Piese auto Ford Galaxy 2015-2020 2.0 TDCi 150 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Galaxy 2015-2020 2.0 TDCi 150 cp

Piese Ford Galaxy 2015-2020 2.0 TDCi T7CI, T7CJ 110 KW

Piese Ford Galaxy Mk4 2.0 TDCi 150 cp, diesel



Piese pentru Ford Galaxy 2015 - 2020 2.0 TDCi 150 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Prin „All New Galaxy”, Ford inseamna ce spune. Niciuna dintre noile Galaxy nu este reportata de cea veche. Nici macar nu este fabricat in aceeasi fabrica. Are motoare noi, transmisii noi, un nou plan (de la urmatorul Mondeo) si acum este construit in Gent in Belgia alaturi de noul S-Max, in loc de Portugalia, impreuna cu VW Sharan si SEAT Alhambra care au impartasit aproape totul in afara de ecusoanele lor.

Vechea Galaxy a vandut un solid 10.000 pe an in Marea Britanie; 100.000 peste zece ani, ceea ce il face in mod constant cel mai bine vandut 7 locuri din Marea Britanie. Din fericire, noua Galaxy se imbunatateste in toate privintele, in afara de preturile, care au fost pastrate remarcabil de bine. In fiecare zi ni se pun sute de intrebari de la cumparatorii de masini si proprietarii prin Ask . Echipa noastra de experti, inclusiv unchiul de agonie preferat al natiunii - onestul Ioan insusi - raspunde la intrebari si conudrums, de la ce masina sa cumpere pana la cum sa o ingrijeasca ca proprietar. Daca te-ai descurca cu un loc de sfaturi prietenoase inainte de a-ti cumpara masina viitoare, luati legatura si vom face tot ce putem pentru a ajuta. Desi Ford se astepta ca vanzarile Galaxy cu motor pe benzina sa fie cu un volum redus, cu toate acestea, acesta a oferit EcoBoost de 1,5 litri pentru o perioada scurta de timp. Cu un cuplu de 165 CP si un cuplu de 242 Nm, exista o viteza maxima de 124 km / h si un timp de 10 secunde de 0-100 km / h.

Buzunarele mai adanci sunt necesare pentru EcoBoost de 240 CP de 2,0 litri, producand un cuplu diesel de 345 Nm. Echipat doar cu o automata cu sase trepte, este surprinzator de rapid, cu o viteza maxima de 140 km / h si are nevoie de doar 8,6 secunde pentru a goli de la 0-62 km / h. Dezavantajul este eficienta sa, inregistrand cele mai grave cifre ale gamei Galaxy, cu o medie pretinsa de 43,5mpg si emisii de 180g / km CO2 in regimul de testare NEDC mai vechi.

Un motor diesel de 120 CP, cu putere mai mica, generator de cuplu de 340Nm, realizat pentru cel mai lent Galaxy din gama, cu o viteza maxima de 114 km / h si un timp de acceleratie de 0-100 km / h de 13,6 secunde. Singura transmisie oferita a fost un manual cu sase viteze.

Inclinarea gamei diesel a fost o versiune twin-turbo de 240 CP a EcoBlue de 2,0 litri, care produce 500Nm de cuplu. Automatul cu opt trepte este singura transmisie disponibila, rezultand o viteza maxima de 135 km / h si o data de 8,9 secunde pentru sprint la 100 km / h.

Spre deosebire de S-Max putin mai mic, care se bucura de placerea soferului, accentul Ford Galaxy este confortul si perfectionarea pentru pana la sapte ocupanti.

Asta nu sugereaza faptul ca exploatarea drumurilor Galaxy este mai degraba opusa, ci opusul, intrucat Galaxy apuca si schimba directia la fel ca Mondeo pe care se bazeaza. Desi nu este masina dvs. obisnuita a soferului, exista totusi o cantitate pozitiva de „simtire” prin volanul care comunica ce inseamna rotile din fata. Singura diferenta este ca a avut mai multa tendinta de a rula in colturi mai mult decat S-Max in consecinta, desi aceasta este inca mai bine controlata decat in ​​cazul altor MPV-uri mari.

Indepartand pedalele se simt in greutate corespunzatoare, cu suficienta rezistenta pentru a-si modula cu usurinta aplicarea, dar nu atat de grea incat sa-ti ofere picioarelor un antrenament in timp ce conduci. Este o poveste similara cu transmisiile manuale cu sase viteze, care se potrivesc exact intre raporturile din consola centrala a setului inalt (pentru un operator de transport persoane). Acestea fiind spuse, netezimea transmisiei automate se potriveste mai bine caracterului relaxat al masinii.

Pietele europene au optiunea suspensiei adaptive pentru a varia fermitatea calitatii de deplasare, dar acest lucru nu este disponibil in Marea Britanie - in schimb aranjamentul de suspensie se refera la o setare standard asemanatoare modului „normal” al sistemului comutabil, oferind un bine -compromis pronuntat in majoritatea conditiilor.

