Piese auto Ford Focus 2014-2018 1.6 Ti 105 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus 2014-2018 1.6 Ti 105 cp

Piese Ford Focus 2014-2018 1.6 Ti IQDB 77 KW

Piese Ford Focus 3 Facelift 1.6 Ti 105 cp, benzina



Piese pentru Ford Focus 2014-2018 1.6 Ti 105 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Focus nu are cel mai mare portbagaj dintr-o clasa plina de rivali, dar este unul dintre cei mai buni dintre cei care conduc.

Masinile mici de proprietate familiala, cum ar fi Ford Focus, erau considerate ceva ciudat, dar acum sunt un punct de vedere comun. Este usor de inteles de ce, deoarece, dupa ce au investit milioane (sau chiar miliarde) de lire sterline intr-un nou model, este relativ usor pentru producatori sa ofere o versiune mai practica.

Este o veste buna si pentru clienti, deoarece fiabilitatea, siguranta, costurile de functionare scazute si gestionarea hatchback-ului tind sa fie reportate intacte, in timp ce un cizme intins inseamna ca exista mai mult spatiu pentru toate lucrurile tale. Printre exemple bune sunt Volkswagen Golf Estate si SEAT Leon ST si Skoda Octavia Estate inrudite, precum Opel Astra Sports Tourer, Peugeot 308 SW si Hyundai i30 Tourer. Mica proprietate a familiei ar putea curand sa diminueze in numar, insa, deoarece cea mai recenta tendinta a constatat ca cumparatorii au alergat catre traversari si SUV-uri precum Nissan Qashqai, SEAT Ateca si Renault Kadjar. el Focus Estate ofera un spatiu de incarcare semnificativ mai mare decat hatchback-ul, cu 476 litri crescand la 1.502 litri daca pliati scaunele din spate, dar acest lucru ramane in urma o parte din concurenta. Liderul perfect pentru spatiu este Peugeot 308 SW cu o cizma enorma de 660 litri, precum si mai mult spatiu cu 238 litri, cu scaunele din spate orientate spre inainte.

Intr-un fel a devenit „masina popoarelor” din zilele noastre. Un vehicul fiabil, practic si accesibil, care ii place tuturor, de la familii pana la pensionari pana la cei care doresc ceva placut de condus. In esenta, este un model complet, care este chiar ramificat la modelele performante cu ST si RS. Asadar, cand vine un nou Focus, este un lucru mare - nu este surprinzator. Fara presiune atunci.
 
Veti citi, fara indoiala, o multime de teste rutiere ale acestei generatii Focus si multe dintre ele vor continua despre Focus original (care a inlocuit incredibilul drab Escort in 1998) si despre modul in care a stabilit punctul de referinta pentru hatchbacks si a revolutionat modul. Oamenii s-au gandit la masinile de familie.
 
Pot fi clicuri, dar sunt exacte. La vremea respectiva, concurenta a fost - si sa fim amabili aici - in cel mai bun caz cu alternative precum Nissan Almera si Opel Astra. Abia sunt lucruri care sa te emotioneze. Asa ca atunci cand Focus a venit, a scos din apa orice altceva.
Consensul general al celei de-a treia generatii Focus este ca acesta nu „schimba jocul” in acelasi mod cu cel initial. Dar atunci nu avea de gand. S-au schimbat multe de la lansarea primului Focus, nu in ultimul rand prin calitatea si confortul masinilor mici. Concurenta este acum mai buna ca niciodata, determinata de cererile mari ale clientilor, in special noi din Marea Britanie. In schimb, Ford a preluat punctele forte care au facut ca Focusul sa fie un succes si sa se bazeze pe ele.
 
Asa ca, in timp ce acest Focus nu poate fi la fel de interesant de condus ca originalul, el inca exceleaza in aproape toate celelalte departamente. Este linistit si confortabil in miscare, usor de condus, are un interior de inalta calitate si unele motoare puternic impresionante (si eficiente). Este foarte putin de criticat (in afara de o reducere a spatiului de incarcare) si de mult de laudat. Bine, asa ca s-ar putea sa nu va zguduie lumea, dar Focus face tot ce va doriti si o face bine.
Totul se schimba in interiorul Focus cu un interior nou, care este partajat cu C-MAX si Grand C-MAX. Acest lucru inseamna un aspect de inalta calitate pana la finisaj, desi va intrebati de ce producatorii de masini decid sa puna materiale de atingere moale pe varful tabloului si apoi sa finalizeze partea superioara a usilor - o zona pe care o atingeti tot timpul - intr-un mod mult mai greu si mai putin plastic tactil.
 
Exista o multime de linii si curbe intepate in design si un volan frumos cu margini groase, care ofera chiar si modelelor de nivel intrare un aspect sportiv. Este foarte mult tipul de interior pe care te-ai astepta intr-o masina mai mare, cum ar fi Mondeo, de exemplu, si toate masinile au caracteristici precum radioul digital DAB, Bluetooth si o conexiune USB - ceva pe care niciun alt hatchback la acest nivel nu se poate potrivi.
 
