Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Fiesta Mk7

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Fiesta (2013-2017)

Ford Fiesta (2013 - 2017)

Versiunea actualizata a Ford Fiesta, a iesit la vanzare la inceputul anului 2013 cu un design mai clar si o serie de noi caracteristici tehnologice. Partea frontala primeste noua grila trapezoidala a Ford, plus farurile „taiate cu laser”, cu lumini de zi. Interiorul castiga, de asemenea, modificari minore cu revizii minore la consola centrala.
 
Cea mai importanta completare a gamei Fiesta este includerea motorului EcoBoost de 1,0 litri la iesiri de 100 CP si 125 CP, care a avut premiera in Focus. Castigator al „Motorului international al anului”, unitatea turbo cu trei cilindri returneaza un pret de 65,7mpg si emite 99g / km CO2.
Fiesta este extrem de agila si compusa, ceea ce o face ideala pentru conducerea orasului si a autostrazii. Calitatea plimbarii este imbunatatita printr-o combinatie de suspensii mai conforme si anvelope cu profil mai profund. Frecarea a fost scoasa din directie, ceea ce o face sa se simta mai ascutita din pozitia dreapta.
Exista o multime de tehnologii noi, inclusiv „SYNC”, care ofera conectivitate Bluetooth si USB, control vocal si asistenta de urgenta. Se ofera Active City Stop, care ii ajuta pe soferi sa evite accidentele cu viteza mica, aplicand franele daca o coliziune este iminenta.
 
O alta caracteristica importanta este MyKey, care ofera parintilor o a doua cheie pentru copiii lor. Aceasta a doua cheie este programata cu parametri stabiliti de parinti, de exemplu limitarea vitezei maxime, oprirea sunetelor de avertizare daca uita centurile de siguranta si limitarea volumului maxim al radioului, printre altele. Este un plus util la o masina care este intotdeauna populara pentru studenti si soferi noi.
 
Pe piata din Marea Britanie exista putine hatchback-uri mici care se apropie de potrivirea modelului Ford pentru capacitatea, eficienta si confortul rotund. Fiesta este favorabila soferului, spatios si distractie minunata pe drum. Kitul standard este de asemenea impresionant, modelele de baza obtinand aer conditionat, asistenta la pornire la deal si un spoiler spate colorat.
 
Ford Fiesta (2013 - 2017): Ce este in interior?
Spatiul de incarcare este de 276–974 litri
Euro NCAP de cinci stele
 
Nu este un secret faptul ca Ford a obtinut castiguri semnificative cu interioarele sale in ultimii ani, iar Fiesta este o imbunatatire vasta fata de modelele anterioare, cu o cabina bine lucrata, impodobita cu accesorii si garnituri rezistente.Totul se simte robust si construit cu scop, in timp ce arhitectura cabinei are un aspect simplu, dar inteligent, ceea ce il face un loc placut pentru a fi.
 
Fiesta este surprinzator de spatioasa si are mici probleme pentru a adaposti patru adulti, cu scaune confortabile si cantitati decente de cap si picioare. Pentru sofer, scaunele - chiar si la modelele de baza - sunt deosebit de bune, cu suport lombar si spate excelent. De asemenea, Fiesta se bucura de o vizibilitate excelenta, cu vederi clare ale drumului si toate cele patru colturi ale masinii.
 
De fapt, ergonomia cabinei Fiesta este superba si depaseste cu usurinta rivalii precum Volkswagen Polo si Vauxhall Corsa, cu un nivel bun de confort si o multime de gauri si suporturi pentru pahare. Exista, de asemenea, o multime de reglarea scaunului si a volanului, acesta ne duce doar cateva secunde pentru a gasi pozitia de conducere perfecta.
 
Ford a rezistat dorintei de a complica lucrurile atunci cand vine vorba de tabloul de bord si a bazat consola centrala pe aspectul unui telefon mobil, cu un afisaj multifunctional mare in partea de sus si simple butoane de mai jos. Este o idee foarte buna si face ca controlul radio / CD sa fie o sarcina simpla.
Toate modelele beneficiaza de conexiune aux si USB pentru playerele muzicale, precum un iPod, plus ca exista bonusul telecomenzilor audio de la volant. Daca specificati una dintre placile Titanium, atunci Fiesta primeste un radio Sony cu DAB si display TFT de 4,2 inci. Cu toate acestea, pastreaza acelasi aspect al telefonului si este la fel de usor de utilizat, in ciuda cresterii butoanelor si functiilor.
 
Unul dintre evolutiile tehnologice ale Fiesta este Ford SYNC, care simplifica intreaga experienta de „infotainment”, cu integrarea pentru primirea apelurilor telefonice, selectarea muzicii si utilizarea sistemului optional de navigare satelit. Fiesta poate fi de asemenea specificata cu comenzi vocale directe, ceea ce permite soferului sa selecteze muzica, posturi de radio sau sa efectueze apeluri telefonice cu sunetul vocii lor. Totul functioneaza cu o simplitate minunata, care ar trebui sa castige chiar si cea mai mare dintre tehnofobe.
 
O alta caracteristica importanta este MyKey, care ofera parintilor o a doua cheie pentru copiii lor. Aceasta a doua cheie este programata cu parametrii stabiliti de parinti, de exemplu limitarea vitezei maxime, oprirea sunetelor de avertizare daca uita centurile de siguranta si limitarea volumului maxim al radioului.
 
