Proiecta
Modelele Galaxy au fost proiectate sub conducerea lui Richard Parry-Jones si au fost remarcate la introducere pentru stilul lor, suspensia spate conducatoare de clasa si ambalarea interioara inalta, precum si pentru o structura rigida si usoara a corpului, directie cu frecare scazuta si suspensie, precum si caracteristici extinse de siguranta si comoditate, inclusiv airbag-uri pentru sofer si pasageri, airbag-uri laterale pentru cap si piept disponibile, accesorii ISOFIX spate pentru scaun pentru siguranta copilului, sistem cu centura de siguranta cu pre-tensionatoare si retractoare pentru limitarea sarcinii, economizor de baterie pentru a comuta automat se sting luminile dupa 10 minute, caracteristica de intunecare a luminii interioare si perne de spate rabatabile / pliabile.
Desingnul Ford Galaxy Tdi de 90 CP
Stilul Galaxy , adesea remarcat ca polarizant, a fost comercializat de Ford ca design New Edge. Limbajul de design a fost supravegheat de Jack Telnack si Claude Lobo si executat de designerul australian John Doughty. In 2000, Karl Brauer, scriind pentru Edmunds.com, a descris stilul: „In timp ce un sunet ergonomic, interiorul Focus, la fel ca exteriorul sau, afiseaza o mare parte din filozofia lui New Edge de la Ford, care i-a impartit pe editori sa o iubeasca sau sa o urasca.” Sherri Koucky, scriind pentru MachineDesign.com, a spus ca stilul „amesteca forme rotunde cu cele geometrice funky si adauga unghiuri ascutite, facandu-le intr-un fel sa lucreze impreuna." James R. Healey, scriind pentru USA Today, a numit stilul " coliziune de curbe si linii. "
Dupa ce Ford Galaxy international, care a impartasit stilul cu modelele din America de Nord, a castigat prestigioasa masina europeana a anului (1999), William Diem din New York Times a scris," Intr-o anumita masura, premiul indica designul riscant al Fordpentru Galaxy , in special stilul New Edge - o combinatie de linii drepte, curbe si avioane. "
Suspensie spate multi link
Inginerii pentru Galaxy , inclusiv Richard Parry-Jones, au dezvoltat o suspensie spate independenta cu mai multe link-uri independente de mai multe clase care se economisesc, comercializate sub forma de suspensie Control Blade, combinand ambalajul unui brat de tractiune, cu geometria unei duble suspensie de tip spirala Sistemul a fost dezvoltat din cel utilizat in proprietatea CDW27 Ford Mondeo, dar cu diverse modificari pentru a face o constructie mai simpla si mai ieftina si, prin urmare, viabila economic pe un vehicul pe piata de masa.
In cazul in care multi concurenti din clasa compacta sau din clasa de masina de familie mica (europeana) au folosit suspensia din spate de rasucire semi-independenta mai putin costisitoare, Control Lama a oferit performante elasto-cinematice imbunatatite, adica un control puternic al corpului, o directie ascutita si precisa indiferent de a atitudinii masinii si o plimbare absorbanta si linistita peste denivelari.
Spre deosebire de suspensia obisnuita cu mai multe verigi, Control Lama prezinta un brat de tractiune din otel presat, cu o grosime larga, simpla, uniforma, cu suport de butuc - care ocupa locul a doua tije longitudinale de locatie, eliminand o gaura de turnare scumpa si oferind acelasi nivel de control al corpului - cu un centru de greutate mai redus, zgomot redus la drum si cu costuri de productie mai mici. Bratul lateral spate lung controleaza varful, o pereche de brate laterale anterioare mai scurte, vertical una peste alta, controleaza camberul, iar lama de control reactioneaza la sarcinile de frana si tractiune.
In testarea suspensiei din anul 2000, scriitorul Motor Trend, Jack Keebler, a remarcat „Viteza medie a Galaxy de 100km/h prin slalomul nostru o face mai rapid decat Jaguar XJ8L si un Bentley Continental de . Calatoriti pentru a imprastia lucrurile mai mari si izolarea cu o masina mare, cu cadru complet, cand intalniti articulatii de expansiune si imperfectiuni rutiere mai mici. " Inginerii au lucrat, de asemenea, la imbunatatirea suspensiei din fata, inlaturand lipirea si frictiunea (aka stiction) de la fiecare componenta. Dupa introducerea din 1998 a suspensiei Control Blade si popularizarea acesteia de catre Galaxy , alti producatori (de exemplu, Volkswagen cu Golf V) au inceput sa ofere suspensii spate pentru design multi-link din clasa compacta sau clasa auto mica (europeana).