Afisajul digital pe partea de sus a tabloului adauga senzatia scumpa - nu exista afise de moda veche pentru Focus- in plus, exista un computer de calatorie multifunctional, numit foarte teatral Interfata Masina Umana de Ford cu un afisaj intre cadranele instrumentului, adaugand din nou la aparitia premium.
 
Au existat cateva critici cu privire la controalele stereo, deoarece sunt aceleasi cu Fiesta, dar nu se poate nega faptul ca imbunatatesc Focusul (un stereo Sony este disponibil ca optional suplimentar, care arata foarte bine). Cu toate acestea, cu toate accesoriile montate, se poate simti putin peste cap cu butoane si intrerupatoare peste tot. De exemplu, volanul are butoane pentru controlul meniului computerului de calatorie si porneste partea inferioara pentru stereo.
Totusi, este spatios, in special pentru sofer si pasagerii din fata. Scaunele ofera o multime de ajustari si se simte considerabil mai larg decat vechiul Focus (chiar daca cifrele spun ca este de fapt mai restrans - cum functioneaza asta?), In timp ce scaunele sunt confortabile si cu un suport bun.
Presupunem ca spatiul din spate este cel mai bine desemnat ca rezonabil si se simte cam la fel ca modelul anterior. Nu este la fel de incapator ca un Honda Civic (care este unul dintre cei mai buni din aceasta clasa), dar este la fel cu un Golf pe care il socotim.
Surpriza este cizme. La 316 litri cu mini roata de rezerva (si doar 277 litri cu o rezerva de dimensiune completa) este cu aproximativ 50 de litri mai mic decat versiunea Focus anterior si mai putin de versiunile cu cinci usi ale Volkswagen Golf si Opel Astra, care ambele au in jur de 350 de litri. Pe partea de plus, este o podea de cizme foarte patrata, cu o deschidere larga si doar o mica buza pentru cizme. Scaunele din spate se pliaza foarte usor.
 
Credem ca pachetul de asistenta pentru soferi are o valoare excelenta la 750 de lire sterline si vine cu cateva sisteme cu adevarat utile pentru a usura conducerea. Exista de fapt sase biti diferiti, ceea ce face sa para si mai bine atunci cand te uiti la cat de mult costa producatorii premium pentru sisteme similare.
 
In primul rand, exista un sistem de avertizare de plecare a benzii care vibreaza volanul daca aruncati liniile albe de pe un traseu fara a indica si include ajutorul Lane Keeping Aid care va conduce cu usurinta masina inapoi.
Sistemul de alertare a soferului poate recunoaste daca soferul este somnolent sau adorme si va declansa un avertisment vizibil si sonor pentru a va asigura ca sunt treji in timp ce Auto High Beam schimba automat farurile intre faza completa si scufunda daca o masina vine din cealalta. cale.
 
Exista chiar si sisteme de recunoastere a semnelor de trafic care utilizeaza o camera digitala pentru a identifica semnele in ambele parti ale drumului, afisand informatiile (cum ar fi limitele de viteza, fara depasire etc.) in grupul de instrumente.
 
Dar cea mai impresionanta caracteristica este Stop City activ. Acesta foloseste un laser orientat spre inainte (langa oglinda retrovizoare) pentru a detecta masinile din fata. Monitorizeaza constant distanta fata de vehicul in fata si daca - de exemplu - masina urmariti franele brusc si nu reactionati la timp, va aplica automat franele. Actioneaza pana la 20 km / h si chiar daca nu poate evita o coliziune, va reduce impactul.
 
Echipamente standard de la lansare (martie 2011)
 
Edge este modelul la nivel de baza, dar vine in continuare destul de bine echipat cu aer conditionat manual, oglinzi electrice, inchidere centralizata la distanta, ESP cu control vectorial de cuplu, airbag-uri frontale, laterale si perdea, o mini roata de otel de rezerva, radio DAB cu CD player, Bluetooth, control vocal, USB, o alarma Thatcham din categoria 1, spoiler spate integrat si suport lombar al scaunului soferului.
 
Zetec este cea mai populara garnitura si are jante din aliaj de 16 inci, un parbriz incalzit Quickclear, faruri de ceata fata, volan tuns din piele, consola premium premium cu cotiera, compartimente de depozitare, prize de 12v si frana de mana in forma de Z, fata in stil sportiv scaune si oglinzi de usa incalzite.
Modelele din titan sunt dotate cu butonul de pornire / oprire a motorului Power, un sistem stereo Sony, controlul a vitezei de cruce, stergatoarele sensibile la ploaie, farurile automate, o maneta de angrenare din piele, climatizare cu dubla zona, asistenta la pornire pe deal, lumini spate cu tehnologie LED si un luciu negru grilaj inferior.
 
Titanium X este gradul de varf si adauga Active Park Assist (cu senzori de parcare fata si spate), jante din aliaj de 17 inch, garnitura partiala partiala, lumini de conducere LED, scaune frontale incalzite, faruri xenon, oglinzi pliabile electric, spalare cu jet de far si interior iluminare ambientala cu LED-uri multicolore.
In timp ce stilul noului Focus ar putea imparti opinia, odata ce esti la volan, majoritatea oamenilor ar fi de acord ca este foarte putin de criticat. In obisnuitul tip de conducere cotidiana pe care trebuie sa-l facem cu totii, Focusul este linistit, neted si un doddle absolut de condus.
 
