Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Focus Mk3

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Focus (2011-2014)

Ford Focus (a treia generatie), cunoscut si sub numele de Focus Mk III, (Numele codului: C346) a debutat la Salonul Auto International din America de Nord din 2010 ca model din 2012. Masinile prezentate erau un sedan cu 4 usi si hatchback cu 5 usi, debutand si un nou motor I4 cu injectie directa 2.0L. Combi a fost previzualizata la spectacolul auto de la Geneva o luna mai tarziu.

Aceasta generatie de Focus ar fi primul vehicul Ford proiectat sub mandatul CEO-ului Alan Mulally si planul sau „One Ford”, care a avut drept scop exploatarea resurselor globale ale Ford in crearea de vehicule mai competitive care ar putea fi vandute la nivel global in fiecare segment cu modificari minime.Planul „One Ford” ar reuni linia Focus Nord-american si global. Versiunea anterioara a Americii de Nord a fost astfel intrerupta, iar noul model a fost lansat simultan in America de Nord si Europa la 2 martie 2011, ambele incepand productia pana la sfarsitul anului 2010. A urmat ulterior productia in Asia, Africa si America de Sud.Ford a lansat in totalitate Ford Focus Electric la Consumer Electronics Show, in 2011, pentru a concura cu Nissan Leaf si Chevrolet Volt si a anuntat modelul hot hat ST la Salonul Auto de la Paris din septembrie 2010. Ford Focus a fost cea mai vanduta masina din lume pentru 2012. 
 
Designul a fost construit pe baza designului kinetic al Ford. Luminile din fata au o forma diferita. Grila trapezoidala are caracteristici triunghiulare. In spate, lampile stop hatchback sunt pozitionate mai jos, similar cu Ford Fiesta. Interiorul a fost schimbat din a doua generatie in versiunile NA si internationale. Ford a dorit sa faca Focus-ul mai mare, astfel incat ofera doua tipuri de console centrale: de baza este asociata cu motoarele mai mici, iar premium este disponibil pentru motoarele mai puternice.
 
Aceasta generatie de Focus a incorporat o cabina reproiectata, materiale schimbate si un nou sistem de „infotainment”. In urma tendintei de decontentare a industriei si in concordanta cu imaginea „masina economica” din partea de jos a sedanului fata de hatchback-ul „premium”, balamalele portbagajului cu economie de spatiu de la sedanul anterior sunt inlocuite cu balamalele mai ieftine, intrusive ale gatului de gasca. Focusul are si rezervorul de combustibil patentat Ford, care nu necesita buson.
 
Productie
Focusul este promovat ca o masina globala, construita in mai multe fabrici diferite din intreaga lume, cu modificari ale liniilor de motoare si ale nivelurilor de asamblare pentru a se potrivi pietelor si reglementarilor regionale. Locatiile de productie includ:
 
Saarlouis, Germania, productia a inceput in decembrie 2010 pentru piata europeana. 
Wayne, Michigan, Statele Unite, productia a inceput in februarie 2011 pentru America de Nord si Chile. 
Vsevolozhsk (St Petersburg), Rusia, productia incepe in iulie 2011, cu modelul combi incepand din ianuarie 2012. 
Rayong, Thailanda, a inceput mai 2012 pe pietele din Asia si Australia si Asia si inlocuieste uzina anterioara din Filipine folosita pentru ultima generatie Focus. 
Chongqing, China a inceput productia Focus pentru piata chineza in mai 2012. 
Taoyuan, Taiwan a inceput productia Focus pentru piata taiwaneza in noiembrie 2012.
Pacheco, Argentina a inceput productia Focus pentru cea mai mare parte a pietei sud-americane in 2013.
 
Probleme de fiabilitate a transmisiei
Alaturi de Ford Fiesta, Focusul echipat cu transmisia Ford DPS6 PowerShift a primit multe critici din cauza cutremurarii transmisiei, Problema se datoreaza ambreiajelor de tip uscat asociate modelelor pe benzina. Raspunsul actual al Ford este sa inlocuiasca ansamblul ambalajului ambreiajului (cu piese actualizate) atunci cand tremurarea depaseste 250 rpm (la reclamatia clientilor).
 
