Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Focus 2

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Focus (2008-2011)

Ford Focus 2 facelift

Pana in 2008, nu existau prea multe puncte de vedere comune pe drumurile noastre decat un Ford Focus. Ford a vandut 1,1 milioane din modelele sale din prima si a doua generatie, si a bagat peste 80 de premii internationale pentru masina, inclusiv titlurile Masina Anului in Europa si America de Nord. Este bine, dar Ford si-a dorit mai mult de la hatchback-ul familiei sale. O serie de modificari au fost facute pentru a-l pastra proaspat si sunt focalizarile facelift pe care le evaluam
 
Modele acoperite: Hatchback 3 & 5dr, berlina 4dr, combi 5dr: 1,4, 1,6, 2,0, 2,5 benzina, 1,6, 1,8, 2,0 turbo diesel [Studio, Style, Zetec, Zetec S, Titaniu, ECOnetic, ST, ST2, ST3, RS])
 
Istorie
Cand sunteti in varf, toata lumea incearca sa va doboare, fie copiind calitatile care v-au atras in acea pozitie preeminenta. Acesta este motivul pentru care a ajunge pe partea de sus este un lucru, dar a ramane acolo este o sarcina mai grea cu totul. In ciuda dificultatilor implicate, Ford Focus 2, s-a bucurat de o domnie extinsa asupra segmentului de tip hatchback al familiei care a inceput cu lansarea modelului initial in 1998 si a continuat atunci cand a doua generatie a sosit in 2005. Modelul facelift a fost introdus in anul 2008.
 
Ce s-a schimbat? Mai ales, Ford a prezentat temele de design Kenetic care au dus o furtuna chiar in gama de modele de la Mondeo la Focus. Elementul cheie al acestuia au fost grilele trapezoidale gemene, care au dominat partea din fata, dar farurile si rotile evazate au constituit, de asemenea, o parte integranta a aspectului. Lui Ford ar fi trebuit sa ii placa pentru ca pana in 2010, fiecare model de masina de pasageri pe care  ar prezenta aceste caracteristici intr-o forma sau alta. Au fost, de asemenea, schimbari in care Focusul a inceput sa se simta mai putin plus decat unii dintre rivalii sai. Au fost introduse materiale plastice soft-touch, impreuna cu tesaturi de calitate superioara si controale reproiectate.
 
Au fost disponibile trei hatchback-uri cu trei si cinci usi, impreuna cu un salon si un break, dar familia Focus s-a extins si la modelul convertibil Coupe-Cabriolet si la MPV-ul compact C-MAX. Gama motorului a ramas neschimbata si expansiva: au fost oferite motoare pe benzina aspirate normal de 1,4, 1,6, 1,8 si 2,0 litri, precum si benzina turbo de 2,5 litri de la unitatile diesel ST si TDCi cu capacitati de 1,6, 1,8 si 2,0 litri . Motorul 1.6 TDCi alimenta modelele econetice super-eficiente, care au obtinut tehnologie stop / start si emisii de CO2 sub-100g / km CO2 la sfarsitul anului 2009. Chiar inainte de aceasta, Ford a introdus impresionanta cutie de viteze automata cu dublu ambreiaj Powershift.
 
La 17 decembrie 2007, Ford of Europe a confirmat faptul ca un Mk 2 Focus RS va fi lansat in 2009. Comunicatul de presa noteaza, de asemenea, ca o versiune conceptuala a RS este scazuta la jumatatea anului 2008. [10] Contrar numeroaselor zvonuri si speculatii , RS a fost anuntata de Ford pentru a avea un design FWD conventional cu un motor Duratec ST modernizat cu 305PS Duratec RS, cutie de viteze, suspensie si LSD. Dupa cum a fost anuntat, Focus RS MK2 s-a lovit de drum la 5 ianuarie 2009.Cand Ford a finalizat seria de productie a Mk I, directorul general al Ford, din Marea Britanie, Paul Thomas, a declarat: „Stiam intotdeauna Focus RS va fi un castigator de vanzari, dar nu am fi putut niciodata prezice receptia fantastica si efectul pe care l-a avut in reluarea pasiunii. pentru marca Ford RS ".
 
