Piese auto Ford Focus Active 2019-2021 1.5 EcoBoost 150 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Focus Active 2019-2021 1.5 EcoBoost 150 cp

Piese Ford Focus Active 2019-2021 1.5 EcoBoost YZDA 110 KW

Piese Ford Focus Active 1.5 EcoBoost 150 cp, benzina



Piese pentru Ford Focus Active 2019-2020 1.5 EcoBoost 150 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Focus Active se bazeaza pe hatchback-ul Focus, practic si distractiv, dar adauga cateva capete de protectie din plastic negru si unele suspensii ridicate pentru a-l transforma intr-un pseudo-SUV, care este inca accesibil la cumparare si distractiv bun de condus.

Daca va place modul in care arata standardul Focus Ford, dar doriti sa aiba mai multe detalii in mod detaliat, veti iubi Ford Focus Active. Din fata, veti observa o garnitura groasa de plastic neagra care se desfasoara sub grila, precum o barba bine tunsa. Exista, de asemenea, o selectie de borduri contrastante argintii, care ar trebui sa arate ca placile de patinaj metalice pe care le veti vedea pe off-roaders.

Pe de alta parte, detaliile semnaturii Ford Focus Active sunt mai subtile. Este dotat cu ceva mai mult plastic negru sub usi si este un frigider mai inalt decat standardul Focus datorita unor anvelope mai mari, suspensiei ridicate si a unui set de sine standard pentru acoperis.

Daca sperati inca cateva detalii inspirate din SUV-uri in interior, s-ar putea sa fiti un pic dezamagiti - cabina Ford Focus Active arata cam identica cu standardul Focus din Zetec. Asta inseamna ca veti obtine cateva elemente de plastic stralucitoare, cateva materiale soft-touch si un set de butoane si butoane clare si intuitive sub un sistem de infotainment cu ecran tactil.

Din punct de vedere mecanic, Focus Active este aproape identic cu hatchback-ul standard, oferind o gama de motoare diesel cu trei cilindri turbo si patru cilindri care conduc rotile din fata, fie printr-o cutie de viteze manuala cu sase trepte, fie cu opt trepte automate. Nivelurile de decupare, Active si Active X, se incadreaza la nivelul Zetec, numai cu sticla sat-nav si de securitate. Ambele sunt echipate cu suspensie spate independenta, in timp ce Active X adauga jante din aliaj 18in si un acoperis panoramic. Focus Active se comporta la fel ca un Focus normal, ceea ce inseamna ca directia sa este usoara, precisa si bine orientata, dar putin dornica de autocentrare. Intre timp, schimbatorul de viteze manual are o aruncare blanda, precisa, dar nu foarte mult in modul de a simti. Fac o pereche draguta, fiecare fiind satisfacatoare si fara eforturi de utilizare - trasaturi indicatoare ale intregii experiente de conducere Focus.

Pentru a se potrivi cu arcuri si amortizoare mai lungi, Ford a trebuit sa modifice geometria suspensiei Focus. La un moment dat, s-ar putea spune ca sasiul are acum o atingere mai mare pe suprafetele mai dure si amortizarea compresiei este mai brusca, dar este marginala si, in general, aceasta ramane printre sasiurile mai suple, dar controlate din clasa. Pe suprafete netede, inaltimea suplimentara a peretilor laterali ai anvelopelor cu profil inalt permite o plimbare vizibila de plus; traseele de autostrada pe distante lungi ar putea fi usor maturate.

Motorul Ecoboost de 1,0 litri pe care l-am incercat este bine administrat, dar nu este cel mai receptiv sau mai puternic. Cand transportati pasageri si bagaje (in special in cazul proprietatii, care creste capacitatea de incarcare de la 1354 la 1653 litri), cei 123 CP si 148lb ft nu vor fi usor de depasit. Prin urmare, este posibil sa doriti sa mergeti pentru ecoboostul de 1,5 litri de 1,5 litri de 148 CP sau unul dintre dizelele Ecoblue, ambele avand un cuplu mai util. Mai departe in linie, Ford ar putea oferi benzina de 179 CP, rezervata pana acum pentru Focus ST-Line si Vignale, dar nu conta pe ea.

In locul unei tractiuni pe patru roti, Focus Active primeste doua moduri suplimentare de conducere care completeaza Normal, Eco si Sport ale masinii standard. Modul alunecos intareste fraiele controlului de stabilitate, taie pivotul rotilor mai devreme si, in acest scop, moare raspunsul acceleratiei, in timp ce modul Trial reduce interventia ABS pentru a permite alunecarea mai mare a rotilor pe suprafete mai moi, mentinand astfel impulsul.

In timp ce Focus Active sta mai inalt decat colegii sai, nu mai este, dar Focusul are deja un spatiu interior, daca unul simplu. Focus Active castiga piele pe volan si pe butucul de viteza si pe placutele si panza de siguranta unice pentru model. Are o ambianta suficient de draguta si se simte dur, dar nu deosebit de cosseting.

