Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Edge

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Edge (2016-2018)

Ford Edge 2016 are tot ceea ce îți dorești într-un crossover elegant și axat pe tehnologie - atât timp cât nu ai nevoie de locuri pe al treilea rând sau de o insignă de lux.

Ford și-a propus să-și diversifice într-adevăr gama de vehicule utilitare în ultimii câțiva ani, iar Edge 2016 reprezintă un complement frumos la Escape, Explorer și Flex. Edge, așa cum stă după o reproiectare completă anul trecut, este mai bine ca niciodată să atragă cei care nu au nevoie de cele trei rânduri ale Explorer sau Flex și pentru cei care doresc mai multă sofisticare și fler și mai puțini faux-rugged. indică versatilitatea, comoditatea și poziția ridicată a scaunului.

Edge, aflat acum în cea de-a doua generație, este mai mult o aventură globală decât a fost înainte. Deși începe cu bazele de top ale actualului sedan Ford Fusion, Edge privește spre alte piețe și are programări rafinate în cabină și o gamă mai puternică de motoare pentru a susține aceste planuri.

Ford numește noul Edge mai atletic și, indiferent dacă îți dorești stilul sau performanța, aceasta nu este o exagerare. În ansamblu, este un aspect care îmbunătățește silueta SUV-ului Edge, împingând designul mai aproape de un aspect premium, fără a-și atrage atenția pentru sex. Edge are câteva suprafețe și detalii grozave care nu ar fi în loc de un BMW; iar Edge Sport, cu detalii înnegrite, optimizează noul atletism al Edge-ului, cu unele vagoane sport-vagon și lucrări ale corpului inferior. Iar pe interior, Edge nu mai necesită scuze și calificări; noul model are acum unele dintre cele mai bune învelișuri și materiale din clasa sa și o formă de liniuță care se bazează pe unele dintre celelalte modele ale Ford, cum ar fi Focus și Escape.

Cu transmisii automate cu 6 trepte pe întreaga linie și o alegere între tracțiunile frontale și toate roțile, Edge oferă o mulțime de combinații de propulsoare pentru a se potrivi tehnologiei și tradiționalistilor. Motorul de bază pentru Edge este acum EcoBoost de 2,0 litri Ford; reabilitat anul trecut cu o tehnologie nouă, incluzând un turbocompresor cu două defilări, este bun pentru 245 cai putere și 270 de lire-metri de cuplu; are, de asemenea, mare capacitate de reacție acum, poate fi echipat cu tracțiune integrală și este bine pentru tractarea a 3.500 de kilograme. 2.0T va fi perfect adecvat pentru majoritatea nevoilor, dar pentru cei care trebuie să aibă un V-6, motorul de 280 CP, 3,5 litri a fost preluat ca opțiune cu costuri minore. Dar este Edge Sport, cu cel V-6 de 2,7 litri injectat direct cu două turbocompresoare, injectat direct, acesta este cel mai interesant. Face un cuplu de 315 CP și 375 lb-ft și este puternic și încrezător, cu o performanță subestimată care funcționează bine cu întregul pachet.

Deasupra liniei, există o claritate dezactivată a experienței de conducere; Edge nu este corect în niciun fel din punct de vedere al unității, dar este precis și receptiv. Un nou sistem de direcție oferă într-adevăr o senzație precisă și liniștitoare, urmărind bine înainte și luând un set în colțuri fără tam-tam. Modelul Sport obține propriile amortizoare și rate de arc, precum și amortizoarele din spate monotub și roțile standard de 21 inch, cu opțiunea de 20 de ani, iar pentru 2016 adaugă direcție adaptivă, care ar trebui să ajute la o manevrabilitate la viteze reduse, menținând în același timp mare stabilitatea vitezei. Anularea activă a zgomotului lasă efectiv Edge Sport unul dintre cele mai liniștite, printre modele, lăsându-vă să auziți declinul mai mare al motorului EcoBoost.

