Piese auto Ford Focus 2008-2011 1.8 TDCi 115 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus 2008-2011 1.8 TDCi 115 cp

Piese Ford Focus 2008-2011 1.8 TDCi KKDA, KKDB 85 KW

Piese Ford Focus 2 Facelift 1.8 TDCi 115 cp, diesel



Piese pentru Ford Focus 2008-2011 1.8 TDCi 115 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Motoarele Ford sunt, in general, de incredere, asa ca ofera masinii obisnuitul odata peste cautarea unor semne de uzura si indicatii de utilizare a flotei, companiei sau masinii de inchiriat. Covoarele purtate si garnitura scufundate sunt indicii obisnuite. Motorul de 1,4 litri este putin subputernic pentru o masina atat de substantiala, asa ca evitati ex-navele cu kilometri mari cu aceasta centrala.

Verificati daca toate articolele electrice functioneaza corect, asigurati-va ca aparatul de aer conditionat furnizeaza aer rece imediat dupa pornirea motorului si nu uitati ca un istoric complet de service ajuta intotdeauna la vanzare. Daca te uiti la modelul ST, asigura-te ca anvelopele mai au o tractiune si ca masina nu a fost zdrobita sau prabusita. Focalizarile sunt dure, dar unii vor fi inevitabil abuzati. Merita intotdeauna sa verificati luminile de bord si sa va asigurati ca toate instrumentele functioneaza. Daca toate instrumentele esueaza, placa de circuit va fi cea care trebuie inlocuita. Acest lucru a fost scump, dar Ford va oferi acum inlocuirea.

Daca dinamica de conducere este tot ceea ce va intereseaza, aceasta este inca prima masina cu care ar trebui sa incepeti cautarea pentru un hatchback de familie folosit. Lumanitatea de zi cu zi a Focusului ascunde adesea ce este o masina incredibila. Asta si faptul ca ne asumam acest tip de competenta.

Ford of Europe a aratat o investitie enorma in Focus de prima generatie si modelul MK2 a continuat sa traiasca din beneficii, chiar daca multi rivali au clatit o mare parte din terenul pe care l-au pierdut fata de versiunea initiala a acestei masini. Sistemul de suspensie este acelasi cu cel utilizat in modelul din 1998, iar lectiile invatate in ambalaje sunt inca la fel de relevante ca oricand. Aceasta competenta de manipulare sublima inseamna ca puteti obtine cel mai mult din punct de vedere al placerii de a conduce de la oricare dintre motoarele oferite, asa ca conduceti un Focus inainte de a opta pentru un rival aparent mai rapid: mai multa putere nu este neaparat egala cu mai multa viteza reala. In ceea ce priveste confortul la volan, cu siguranta, exista rivali de calarie mai moale, dar ai fi mai putin probabil sa vrei sa te afli intr-unul dintre ei pe un drum B-twist.

Dar exteriorul a fost accentuat, in timp ce interiorul a obtinut o reinnoire majora, cu o calitate imbunatatita, o mai buna izolare fonica si un design mai potrivit. Ca si pana acum, exista o multime de spatii pentru patru adulti, in timp ce aspectul butoanelor si al comenzilor este foarte usor de utilizat. In mod util, controlul stabilitatii ESP a fost, de asemenea, standard pe fiecare Focus 2008 si au existat mai multe variatii ca niciodata.

In afara de modelele Focus RS si Focus ST de inalta performanta, Focus ECOnetic 90 este extrem de eficient, cu Start-Stop, care a atras titlurile, datorita economiei de 74,2mpg si a emisiilor de CO2 de 99g / km, ceea ce inseamna ca inca se califica pentru VED anual gratuit.

Fara indoiala ca Focusul 2008-2011 a fost mai bun ca niciodata, cu o senzatie de inalta calitate, o manevrabilitate excelenta, o calatorie confortabila si o gama larga de motoare. Dar a fost un mare dezavantaj - pretul de lista. Preturile ridicate ale listei au facut ca Ford Focus sa fie o masina relativ scumpa, iar modelele la nivel de acces costa mai mult decat cele mai ieftine Audi A3 si BMW Seria 1.

