Piese auto Ford Focus 2008-2011 1.8 125 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus 2008-2011 1.8 125 cp

Piese Ford Focus 2008-2011 1.8 QQDB 92 KW

Piese Ford Focus 2 Facelift 1.8 125 cp, benzina



Piese pentru Ford Focus 2008-2011 1.8 125 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Focus  a fost construit si in Silverton, Africa de Sud pentru a fi exportat in Australia si Noua Zeelanda. Cu toate acestea, la scurt timp dupa lansare, Ford Noua Zeelanda si-a predat oferta pentru a satisface cererea ridicata a Australiei, iar acum primeste vehicule de la fabrica germana din Saarlouis. In 2008, Mk 2 si-a facut debutul in America cu lansarea pe piata mexicana ca berlina cu 4 usi sau sport cu 3 usi in garnitura ST. Focus Mk 2 este acum disponibil alaturi de versiunile de baza ale modelului Mk I pe alte piete din intreaga lume, cum ar fi Brazilia, Argentina, Chile, Columbia si Venezuela. In Argentina, Mk 1 Focus a fost construit alaturi de Mk 2 in Fabrica Pacheco pana in 2008, cand Mk 2 a inlocuit-o definitiv.

In SUA si Canada, Mk 1 Focus a fost oferit intr-o forma reproiectata, fie ca berlina, fie cupe, hatchback-urile si caruta au fost abandonate dupa reproiectarea din 2008. Vanzarile modelului coupe au reprezentat doar o mica parte din volumul precedent cu 3 usi, in ciuda vanzarilor crescute ale berlinei Focus si ale masinilor compacte in general.

Ford Focus facelift din 2008 poate fi un punct de vedere comun pe drumurile noastre si a fost alegerea implicita pentru multi soferi de companie, dar exista un motiv foarte bun pentru asta. Este un hatchback cu adevarat extraordinar, care exceleaza in aproape toate domeniile. Si asta nu este un lucru important atunci cand competitia include Volkswagen Golf si Honda Civic.

Tehnic, Ford Focus 2008 nu este cu adevarat nou, este o versiune revizuita a celei de-a doua generatii Focus, introdusa in 2004 cu cele mai multe erori ale acelui model corectat. Structura de baza a fost lasata de-a lungul, astfel incat pastreaza manevrabilitatea si confortul deosebit de dinainte, alaturi de ratingul de siguranta al accidentelor Euro NCAP de cinci stele.

Dar exteriorul a fost accentuat, in timp ce interiorul a obtinut o reinnoire majora, cu o calitate imbunatatita, o mai buna izolare fonica si un design mai potrivit. Ca si pana acum, exista o multime de spatii pentru patru adulti, in timp ce aspectul butoanelor si al comenzilor este foarte usor de utilizat. In mod util, controlul stabilitatii ESP a fost, de asemenea, standard pe fiecare Focus 2008 si au existat mai multe variatii ca niciodata.

In afara de modelele Focus RS si Focus ST de inalta performanta, Focus ECOnetic 90 este extrem de eficient, cu Start-Stop, care a atras titlurile, datorita economiei de 74,2mpg si a emisiilor de CO2 de 99g / km, ceea ce inseamna ca inca se califica pentru VED anual gratuit.

Fara indoiala ca Focusul 2008-2011 a fost mai bun ca niciodata, cu o senzatie de inalta calitate, o manevrabilitate excelenta, o calatorie confortabila si o gama larga de motoare. Dar a fost un mare dezavantaj - pretul de lista. Preturile ridicate ale listei au facut ca Ford Focus sa fie o masina relativ scumpa, iar modelele la nivel de acces costa mai mult decat cele mai ieftine Audi A3 si BMW Seria 1.

