Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Galaxy Mk1

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Galaxy (1995-2000)

Ford Galaxy Mk1 (1995-2000)
Asamblat in Palmela, Portugalia
Motorizare benzina:
2.0i DOHC,
2.3i DOHC,
2.8i VR6,
diesel: 1.9 TDI 90 bhp (67 kW) sau 110 bhp (82 kW)
Galaxy a fost conceput ca un produs joint venture intre Ford si Volkswagen Group. La lansarea sa in 1995, Galaxy MK1 a fost disponibil in 3 nivele de echipare. Modelul Aspen a fost disponibil cu 5 sau 7 locuri cu motorul pe benzina 2.0 DOHC sau 1.9 TD cu intercooler alaturi de cutia manuala 5 trepte. caracteristicile standard au fost inchiderea centralizata dubla, grinzi de impact laterale, geamuri electrice fata si 2 puncte suplimentare de 12V in portbagaj.
 
Tapiteria GLX a fost disponibil doar in formatul de 7 scaune cu varful gamei de motorizare 2.8i CD V6. Modelul GLX oferea ABS, oglinzi si usi incalzite, airbag pe partea soferului, incalzirea cabinei din spate si o prelata electrica si o trapa glisanta.
 
Modelul Ghia ofera aceeasi propulsoare ca GLX. Dispobil cu 6 scaune caracteristicile oferite sunt controlul tractiunii, inchidere centralizata cu telecomanda, parbriz incalzit, jante aliaj, modul informatii grafice, geamuri electrice fata/spate si telecomanda radio cu control CD Changer.
 
Esti parinte. Ai doi sau trei copii - poate mai multi. Probabil un caine. Cu siguranta un teanc de parafernalia pe care sa-l parcurgi aproape in fiecare calatorie. Ani de zile, ai reusit destul de fericit cu o masina imobiliara de dimensiuni familiale.
 
Dar atunci ai observat popularitatea crescanda a transportatorilor de persoane si te-ai intrebat daca poti trai cu unul singur. Preconceptiile dvs. sugerau un vehicul asemanator unui autoutilitar, greu de condus, greu de parcat si scump pentru a cumpara si a rula. Preconceptiile dvs. au fost gresite.
 
Cea mai recenta generatie de transportatori de persoane se ocupa la fel ca in salonul tau mediu familial - probabil mai bine de fapt. Vanzarile au decolat, cu un model in picioare si umerii deasupra restului in ceea ce priveste volumul - Ford’s Galaxy.
 
Modele acoperite: Galaxy - 1995-2000 (Galaxy 2.0 5dr MPV [Aspen, GLX, Si, Ghia] / Galaxy 2.3 5dr MPV [GLX, Ghia, Ghia X] / Galaxy 2.8 6cy 5dr MPV [GLX, Si, Ghia, Ghia X ] / Galaxy 1.9TD 5dr MPV [Aspen, GLX, Ghia, Ghia X
 
Istorie
Creditul pentru Galaxy trebuie sa fie destinat nu numai Ford, ci partenerilor lor de dezvoltare Volkswagen. Impreuna, cele doua companii au finantat in comun programul de proiectare si au construit o noua fabrica in Portugalia pentru a se ocupa de productie.
 
In momentul in care masina a iesit pe piata, zvonurile abunda despre o relatie mai putin cordiala intre cele doua companii - ceea ce ambele neaga. Daca cineva a avut vreo influenta asupra deciziei lor de a limita distribuirea motoarelor, este o idee a nimanui.
 
Practic, Ford’s Galaxy si VW Sharan au acelasi motor V6 de 2,8 litri (unitatea VR6 folosita in topul VW Golf) si diesel-urile turbo de 90 CP si 110 CP, de 1,9 litri (de asemenea, provenite din VW). Cu toate acestea, merg prin propriile cai separate cu unitatile de 2,0 litri utilizate in modelele de nivel de intrare; Sharan are unitatea VW Passat, in timp ce motorul Galaxy de 2.0 litri este de la Mondeo. Ulterior, Ford a adaugat o optiune motorizata de 2,3 litri de la Scorpion. Cea de-a treia versiune a acestui automobil este vanduta de SEAT detinuta de VW si a botezat Alhambra. Acesta foloseste motoarele VW de 2,0 litri si 1,8 Turbo pe benzina, plus dieselurile de 1,9 litri.
 
In ceea ce priveste Galaxy, masina a fost lansata in iunie 1995 si nu a fost modificata in mod substantial pana la inceputul lui 1997. In acest moment, specificatiile au fost revizuite, cu bare de protectie de culoare pe Aspen-nivel de intrare si aer conditionat standard pe GLX.
 
Modelele de 2,3 litri si-au facut debutul in acest moment, disponibile in versiunea GLX, Ghia si noile ornamente Ghia X. De asemenea, a fost lansata o versiune 4x4 (folosind sistemul Synchro al VW) cu putere V6. In partea superioara a gamei, a fost pusa la dispozitie o versiune V6  
Aerul conditionat a fost, de asemenea, standardizat pe toata gama. Versiunile Zetec si LX de 2,3 litri au ajuns la inceputul anului 1999. Gama a fost revizuita in mod substantial in vara anului 2000, cu stiluri noi, garnituri interioare si bord.
 