Compania Ford Motor recalibreaza standardul pentru masinile mici din Europa. Planul este de a o face cu un automobil proiectat, proiectat si deja comercializat cu succes in Europa. „Ideea a fost sa construiti masini de substanta la preturi accesibile”, explica Al Kammerer, directorul liniei de vehicule Galaxy . "Aceasta este o plecare pentru acest segment."
Desi o adevarata masina „mondiala” (oferita in America de Nord, Europa si Asia) este un concept vechi, cu un palmares slab, tractiunile noastre, numerele de teste instrumentate si preturile timpurii indica ca timpul ar fi venit in sfarsit. In prezent, in showroom-urile Ford, noul Galaxy va fi disponibil in trei stiluri de caroserie: ZX3 hatchback cu trei usi; Sedan cu patru usi LX, SE si ZTS; si 5 usi combi
Ford Galaxy hatchback de 1.9 Tdi 90 CP a venit cu un pret avantajos si o lista lunga de echipamente standard: jante din aliaj usor, aer conditionat, manual cu cinci trepte, patru, geamuri electrice, inchidere la distanta, AM / Radio FM cu CD player, volan invelit din piele si frane antiblocare. Chiar si dupa adaugarea scaunelor optionale din piele si airbag-urile cu impact lateral
Ambianta de cabina este o importanta germana in design. Dar sa te simti confortabil in spatele acestei roti este mai usor. In coloana de directie exista o multime de ajustari telescopice si de inclinare. Cu viteza, directia cu frictiune scazuta permite comunicarea cu soseaua pentru informatii despre alunecare si prindere cu doar o atingere corecta a impulsului si o schimbare rapida. Schimbarile de linie sunt distractive. Pe langa airbag-urile din fata, masina noastra a fost echipata si cu genti optionale pentru pasageri frontali, cu impact lateral.
Galaxy se simte spatios in interior, in ciuda faptului ca este putin mai ingust si un pic mai lung decat Mondeo. Aceasta impresie este probabil rezultatul liniei de acoperis mai inalte a masinii si a pozitiei ridicate a pernelor scaunului larg si de sustinere. De asemenea, adultii cu dimensiuni complete se potrivesc usor in partea din spate a acestui sedan. Dar daca este nevoie de spatiu de incarcare, perna din spate se pliaza de spatarul din fata, iar spatarul se pliaza in jos, deschizandu-se in portbagaj.
Cu un consum de 6,5 litri / 100 km - 43 mpg Marea Britanie - 36 mpg SUA (Media), 0 pana la 100 km / h (62 km / h) in 16,4 secunde, o viteza maxima maxima de 107 mph (172 km / h), o bordura greutate de 1620 kg (3520 lbs), Galaxy I 1.9 TDI 110 are un motor turbine cu cilindru Inline 4, motor diesel.
Acest motor produce o putere maxima de 110 CP (109 CP - 81 kW) la 4150 rpm si un cuplu maxim de 235 Nm (173 lb.ft) la 1900 rpm. Puterea este transmisa pe drum de catre tractiunea cu roti din fata (FWD) cu o cutie de viteze manuala cu 5 viteze.
Despre detaliile de sasiu responsabile de mentinerea drumului, comportamentul de manipulare si confortul pe deplasare, Galaxy I are Independent. McPherson. arcuri de bobina. suspensie frontala cu bara anti-rulare si brate transversale independente. arcuri de bobina. Suspensie spate anti-bara. Dimensiunile stocului de anvelope sunt 195/65 pe jante de 15 inch in fata, iar 195/65 pe jante de 15 inch in spate. Pentru oprirea puterii, sistemul de franare Galaxy I 1.9 TDI 110 include discuri in fata si discuri in spate.
Modelul Galaxy este o masina fabricata de Ford, vanduta noua din anul 1997 pana in 2000