În absența unor trucuri inteligente de depozitare a încărcăturii, Edge se simte foarte mult ca un vehicul conceput mai mult pentru oameni decât ca uneltele. Poziția în scaun în față este destul de ridicată, totuși oferă suficientă cameră de sus și oferă o vedere bună asupra hotei. Și în spate, chiar și cu acele scaune din față, în spate există suficient spațiu pentru picioare pentru adulții cu picioare lungi. Singurul lucru pe care am dori să-l schimbăm în legătură cu marginea este scaunul său; atât în ​​față, cât și în spate, sunt prea scurte și plate. Elementele de bază ale unui vagon crossover excelent și versatil sunt totuși aici, cu un depozit de articole mici din abundență și mai ales bine proiectat, cu o trecere prin consolă centrală și chiar cu un sertar de depozitare din stânga volanului.

Edge s-a arătat bine în testele de siguranță, cu rezultate de top la toate testele frontale mici cu suprapunere IIHS. Are un airbag special montat în cadrul cutiei de mănuși, pentru a ajuta la protejarea genunchilor pasagerilor și cu centurile de siguranță gonflabile din spate. Bluetooth și o cameră retrovizoare sunt standard pe toată placa, în timp ce caracteristicile de siguranță disponibile includ faruri cu LED, avertizări de coliziune în față, asistență la parcare cu parcare perpendiculară acum conținută și centurile de siguranță gonflabile din spate.

Ford Edge din 2016 reușește să extindă în mod credibil gama de la vagonul familial accesibil până la crossover premium, într-un mod pe care Edge-ul generației anterioare nu l-a făcut - și într-un fel pe care puțini, dacă există, alți rivali ai brandului mainstream. Este inclus în modele SE, SEL, Titan și Sport și singurele noastre puncte de precauție în direcția prețurilor: Dacă doriți o parte din această tehnologie de siguranță excelentă și unele dintre cele mai bune funcții tehnologice oferite în Edge, Ford împinge preț de linie de jos în sus. Multe dintre cele mai dorite caracteristici în general - cum ar fi acoperișul panoramic Vista, un volan încălzit, pornire la distanță, Active Park Assist, audio modernizat și centurile gonflabile - sunt rezervate Titaniumului și Sportului.

În acest an, Ford se bazează într-un nou sistem de infotainment Sync 3 pentru o mare parte din gama de modele; cu o adevărată interfață de ecran capacitivă, un sistem de meniu eficient și modernizări mai ușoare, așteptăm să fie un mare pas înainte - mai ales în realizarea completă a designului interior al acestui nou crossover.

Evaluările privind economia de carburanți sunt bune, dar nu sunt la fel de conducătoare de clasă, așa cum s-ar putea ghici, având în vedere insigna EcoBoost. Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de bază de pe Edge pentru 2016 și oferă o listă lungă de îmbunătățiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu două defilări și un cilindru reproiectat. Acest motor câștigă 21 mpg oraș, 30 autostradă, 24 combinate în formă de tracțiune față sau 20/28/23 mpg cu tracțiune integrală, conform EPA.

Din interior, Ford Edge 2016 s-a schimbat dramatic, devenind un loc mult mai cald, mai primitor decât fusese în forma generației anterioare. Deși la exterior, s-ar putea să nu vedeți că s-a schimbat la fel de mult; are o formă oarecum diferită față de unele unghiuri, dar de la altele este o evoluție ușoară.

Indiferent, are o continuare și o evoluție a direcției de proiectare setate cu muchia de ieșire: Aceasta se ridică la un capăt frontal cu o grilă foarte îndrăzneață și un profil lateral încadrat de stâlpi înclinați și proeminenți. Dar nu înseamnă că Edge nu a văzut o regândire completă. Fiecare centimetru din tablă a fost remodelat și fiecare detaliu a fost refăcut. O mare parte a lucrării s-a concentrat în jurul unor indicii pe care designerul Kevin George le numește „caracteristici clasice Edge”, cum ar fi barele transversale din grilă, plasa de linie a centurii și asaltul stâlpului posterior gros; totuși, noua sculptură a corpului lateral ajută la realizarea designului un pic mai ușor și mai agil în aparență.

Și există o mulțime de noi detalii în această generație a doua generație care o fac puțin mai interesantă din punct de vedere vizual. Grila pierde atacul complet al cromului și merge în schimb cu un aspect mai subestimat - încadrat cu bucăți mai subțiri de lumină - care încadrează o grilă trapezoidală.
 