Ce obtii
Desi la prima vedere la fiecare centimetru un MPV, Galaxy, spun Ford, este ceva cu totul altceva. Destul de sigur, desi are loc intre cinci si sapte persoane, in functie de modelul pe care il alegeti, este usor de condus, simplu de parcat si nu mai scump pentru a rula decat masina pe care o aveti in acest moment.
 
Acesta, spune Ford, este viitorul; calitati asemanatoare autovehiculului in ceea ce, pana in vremurile pre-Galaxy, era un sector asemanator van-piatei. Inainte de lansarea initiala, una dintre cele mai cuprinzatoare sondaje ale clientilor intreprinse vreodata de companie a stabilit ca, desi familiile instarite vor continua sa cumpere MPV-uri mari, greoaie, bazate pe autoutilitare, toata lumea probabil le va ignora pana vor deveni mai ieftine si mai usor de utilizat. .
 
De aici cererea pentru ceea ce ovalul albastru numeste vehiculul „clasa Galaxy”. In showroom, masina costa cam la fel ca o proprietate Ford Mondeo din gama medie, masoara aproximativ aceeasi lungime si nu ocupa mai mult spatiu pe drum. In spatele volanului, este exact ca o proprietate cu raza medie - doar mai bine, datorita pozitiei de conducere cu scaune inalte si a cabinei sticloase.
 
Indiferent de varianta pe care o alegeti, veti cauta flexibilitate - si nu ar trebui sa fiti dezamagiti. Oricare ar fi configuratia scaunelor pe care le alegeti, veti vedea ca toate acestea pot fi rabatate sau decupate si eliminate complet. Deasupra specificatiei Aspen, scaunele din fata se rotesc de asemenea pentru a face fata pasagerilor din spate, facilitand picnic-uri sau conferinte la fata locului.
 
Ce obtii
Desi la prima vedere la fiecare centimetru un MPV, Galaxy, spun Ford, este ceva cu totul altceva. Destul de sigur, desi are loc intre cinci si sapte persoane, in functie de modelul pe care il alegeti, este usor de condus, simplu de parcat si nu mai scump pentru a rula decat masina pe care o aveti in acest moment.
 
Acesta, spune Ford, este viitorul; calitati asemanatoare autovehiculului in ceea ce, pana in vremurile pre-Galaxy, era un sector asemanator van-piatei. Inainte de lansarea initiala, una dintre cele mai cuprinzatoare sondaje ale clientilor intreprinse vreodata de companie a stabilit ca, desi familiile instarite vor continua sa cumpere MPV-uri mari, greoaie, bazate pe autoutilitare, toata lumea probabil le va ignora pana vor deveni mai ieftine si mai usor de utilizat. .
 
De aici cererea pentru ceea ce ovalul albastru numeste vehiculul „clasa Galaxy”. In showroom, masina costa cam la fel ca o proprietate Ford Mondeo din gama medie, masoara aproximativ aceeasi lungime si nu ocupa mai mult spatiu pe drum. In spatele volanului, este exact ca o proprietate cu raza medie - doar mai bine, datorita pozitiei de conducere cu scaune inalte si a cabinei sticloase.
 
Indiferent de varianta pe care o alegeti, veti cauta flexibilitate - si nu ar trebui sa fiti dezamagiti. Oricare ar fi configuratia scaunelor pe care le alegeti, veti vedea ca toate acestea pot fi rabatate sau decupate si eliminate complet. Deasupra specificatiei Aspen, scaunele din fata se rotesc de asemenea pentru a face fata pasagerilor din spate, facilitand picnic-uri sau conferinte la fata locului.
 
Ce anume sa cauti
Verificati daca nu exista zaruri defecte si zgomot excesiv de transmisie cauzate de legaturile de viteze intinse special. Pe popularul 2,0 litri, ascultati arborele de came clattery si asigurati-va ca centura de antrenare a fost inlocuita in termen.
 
Daca cumparati un model de baza, asigurati-va ca veti obtine sapte, mai degraba decat cinci locuri (unele masini de baza pierd cele doua parti din spate). De asemenea, toate modelele Aspens si Early GLX nu fac aer conditionat (merita sa aveti intr-o masina cu aceasta zona de sticla), asa ca ganditi-va cu atentie inainte de a face fara sa va amintiti ca o masina cu aer va fi mai usor de vandut mai tarziu.
 
Tineti cont si de faptul ca majoritatea Galaxys-urilor vor fi folosite de persoane nefolosite la masini de aceasta dimensiune. Merita, asadar, verificat pentru resturi de corp si oglinzi scufundate.
 
Piese de schimb
(Preturi estimate, bazate pe un 2,0 GLX  Un ansamblu de ambreiaj este in jur de 110 euro, un sistem de evacuare in jur de 800 euro (inclusiv convertizor catalitic) si un alternator de schimb in jurul valorii de 320 euro. Unitatea de faruri va va intoarce cu putin peste 150 euro. Amortizoarele frontale sunt de aproximativ 45 euro bucata si spate putin sub 40 euro bucata
 
Pe drum
Aceasta masina (impreuna cu Sharan si Alhambra) este cel mai bun mijloc de transport persoane pe care le puteti cumpara. 

Motorizari Ford Galaxy Mk1

Piese Ford Galaxy Mk1

Marcile noastre