Este mai usor sa traiesti cu alti transportatori, mai ales daca alegi un model de specificatie Titanium si optezi pentru pachetul familial aferent, care include scaune cu randuri din mijloc si spate pliabile electric; acel rand din spate poate fi ridicat si la simpla apasare a unui buton.

Acum este disponibil cu motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri Ford. Transmisie automata Getrag Powershift cu 6 trepte umeda inlocuita cu un nou convertor de cuplu cu 8 viteze avansat, transmisie automata controlata folosind un cadru elegant si ergonomic pentru schimbator de viteze in loc de parghia selectorului inainte / dincolo.

Pana la sfarsitul anului, atat Ford S-MAX, cat si gama Galaxy vor adauga 1,5 motoare pe benzina EcoBoost 165PS la line-up-urile lor.

Disponibil pentru Ford S-MAX si Galaxy cu puteri de 120PS, 150PS si 190PS - si cu 240 CP in bi-turbo - motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri ofera puterea, cuplul si performantele de conducere ale unui motor cu o capacitate mai mare.

O transmisie manuala cu sase trepte este, de asemenea, oferita pentru modelele S-MAX si Galaxy si ambele vehicule pot fi echipate cu tehnologia inteligenta All Wheel Drive de la Ford, care masoara modul in care rotile masinii prind suprafata drumului si pot ajusta livrarea cuplului pana la 50 / 50 intre rotile din fata si cele din spate in sub 20 de milisecunde - de douazeci de ori mai rapid decat este nevoie pentru a clipi. Sistemul tranzitioneaza perfect cuplul intre cele patru roti si asigura un picior mai sigur pe drum, in special in conditii alunecoase.

Transmisia automata cu opt viteze permite ca ACC, care ajuta S-MAX si Galaxy sa mentina o distanta de conducere confortabila fata de vehiculele din fata, sa fie imbunatatite cu Stop & Go, ceea ce duce la oprirea completa a vehiculului in traficul de oprire si automat se indeparteaza daca durata de oprire este mai mica de trei secunde. Pentru oprirea duratelor mai mari de trei secunde, soferul poate apasa un buton al volanului sau poate aplica usor tractiunea acceleratorului.

Tehnologia BLIS a ambelor modele este in masura sa avertizeze cat mai curand vehiculele care se apropie de locul orb al soferului la viteze mai mari de inchidere. Utilizand noile functionalitati cu raza spate variabila, BLIS poate acum detecta vehicule cu pana la 18 metri in urma.

In plus, noul sistem stergator frontal Ford ClearView ii ajuta pe soferi sa sterge mai eficient un parbriz murdar folosind mai multe saibele montate pe bratul stergatorului - imbunatatind vizibilitatea in conditii de conducere provocatoare, in timp ce utilizeaza mai eficient fluidul de spalare a ecranului. Pentru soferii cu modele de actionare dreapta, intrerupatorul de frana de parcare electric din ambele modele este mutat pe partea soferului de pe consola centrala, pentru o desfasurare mai confortabila. Soferii pot vedea, de asemenea, mai clar informatiile vehiculului cu un ecran LCD de 4 inch, LCD, cu instrumente color. De asemenea, este disponibil un ecran sofisticat digital de 10 inci, personalizabil, cu vitezometru animat in stil analogic si rev-counter.

Noile modele Ford Galaxy sunt acum mai usor de distins cu modele unice pentru front-end. Tehnologia de modem la bord FordPass Connect este oferita si pentru prima data pe Galaxy. FordPass Connect transforma modelele in hotspot-uri WiFi mobile cu conectivitate pentru maxim 10 dispozitive si permite noi informatii locale despre pericol care pot informa soferul despre situatii periculoase pe drum inainte de a deveni vizibili pentru sofer sau senzorii vehiculului.

Galaxy actualizat prezinta o fata fata superioara revizuita si combinatii unice de design grilaj si fascia inferioara pentru un stil mai distinctiv. Reperele includ:

Grila superioara croma stralucitoare si lampa de ceata inconjoara

O grila unica superioara cu fagure cu un inconjurator negru

Grila superioara semnata zburand in V cu un invelis cromat satinat

Sunt disponibile roti noi din aliaj de nichel 5x2 premium Luster 5x2.

Noile scaune reglabile pe sofer si pasagerii din fata, reglabile, disponibile pentru variantele Galaxy Zetec si Titan pot ajuta la asigurarea alinare pentru persoanele care sufera de dureri de spate pe drum, dupa ce au obtinut recunoasterea din partea comisiei de testare independenta a AGR a expertilor medicali. Pentru a obtine sigiliul AGR, scaunul trebuie sa se poata adapta persoanei aflate in pozitia lor de sedere, mai degraba decat a persoanei care isi adapteaza pozitia la scaun. Reglarea include inaltimea, lungimea si inclinatia, pe langa spate, gat si coapse. Reglarea lombara pe patru cai este controlata electronic de la un comutator pe partea scaunului.

