Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Focus 3 Facelift

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Focus (2014-2018)

Facelift-ul Ford Focus cu ciclul mediu (Mk 3.5) a fost prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 2014 si ofera o serie de modificari aduse atat la exterior, cat si la interiorul si la aliniamentul motorului.

 
Reviziile facute asupra caroseriei au fost faruri mai subtiri si mai clare, o noua grila trapezoidala, dand frontului mai multa intentie sportiva decat modelul anterior. Noul capat frontal este similar cu cel al Mondeo din 2014, precum si al Fiesta 2013 facelifted, fiind inspirat si de conceptul Ford Evos din 2011, precum si de diverse vehicule Aston Martin. (Ford detine un interes de 8% in Aston Martin.) Ford C-Max si Grand C-Max din 2015, S-Max si Galaxy 2015, au incorporat, de asemenea, noua fata a familiei. Pe Titanium si Titanium X grila este cromata, iar pe alte versiuni este plasa neagra. ST are o grila de fagure neagra. De asemenea, s-au schimbat farurile de ceata fata. In partea din spate de pe hatchback, luminile din spate au fost schimbate, astfel incat sa para mai clare si mai putin stangace. Proprietatea si berlina ((nu este disponibila in Marea Britanie), au avut, de asemenea, revizii subtile si in spatele lor.
 
In interior, multitudinea de butoane de pe tabloul de bord au fost eliminate si inlocuite cu un ecran nou, tactil, de opt inci. Calitatea materialelor plastice s-a imbunatatit, iar volanul a fost schimbat in trei vorbe. Nivelurile de decupare din Marea Britanie constau in Studio, Style (in loc de Edge datorita SUV-ului bazat pe Ford Mondeo), Zetec, Zetec S (inclusiv editii speciale Rosu si Negru) - mai tarziu inlocuite in 2016 de Zetec Edition, ST-Line (si ulterior ST Line X), Titanium, Titan X si ST. Nivelurile de decupaj in Europa sunt similare cu modelul pre-facelift, inclusiv Ambiente, Trend, Trend +, Titan si ST. La noua linie a fost adaugat noul diesel diesel 1.5 TDCi Duratorq (95 si 120 CP) si 1.5 EcoBoost (150 si 180 CP). Diesel 2.0 TDCi Duratorq a fost actualizat pentru a produce 150 si 185 CP.
 
Noul model RS de generatia a treia a iesit la vanzare in 2016, cu preturi de aproximativ 31.000 lire sterline si noul 2.3 EcoBoost de la Ford Mustang, dar actualizat pentru a produce 350 CP. A fost dezvaluita in varianta de productie la Salonul Auto de la Geneva din 2015 si prezentata la Festivalul de Viteza al Goodwood 2015.
 
Imbunatatirile mecanice ale modelului Ford Focus facelifted sunt revizuiri ale sasiului la toate versiunile, pentru a face masina mai plantata pe drum, iar directia este, de asemenea, mai accentuata decat modelul pre-facelift, oferind totodata un feedback mai mare pentru o mai mare placere si distractie de conducere, care a fost marca comerciala Focus de la lansarea sa in 1998.
 
Gama motorului in Europa
1,0 litri EcoBoost
Motorul premiat cu trei cilindri este produs in doua variante, cu 100 si 125 CP (75-93 kW) si 138 CP (103 kW; 140 CP)
 
1.6 litri Duratec Ti-VCT
Acest motor - o versiune actualizata a aceluiasi motor din modelul anterior, permitandu-i sa respire mai bine cu colectoare imbunatatite de admisie si evacuare. Imbunatatirile inseamna, de asemenea, ca motorul a fost actualizat la normele UE5 (din 2015 - normele UE6). Din 2014, 1.6 Ti-VCT a fost disponibil in trei versiuni: 85 CP (63 kW), 105 si 125 CP (78-93 kW), dar pe unele piete europene, de asemenea, ca 86 kW (117 CP; 115 CP) cu fabrica GPL (adica: piata germana - ca 1,6 GPL Bivalenten Autogasmotor / engleza: BiFuel LPG Engine). Acesta a fost intrerupt in 2016.
 
EcoBoost de 1,5 litri
Acest motor complet nou inlocuieste EcoBoost de 1,6 litri cu aceeasi putere, dar cu o economie imbunatatita. Motorul este echipat fie cu cutia de viteze manuala Durashift B6 Ford-Getrag, fie cu un nou convertor de cuplu automat (6F35) disponibil pentru Focus pentru prima data. In Focus este disponibil cu 177 CP (132 kW) si 240 N⋅m (177 lb⋅ft) de cuplu, singurul motor oferit in modelele australiene Trend, Sport si Titan.
 
