Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Fiesta Active

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Fiesta Active (2018-2020)

Noul Ford Fiesta Active este un hatchback cu aspect de familie, cu suspensie ridicata, conceput pentru a-l face mai abil in abordarea ciudatului traseu fermecator de noroi. Probabil ca veti petrece mai mult timp in ea la scoala sau sa mergeti catre magazinele care traverseaza campurile distruse si, in acest sens, este o alternativa decenta, fata de VW Polo, SEAT Ibiza si Citroen C3. 

Spre deosebire de Fiesta standard, Fiesta Active vine cu cinci usi pentru a usura viata. Interiorul nu este la fel de spatios precum VW Polo si nu se potriveste cu C3 pentru caracteristicile de design funky, dar materialele se simt mai bune decat Ibiza.
 
Masinile la nivel de intrare sunt dotate standard cu un sistem de informare cu ecran tactil de 6,5 inci, dar puteti obtine o unitate mai mare de 8,0 inchi in modelele Fiesta Active B&O si Active X, care este mai usor de citit in miscare. Din pacate, nu este la fel de intuitiv ca configuratia de tip slicker a Polo, dar obtineti oglindirea smartphone-ului pentru telefoanele Apple si Android.
Ford vinde, de asemenea, EcoSport, un crossover neplacut cumparat doar de fanii Ford fideli care nu doresc sa ia in considerare rivalii mai competitivi. Intrati in Fiesta Active, un supermini imbibat cu o inaltime de 18mm in plus si cu body kit
 
2018 Ford Fiesta Active pe drum
Cand intri in interiorul activului, observi pozitia de conducere usor mai mare fata de masina standard, desi este ridicata cu doar 18 mm, deci nu simti ca te afli pe stalpi. Nu face decat sa ia pozitia de conducere geniala a masinii standard si sa mute totul mai departe de sol. Si din cauza ca aceasta incredere provine de la o suspensie mai mare, Active are o garda la sol putin mai mare decat Fiesta obisnuita.
 
Daca locuiesti la sfarsitul unei piste rupte, asta iti poate fi de mare folos. Pentru toti ceilalti, beneficiul mai mare este plimbarea usor mai moale. Fiesta standard este pe partea ferma, dar suspensia Active a fost modificata pentru a face fata mai bine galagiilor ascutite, astfel incat face o treaba usor mai buna de a netezi suprafetele scruffy. In Marea Britanie, pe drumurile noastre mai putin decat perfecte, Active face bine sa inmoaie imperfectiunile mai bine decat standardul Fiesta. Diferenta poate fi subtila, dar este cu siguranta acolo.
 
Veti observa, de asemenea, o margine dinamica usor mai vaga in comparatie cu alte Fiesta - in special versiunea sportiva ST-Line. In Active, caroseria masinii ruleaza mult mai mult in colturi si, in general, nu se simte atat de bine legata prin viraje rapide si rasucite. Dar, din nou, diferenta este foarte mica - aceasta nu este o transformare grozava fata de Fiesta standard, ci mai degraba o iteratie utila care va atrage un grup usor diferit de cumparatori.
 
Un plus suplimentar la Active este alegerea a trei moduri de actionare - Normal, Eco si Alunecos. Cele doua setari anterioare sunt destul de auto-explicative, in timp ce Slippery ajusteaza controlul de tractiune al masinii pentru a va ajuta atunci cand va deplasati pe suprafete cu aderenta inferioara, precum zapada sau noroiul.
 
Toate celelalte trasaturi care fac din Fiesta o astfel de masina mica crapata raman. Directia este deosebit de dulce si bine cantarita, in timp ce motorul Ecoboost 140 al masinii noastre de testare este un vagon absolut, oferind performante calde la trac, dar costuri de functionare palatabile. Active ofera aceleasi motoare ca Fiesta standard, dar in timp ce Ecoboost 140 impresioneaza cu adevarat, Ecoboost 100 este cel care ofera cel mai bun echilibru intre performanta si cost.
 
Daca iti zgarie capul incercand sa te gandesti la rivalii pentru Active, nu esti singur. De fapt, nu ne puteam gandi decat la un alt hatchback mic, cu o rasucire SUV: Hyundai i20 Active. Si Fiesta Active ofera o dinamica de conducere mai buna, o calatorie mai lina si un interior mai mare decat masina respectiva.
 
2018 interior Ford Fiesta Active
Activul este disponibil in trei aspecte diferite. 1 se bazeaza pe Zetec - favoritul nostru de la Fiesta obisnuit - si primeste lumini LED, aliaje 17 inch, lumini si stergatoare automate, asistenta pentru pastrarea benzii si cel mai recent sistem de infotainment Sync 3 al Ford.
 