In interior se gasesc materiale noi, plastic nou, un nou tablou cu citire rosu aprins pentru a raspunde criticilor ca pe Focusul anterior nu puteti citi citirile. Obtineti un pachet standard pentru a alege meniuri, cum ar fi computerul de calatorie, cat de multa asistenta la volan si daca doriti activarea sau oprirea controlului electronic al stabilitatii. Tulpina functioneaza atat de natural, incat devine a doua natura imediat ce ai folosit-o o data. Si unele modele au dubla reglare a climatului, asa ca nu sunt pistolele in zori intre sofer si pasager pentru a decide cat de cald sau rece vor fi amandoi. Numesc asta un "test pre-test", deoarece nu aveau nici un 114 EC / genetica Focus ECONetics sau vreo masina cu echivalentul "Powershift" al Ford si Getrag al transmisiei DSG a VAG. In schimb, tot ce aveam de condus era un benzina Zetec cu 3 usi de 2,0 litri de 145 CP si o proprietate diesel de 2,0 litri de 135 CP, ambele.

Zetec a avut optiunea „Sport”, care include anvelope 205/50 pe jante din aliaj de 17 "precum bijuterie si suspensie sport. Deci ar fi trebuit sa calareasca putin greu, dar nu. In schimb, a avut uimitoarea capacitate de izolare soferul si pasagerul de la denivelari si lovituri de parca s-ar intampla in alta parte. Si a combinat acest lucru cu pur si simplu uimitor manevrare si mentinerea drumului., pur si simplu stranse. Nu intr-un mod sportiv Porschy, asigurandu-va ca sunteti un fel de chestii fierbinti la volan, dar intr-o maniera calma si nefericita, care poate apela la un vicar ca la un sofer de raliu.

Proprietatea 2.0TDCI 135 pe care am incercat-o a doua zi a venit cu o acoperire din titan de nivel superior, care include o zona de incarcare complet covorata, satnav si anvelope de 205/55 x 16 .

Am vrut sa incerc vagonul, deoarece au existat unele critici asupra nivelului de zgomot din interiorul vechiului model. Si, intr-adevar, la 70 km / h, cu motorul pornit la doar 2.000 rpm, tot puteti auzi ca este un diesel. Nici o problema cu zgomotul anvelopelor, dar, desigur, mocheta groasa ar fi impiedicat orice. Cu toate acestea, in ciuda anvelopelor cu profil ceva mai profund decat Zetec Sport, calatoria nu a fost la fel de buna. Poate suspensia mai rigida pentru transportul sarcinii. Poate drumuri mai rele. Dar, cu aceasta masina, lucrurile grosolane au fost doar amortizate, mai degraba decat absorbite. Inca nu este rau dupa standardele clasei. La fel de bine ca Zetec Sport.

Manipularea a fost, insa, la fel de buna. Aceasta masina se duce in colturi cum face The Stig pana la pista de viteza Top Gear.

De asemenea, Ford a rezolvat livrarea de energie. In loc sa nu cupleze cu ceva mai putin de 1.800 rpm, noua masina va urca dealuri destul de abrupte de la doar 1.200rpm in al treilea.

Din pacate, insa, este in Emissions Band E, deci nu veti gasi la fel de multi cumparatori precum Band B 1.6 TDCI

Ca si predecesorul sau, noul Focus este o masina excelenta. Numai ca de data asta mai mult. Nu este complet fara erori. Sportul nostru 2.0i avea o poarta de schimbare a dublei, care a fost dificil de gasit pe locul 3. (Fara indoiala ca ceva ar putea repara garajul.) Si acum este doar o 5 viteza si nu 6 viteze. Insa nimic altceva nu se apropie de uimitoarea combinatie a masinii de calatorie si manevrare, cu exceptia, poate, a unui Volvo C30, care se bazeaza pe o plansa Focus.

Va continua sa fie cea mai populara masina din Marea Britanie. Nu mai putin de 1 din 20 de masini vandute in Marea Britanie in ultimii 9 ani au fost Ford Focus. Ca intotdeauna, asta ii va inlatura pe snobii care se simt oarecum superiori conducand un Golf, chiar daca nu le place sa se bucure la fel de mult. Oamenii isi mai aduc aminte de reclama de 23 de ani a lui David Bailey, Putine lucruri din viata sunt la fel de fiabile ca un Volkswagen si se amagesc ca este inca adevarat.

Deci Golfurile vor continua sa se vanda foarte bine. Insa nu va mirati sa vedeti ca pretul lor de pret este scazut si cantitati in continua crestere gasindu-le calea de licitatie prin intermediul dealerilor Ford.

De asemenea, primeste o calitate interioara imbunatatita si o noua cutie de viteze PowerShift cu sase trepte cu dublu ambreiaj disponibil din martie 2008.