EcoBoost de 2,0 litri
Exclusiv gamei ST, acest motor continua sa produca 258 CP (188 kW) si este disponibil doar cu manualul cu 6 trepte, producand 360 de metri newton (270 lbf⋅ft) de cuplu.
 
2,3 litri EcoBoost
Acest motor complet nou este deja utilizat in noua generatie Ford Mustang si folosit de a treia generatie Focus RS din 2016, cu o putere de 350 CP (261 kW).
 
1,6 litri TDCi Duratorq
La fel ca benzina Duratec, acest motor diesel a fost modernizat pentru emisii si economie pentru a treia generatie Focus. A produs 95 CP (71 kW) si 230 metri newton (170 lbf⋅ft) in versiunea de baza si 115 CP (86 kW) si 270 metri newton (200 lbf⋅ft) cuplu in versiunea mai puternica. Pentru modelul Focus Econetic, motorul producea 105 CP (78 kW). Motorul din 2016 a fost inlocuit cu motorul TDCi de 1,5 litri
 
1,5 litri TDCi Duratorq
Un motor complet nou din 2014, inlocuieste vechiul diesel Duratorq de 1,6 litri mai vechi (in ciuda rularii cot la cot de cativa ani) din 2016 si vine in trei variante: 95 CP (71 kW) cu 250 de metri nou ( Cuplu de 180 lbs⋅ft si 120 CP (89 kW) cu 270 de metri newton (200 lbf⋅ft) de cuplu. O optiune Econetic este de asemenea disponibila, cu 105 CP (78 kW), dar ajustata pentru economie, mai degraba decat pentru performanta.
 
2.0 litri TDCi Duratorq
Topul motorului diesel este foarte revizuit si actualizat si disponibil cu transmisie Ford PowerShift si manualul cu 6 trepte. Acum vine in doua versiuni noi, 163 CP (122 kW) cu 370 metri newton (270 lbf⋅ft) cuplu si 185 CP (138 kW) cu 400 metri newton (300 lbf⋅ft) cuplu, acesta din urma disponibil si in ST.
 
Facelift (2015–2018)
2018 Ford Focus ST-3 TDCi Automatic
Pentru anul model 2015, ST a continuat sa foloseasca EcoBoost 2.0L de 252 CP (188 kW; 255 PS) cu o cutie de viteze manuala cu 6 trepte in marcile ST1, ST2 si ST3 pentru pietele europene si SUA si un garnitura ST unica pe piata australiana. Actualizarile au fost facute la fatetele din fata si din spate pentru a coincide cu modificarile implementate in Focus standard, inclusiv luminile, grila si difuzorul posterior. Disponibilitatea stilurilor de caroserie hatchback cu 5 usi si a imobilului (vagon) a ramas neschimbata. Pentru pietele europene, un motor diesel TDCi Duratorq 2.0L a fost disponibil pentru ST cu o cutie de viteze Powershift Automated-Manual cu 6 trepte pentru a rivaliza cu modelele Volkswagen Golf GTD si SEAT Leon FR. Puterea nominala a 2.0L Duratorq este de 182 CP (136 kW; 185 CP) si 300 lb⋅ft (407 N⋅m) de cuplu in ST. Preturile si ecusoanele sunt aceleasi pentru modelele pe benzina si diesel.
 
La Salonul Auto de la Geneva din 2015, productia gata MKIII Ford Focus RS a fost dezvaluita, ambaland turbocompresorul de 2,3 L; Motorul EcoBoost de 138,0 cm (1,261 cmc) gasit in Mustang cu peste 320 CP (240 kW). In Focus RS, motorul in sine produce 350 CP (355 CP; 261 kW) la 6000 rpm si 350 lb⋅ft (475 N⋅m) la 3200 rpm. Puterea este trimisa la toate cele patru roti prin intermediul noului sistem Torque-Vectoring All-Wheel-Drive al Ford, cu o unitate de actionare spate proiectata de GKN, precum si suspensie si frane modernizate. Pe langa aceasta, noul Focus RS va fi echipat cu moduri de actionare - incluzand un modul Drift in primul rand din industrie care permite drift-uri controlate de supraveghere - si Lansare control. RS se va lauda cu un pachet aerodinamic specific modelului care ajuta la diferentierea de celelalte modele Focus. RS-ul este capabil sa accelereze la 100 km / h (62 mph) in 4,7 secunde.
 