Toate comenzile, cum ar fi schimbarea vitezelor, pedala de ambreiaj si frana, sunt precise si usor de utilizat. Este o masina foarte agreabila, intr-adevar.
 
Plimbarea merita o mentiune speciala. Suspensia este mai moale decat vechea focalizare, ceea ce inseamna ca este mult mai abila in a face cu gaurile si denivelarile, oferind o impresie generala de rafinament si ca masina mare se simte ca toata lumea continua. Daca ati gasit vechiul Focus un pic prea ferm, dati-i acestuia o sansa si credem ca veti fi impresionat. Cu siguranta este la fel de confortabil ca un Golf.
 
Structura caroseriei este mai rigida decat inainte, ceea ce ajuta la senzatia de calitate, in timp ce atat zgomotul, cat si vibratiile sunt mentinute la minim, chiar si pe drumuri accidentate, intr-un ritm decent. Dar sa nu credeti ca Focusul a ramas usor. Este inca foarte sigur in varf in colturi si, desi nu este la fel de agil ca Focusul initial, este inca dornic si receptiv atunci cand va transformati intr-o curba, in timp ce exista o aderenta buna din fata, daca iesiti dintr-un colt lent.
Este ajutat de inteligentul nou sistem Torque Vectoring Control al Ford, care este standard pentru toate modelele. Este similar cu sistemul XDS care este folosit pe anumite modele SEAT si Skoda, adica foloseste franele pentru a imita efectele unui diferential. Deci, teoria este ca franand usor roata fata din interior intr-un colt si dand mai multa putere rotii exterioare, se va simti mai direct cu o mai buna aderenta si directie.
Intr-o clasa dedicata spatiului, acesta ar putea fi un motiv pentru a privi in alta parte, dar Focus Estate poate oferi inca multor spatii familiei si exceleaza intr-o alta zona. Daca va place sa conduceti sau pur si simplu petreceti mult timp la volan, Focusul rasplateste cu o directie precisa si o firma de configurare a suspensiei suficient pentru a mentine nivelul masinii in colturile ascutite, in timp ce inca mai inmultesc denivelari. Pentru o manevrabilitate si mai sportiva, puteti cumpara si Ford Focus ST Estate cu suspensie mai ferma, frane mai mari si motoare performante; am revizuit-o separat.

Nu exista lipsuri de niveluri de decupare, incepand cu modelul Style-nivel de intrare, cu aspecte excelente, inclusiv aer conditionat, Bluetooth SYNC Bluetooth si control vocal, radio digital DAB si sine de acoperis. Editia Zetec este o actualizare demna, aducand infotainment cu ecran tactil care imbunatateste cu adevarat aspectul si functionalitatea tabloului de bord, alaturi de dorinta parbrizului incalzit Quickclear de la Ford. ST-Line adauga un aspect sportiv, in timp ce Titanium adauga caracteristici de lux si comoditate.
Sase motorizari pe benzina si cinci diesel inseamna ca clientii nu sunt la indemana, cu o serie de cifre de energie si economie de combustibil care sa se potriveasca tuturor. In tabara pe benzina, EcoBoost de 1,0 litri sau 1,5 litri este mult mai impresionant si recomandam unul dintre modelele de gama medie 123 sau 148 CP, oferind un echilibru bun intre viteza si eficienta. Sunt disponibile trei motoare diesel de 1,5 litri, cu 94, 104 si 118 CP, in timp ce un diesel de 2,0 litri produce fie 148, fie 183 CP, cu cea mai puternica versiune rezervata motorului Focus ST Estate. 1,5 litri de 118 CP, este alegerea noastra de top, cu un ritm adecvat pentru conducerea de zi cu zi. Cu o economie de combustibil de 70,6mp si emisii de CO2 de doar 105 g / km, acest motor este o alegere excelenta pentru soferii de masini de companie, datorita ratingului sau de 23% Benefit-in-Kind (BiK).
 
Ford Focus a terminat pe locul 51 din cele 75 de masini clasate in sondajul nostru de satisfactie detinuta de proprietarul Driver Power din 2017 pentru masinile care sunt in prezent in vanzare in Marea Britanie.
 
Siguranta ar trebui sa fie mai putin ingrijoratoare, Euro NCAP oferind Focus un rating de cinci stele de test de accident. O gama completa de kituri de siguranta include airbag-uri, sisteme de fixare ISOFIX pentru scaunul pentru copii, avertismente de presiune a pneurilor si control electronic de stabilitate.
Un pachet de asistenta la sofer, incluzand franarea de urgenta autonoma Active City Stop a Ford, este o optiune pe versiunile Zetec, ST-Line, Rosu si Negru, in timp ce vine standard la modelele din Titan. Pachetul optional este dotat, de asemenea, cu avertizare de plecare a benzii, recunoastere a semnelor de trafic, faruri cu scufundare automata si tehnologie pentru a detecta somnolenta soferului.