Depozitarea este abundenta, iar portbagajul Fiesta are 290 litri de spatiu, dar acest lucru scade la 276 litri daca specificati o roata de rezerva optionala. Nu este cel mai mare din segment, dar ar trebui sa se dovedeasca suficient pentru majoritatea sarcinilor. Un compartiment reglabil de podea poate fi specificat ca o optiune platita, ceea ce face considerabil mai usor sa incarci si sa descarci articole grele.
 
Cum este sa conduci Ford Fiesta (2013 - 2017)?
Oferita cu noua motoare - trei dieseluri si sase benzina - Fiesta are o multime de optiuni in ceea ce priveste centralele, dar cea mai importanta completare a gamei este includerea motorului EcoBoost.
 
Unitatea EcoBoost turbo cu trei cilindri este disponibila in doua iesiri in Fiesta - 100PS si 125PS - si ambele returneaza un pret de 65,7mpg si emit 99g / km CO2, ceea ce inseamna ca se califica pentru impozit gratuit.
 
Pentru economie si performanta perfecta, unitatea 100PS este motorul nostru preferat, deoarece atinge un echilibru bun intre cuplu si rafinament. Nu faceti greseala, EcoBoost este o minunata inginerie si un motor excelent, dar economia de combustibil a unitatii de 125 CP se va ridica la aproximativ 30mpg daca este condusa cu orice indiciu de gust.
 
Dieselele includ motoarele Duratorq TDCi de 1,5 litri sau 1,6 litri, acestea din urma fiind disponibile cu 75PS sau 95PS. Ambele diele se califica pentru taxa auto gratuita, cu sub-100g / km CO2.
 
Cu toate acestea, indiferent de motorul pe care il alegeti, Fiesta va intoarce intotdeauna o calatorie compusa si placuta. Ford si-a construit o reputatie puternica in ceea ce priveste productia de masini care ofera o conducere plina de satisfactii, iar cea mai recenta Fiesta nu este diferita, avand o aderenta excelenta si o intretinere rutiera.
 
Fiesta este, de asemenea, extrem de linistita, cu zgomot redus la drum si rafinament bun in toate zonele. Suspensia este supla, imbiband gaurile si balcoanele pe sosea, in timp ce cutia de viteze manuala cu cinci trepte faciliteaza schimbarile netede ale angrenajului.
 
Fiesta este extrem de agila la viteze mici, ceea ce o face ideala pentru conducerea orasului si a orasului, in timp ce dimensiunile sale compacte o fac suprema pentru a circula cu trafic in ora de varf. Directia este, de asemenea, excelenta, cu o simtire placuta ponderata si mult feedback. Aventurati-va pe autostrada si lucrurile se imbunatatesc, deoarece Fiesta stabileste rapid un ritm linistit si compus la 100 kmh +.
 
In ciuda dimensiunii sale compacte, Fiesta se simte mult mai mare decat este intr-adevar si inspira incredere atunci cand se confrunta cu conditii provocatoare. Uneori, masinile mici se pot simti putin ametitoare atunci cand sunt prezentate cu vreme neplacuta sau cu vanturi transversale ridicate, totusi Fiesta exceleaza si se simte foarte rar cu piciorul liber sau imprevizibil.
 
Atat dotarile Style, cat si cele Zetec obtin standardizate roti de 15 inch, care redau cel mai bun confort in toata regula, in timp ce modelele mai inalte sunt dotate cu jante mai mari de 16 inci. Acestea nu sunt incomode, dar Fiesta are tendinta sa se prabuseasca pe gauri, ceea ce nu se intampla cu rotile mai mici. Nu strica calatoria excelenta a masinii, dar nu va fi pe gustul tuturor.
 
Preturile au crescut usor odata cu sosirea noului Fiesta, desemnat WZ, dar Ford spune ca acest lucru este echilibrat prin mai multe caracteristici.
 
Clasele anterioare WT Fiesta, clasele CL, LX si Zetec au fost inlocuite de modelele Ambiente, Trend, Sport si ST, in conformitate cu conventiile globale de denumire ale Ford, Ambiente a inceput procedurile la 15.825 dolari, cu o crestere de 335 dolari.
 
Pe deasupra noului aspect, suma suplimentara de 335 de dolari cumpara un control de croaziera, un control vocal Ford SYNC, conectivitate Bluetooth si un ambreiaj pe variantele de nivel entry-level. Alte caracteristici standard din intreaga gama includ ferestrele cu putere din fata si spate, aer conditionat, computer de bord, un stereo cu sase boxe si un volan invelit din piele multifunctional, ceea ce reprezinta o cantitate buna
 
Siguranta
Sapte airbag-uri la standard
Sistemele de siguranta continua neschimbate fata de Fiesta anterioara, ceea ce inseamna ca sapte airbag-uri impresionante sunt standard pe toata gama. Este vorba de airbag-uri pentru sofer si pasageri si torace, airbaguri pentru perdele laterale si airbag pentru genunchi pentru sofer.
 
Masina are, de asemenea, o celula de siguranta puternica, sustine Ford, realizata pentru „oteluri de rezistenta ultra-inalta”, ajutandu-l sa obtina un rating de siguranta Euro NCAP de cinci stele. Toate modelele sunt prevazute cu frane antiblocare, control de stabilitate si asistenta la frana. 

Motorizari Ford Fiesta Mk7

Piese Ford Fiesta Mk7

Marcile noastre