In interior se gasesc materiale noi, plastic nou, un nou tablou cu citire rosu aprins pentru a raspunde criticilor ca pe Focusul anterior nu puteti citi citirile. Obtineti un pachet standard pentru a alege meniuri, cum ar fi computerul de calatorie, cat de multa asistenta la volan si daca doriti activarea sau oprirea controlului electronic al stabilitatii. Tulpina functioneaza atat de natural, incat devine a doua natura imediat ce ai folosit-o o data. Si unele modele au dubla reglare a climatului, asa ca nu sunt pistolele in zori intre sofer si pasager pentru a decide cat de cald sau rece vor fi amandoi. Numesc asta un "test pre-test", deoarece nu aveau nici un 114 EC / genetica Focus ECONetics sau vreo masina cu echivalentul "Powershift" al Ford si Getrag al transmisiei DSG a VAG. In schimb, tot ce aveam de condus era un benzina Zetec cu 3 usi de 2,0 litri de 145 CP si o proprietate diesel de 2,0 litri de 135 CP, ambele.

Zetec a avut optiunea „Sport”, care include anvelope 205/50 pe jante din aliaj de 17 "precum bijuterie si suspensie sport. Deci ar fi trebuit sa calareasca putin greu, dar nu. In schimb, a avut uimitoarea capacitate de izolare soferul si pasagerul de la denivelari si lovituri de parca s-ar intampla in alta parte. Si a combinat acest lucru cu pur si simplu uimitor manevrare si mentinerea drumului., pur si simplu stranse. Nu intr-un mod sportiv Porschy, asigurandu-va ca sunteti un fel de chestii fierbinti la volan, dar intr-o maniera calma si nefericita, care poate apela la un vicar ca la un sofer de raliu.

Proprietatea 2.0TDCI 135 pe care am incercat-o a doua zi a venit cu o acoperire din titan de nivel superior, care include o zona de incarcare complet covorata, satnav si anvelope de 205/55 x 16 .

Am vrut sa incerc vagonul, deoarece au existat unele critici asupra nivelului de zgomot din interiorul vechiului model. Si, intr-adevar, la 70 km / h, cu motorul pornit la doar 2.000 rpm, tot puteti auzi ca este un diesel. Nici o problema cu zgomotul anvelopelor, dar, desigur, mocheta groasa ar fi impiedicat orice. Cu toate acestea, in ciuda anvelopelor cu profil ceva mai profund decat Zetec Sport, calatoria nu a fost la fel de buna. Poate suspensia mai rigida pentru transportul sarcinii. Poate drumuri mai rele. Dar, cu aceasta masina, lucrurile grosolane au fost doar amortizate, mai degraba decat absorbite. Inca nu este rau dupa standardele clasei. La fel de bine ca Zetec Sport.

Manipularea a fost, insa, la fel de buna. Aceasta masina se duce in colturi cum face The Stig pana la pista de viteza Top Gear.

De asemenea, Ford a rezolvat livrarea de energie. In loc sa nu cupleze cu ceva mai putin de 1.800 rpm, noua masina va urca dealuri destul de abrupte de la doar 1.200rpm in al treilea.

Din pacate, insa, este in Emissions Band E, deci nu veti gasi la fel de multi cumparatori precum Band B 1.6 TDCI

Ca si predecesorul sau, noul Focus este o masina excelenta. Numai ca de data asta mai mult. Nu este complet fara erori. Sportul nostru 2.0i avea o poarta de schimbare a dublei, care a fost dificil de gasit pe locul 3. (Fara indoiala ca ceva ar putea repara garajul.) Si acum este doar o 5 viteza si nu 6 viteze. Insa nimic altceva nu se apropie de uimitoarea combinatie a masinii de calatorie si manevrare, cu exceptia, poate, a unui Volvo C30, care se bazeaza pe o plansa Focus.

Va continua sa fie cea mai populara masina din Marea Britanie. Nu mai putin de 1 din 20 de masini vandute in Marea Britanie in ultimii 9 ani au fost Ford Focus. Ca intotdeauna, asta ii va inlatura pe snobii care se simt oarecum superiori conducand un Golf, chiar daca nu le place sa se bucure la fel de mult. Oamenii isi mai aduc aminte de reclama de 23 de ani a lui David Bailey, Putine lucruri din viata sunt la fel de fiabile ca un Volkswagen si se amagesc ca este inca adevarat.

Deci Golfurile vor continua sa se vanda foarte bine. Insa nu va mirati sa vedeti ca pretul lor de pret este scazut si cantitati in continua crestere gasindu-le calea de licitatie prin intermediul dealerilor Ford.