Performanţă Ford Edge 2016-2018

Fiecare dintre cele trei sisteme de propulsie oferite în 2016 Ford Edge sunt destul de diferite; fiecare se potrivește cu aspectul nou al Edge destul de bine și sunt oferite fiecare cu o alegere între tracțiunea față sau tracțiunea integrală, cu excepția celor 4,7 litri turbocompresate, care sunt cu tracțiune integrală numai. Cu toate acestea, fiecare apelează la un alt tip de cumpărător.

EcoBoost inline-4 de 2,0 litri a fost prelucrat și a fost oferită tehnologia de turboalimentare cu două defilări, iar acum este motorul standard. Puterea este acum la 245 cai putere și 275 lire-metri de cuplu, iar acest motor este chiar bun pentru tractarea a 3.500 de kilograme.

Drivabilitatea a fost îmbunătățită oarecum și reducerea turbo a scăzut, iar într-o primă oportunitate de condus am considerat că acest model este destul de periculos pentru majoritatea nevoilor de conducere. Este foarte lin și nu este nevoie de coborâre frecventă. Reține însă că Ford a oferit specificații pentru acest motor de bază cu combustibil premium; în timp ce cuplul nu se schimbă cu funcționarea acestui motor pe benzină de 87 de octani de nivel regulat, puterea sa scade - la aproximativ 220 CP, ceea ce va avea un impact asupra performanței trecute (vă vom actualiza imediat ce vom putea experimenta asta) .

Motorul de mijloc din gama este un V-6 de 3,5 CP, de 3,5 litri. Un V-6 non-turbo a constituit aproximativ 85 la sută din vânzările Edge până anul trecut, deci este un fel de plan de asigurare pentru noua linie, în cazul în care unii cumpărători nu vor primi motoarele turbo. Încă nu am experimentat acest motor în ultimul Edge, dar ne așteptăm să fie un performant solid din toate punctele de vedere, un pic mai scurt în ceea ce privește cuplul scăzut decât unele motoare din clasa sa, dar puternic la trecerea puterii.

Pe Edge Sport, treceți la versiunea V-6 cu două turbocompresoare de 2,7 litri; este încă un motor relativ nou în gama Ford, totuși unul care este instalat și în gama de camioane F-150, deci este proiectat pentru anumite condiții dure. Înlocuiește modelul V-6 de 3,7 litri ca un antrenor mai orientat spre performanță și scoate 315 CP și 350 lb-ft.

Ne place caracterul neted, oarecum dezactivat al acestui motor de înaltă performanță, deși la o accelerație dură, acesta se încurcă într-un purr off-cadence care ne amintește de un cinci cilindri. Deși nu este la fel de puternic la turații mai mici ca EcoBoost de 3,5 litri, disponibil în Ford cu trei rânduri (printre multe alte modele), este mai periculos la mijloc. Flexul este înșelător (și rapid) cu acest motor, deoarece îi lipsește un vârf dramatic de putere mare.

Confort și calitate
Cabina este liniștită și rafinată, cu multă versatilitate, totuși confortul scaunelor ar putea folosi mai multă atenție.

n timp ce Ford Edge s-a schimbat în nenumărate moduri în anii trecuți, ambalarea nu a fost o zonă a acestei schimbări. Edge își păstrează dispunerea în două rânduri, de cinci pasageri, deși a adăugat aproximativ patru centimetri de lungime suplimentară, un centimetru suplimentar de înălțime și aproape un centimetru de ampatament suplimentar - toate acestea aruncând spațiul disponibil pentru pasageri și marfă, doar un pic.

Putem vedea acest vehicul atrăgând deosebit de bine pentru tipurile de cuiburi goale, deoarece oferă o poziție plăcută și înaltă de șezut, care este ușor de intrat și de ieșit, spațiul din spate, care este mai mult decât amplu, și există o mulțime de spațiu de marfă la robinet când pliați spătarul scaunelor din spate înainte.

Poziționarea scaunelor este excelentă, totuși este amortizarea și proporționarea acelor perche care nu oferă destul de bine ceea ce promit mărfurile superioare Titanium și Sport - care este o ambianță premium. Pernele inferioare ale scaunelor din față sunt puțin scurte și scăpate pentru sprijinul coapsei și, în general, scurte pentru acest tip de vehicul. În Edge Sport, obțineți scaune sport cu inserții de piele de piele perforată, iar în timp ce obțineți un suport mai lateral, conturul nu este atât de bine.