B&O Play primeste un stereo modernizat, in timp ce gama topping X primeste un interior din piele cu scaune fata incalzite, oglinzi de usa pliabile electric cu lumini de put, sat-nav, o camera cu vedere din spate si senzori de parcare din spate.
 
In interior, nu se simte foarte mult fata de Fiesta standard, cu un sentiment general de inalta calitate pe tot parcursul care se apropie de cei mai buni din clasa. Cu toate acestea, botul este usor dezamagitor in comparatie cu cele ale Seat Ibiza si Skoda Fabia.
 
Aproape fiecare segment de piata pare sa ofere o optiune SUV in aceste zile, iar sectorul supermini nu face exceptie. Inca de la sfarsitul secolului, am avut la vanzare superminisuri cu exterioare accidentate - marcate de obicei prin placarea corpului si un pic de inaltime de calatorie suplimentara. Concurentii uitati de mult timp, care vin in minte, includ Rover Streetwise, Volkswagen Polo Dune, Citroen C3 XTR si, ceva mai in serios, Suzuki Swift 4x4.
 
Acest Ford Fiesta Active este un efort ceva mai grav decat majoritatea celor: multumita unui sistem de control al tractiunii cu mai multe moduri, are de fapt o capacitate de „off road” pentru un inceput, desi ar fi intelept sa o limitati la aspru piese care nu sunt prea dificile. Are sens aceasta varianta la moda? Sa aflam.
 
Experienta la volan
In cadrul testului nostru, am avut ocazia sa incercam aceasta masina pe o suprafata alunecoasa, astfel incat sa putem proba modurile de actionare selectabile ale acestei variante. Exista trei setari - Eco, Normal si Alunecos. Capacitatile de teren accidentate ale acestei masini sunt, de asemenea, imbunatatite printr-o inaltime de rulare usor mai mare si prin adoptarea Programului electronic de stabilitate (ESP) al Ford cu asistenta Hill Start. Alte modificari includ o sina mai larga de 10 mm, revizuiri ale suspensiei si amortizoare frontale optimizate, care dispun de un dop special de recuperare hidraulica, care netezeste denivelarile sau zdruncinaturile pe care le obtineti pe suprafetele mai dure. Din fericire, nimic din toate acestea nu a scapat in mod semnificativ de la pachetul de manipulare standard al clasei Fiesta.
 
Sub capota, obisnuitul motor pe benzina EcoBoost de 1,0 litri este oferit cu patru puteri diferite: 85 CP, 100 CP, 125 CP si 140 CP, aliate cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Aceasta unitate cu trei cilindri turbocompresori ofera tehnologii avansate, inclusiv injectia directa de inalta presiune a combustibilului, sincronizarea variabila a camelor independente, independenta si un design inovator al arborelui cotit pentru un rafinament decent. Exista, de asemenea, doua versiuni ale obisnuitului diesel diesel TDCi de 1,5 litri, care dezvolta fie 85, fie 120 CP.
 
Proiectare si constructie
Modelul Fiesta Active capata aspecte mai deosebite decat versiunea standard, datorita unui kit robust de coafura cu insigne active si semne de styling. In plus, exista o suspensie pe drum accidentat, cu inaltimea de rulare crescuta, sinele de acoperis, faruri de ceata fata si jante din aliaj de cinci inci de 17 inch. Cumparatorii Fiesta Active ajung sa aleaga, de asemenea, din scheme de culori mai dramatice si mai dinamice si exista optiunea unui acoperis glisant panoramic in doua parti pe variantele „Active 1” si „Active X”.
 
In interior, este la fel cum ar fi in orice Fiesta normala. Punctul culminant, ca de obicei, este sistemul de comunicatii si divertisment SYNC 3, care permite soferilor sa controleze sunetul si smartphone-urile conectate folosind comenzi vocale sau prin intermediul ecranului tactil color de 8 inchinspirat de tableta. Aceasta este compatibila cu sistemele de oglindire a smartphone-urilor „Apple CarPlay” si „Android Auto”, astfel incat sa puteti accesa aplicatiile dvs. preferate de pe ecranul central-tabloul de bord.
 
Pasagerii scaunelor din spate obtin un spatiu decent pentru picioare - exista mai mult spatiu pentru genunchi cu 16 mm decat a existat in generatia anterioara Fiesta - sustinute de noi scaune cu spatar slim, care sunt moi si ofera un suport excelent din partea in parte. Acest hayon Ford este larg pentru un acces usor la portbagaj, iar stocarea imbunatatita pentru obiectele personale este livrata cu o cutie de manusi mare si o cosa media de 1 litru in consola centrala.

Motorizari Ford Fiesta Active

Piese Ford Fiesta Active

Marcile noastre