De la inceput au fost cel putin 6 revizuiri ale pachetelor de ambreiaj si ale modulelor de control al transmisiei. Pachetele si transmisiile mai noi de ambreiaj sunt mai rezistente la uzura si contaminarea cu fluide, deoarece sursa multor probleme de zguduire implica un sigiliu instalat necorespunzator, care scurgea fluidul de transmisie pe ambreiajele uscate. De asemenea, Ford sustine ca exista „Modificari ale materialului ambreiajului pentru o performanta mai buna pe intervalele de temperatura (noi pentru 2016)”  Unele reclamatii ale consumatorilor se datoreaza caracteristicilor normale de functionare ale transmisiei, deoarece DPS6 nu contine un convertor de cuplu si nu se comporta in mod similar cu transmisiile traditionale ale convertorului de cuplu, schimband in schimb unele caracteristici gasite in transmisiile manuale traditionale.
 
Ca si in majoritatea altor piete non-europene, doar sedanul cu 4 usi si hatchback cu 5 usi sunt oferite in Statele Unite si Canada. EPA a evaluat economia de combustibil la 28 MP / 38 hwy MPG pentru automatul cu 6 trepte si 26 ora / 36 CP MPG pentru manualul cu 5 viteze. Pachetul SFE, care poate fi adaugat doar la sedan SE, cu transmisie PowerShift semiautomatica cu dublu ambreiaj, imbunatateste economia de combustibil la autostrada pana la 40 MPG. Platforma pe care se bazeaza noul Focus este cu 25% mai puternica decat versiunea anterioara din America de Nord.
 
Gama de motoare in America de Nord
Focus a fost lansat cu o singura optiune a motorului, un 2,0 litri Duratec 20 injectat direct, Ti-VCT 4 cilindri, producand 160 CP (119 kW). La jumatatea anului 2012, a fost adaugata capacitatea Flex Fuel, cu exceptia statelor din Statele Unite care respecta reglementarile partiale ale vehiculelor cu emisii zero. Motorul este un derivat al motorului de 2,0 litri injectat cu combustibil port in generatia anterioara Focus. La sfarsitul anului 2012, gama a fost alaturata de Focus ST, cu un 2.0-litru turbo, care produce 252 CP (188 kW) (disponibil doar cu o transmisie manuala).
Pentru reimprospatarea din 2015, EcoBoost 1,0 litri cu trei cilindri a inceput sa fie oferit in America de Nord ca o optiune extra-costa pentru nivelul de decupaj SE.
 
Modelul 2016 a adaugat EcoBoost de 2,3 litri pentru noul nivel de dezvoltare Focus.
 
Modificari 
Optiunile de culoare au fost restrictionate in timpul verii 2011, din cauza problemelor de aprovizionare cauzate de cutremurul / tsunami-ul japonez din 2011. Cand albastrul negru si intunericul s-au intors, au fost inlocuiti de diferite nuante, desi fusese planificata eliminarea Kona Blue in favoarea Sonic Blue.
 
In ianuarie 2012, Ford a anuntat ca fostul model de Titanium doar automat va fi oferit cu o transmisie manuala. In martie 2012, Ford a revizuit ghidul de comanda pentru modelele Titanium pentru a avea si o optiune de stergere MyFord Touch, inlocuind-o cu versiunea non-touch a MyFord. Desi MyFord Touch este o optiune de 995 USD la modelele SEL si PowerShift automata o optiune de 1095 USD la S si SE, nu se aplica nicio reducere la modelele de titanium sau manuale sau non-Touch.
 