Bancheta din spate este destul de plată și dură și, de asemenea, ar fi putut utiliza un pic mai multă atenție la nevoile călătoriilor lungi pe drumuri și ale pasagerilor de dimensiuni adulte. Ne place modul în care spătarul este reglabil pe rake, dar dacă pozițiile sale exterioare ar fi mai conturate și amortizate - ca cele din Nissan Murano, de exemplu - s-ar simți ca un spațiu mai premium în spate. Și aveți grijă că acoperișul Vista model al Titaniumului, minunat așa cum este, vă va lăsa cu câțiva centimetri mai scurt pe camera de cap pentru acele poziții din spate.


Nu va exista nicio reclamație cu privire la lipsa de locuri pentru a pune obiecte mai mici în Edge. Există aparent spații de depozitare peste tot. Chiar în jurul scaunelor din față, care include o coșă lată, adâncă, dar mare, deasupra bordului, o consolă centrală uriașă, o coșă chiar în fața schimbătorului, buzunarele ușii profund sculptate și un sertar înaintea genunchiului stâng al șoferului.

Tehnologia motorului turbo EcoBoost de la Ford a trecut de la a fi un jucător minor din gama până la a fi în centrul pachetului Edge anul trecut. Deși aceste câștiguri datorate motoarelor turbo mai mici s-ar putea să nu fie la fel de mari pe cât te-ai aștepta, merită să ții cont de faptul că Edge oferă un fel de evaluări de kilometri care erau tipice, în urmă cu doar câțiva ani, în versiuni inferioare, mai puțin versatile sedanuri de talie mijlocie.

Motorul EcoBoost inline-4 de 2,0 litri este motorul de bază de pe Edge pentru 2016 și include o listă lungă de îmbunătățiri realizate anul trecut, cum ar fi un nou turbocompresor cu două defilări și un cilindru reproiectat. Acest motor câștigă 21 mpg oraș, 30 autostradă, 24 combinate în formă de tracțiune față sau 20/28/23 mpg cu tracțiune integrală, conform EPA.

Acest motor este motorul standard / de bază din Edge, deși puteți plăti o sumă mică în plus pentru a obține motorul de bază anterior, V-6 de 3,5 litri, care acum transportă 18/26/21 mpg în tracțiune integrală, sau 18/26/21 mpg în unitatea din față.

V-6 cu două turbocompresoare de 2,7 litri se află în partea de sus a liniei motorului, făcând un cuplu mult mai mare (și aducând o accelerație mai puternică) decât V-6 de sus anterior; deși cu numere EPA din 17/24/20 mpg cu AWD. Ford oferă doar modelele V-6 de 2,7 litri pe modelele Sport împerecheate exclusiv cu tracțiune integrală.

Oprirea motorului va fi disponibilă pe modelul turbo-4 de 2,0 litri și, deși numerele EPA rămân la fel ca atare, este obligat să economisiți combustibil în condiții reale de naveta - în special oprire și mers cu viteză mică conducere.

Încă nu am avut o experiență de conducere îndelungată cu niciunul din modelele Ford Edge din 2015 sau 2016, dincolo de câteva oportunități de conducere primă, dar vom actualiza această secțiune cu observațiile noastre reale imediat ce vom face acest lucru.

Rețineți că sistemul de tracțiune integrală din Edge este configurat (arborele său de tracțiune din spate se învârte tot timpul, iar sistemul adaugă o greutate semnificativă), astfel încât modelele cu AWD văd numărul lor de mpg scăzând cu 2 mpg combinat cu tracțiune față.

Piese de schimb pentru Ford Edge 2016-2018

(aproximativ pe baza unui 2016 Edge 2.0 TDCi BiTurbo - Ex Vat) Un filtru de aer costă în jur de 24 euro, iar un filtru de ulei costă în jur de 17 euro. Setul de frână costă în jur de 250 euro pentru un set frontal. Discurile de frână din față costă în jur de 70  euro, în timp ce discurile din spate sunt în jur de 60 euro bucata. Lamele ștergătoarelor costă 30 de euro. Un bec de far halogen este de aproximativ 8 euro.

Motorizari Ford Edge

Piese Ford Edge

Marcile noastre