Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Focus CMax

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Focus C-Max (2003-2007)

Ford Focus C-MAX a fost lansat in 2003. Ce anume incerca sa fie? Nu a oferit nici o capacitate suplimentara de locuri peste standard Ford Focus si nu arata la fel de bine. Pe de alta parte, a fost un pic destul de scump si nu s-a simtit la fel de ascutit. Nu de mirare ca vanzarile au fost initial putin mici . Dupa un timp, cuvantul se invarte ca C-MAX era o masina care merita sa o ai. Bine dotat cu caracteristici practice si mersul pe sasiul Focus de generatie viitoare, este posibil sa nu fi fost la fel de sportiv ca vechea Focus, dar a oferit mai mult pentru automobilistul familiei. 

Modele acoperite:
 
5dr mini-MPV: 1.6, 1.8, 2.0, 1.6, 2.0 turbo diesel Studio, LX, Zetec, Ghia, Ultima
 
Ford C-Max (stabilizat ca Ford C-MAX si accesorizat la Ford Focus C-Max) este un produs compact MPV din 2003 pentru piata europeana a Ford din Saarlouis, Germania.
 
Ford a prezentat C-Max in Statele Unite ale Americii prima versiune de ingrijire hibrid include Hybrid C-Max lansat in septembrie 2012 si C-Max Energi plug-in hibrid lansat in octombrie 2012.
 
Prima generatie (2003–2007)
Asamblat in Saarlouis, Germania
Motorizare benzina:
1.6 Duratec
1.6 Duratec Ti-VCT
1.8 Duratec HE
2.0 Duratec HE
motorina:
1.6 Duratorq (67 kW)
1.6 Duratorq (81 kW)
1.8 Duratorq
2.0 Duratorq
Transmisie 4 trepte automata
6 trepte automata CVT
5 trepte manuale
6 trepte manuale
Ampatament 2640 mm
Lungime 4371 mm
Latime 1825 mm
Inaltime 1588 mm
Data modificarii / textului Consultati documentatia formatului
O a doua generatie a modelului Ford Focus a fost derivata si intr-un monovolum compact C-Max.
 
Oferea propulsoarele pe benzina de 1,6 litri cu 100 CP, 1,6 Ti-VCT cu 115 CP, 1,8 cu 127 CP si 2,0 litri 147 CP. Gama de motorizari diesel poate avea propulsoarele de 1.6 TDCI cu 90 CP si 110 CP, 1.8 TDCI cu 115 CP si 2.0 TDCI cu 140 CP.
 
Istorie
In ceea ce priveste problemele, este destul de frumos. Atat de reusita a avut trapa Ford Focus incat, atunci cand a fost vorba de proiectarea unui model cu totul nou, Ford a avut o sarcina destul de mare pe mainile lor. In loc sa incerce sa reproduca senzatia dinamica a masinii vechi, inginerii Ford au optat in schimb pentru un sentiment mai crescut, iar primele masini care au folosit sasiul Focus de generatie urmatoare au fost mini-MPV Focus C-MAX si Volvo S40 / V50 modele, toate cu toate acestea au obtinut aclamari critice ca masini de conducere dulce.
 
Focus C-MAX a fost lansat in octombrie 2003 si dupa un inceput lent, vanzarile au crescut bine. Versiunile Euro IV ale motoarelor diesel au fost oferite alaturi de unitatile neconforme la o valoare de aproximativ 300 de lire sterline. Spre sfarsitul anului 2004, un motor pe benzina Ti-VCT de 1,6 litri a fost adaugat in raza de actiune cu 115 CP, acesta fiind putin mai rapid, mai frugal si mai scump decat motorul 1.6 existent, care continua sa fie oferit.
 
Un avans de fata major in primavara anului 2007 a adus un design revizuit imprumutat de la modelul S-MAX mai mare si a accentuat dinamica de conducere slefuita a C-MAX. Pachetele sport au devenit disponibile pe toate modelele din acest punct.
 
Ce obtii
Ganditi-va cum ne folosim masinile pentru un moment. Foarte multi dintre noi folosim rar scaunele din spate pentru altceva, dar genti si sacouri. Daca aveti o familie in tractare, este posibil sa aveti nevoie de patru sau chiar cinci locuri, dar daca aveti nevoie serios de sapte locuri, este logic sa mergeti cu capacitatea suplimentara de transport a unui MPV cu dimensiuni complete, precum un Ford Galaxy. Cifrele de vanzari din momentul lansarii C-MAX au aratat Citroen Xsara Picasso - o masina inzestrata cu un simplu quintet de scaune - cu resedinta in pozitia numarul unu. Prin urmare, scopul Ford a fost acela de a construi cel mai bun si mai practic mini-MPV cu cinci scaune posibil, care ar face apel la cerintele lumii reale.
 
Cu un ampatament cu aproximativ 25 mm mai lung decat Focus-ul, C-MAX ofera o buna parte din spatiul interior, ajutat de un nou aranjament pentru scaune. Designul „roata la fiecare colt” ajuta la maximizarea dimensiunilor interioare. Stilul poate sa-i dezamageasca pe cei care se asteapta la ceva la fel de puternic ca si cum a fost Focusul initial, dar, vazand Fiesta si Fusion, poate nu este surprinzator faptul ca C-MAX urmeaza o tema de design la fel de conservatoare. Finisajul metalic din jurul grilei frontale si luminile cu efect de bijuterie ofera masinii un nas ca un Mondeo, in timp ce partea din spate arata in mod distinct Fiesta. Daca ai fi schitat un mini-MPV Ford inainte sa fi vazut chiar si C-MAX, probabil ca ai fi fost destul de aproape de semn. Totusi, aceasta este o piata in care conservatorismul tinde sa dea rezultate.
 