In 2008, Ford a dezvaluit noul Focus RS sub forma de „concept” la Salonul International Auto Britanic. Motorul Duratec RS a fost modernizat pentru a produce 305 CP (224 kW; 301 CP) la 6500 rpm si 440 N⋅m (325 lb⋅ft) de cuplu la 2250-4500 rpm. Acceleratia de la 0 la 100 km / h a fost cotata sub 6 secunde. RS foloseste un motor modificat Volvo de 2.522 cc (2,5 L; 153,9 cu in) in cinci-linie gasit in Focus ST. Un turbo BorgWarner K16 mai mare ofera acum un impuls de pana la 20,3 psi (1,40 bar). Un nou intercooler aer-aer a fost dezvoltat ca o completare, in timp ce arborele cotit forjat, pistoanele din siliciu-aluminiu, alezele cilindrilor acoperite cu grafit, un raport de compresie de 8,5: 1 si o sincronizare a supapei variabile cresc, de asemenea, puterea. Masina ramane cu volanul din fata, dar pentru a reduce cuplul de franare se foloseste un Quaife Automatic Torque Biasing LSD si o suspensie special conceputa MacPherson in partea din fata numita RevoKnuckle, care asigura o raza de scrub mai mica si decalaj de pivotare decat modelele traditionale evitand totodata greutatea crescuta si complexitatea setarilor de suspensie cu dublu tip dublu si multi-legatura Ford Marea Britanie sustine: „Este la fel de aproape ca vei ajunge sa conduci o masina de raliu completa (Ford Focus RS WRC). 0-100 kilometri pe ora : 5,9 s .Viteza maxima: 263 kilometri pe ora .Kilometru din pauza: 25,4 s (cea mai rapida masina cu tractiune fata in acest exercitiu special - de data aceasta a fost inregistrata de revista belgiana "Le Moniteur Automobile") In spate, un spoiler dramatic creeaza un aspect inedit. Focus RS disponibil in trei culori exterioare expresive: Green Ultimate, Blue Performance si White Frozen. Focus RS are un clasic exclusiv „Ultimate” Green clasic din anii ’70 Ford Le Mans Green din epoca Ford Escort RS1600.
 
Focus RS500 a fost lansat in aprilie 2010. O serie limitata de productie de 500 de unitati (101 dintre acestea pentru Marea Britanie). Are un motor pe benzina turbo de 2,5 L5, care produce 345 CP (257 kW; 350 CP) si poate face 0-62 mph in 5,4 secunde, cu o viteza maxima (266 km / h) ceea ce il face cel mai rapid Focus.Noul model a primit denumirea RS500 pentru a evidentia numarul sau strict de productie de 500 de vehicule numerotate individual, toate acestea fiind oferite pentru a cumpara clientii. Fiecare RS500 poarta o placa metalica pe consola centrala, gravata manual cu un numar de identificare unic de la 001 la 500. 
Pentru a furniza RS500 o unitate de alimentare potrivita, motorul Duratec RS turbo de 2,5 litri de 305 CP (224 kW; 301 CP) a fost modernizat pentru a furniza o putere semnificativ mai mare de top si mid-range. Puterea maxima este crescuta de 45 CP (33 kW; 44 CP) la 350 CP (257 kW; 345 CP) la 6.000 rpm, in timp ce cuplul a fost crescut de la 440 la 460 N⋅m (340 lb⋅ft), livrat pe un viteza larga de 2.500 la 4.500 rpm.
 
Modificarile includ un intercooler aer-aer semnificativ mai mare pentru a furniza o incarcare mai rece, mai densa; o cutie de filtru de aer mai mare pentru fluxul de aer crescut; tub de evacuare cu diametru mai mare; si o pompa de combustibil imbunatatita, impreuna cu o calibrare software actualizata pentru a optimiza performantele motorului revizuit.Cifrele preliminare ale performantei pentru Focus RS500 indica faptul ca atinge 0–100 km / h in 5,6 secunde, cu o viteza maxima similara cu 263 km / h in RS standard. 
Proiectat de catre Masini Performance Car Motorul Focus RS500 a fost modificat de o echipa de la Ford Team RS in parteneriat cu Revolve Technologies, firma de inginerie auto care dezvolta upgrade-uri de performanta aprobate de Ford prin marca sa Mountune Performance.
 