2018 a marcat ultimul model de model pentru Ford Focus RS. Ford Performance a lansat vehiculele din Editia Finala cu un nou diferential mecanic Quaife cu alunecare limitata. Cu toate acestea, nu au existat imbunatatiri ale valorilor de putere si cuplu din anii precedenti de model. 2018 Focus RS a fost disponibil numai in 2 culori, Race Red si Nitrous Blue. Au fost adaugate acoperis negru lucios, spoiler si capace de oglinda pentru a diferentia Editia Finala. Doar 1.000 de Ford Focus RS 2018 au fost disponibile pentru soferii din SUA si 500 pentru Canada. Ca un tribut final adus RS, a fost dezvaluita doar o editie britanica Heritage Edition care sarbatoreste legatura puternica dintre piata britanica si vehiculele performante ale Ford. [59] Finisat intr-o culoare unica Deep Orange si montat din fabrica cu pachetul Mountune FPM 375 care creste puterea de la 345 CP (257 kW; 350 PS) la 375 CP (280 kW; 380 CP) si echipat cu Quaife LSD, doar 50 au fost facute si au costat 7 milioane de lire sterline mai mult decat standardul UK Focus RS.
 
Piese de schimb
(aproximativ pe baza unui 2015 Focus ST 2.0 EcoBoost 250PS. Un filtru de aer pentru un Focus ST pe benzina va va intoarce intre 11 si 24 euro ; iar un filtru de ulei va fi cuprins intre 5 si 8 euro. Placutele de frana din fata vor fi cuprinse intre 42 si 69 euro. Placutele de frana din spate se vor incadra intre 43 si 58 euro, desi puteti plati pana la aproximativ 103 de euro pentru Ford Premium. Discurile de frana fata vor fi in jur de 102 euro bucata. Discurile de frana din spate vor fi cuprinse intre 37-euro  66 euro. Etrierile de frana fata sunt in jur de 268 de euro. Lamele stergator costa in jur de 30 euro. O bobina de aprindere este in jur de 45 euro. Un radiator este in jur de 250 euro.
 
Pe drum
In miscare, acest ST isi atinge cuplul pe asfalt, cu un decor mai putin in forma MK3 imbunatatita, datorita unei structuri mai rigide a caroseriei, a arcurilor frontale revizuite si a reglarii mai sportive a amortizoarelor. In plus, exista sisteme inteligente de controlare a cuplarii electronice a momentului si compensare a directiei de cuplu, creand o trapa fierbinte de care va puteti bucura mai usor cu viteza, fie pe pista, fie pe drumul de rasucire preferat. Amatorii de adevarati vor dori versiunea pe benzina EcoBoost de 250 litri de 2,0 litri, care face 62 km in doar 6,5 pe drumul spre 154 mph. Exista si optiunea unei variante diesel de 2,0 litri TDCi. Aici, puterea finala scade la 185PS, dar cuplul creste de la 360Nm la 400Nm. Oricum, nota motorului suna excelent datorita modului in care este imbunatatita prin boxele cabinei.
 
Per total
Sa fim clar: versiunea originala a acestui model MK3 Focus ST a fost intr-adevar o masina foarte buna. Dar nu a fost la fel de implicant si plin de satisfactie ca micul sau stablemate Fiesta ST. Nu a fost masina care ar fi putut fi: in aceasta forma revizuita, tot ce s-a schimbat. Exista o diferenta intre o simpla tractiune calda si o masina performanta dezvoltata corespunzator si daca doriti sa stiti exact ce este aceasta, va recomandam sa incercati acest Focus, apoi mergeti si conduceti unul dintre rivalii sai din epoca 2015-2018. Unele pot fi mai rapide. Altii s-ar putea simti mai sus pe piata. Dar niciunul nu este atat de placut sa conduca rapid.
 
Acest design revizuit Focus ST, din generatia a treia, se simte mult mai confortabil transmitandu-si cuplul catre asfalt si, aproape la fel de important, Ford a facut ca intregul proces sa sune si mai interesant. Pune totul laolalta, iar rezultatul este singurul concurent care poate fi folosit in fiecare zi din aceasta epoca pe care am dori sa-l urmarim. In plus, aspectul destept a reprezentat o imbunatatire decenta, iar cabina clasica un mare pas inainte, daca totusi nu este chiar un meci pentru cei mai buni pe care rivalii i-ar putea oferi.
 
Totusi, in afara de asta, nu prea mai exista critici aici. Acest Focus ST este, pana la urma, insasi definitia a ceea ce ar trebui sa fie o masina de acest gen, o trapa rapida fara vinovatie, cu performanta si tehnologie aproape de supercar, care este relativ accesibila si perfect practica. Obtineti un echilibru de conducere si manevrabilitate de clasa, versatilitate imobiliara daca doriti si optiunea de costuri reduse de functionare a motorinei, daca este nevoie. Toate, fara compromisuri, intr-o masina care merita sa fie amintita cu multa dragoste intr-o traditie fina de Ford rapide.

Motorizari Ford Focus 3 Facelift

Piese Ford Focus 3 Facelift

Marcile noastre