De asemenea, primeste o calitate interioara imbunatatita si o noua cutie de viteze PowerShift cu sase trepte cu dublu ambreiaj disponibil din martie 2008.

Noile caracteristici si optiuni includ alimentarea fara capac Easyfuel (previne combustibilii necorespunzatoare), butonul de pornire Ford Power, sistemul de avertizare a presiunii in anvelope, priza de 230 volti si luminile din spate cu LED. Toate modelele noi au ESP comutabil, plus trei niveluri de asistenta la directie, selectabile prin tija meniului coloanei.

Stilurile de caroserie cu trei usi, cinci usi si imobiliare au fost pentru prima data in showroom-urile din Europa, variantele-flagship sportive Coupe-Cabriolet si ST au ajuns in primavara 2008. In interior, noile materiale plastice soft-touch acopera panoul de instrumente, precum si bordul usii frontale superioare si acest lucru este completat de tesaturi noi de plus din scaun plus o varietate de finisaje atractive pentru fasci.

Instrumentatia a fost reproiectata si, impreuna cu toate celelalte comenzi interioare, este luminata in rosu. S-au imbunatatit ergonomic controalele pentru echipamentul audio modernizat si aerul conditionat din doua zone. Calitatea schimbarii manuale cu 6 trepte imbunatatita de un nou tip de lubrifiant.

Disponibil in combinatie cu versiunile 136 hp si 110 hp noi ale motorului Duratorq TDCi de 2,0 litri. Dezvoltata in comun de specialistii de transmisie Ford si de transmisie Getrag, cutia de viteze consta din doua transmisii ale arborelui lays care functioneaza in paralel, fiecare avand propria unitate de ambreiaj umed.

O alta noua dezvoltare este Focus ECOnetic, care prezinta o serie de eficiente aerodinamice si este alimentat de un Duratorq TDCi de 1,6 CP de 1,6 litri cu filtru de particule Diesel standard (DPF). Consumul mediu pentru Focus ECOnetic este de 65mpg frugal. Aceasta corespunde unei emisii medii de CO2 de numai 115g / km, ceea ce reprezinta un rezultat de clasa pentru un vehicul conventional din acest segment.

Versiunea Flexifuel a motorului cu patru cilindri Duratec de 1,8 litri pe benzina poate fi alimentata cu combustibil bio-etanol E85 ca alternativa la benzina fara plumb conventionala sau in orice amestec al ambelor. Gama Ford Focus include si derivate CNG (gaz natural comprimat) si GPL (gaz petrolier lichefiat), ambele bazate pe motorul benzina Duratec de 2,0 litri.

Zetec S a fost adaugat la gama Focus. Bazat pe modelul Zetec existent, dar cu adaugarea unui set complet de coafura sport, a spoilerelor fata si spate, cu extensii inferioare ale pervazului, jante din aliaj de 17 inci, pedale pentru picioare in aluminiu si capac de frana de mana si un ecuson S exclusiv.

Aceeasi gama larga de motoare ca si Focus Zetec existent cu adaugarea unui motor 1.6 Ti-VCT 115 CP pe benzina. Alte motoare sunt unitatile de benzina cu lant de 1,8 125 CP si 2,0 145 CP si cureaua diesel diesel 1,8 TDCi 115 CP, 2,0 TDCi 136 CP si 2,0 TDCi 136CP cu filtru de particule diesel (DPF), care poate fi, de asemenea, specificat cu automatul PowerShift cu sase trepte Ford transmitere.

Ford Focus ECOnetic vizeaza clientii care acorda prioritate motorizarii cu emisii reduse de carbon si eficientei mari a combustibilului. Prezinta sistemul Ford Eco Mode ca standard - un sistem de informatii despre soferi care incurajeaza o economie de combustibil imbunatatita.