Toate vehiculele Focus RS500 vor fi vopsite intr-o culoare metalica standard Panther Black, inainte de a fi expediate la o instalatie dedicata 3M de langa Frankfurt, Germania, unde un film special va fi aplicat caroseriei pentru a crea efectul negru mat.
 
Focus BEV
 
Focus BEV similar cu cel prezentat in The Jay Leno Show Un prototip vehicul electric cu baterie Focus a fost demonstrat in august 2008. Varianta, uneori cunoscuta sub numele de "Focus EV". Conceptul prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt din 2009 a fost dezvoltat pentru a participa la initiativa demonstrativa „Vehicule cu continut scazut de carbon” a guvernului britanic la inceputul anului 2010. Un consortiu format din Ford, Scotia si sudul energiei si Universitatea din Strathclyde va folosi o flota de 15 BEV Ford Focus si o infrastructura de incarcare in si in jurul orasului London Houghdon de la inceputul anului 2010. Aceasta noua flota demonstrativa BEV este dezvoltata partial cu finantare publica de la Consiliul de strategie tehnologica al Guvernului Regatului Unit (TSB), care promoveaza proiecte inovatoare conduse de industrie, care reduc CO2. Ca o cascada publicitara, Focus BEV a fost prezentat in The Jay Leno Show intr-un segment numit „Green Car Challenge” in care oaspetii celebri au condus masina electrica.
 
Focus RS WRC este o versiune construita pentru BP Ford World Rally Team de Ford si M-Sport, dezvoltata pentru a concura in Campionatul Mondial de Raliuri. RS reprezinta Rallye Sport si WRC pentru World Rally Car, specificatia FIA a masinii.
 
Ca toate modelele contemporane World Rally Cars, masina este puternic modificata din versiunea de productie, cu care impartaseste doar forma de baza si unele parti ale corpului. Masina dispune de tractiune pe patru roti, mai degraba decat tractiunea fata a rotii din fata. Motorul folosit in WRC Focus 2007 se bazeaza pe Ford 2.0 Liter Duratec de la alte modele din gama Focus, deoarece regulile de raliu nu permit motorul standard de 2,5 litri al Focus ST sau al drumului RS. La fel ca in cazul majoritatii masinilor de raliu, motorul 2.0 Litri este puternic modificat, iar performanta a fost crescuta folosind un turbocompresor. De asemenea, Ford Focus WRC din 2009 foloseste un motor Ford 1998cc Pipo construit l4 Duratec WRC motor (patru cilindri, 16 valve, alezaj 85 mm si cursa 88 mm), sistem electronic Pi de gestionare a motorului, turbocompresor Garrett (cu restrictie de intrare necesara de 34 mm), aer intercooler si un catalizator.
 
Din ultimul miting al sezonului 2005, Ford a facut campanie pentru un nou model, Focus RS WRC 06, ca urmare a lansarii noii versiuni a automobilului. Motorul ales pentru acest Focus a fost un motor Duratec dezvoltat de specialistul motor francez Pipo Moteur. Masina a obtinut doisprezece victorii mondiale la raliu, incepand cu Raliul de deschidere din sezonul 2006 din Monte Carlo, in mainile lui Marcus Grönholm.
 
Focus RS WRC 07 se bazeaza pe modelul din 2006 si, potrivit directorului tehnic Ford, Christian Loriaux, „schimbarile pe noua masina sunt in principal pentru a economisi greutate si pentru a imbunatati eficienta, capacitatea de conducere si performanta la capatul de jos al gamei." Masina a debutat cu mare succes la Raliul Finlandei din 2007, in timp ce finlandezii Grönholm si Mikko Hirvonen de la Ford au terminat in primul si al doilea. Ulterior, a facut istorie la Raliul suedez din 2008, cand Jari-Matti Latvala a folosit masina pentru a deveni cel mai tanar sofer pentru a castiga un raliu mondial.
 