Pe langa faptul ca activeaza capacitatea de hotspot WiFi, tehnologia optionala FordPass Connect permite o serie de caracteristici convenabile prin intermediul aplicatiei mobile FordPass, inclusiv Localizatorul vehiculelor; Starea vehiculului care verifica nivelurile de combustibil, starea de alarma, durata de viata a uleiului si multe altele; si deblocare de blocare a usii de la distanta.

Noua functionalitate de informatii despre pericol local - activata de modemul de bord FordPass Connect - poate informa soferii cu privire la o situatie periculoasa pe drumul care urmeaza, chiar daca incidentul nu este vizibil din cauza unei curburi a drumului sau a altor vehicule.

Notificarile privind informatiile despre pericol local sunt livrate independent de navigatia sat, bazate pe date actualizate furnizate de HERE Technologies - provenite de la autoritatile locale, serviciile de urgenta si datele de conducere de la alte vehicule conectate la „cloud”.

Notificari privind pericolele, inclusiv lucrarile rutiere; vehicule defalcate; animale, pietoni si obiecte din partea carosabila; si chiar conditii de conducere periculoase sunt livrate vehiculului in aer, oferind soferilor avertizare avansata asupra situatiilor in curs de dezvoltare dincolo de campul lor vizual.

Disponibil pentru Ford Galaxy cu puteri de 150PS si 190 CP, Ford spune ca motorul diesel EcoBlue de 2,0 litri ofera puterea, cuplul si performantele de conducere ale unui motor cu o capacitate mai mare, alaturi de eficienta de combustibil si emisii reduse de CO2 sinonime cu o capacitate mai mica a motorului.

Transmisia automata disponibila cu opt trepte - controlata folosind un cadran rotativ elegant si ergonomic cu schimbator de viteze - a fost conceputa pentru a optimiza si mai mult eficienta combustibilului si a oferi performante sensibile si schimbari rapide si rapide. O transmisie manuala cu sase trepte este, de asemenea, oferita pentru modelele Galaxy.

Tehnologiile avansate de confort si comoditate disponibile Galaxy includ ACC cu Stop & Go. Activat de transmisia automata cu opt trepte, sistemul ii ajuta pe soferi sa mentina o distanta de conducere confortabila fata de vehicule inainte, inclusiv aducerea vehiculului la o oprire completa in traficul de pornire oprita si tragerea automata in cazul in care durata de oprire este mai mica de trei secunde. In conformitate cu masina lor mare stabila Ford Mondeo, Galaxy actualizata ofera, de asemenea, asistenta pre-coliziune standard. Daca este detectata o coliziune potentiala, se emite un sunet de alerta si se afiseaza un mesaj de avertizare in centrul de mesaje. Daca raspunsul soferului nu este suficient, franarea automata de urgenta (AEB) se va incarca pentru a oferi o reactie completa la aplicarea franelor - culminand cu aplicarea franelor in absenta unei actiuni corective.

In timp ce Galaxia se ocupa admirabil de cursele mai ascutite si mai adanci ale drumului, trecand peste o serie de ondulari si ondulatii abia vizibile il pot deranja putin. Este posibil ca pasagerii dvs. sa nu se planga, dar il veti simti ca sofer. Alaturi de SEAT Alhambra, Ford Galaxy este probabil cel mai bun si cel mai consacrat MPV cu sapte locuri de dimensiuni complete de pe piata. Este incapator, practic, bine echipat si mai bine de condus decat ai putea crede.

In realitate, daca sunteti in cautarea unui mare sapte locuri si nu doriti un SUV, probabil ca sunteti deja in aceasta directie. Vestea buna este ca Ford Galaxy vine recomandat de echipa Parkers si, in afara de preturile ridicate, este un MPV foarte capabil pentru banii tai.

Marca Ford

Modelul Galaxy

Generatia Galaxy III

Modificare (motor) 2.0 TDCi (150 CP) AWD S&S

Inceputul productiei 2015 an

Sfarsitul productiei 2018 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Tip caroserie Minivan

scaune 5-7

Usi 5

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 6,1 l / 100 km

38.56 mpg SUA

46.31 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - urban extra 4,9 l / 100 km

48 mpg american

57.65 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 5,4 l / 100 km

43.56 mpg SUA

52,31 Marea Britanie mpg

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 12,2 sec

Accelerare 0 - 62 km / h 12,2 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 11,6 sec

Viteza maxima 193 km / h

119,92 mph

Standard de emisie Euro 6

Emisiile de CO2 139 g / km

Raport greutate-putere 11,6 kg / CP

Specificatii motor

Putere 150 CP @ 3500 rpm.

Putere pe litru 75,1 CP / l

Cuplu 310 Nm @ 2000-2500 rpm.

228.64 lb.-ft. @ 2000-2500 rpm.

Locatia motorului Fata, transversal

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Alezaj cilindru 85 mm

3,35 in.

Cursa pistonului 88 mm

3,46 in.

Raportul de compresie 17

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Distributie DOHC

Sisteme de motor Sistem de pornire si oprire