Focus ECOnetic are incarcare inteligenta regenerabila si FEAD cu tensiune joasa (unitate de accesoriu frontal) - tehnologii care se combina pentru a oferi emisii mai mici si eficienta mai buna a combustibilului. Sistemul Ford Auto-Start-Stop este de asemenea disponibil, care combina functionarea automata a pornirii motorului cu incarcarea regenerabila inteligenta a masinii si sistemele avansate de gestionare a bateriei.

Aceasta generatie de Ford Focus a fost produsa din ianuarie, 2008 pana in ianuarie, 2011. Putem oferi informatii despre 11 modificari ale acestei generatii. Masina a fost produsa doar cu tractiune fata.

Acest Ford este disponibil cu cinci motoare pe benzina cu deplasare de la 1,4 la 2,5 litri si putere de la 80 la 225 cai putere si trei motoare diesel cu deplasare de la 1,6 la 2,0 litri si putere de la 100 la 136 cai putere.

Masina este disponibila atat cu cutie de viteze manuala (8 versiuni), cat si cu cutie de viteze automata (3 versiuni).

Consumul mediu de combustibil Ford Focus in ciclul combinat pentru motorul pe benzina este de la 6,6 la 9,3 litri la 100 km, in timp ce pentru motorina - de la 4,5 la 5,8 litri la 100 km. Cea mai economica versiune a motorului pe benzina Ford Focus este Ford Focus 1.4 16V, consumand 6,6 litri pe 100 km. In timp ce cel mai economic diesel Focus Ford - Ford Focus 1.6 TDCi pentru 100 de kilometri consuma 4,5 litri de motorina.

Emisiunile Ford Focus CO2 pentru motorul pe benzina sunt de la 157 la 224 grame pe kilometru, in timp ce pentru motoare diesel - de la 118 la 154 grame pe kilometru. De la Ford Focus cu motoare pe benzina, cele mai mici emisii de CO2 au Ford Focus 1.4 16V, care produce in medie 157 grame de CO2 pe kilometru. La randul sau, din motorizarile Ford Focus cel putin CO2 distribuie Ford Focus 1.6 TDCi - 118 grame pe km

Ford a dezvaluit un model Focus Mk2 Ford Focus la Salonul Auto de la Frankfurt in septembrie 2007. Vanzarile au inceput in Marea Britanie in februarie 2008. Modificarile includ:

Cosmetic, facelift-ul aduce Focusul in concordanta cu limbajul Kinetic Design observat pe Ford Mondeo din 2007 si pe Ford S-MAX si Ford Galaxy in 2006, pastrand in acelasi timp forma generala a modelului pre-facelift. Fiecare panou exterior (cu exceptia acoperisului) a suferit o prelucrare cu urmatoarele modificari cheie de detaliu: grile trapezoidale, faruri spate, arcade roti indraznete, sticla posterioara in forma noua, hayon in forma conturata, lampi cu coada noi, lumini reflector spate noi si spate noi bara de protectie.

O utilizare mai mare a materialelor plastice cu atingere moale in interior

Revendicat instrumentul de control si controlul interior, acum cu iluminare rosie

Noua consola centrala de proiectare in principal pentru ornamentul Titanium de top si optional Zetec

Transmisia Ford PowerShift (similara cu DSG-ul lui Volkswagen) a fost adaugata in raza de actiune

Introducerea unui buton de alimentare Ford

Introducerea unei versiuni de 110 CP a motorului 2.0 Duratorq TDCi.

Gama de ornamente revizuita formata din garnituri Studio, Style, ECOnetic, Zetec, Titan, ST - 1, ST - 2 si ST - 3.

Fisa tehnica cu date tehnice si date de performanta, plus o analiza a concurentei directe a pietei Ford Focus 1.8 Titanium (om. 5) in 2008, modelul cu caroserie hatchback cu 3/5 usi si Line-4 1798 cm3 / 109,8 dimensiuni ale motorului, Putere de 92 kW / 125 CP / 123 CP (ECE), 165 Nm / 122 lb-ft de cuplu, 5-viteze manuale cu 5 viteze oferite de la jumatatea anului 2008 pentru Europa. Specificatii care prezinta dimensiunile exterioare si interioare, economia de combustibil, viteza maxima, datele fabricii performante : acest Ford ar accelera  0-100 km / h in 10,3 sec.