Focus RS WRC 08 se bazeaza pe modelul din 2007, Ford Focus WRC 08 vazut aici pentru prima data cu noul sau design front aero la Shaallown Rallye Deutschland 2008. Este prima data cand Hirvonen si Latvala au condus masina 08 cu noul design frontal. Versiunea din 2008 a Focus RS WRC include modificari ale stilului de design, precum si imbunatatiri ale motorului. Modificarile de stil ale zonei gratarului reflecta aspectul masinii de sport Focus Road Mk II recent prevazuta. Masina de raliu Focus RS WRC a castigat de patru ori in 2008 si are 36 de victorii WRC la creditul sau de cand modelul original a debutat in 1999. Versiunea actuala 2009 a Focus RS WRC include mici modificari ale stilului de design.

Piese de schimb pentru Focus 2

Pe baza unui Focus 1.6. Acestea fiind Ford, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj va fi de aproximativ 200 de euro un alternator ar trebui sa fie aproape de E 140. Setul de frana are in jur de 125 euro un ​​set frontal, cu saboti spate in jur de 45 euro, farul de inlocuire este aproape de 80 euro , iar oglinda usa manuala ar trebui sa fie in regiunea de 50 euro. O evacuare completa este de aproximativ 250 euro si un catalizator este de aproximativ 440 euro. Amortizoarele sunt in jur de 50 de euro fiecare.

Focus PowerShift 

In cele din urma, un producator principal ofera o alternativa la cutia de viteze DSG cu doua clutch-uri VW. Nu, nu este Seat, Skoda sau Audi sau niciun alt membru al grupului Volkswagen, ci Ford. Noua cutie Powershift de la Ford este prima cutie de viteze cu doua ambreiaj pentru masele care nu provin de la VW. Pana la urma, nu puteti apela exact autoturismele Nissan GT-R, BMW M3 sau Ferrari. Acum ca au fost lansate acele modele de performanta, tehnologia incepe sa se filtreze la modele mai mainstream. Industria auto a fost luata mai degraba de soc atunci cand Mk1 Audi TT a aparut cu DSG. Si, in timp ce VW ar putea intra pe DSG-ul sau de a doua generatie cu cea mai recenta transmisie cu sapte viteze, trebuie sa ne amintim ca, atunci cand Ford intarzie la petrecere, de obicei se descurca destul de bine. Va amintiti de C-Max, S-Max si Kuga? ..Deci presupun ca pot avea aceasta cutie de viteze Powershift cu orice motor vreau?

Nu. Transmisiile Powershift pot fi conectate doar la motorul TDCI de 2,0 litri. Puteti avea o versiune de 134 CP, ca optiune, sau ca o noua versiune de 108 CP, cu transmisie Powershift standard (aceasta fiind orientata mai mult catre cumparatorii de flote). Aceeasi transmisie va fi disponibila si in Volvo C30, S40 si V50.

Bine, deci cutia de viteze Powershift de la Ford este scumpa. Dar este ceva bun?

De fapt este foarte bun. Ca toate casetele cu doua clutch-uri, exista doua ambreiaje (evident), unul pentru angrenajele „ciudate”, unul pentru raporturile „impare”. Transmisia selecteaza in prealabil urmatoarea treapta de viteza pe care se asteapta sa o folosesti, fie ca accelerezi sau franezi, astfel incat schimburile sunt mai rapide si mai netede, fara pierderea cuplului. Selectati „D” puneti piciorul in jos si plecati. Asta e bine. Nu exista nicio crestere a treptelor inainte de a actiona ambreiajul, ci doar trecerea instantanee. Nu o data sistemul Powershift a fost prins in modul automat la orice intersectie sau sens giratoriu.Fiti prins in trafic si exista o functie fluiera, care este apreciata frumos, astfel incat sa nu va deplasati cu piciorul pe frana incercand sa incetiniti masina. Un glezna al gleznei si puteti urca cu usurinta ritmul, fara niciun raspuns brusca de acceleratie.  

Motorizari Ford Focus 2

Piese Ford Focus 2

Marcile noastre