin dimensiunile exterioare si interioare, economia de combustibil, viteza maxima, datele fabricii de performanta si estimarea ProfesCars ™: acest Ford ar accelera 0-60 mph in 8,9 sec, 0-100 km / h in 9,5 sec si un sfert de mile este de 16,8. sec
 
Cu un consum de 5,8 litri / 100 km - 49 mpg Marea Britanie - 41 mpg SUA (Media), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 9,6 secunde, o viteza maxima maxima de 124 mph (200 km / h), o bordura greutate de 1506 kg (336 lbs), Focus C MAX 2.0 TDCi are un motor turbo, Inline 4 cilindri, motor diesel.
Acest motor produce o putere maxima de 136 CP (134 CP - 100 kW) la 4000 rpm si un cuplu maxim de 320 Nm (236 lb.ft) la 2000 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte.
Despre detaliile sasiului responsabile de mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul pe deplasare, dimensiunile anvelopelor Focus C MAX Stock sunt 205/55 pe jante de 16 inch in fata, iar jante 205/55 pe 16 in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare C MAX 2.0 TDCi include discuri ventilate in fata si discuri in spate.
 
La inceput, ca de obicei, necunoscutul creste nemultumire si tot ceea ce se afla din ambreiajul prin comutatoarele catre directie se simte prea luminos. Apoi te obisnuiesti cu el si dintr-o data descoperi ca, desi directia este usoara pe brate, este, de asemenea, foarte comunicativ si, in ciuda faptului ca stai pe termeni din cap cu soferi de autoutilitare, C-Max se ocupa (pentru lipsa unui cuvant mai bun) fermecator. Va asteptati la un astfel de vehicul, dar nu primiti nimic. Lucrul sapa inauntru, musca si merge in colturi rotunde precum iepurele la o pista de ogar.
Si sunteti confortabil, si sunteti fericiti, iar DVD-ul cu ecran tactil este foarte bun. Nu este prea mult zgomot, cu exceptia unui usor fluier din garnitura usii de pe C-Max pe care am condus-o.
Motoarele pe benzina sunt noul Ford. Ceea ce inseamna camarusi cu lant, mai degraba decat curele, deci nu se pot ingriji griji nefericite. Nu pot sa va povestesc despre motorinele tocmai pentru ca nu am fost acolo cu capota sus.
 
Daca esti puternic, ideea este sa dai peste cap si sa deblochezi scaunul din spate cu centrul ingust, apoi gasesti undeva sa-l arunci. Dupa aceasta, puteti glisa celelalte doua locuri in diagonala inapoi, castigand spatiul picioarelor, in detrimentul caminului. Insa atunci stai stangaci, asa ca, dupa ce ai incercat o data, ar fi probabil sa recuperezi scaunul din centru, sa-l pui inapoi si sa uiti sa aluneci celelalte.
Doar o masina cu un interior cavernos. Si in scris ca a platit C-Max un compliment suprem. Pentru ca dupa o saptamana in a mea, nici nu m-am gandit la el ca la MPV. M-am gandit doar ca este o masina foarte draguta. Cu manevrare undeva intre un Mazda 3 si un nou Volvo S40. Si, in ciuda aceluiasi sistem electrohidraulic, o directie mult mai buna decat Mazda 3 de 2,0 litri.
 
Informatii Ford C-Max: tot ceea ce trebuie sa stiti daca il detineti, va ganditi sa cumparati unul sau doriti doar sa aflati mai multe despre MPV-ul mijlociu.
Ford C-Max este acum disponibil pentru cinci sau sapte locuri - noul Grand C-Max are usi laterale glisante si trei randuri de scaune pentru prima data. Pentru mai multe informatii despre C-Max si Grand C-Max, faceti clic pe povestile noastre suplimentare pe linkurile de mai jos.
60sec test rutier
Aceasta nu mai poarta placa de identificare Focus ca originalul, dar Blue Oval a investit in aceasta gama in crestere, oferind acum doua stiluri de caroserie, in functie de faptul ca trebuie sa transportati cinci sau sapte persoane. Ambele sunt alegeri bune, la un accident vascular cerebral devenit cel mai bun operator de transport persoane din acest segment. Ne-am asteptat la asta de la Ford, dar inseamna ca prioritatea este acordata dinamicii si stilului neted peste o adancime reala a calitatii. In experienta noastra, Fords la acest nivel nu poate corespunde calitatii de construire a unor rivali. Dar C este o masina de familie excelenta si pe care o recomandam cu drag
 

Comunicat presa lansare Ford C-MAX 2007-2011

Ford urmărește un nou aspect pentru Ford C-MAX la Salonul Auto de la Bologna din acest an. Noul Ford C-MAX beneficiază de un nou design rafinat, care include elemente ale limbajului de formă „design cinetic” al companiei, plus un interior îmbunătățit semnificativ și o serie de caracteristici noi. Noul Ford C-MAX va sta alături de Ford S-MAX, votată Mașina Anului 2007, pentru a oferi două vehicule elegante și sportive cu mai multe activități. „Deși inițial am lansat acest vehicul sub denumirea de Ford Focus C-MAX, am ales să oferim modelului înnoit propria identitate, similară cu S-MAX”, explică Stephen Odell, vicepreședinte de marketing, vânzări și servicii pentru Ford al Europa.
"Piatra de temelie a strategiei noastre„ MAX "este de a oferi clienților toate caracteristicile, spațiul și flexibilitatea de care au nevoie dintr-un vehicul de familie, dar cu un stil care să le permită să iasă în evidență în mulțime și, mai ales, să maximizeze plăcerea de a conduce", spuse Odell. „Atât noul C-MAX, cât și cel mai mare S-MAX sunt fidele acestui concept - versatil, confortabil și spațios, dar, de asemenea, distracție deosebită. Versiunea facelift a modelului compact MPV Ford a fost dezvăluită la Salonul Auto de la Bologna din 2006 și a ajuns la dealeri în primăvara anului 2007.Ford a renunțat la placa de identificare Focus C-Max și a înlocuit-o cu doar C-Max pentru a defini mai bine mașina ca făcând parte din gama de producători MPV, denumită Max. În timp ce gama motorului a rămas aceeași ca înainte, C-Max a suferit o modificare vizuală actualizată pentru a-l alinia cu noul limbaj al lui Kinetic Design. Deși mașina nu a fost dezvoltată pe baza conceptului Kinetic, Ford a aplicat o serie de retușuri atât la exterior cât și la interior pentru a face mașina mai atrăgătoare.