Modificarile din anul model 2013 pentru non-ST sunt; Modelele SE castiga roti SYNC si aliaj standard, garnitura SEL este intrerupta in favoarea unui „pachet SE Aspect” care include majoritatea caracteristicilor SEL, dar cu optiuni de tuns standard limitate la piele neagra, in timp ce modelele Titanium preiau si tapiterie standard din piele si au pierdut oglinda retrovizoare automata si stergatoarele de parbriz sensibile la ploaie. Toate vin acum standard, cu manualul cu 5 viteze, care lasa pachetul SFE ca ultimul focar automat (ramas in afara celor electrice cu actiune directa), iar optiunile de culoare sunt rearanjate.
 
Siguranta si rechemare
 
In 2017, Ford a reamintit Ford Focus cu motoare 1.6 EcoBoost din cauza riscului de incendiu al motorului cauzat de „lipsa circulatiei lichidului de racire”. Au fost inregistrate 29 de incendii legate de motor in SUA si Canada raportate Ford. Rechemarea a contribuit partial la o taxa de 300 milioane USD de catre Ford.
 
Australia
Anuntat in 2010, Australian Focus a fost stabilit pentru sosirea in august 2011.Gama Focus incepe cu baza Ambiente, Trend, Mid-range Sport si top-of-the-line Titanium. Alimentarea Ford Focus sunt 2 benzina, o benzina 1.6 cu 92KW si 159NM, o benzina 2.0 cu 118KW si 198NM, si un diesel, un diesel 2.0 turbo cu 120KW si 340NM. Ambiente vine cu 1.6, si standard Trend, Sport si Titanium cu benzina 2.0, cu motorina 2.0 disponibila ca optiune. Puterea a fost trimisa printr-un manual cu 5 viteze pe toate, cu exceptia Titanului, si cu un standard de schimb de putere cu 6 viteze Dual Clutch pe Titan si optional pe toate celelalte (Standard cu diesel.)
 
Asia
In martie 2012, Focus a fost lansat pe pietele ASEAN la Salonul International de Automobile din Bangkok. [31] Gama Thailandei a inclus: 1.6 Ambiente, 1.6 Trend, 2.0 Sport 5 usi, 2.0 Titanium sedan, 2.0 Sport + 5 usi si 2.0 Titanium + niveluri de sedan, [32] in timp ce in Malaezia, exista doar variantele de 2 litri.
 
In Taiwan, Asamblarea a inceput la sfarsitul anului 2012. 2 motoare pe benzina (1.6L Ti-VCT 125 PS si 2.0L GDI 170 CP) si 1 motor diesel (2.0L TDCi 163 PS) disponibile, toate sunt livrate cu transmisie PowerShift ca manual. modelul de transmisie nu era disponibil. 8 niveluri de decupare:
Hatchback: 1.6 Ti-VCT Trend, 2.0 GDI Trend, 2.0 GDI Sport, 2.0 TDCi Sport
Sedan: 1.6 Ti-VCT Ambiente, 1.6 Ti-VCT Trend, 1.6 Ti-VCT GHIA, 2.0 TDCi Trend
 
Pe piata coreeana, 2.0L TDCi Duratorq Diesel este singurul motor disponibil (disponibil in configuratie de 140 CP si 163 CP) si toate vin cu transmisia PowerShift, deoarece modelul de transmisie manuala nu era disponibil. 3 niveluri de decupare: Trend (140 CP), Sport (163 CP), Titan (163 CP), toate disponibile atat in ​​stil hatchback, cat si in stil sedan.
 
In Japonia, modelul 2.0L Ti-VCT GDI Sport cu cinci usi, fie cu transmisie manuala cu cinci viteze, cu dublu ambreiaj, fie cu transmisie automata „Power Shift” cu sase viteze a fost singurul model oferit in prezent. Montajul s-a schimbat de la Saarlouis Body & Assembly la instalatia AutoAlliance Thailand. Dimensiunile latimii sale de 1.810 mm (71,3 in) nu se incadreaza in clasificarea favorabila a taxei auto japoneze compacte.

Motorizari Ford Focus Mk3

Piese Ford Focus Mk3

Marcile noastre