Ceea ce nu este o surpriza, intr-adevar. In raport cu restul gamei, Active are un pret scazut, departe de a fi neatractiv si util pentru oricine se gaseste pe trasee stancoase - sau doar montarea bordurilor si accesul pe cai abrupte - din cand in cand. Aici, garda la sol va oferi liniste sufleteasca si, cu un set de anvelope pentru toate anotimpurile, ati da putin, daca este cazul, departe unui SUV comparabil pe cauciucul de vara.

Si, in timp ce Focus Active nu se ocupa la fel de cripsal ca Focus-ul standard, niciun SUV traditional nu va oferi o directie atat de satisfacatoare - cel putin nu pana cand veti ajunge la Porsche Macan la nivel de intrare, cu mai mult de doua ori pretul. Singura noastra ingrijorare este ca aceasta versiune a motorului de 1,0 litri la nivel de intrare nu este foarte gresanta, dar cea mai mare unitate de benzina ar remedia acest lucru.

Ford Focus Active reduce tendinta de traversare care tranzactioneaza distractia de conducere pentru o pozitie ridicata. Cu o crestere mica de 30 mm a gardului la sol, atat versiunile hatchback, cat si cele ale proprietatii Active reusesc sa arate dur, fara a sacrifica cele mai bune bucati ale standardului Focus, o masina pe care o evaluam foarte mult.

Proiectat intr-o linie similara cu modelele Skoda Scout, Audi Allroad si Volvo Cross Country, tratamentul in stil SUV al placilor antiderapante argintii, a rotilor de plastic negre, rotilor chunky si a unei suspensii inalte reuseste sa para mai degraba elegant, decat prostesc, iar interiorul este supermarket. si bine randuit. Standard Active se bazeaza pe popularul trim Zetec si are tot ceea ce aveti nevoie cu adevarat, de la controlul de croaziera pana la ecranul de infotainment de 8 inci Ford. Daca va place sa adaugati luxuri, Active X adauga scaune frontale incalzite, trapa panoramica, senzori de parcare si climatizare in doua zone pentru aproximativ 2.500 lire sterline. In octombrie 2019, Ford a adaugat un nivel de decupare Active X Vignale in partea de sus a gamei - include o serie de caracteristici interioare specifice Vignale, plus faruri LED, un sistem audio premium si un ecran head-up care proiecteaza informatii importante pe un ecran in fata parbrizului.

Patru motoare sunt aduse de la Focus standard, cu doua benzina si doua diesel care ar trebui sa se potriveasca unui public larg. Benzina de 1,0 litri este ideala pentru soferii mai putin pretentiosi, oferind o motorizare lina si economica, dar se poate simti putin incordata atunci cand Active este complet incarcat de oameni si bagaje. Se simte la fel de rapid ca dieselul de 1,5 litri, dar pentru autostrada conducerea benzinei EcoBoost de 1,5 litri si dieselul EcoBlue de 2,0 litri cu 148 CP, ofera un pic mai scartit pentru depasirea sau remorcarea unei remorci.

Suspensia mai lunga si anvelopele mai inalte inseamna ca Focus Active tranzactioneaza o cantitate mica de precizie de manipulare in comparatie cu hatchback-ul, dar beneficiul este si mai bine confortul de calatorie intr-o masina care este inca mult mai antrenanta decat aproape orice SUV. Alaturi de majoritatea traversarilor, originile hatchback ale Focus Active si linia de acoperis relativ redusa aduc avantaje inerente atunci cand vine vorba de costuri de functionare. EcoBoost de 1,0 litri cu trei cilindri poate gestiona aproape 50mpg, in timp ce motorul pe benzina mai puternic de 1,5 litri returneaza putin peste 46mpg. Alegeti totusi cutia de viteze automata cu opt trepte si puteti scadea 5mpg cam din aceste cifre. Focus Active este oferit cu motoare diesel de 1,5 litri si 2,0 litri. Sunt mai scumpe de cumparat, dar ar putea avea sens daca aveti un kilometraj anual ridicat, revenind peste 62, respectiv 56mpg.

Emisiile de CO2 sunt impresionant de reduse, ceea ce ar putea face ca Focus Active sa fie o lovitura surprinzatoare cu soferii de masini din companie. Versiunile de benzina se intind de la 107g / km la 128g / km, ceea ce duce la benzi reduse de beneficii in natura (BiK), in timp ce dizelele nu sunt la indemana. Taxa rutiera costa 145 de lire sterline pe an si deservirea ar trebui sa fie la fel de accesibila ca pentru un hatchback Focus sau o proprietate obisnuita.