Daca exteriorul poate fi putin suparat, C-MAX este mai mult decat compenseaza cu fabrica de idei care este cabina. Desi este putin probabil sa fie disponibil pentru versiunile la nivel de intrare, sistemul de flexibilitate a scaunelor din spate Ford este intr-adevar asul in gaura C-MAX. Un scaun din spate de 40-20-40 cu varf si inclinar vede sectiunea centrala sa se intoarca in spate in portbagaj, lasand cele doua locuri ramase sa alunece in diagonala de-a lungul unui alergator spre centrul masinii, oferind un nivel de spatiu fara precedent pentru patru. Cu un spatiu suplimentar de 100 mm si un spatiu suplimentar de 60 mm, chiar si pasagerii cu dimensiuni extravagante ar trebui sa poata gasi spatiu in partea din spate a C-MAX. Chiar si in pozitia standard a bancii cu trei pasi, exista o multime de spatii, oferind 946mm spatiu pentru picioare si 582 litri de spatiu pentru bagaje. Indepartati complet scaunele din spate si este disponibil un monstruos 1.692 litri. Un truc pe care Ford l-a ratat a fost capacitatea de a arunca scaunul pasagerului din fata inaintea unei pozitii plane.
 
Ce anume sa cauti
Toate motoarele sunt unitati rezistente, iar dizelele sunt deosebit de bune, astfel incat nu exista probleme mecanice majore acolo. De asemenea, cabinele au o rezistenta rezonabila, dar cauta daune in spate cauzate de toti. C-MAX tinde sa nu fie condus la fel de tare ca modelele Focus obisnuite, dar totusi merita sa fii cu ochii pe micile kilometri ale companiei. Covoarele purtate si garniturile scufundate sunt indicii obisnuite.
 
Verificati daca toate articolele electrice functioneaza corect, asigurati-va ca aparatul de aer conditionat furnizeaza aer rece imediat dupa pornirea motorului si nu uitati ca nu exista nicio scuza pentru reparatia ratata cu o masina de aceasta varsta.
 
Piese de schimb 
Aproximativ pe baza unui Focus C-MAX 1.6 Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj va fi de aproximativ 215 euro si un alternator ar trebui sa fie aproape de 265 euro.
Seturile de frana fata sunt in jur de 35 euro si saboti spate in jur de 45 euro si un far de inlocuire este aproape de 140 euro. O evacuare completa este de aproximativ 275 euro, iar un catalizator este de aproximativ 389 euro. Amortizoarele sunt in jur de 60 de euro fiecare si un radiator apa aproximativ 140 euro.
 
Pe drum
Ford sustine ca C-MAX este un amalgam atat al segmentului C in care concureaza, cat si al unei combinatii de confort maxim, incredere maxima si control maxim. In timp ce unele dintre acestea suna ca flanela de marketing, este o sursa de mare importanta pentru Ford ca C-MAX sa-si pastreze reputatia proiectorului sau Focus ca un dispozitiv sclipitor. Zvonul spune ca in timpul ciclului de dezvoltare a fost dezvoltata o directie complet electrica care a dezvoltat un feedback mult mai bun decat orice sistem de servodirectie electrica pana in prezent. Chestia a fost, inca nu era la fel de buna ca carma existenta a Focusului, asa ca, in ciuda faptului ca era, fara indoiala, destept, a fost abandonat. In schimb, Ford foloseste un sistem de pompe hidroelectrice care ofera o senzatie excelenta si o economie de combustibil de trei la suta fata de sistemele conventionale. Acest lucru, insotit de celebrul suspensie spate a lamei de control, asigura ca C-MAX se simte un manevrant foarte capabil.
 
Cinci motoare sunt oferite - o pereche de motorina si un trio de unitati pe benzina. Motor diesel de 1,8 litri de 108 CP, dar alegerea gamei trebuie sa fie motorul TDCi de 2,0 litri de 1,4 litri TDCi provenit de la Peugeot. Sustinuta de o cutie de viteze cu sase trepte, aceasta va fi masina care va duce lupta la Citroen, Renault, Volkswagen si Vauxhall. Ambele sunt disponibile in forme conforme cu Euro III sau Euro IV. Cumparatorii de benzina sunt gazduiti cu optiuni de 100 CP de 1,6 litri, 120 CP de 1,8 litri si 145 CP de 2,0 litri. Cutia de viteze Durashift CVT este oferita cu ajutorul dieselelor 1.6 TDCi Euro III.
 
Un nivel de test de accidente Euro NCAP de patru stele este bun, desi incepe sa arate putin in spatele perioadelor in care sunt acordate masini similare cu cele cinci stele complete. ABS si airbag-uri duale fata sunt standard si toate modelele (cu exceptia masinilor de baza) au genti laterale. Pe partea de securitate, C-MAX are piese marcate si ferestre gravate, in timp ce unele modele primesc o alarma.
 
Cea mai mare strangere este lipsa unei optiuni cu sapte locuri - caracteristica pe care majoritatea alternativelor o ofera acum. Scaunele din spate sunt suficient de confortabile, dar nu se pliaza complet, ceea ce limiteaza versatilitatea Ford si, spre deosebire de Galaxy si S-MAX, nu exista sisteme pliabile inteligente. Totusi, este spatios in spate si toate cele trei scaune pot fi alunecate inapoi si inapoi independent - cizmul este prea mare si cu 550 de litri de spatiu ofera o multime de spatiu pentru bagajele patru persoane.

Motorizari Ford Focus CMax

Piese Ford Focus CMax

Marcile noastre