Noile caracteristici si optiuni includ alimentarea fara capac Easyfuel (previne combustibilii necorespunzatoare), butonul de pornire Ford Power, sistemul de avertizare a presiunii in anvelope, priza de 230 volti si luminile din spate cu LED. Toate modelele noi au ESP comutabil, plus trei niveluri de asistenta la directie, selectabile prin tija meniului coloanei.

Stilurile de caroserie cu trei usi, cinci usi si imobiliare au fost pentru prima data in showroom-urile din Europa, variantele-flagship sportive Coupe-Cabriolet si ST au ajuns in primavara 2008. In interior, noile materiale plastice soft-touch acopera panoul de instrumente, precum si bordul usii frontale superioare si acest lucru este completat de tesaturi noi de plus din scaun plus o varietate de finisaje atractive pentru fasci.

Instrumentatia a fost reproiectata si, impreuna cu toate celelalte comenzi interioare, este luminata in rosu. S-au imbunatatit ergonomic controalele pentru echipamentul audio modernizat si aerul conditionat din doua zone. Calitatea schimbarii manuale cu 6 trepte imbunatatita de un nou tip de lubrifiant.

Disponibil in combinatie cu versiunile 136 hp si 110 hp noi ale motorului Duratorq TDCi de 2,0 litri. Dezvoltata in comun de specialistii de transmisie Ford si de transmisie Getrag, cutia de viteze consta din doua transmisii ale arborelui lays care functioneaza in paralel, fiecare avand propria unitate de ambreiaj umed.

O alta noua dezvoltare este Focus ECOnetic, care prezinta o serie de eficiente aerodinamice si este alimentat de un Duratorq TDCi de 1,6 CP de 1,6 litri cu filtru de particule Diesel standard (DPF). Consumul mediu pentru Focus ECOnetic este de 65mpg frugal. Aceasta corespunde unei emisii medii de CO2 de numai 115g / km, ceea ce reprezinta un rezultat de clasa pentru un vehicul conventional din acest segment.

Versiunea Flexifuel a motorului cu patru cilindri Duratec de 1,8 litri pe benzina poate fi alimentata cu combustibil bio-etanol E85 ca alternativa la benzina fara plumb conventionala sau in orice amestec al ambelor. Gama Ford Focus include si derivate CNG (gaz natural comprimat) si GPL (gaz petrolier lichefiat), ambele bazate pe motorul benzina Duratec de 2,0 litri.

Zetec S a fost adaugat la gama Focus. Bazat pe modelul Zetec existent, dar cu adaugarea unui set complet de coafura sport, a spoilerelor fata si spate, cu extensii inferioare ale pervazului, jante din aliaj de 17 inci, pedale pentru picioare in aluminiu si capac de frana de mana si un ecuson S exclusiv.

Aceeasi gama larga de motoare ca si Focus Zetec existent cu adaugarea unui motor 1.6 Ti-VCT 115 CP pe benzina. Alte motoare sunt unitatile de benzina cu lant de 1,8 125 CP si 2,0 145 CP si cureaua diesel diesel 1,8 TDCi 115 CP, 2,0 TDCi 136 CP si 2,0 TDCi 136CP cu filtru de particule diesel (DPF), care poate fi, de asemenea, specificat cu automatul PowerShift cu sase trepte Ford transmitere.

Este dificil sa gresesti prea mult cu un Ford Focus folosit, in special un model de facelift post-2008. Practicitatea si calitatea interioara sunt o potrivire pentru orice rival, dar beneficiul real vine in modul in care conduce. Motoarele ar putea scadea la putere in comparatie cu unele dintre alternative, dar cantitatea de distractie pe care este posibil sa o extrageti din sasiul finit finisat il pune pe Ford intr-o clasa proprie.

Fisa tehnica specificata cu date tehnice si date de performanta, plus o analiza a concurentei directe a pietei Ford Focus 1.8 TDCi Zetec (man. 5) in 2008, modelul cu caroserie hatchback cu 3/5 usi si Line-4 1753 cm3 / 107,2 dimensiuni ale motorului, 84,5 kW / 115 CP / 113 CP (ECE) de putere, 280 Nm / 206 lb-ft de cuplu, 5 viteze manevra manuala oferite incepand cu jumatatea anului 2008 pentru Europa Marea Britanie. Specificatii cu dimensiuni exterioare si interioare, combustibil economie, viteza maxima, date din fabrica performanteacest Ford ar accelera 0-100 km / h in 10,4 sec.