Este de asteptat ca benzina EcoBoost de 1,0 litri de 1,0 litri sa fie cea mai bine vanduta si este impresionant de linistita si lina. Sunt doar destule performante la robinet, desi daca de multe ori intentionezi sa conduci cu o masina plina de ocupanti sau bagaje, s-ar putea sa fii mai bine servit de un motor mai mare. Accelerarea de la 0-100 km / h dureaza 10,3 secunde, dar aceasta este redusa la 9,1 secunde daca mergeti pentru versiunea de 1,5 litri cu 148 CP. Dieselele obtin 118 CP si, respectiv, 148 CP, cu acceleratie peste acelasi reper care dureaza 10,8 si 9,3 secunde. In ciuda personalitatii sale accidentate, Ford a optat pentru mentinerea activa exclusiv a tractiunilor din fata, mai degraba decat pentru a face mai scump sa cumpere si sa functioneze oferind tractiune pe patru roti. In schimb, 30 mm de garda la sol suplimentara, anvelope mai inalte si moduri de conducere off-road ii sporesc capacitatea de a aborda campul ciudat sau pista cu noroi. Masina exceleaza. Soferul Focus Active isi va petrece cea mai mare parte a timpului. Focus este una dintre cele mai performante masini de vanzare, iar in timp ce cel mai inalt Active sacrifica o cantitate mica de claritate, nu este in urma. De asemenea, are o calatorie mai lina, iar aceasta este o trasatura pe care unii o pot prefera fata de modelele obisnuite, care se pot simti destul de ferm uneori. In timp ce aplaudam modul in care Ford a abordat transformarea unei atractii atat de talentate a familiei intr-un crossover, pozitia de conducere relativ scazuta ar putea fi un factor de intrerupere pentru unii. Pentru cei care doresc vizionarea comandanta asupra masinilor mai mici, obtineti un SUV, Focus Active pur si simplu nu se va stiva.

Dar asta este singurul negativ, pentru ca pentru toti ceilalti, Active este un loc perfect frumos pentru a petrece timpul. Cantitatea de volan si reglarea scaunului este excelenta, alaturi de ergonomia tabloului de bord. Materialele sunt, de asemenea, mai superioare decat in ​​Focusul precedent, iar numarul de butoane punctate in interiorul interior a fost redus foarte mult pentru un aspect mai neclintit.

Garnitura standard Active se bazeaza pe baza gradului Zetec de acum, dar este destul de bine echipata. Obtineti jante din aliaj de 17 inci, sistemul de infotainment SYNC 3 Ford, sat sat, un parbriz incalzit si un control de croaziera. Pentru o specificatie mai luxoasa, exista si Active X, care adauga roti de 18 inch, trapa panoramica, oglinzi pentru usi rabatabile, senzori de parcare fata si spate, intrare fara cheie, scaune frontale incalzite, climatizare cu zona duala si scaunul soferului alimentat. Daca nu este suficient, Active X Vignale are faruri LED, tapiterie din piele, volan incalzit, asistenta activa la parcare, camera inversa si sistem audio B&O. Este posibil sa nu fie la fel de inalt, dar Ford Focus Active este la fel de practic ca majoritatea traversarilor

In afara de capacitatea sa usoara de off-road si acoperirea usor mai dura a corpului, Focus Active reflecta practicitatea trapei si a proprietatii standard. Aceasta inseamna o imbunatatire mare a spatiului in comparatie cu vechiul Focus, in special pentru cei asezati in spate, cu mai mult spatiu in special pentru genunchi si umeri. Deoarece Active nu are tractiune pe patru roti, spatiul de incarcare este exact acelasi cu cel Focus standard, masurand 375 litri in hatchback si pana la 608 litri in imobil, sau 1.653 litri cu scaunele din spate pliate. Ultima Ford Focus a fost fiabila si ultima versiune este incarcata cu tehnologie de siguranta.

Tehnologiile suplimentare concepute pentru a ajuta soferii Focus Active sa evite accidentele si distragerea atentiei includ Asistenta pre-coliziune cu detectarea pietonilor si a ciclistului; Asistenta de directie evaziva;

Sistem de informatii la vedere orb cu alerta de trafic incrucisat; Camera cu vedere larga spate;

Alerta gresita; si franare post-coliziune.

Ganditi-va cand ati luat testul de conducere si cat de greu a trebuit sa va concentrati pentru a fi in siguranta pe drum. Conducerea auto nu a devenit mai putin exigenta - ne-am obisnuit doar cu presiunea. Tehnologii precum Stop & Go si Lane-Centering vor reduce cererea pentru soferi, ajutandu-i sa-si concentreze atentia si sa fie mai putin stresati si mai increzatori la volan, a declarat Helmut Reder, directorul global al liniei de vehicule C-car, Ford of Europe .

Energetic si receptiv

Cu totul nou Focus va ofera cea mai distractiva experienta de conducere a oricarei masini de familie de dimensiuni medii. Sistemul sofisticat de suspensie spate independent este oferit pentru prima data cu amortizarea controlata continuu, care la fiecare 2 milisecunde monitorizeaza intrarile de suspensie, caroserie, directie si franare si ajusteaza raspunsurile suspensiei pentru cea mai usoara rulare posibila. Tehnologia poate detecta, de asemenea, gauri pentru a reduce impactul pentru pasageri. Toate modelele Focus au acum moduri de actionare care ajusteaza caracteristicile masinii pentru a se potrivi cu situatia de conducere.