Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Fiesta Mk5

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Fiesta (2002-2005)

Pana in momentul in care Fiesta a cincea generatie si-a facut intrarea in 2002, cumparatorii au facut apel la brandurile premium si la designul de lux. In consecinta, curbele moi ale vechii masini au fost zguduite in favoarea unui aspect mai impunator, unghiular, care si-a scos urmele de la frumosul Mk2 Mondeo.

 
Sub piele era o noua platforma care a fost dezvoltata in parteneriat cu Mazda, ceea ce a oferit Mk5 Fiesta un impuls mult necesar in camera interioara. Cu toate acestea, suspensia din fata a barei de tors si faza de torsiune cunoscuta a ramas, la fel ca si linia motorului pe benzina, ceea ce inseamna ca acest model a fost la fel de bun pentru a conduce.
 
Cea mai mare schimbare mecanica a venit sub forma dizelelor avansate TDCi de 1,4 si 1,6 litri, produse in colaborare cu producatorii francezi Peugeot si Citroen. Oferind rafinament si economie excelenta, aceste motoare gutsy au fost departe de dieselul aspirat natural de 1,8 litri care si-a putut trage radacinile pana in 1983 si, pana in acest moment, a fost singura alegere diesel.
 
Urcati la bordul modelului LX imaculat 2005 si este clar ca Ford incerca sa faca masina mai mare. Tabloul vertical are un aspect si o stare solida, in timp ce tabloul de comanda este impartasit cu Focus.
 
In miscare, observati imediat urcarea in rafinament fata de predecesorul sau, in timp ce plimbarea este si mai compusa. Cu toate acestea, motoarele trebuie sa functioneze putin mai greu pentru a depasi greutatea suplimentara, in timp ce manipularea nu este la fel de ascutita. Totusi, pentru multi cumparatori, acesta a fost un pret demn de platit pentru cresterea practicului, confortului si a oportunitatii superioare.
Ce este Ford Fiesta Mk 5?
Acest model a marcat momentul in care supermini-ul Fiesta de lunga durata a primit mojo-ul inapoi. A urmat o serie de iteratii plictisitoare, infricosatoare si, in general, subiacente, care nu au reusit sa perpetueze spiritul definitoriei genului Mk 1 (1977). Simplu, dur si practic, Fiesta Mk 5 a atins locul si jackpot-ul de pe piata de masa in care altii (Volkswagen Polo, Renault 5) tocmai nu au reusit sa faca nota.
 
A fost miscarea proverbiala back-to-basic. Stilul mini-Focus modern si neclintit, dar modern, dar interiorul simplu, clar prevazut si usor de utilizat, precum si linia de motoare vii, dar economice, au semnalat ca inseamna afaceri. Si chiar s-a dovedit a fi destul de bun pentru a va distra de condus, de asemenea.
 
Pe masura ce superminis-urile merg, Fiesta a fost intotdeauna unul dintre cei mai buni participanti si, desi poate nu a fost niciodata una dintre cele mai la moda alegeri (cu exceptia, poate, in forma XR2), este una dintre cele mai subestimate.
Este o gama necomplicata adecvata din care sa alegi, fara o multitudine de variante marginal diferite sau o gama de linii decupatoare. Dintre motoare, diesel-urile Peugeot-Citroën sunt puternice si economice, desi 1.6 TDCi ofera un castig demn de castigat fata de robusta si puternica 1.4 TDCi, cel putin pentru majoritatea indatoririlor cotidiene. Cu toate acestea, este optiunea mai buna in cazul in care intentionati sa efectuati un kilometraj de autostrada extins. Soferii care efectueaza kilometri anuali mici pana la medii vor fi mai buni din punct de vedere financiar pentru una dintre cele mai ieftine versiuni pe benzina. Micutul 1.25 este o solutie mai mult decat adecvata zilnic (evitati vechiul Endura 1.3).
 
Specificatiile la nivel de intrare (LX, Finesse sau Studio pentru versiunile ulterioare) sunt mai degraba de baza, unele chiar si fara geamuri electrice frontale, cu atat mai putin aerul conditionat, dar optiunea Climate Pack, inclusiv parbrizul Quickclear, s-au dovedit populare. Multe modele Zetec si Style vor avea acest aspect. Toate modelele incepand cu 2005 au un nivel mai inalt de echipament, desi va trebui sa mergeti la un Ghia pentru experienta completa de mini-lux, cu piele.
 
Fiesta Mk 5 are o directie suficient de sensibila, bine cantarita si o suspensie supla pentru a crea o conducere amuzanta si placuta, chiar si in iteratiile sale mai modeste. Flexibilitatea motoarelor sale si cutia de viteze manuala cu cinci trepte schimbatoare, sugereaza ca intr-adevar, cine are nevoie de ceva mai interesant?
 
Mai mult decat atat, pentru multi cumparatori Fiesta, acest model este o conducere relativ fara stres in jurul orasului, datorita vizibilitatii sale bune, a extremitatilor usor de judecat, a ambreiajului usor si a directiei si a dimensiunilor compacte. Este usor de plasat intr-un loc mic de parcare. Corpul este destul de restrans, de asemenea, prin standarde moderne, asa ca este bine pentru a descoperi mici lacune in traficul urban dens. Si o nota pentru tehnofobi: este revigorant lipsita de avertizari suflante iritante si confuze, lumini intermitente, sisteme complicate de meniu sau afisaje digitale. Ei bine, puteti cumpara intotdeauna un TomTom sau Garmin daca doriti sa va navigati.
 
La fel ca in multe Forduri, calatoria tinde sa fie pe partea ferma, nefiind ajutat de rotile din aliaj aftermarket si de modificarile necorespunzatoare ale suspensiei favorizate de unii proprietari precedenti. Chiar si in conditii standard, sportul Zetec S va fi prea neiertator pentru cei care cauta confort. Fiesta nu este nici cea mai linistita si mai rafinata masina de acest tip, dar nu este in niciun caz greu de trait sau un test de rezistenta in calatoriile mai lungi.
b

Motorizari Ford Fiesta Mk5

Piese Ford Fiesta Mk5

Marcile noastre