Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Grand CMax Mk2

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Grand C-Max (2016-2020)

Ford Grand C-MAX MK2 cu 7 locuri este o versiune mai mare a modelului C-MAX MPV obisnuit si, dupa cum te-ai putea astepta, rivalizeaza cu alti transportatori de familie de dimensiuni medii, cu numele „grand”, precum Renault Grand Scenic si Citroen Grand C4 Picasso. Alti rivali din sectorul sau includ BMW Seria 2 Active Tourer, Kia Carens, Toyota Verso si Volkswagen Touran.

 
Grand C-MAX a primit un facelift de la jumatatea vietii in 2015 si inca arata destul de proaspat daca este putin neinspirat la exterior. In interior, actualizarea a adus o imbunatatire vizibila a calitatii si un aspect liniut care il imita pe cel din ultimul hatchback Focus. Gama de modele este familiara si Ford, cu o gama variata de niveluri Zetec, Titanium si Titanium X. Toate sunt echipate decent, chiar si Zetec beneficiaza de jante din aliaj de 16 inci, aer conditionat si un radio DAB. Modelele de top ofera cea mai recenta configuratie de infotainment SYNC2 de la Ford, precum si caracteristici de dorit, cum ar fi un acoperis panoramic si farurile Xenon.
 
Avand in vedere dimensiunile Grand C-MAX, veti vedea ca este putin mai compact decat Ford S-MAX si, probabil, putin mai elegant. Dar este pe listele de preturi de aproximativ 3.500 de euro sub costul unui S-MAX, care este probabil, probabil, principala atractie pentru oricine ia in considerare o afacere Grand C-MAX la dealerul lor local Ford.
 
Cu toate acestea, este foarte mult sa va placa Grand C-Max in afara de acea cabina cu 7 locuri si pretul acesteia. Interiorul este extrem de practic, iar masina este distractiva de condus prea mult - cu atat mai mult decat VW Touran, de exemplu. Aruncati o gama de optiuni eficiente pentru motoare diesel si benzina, iar Grand C-MAX apeleaza atat la cap, cat si la inima.
 
Spre deosebire de cel mai mic C-MAX cu 5 locuri, care este oferit cu un model de intrare pe benzina de 1,6 litri, Grand C-MAX vine doar cu optiunile mai puternice pe benzina EcoBoost si diesel TDCi. Ne place cel mai mult 148 CP CP de 2,0 litri diesel, deoarece cuplul sau urias - 400Nm - face ca conducerea vehiculului sa fie plina de adiere. Oricare ar fi motorul pe care il alegeti, performanta si economia vor fi respectabile. Dupa cum sugereaza si numele, Ford Grand C-MAX este o versiune mai mare, mai practica, a standardului standard C-MAX MPV. Stand pe langa masini precum Renault Grand Scenic si Citroen Grand C4 Picasso, Ford-ul spatios primeste sapte locuri si o gama de motoare economice pe benzina si diesel.
 
Grand C-MAX se afla chiar sub cel mai mare si mai elegant S-MAX al marcii, costand cu aproximativ 3.500 de lire sterline. Mai primiti sapte locuri si un interior super practic, precum si experienta de conducere a marcii marca Ford. Este, fara indoiala, mai distractiv decat un Volkswagen Touran - facand din aceasta o masina de familie pe care o puteti cumpara cu inima si capul.
 
• Cei mai buni transportatori si MPV-uri
 
Spre deosebire de C-MAX cu cinci locuri, care este disponibil cu un motor pe benzina de 1,6 litri entry-level, cumparatorii Grand C-MAX sunt limitati la unitatile diesel EcoBost si diesel TDCi. Totusi, nu este nimic rau, indiferent de ce ati merge, toate ofera performante surprinzatoare si costuri de functionare decente. Modelul TDCi de 2,0 litri de 148 CP, este alegerea gamei daca transportati in mod regulat sapte pasageri datorita cuplului sau de 400 Nm.
 
Motoare, performanta si actionare
Ford Grand C-MAX este mai moale decat C-MAX cu cinci locuri, dar totusi iti pune un zambet pe fata in modul in care putini MPV-uri pot. Este agil si are o directie excelenta - calatoria ei usor mai conforma, ceea ce ii confera un aspect mai crescut, dar totusi placut. Aliniamentul motorului este, de asemenea, impresionant. Dieselele includ un motor diesel de 1,5 litri. Daca va place o benzina, exista o pereche de motoare EcoBoost de 1,0 litri cu trei cilindri. Poate surprinzator, par mai mult decat capabili sa atraga Grand C-MAX, desi se va lupta cu un complet complet de pasageri. Daca petreceti mult timp cu toate cele sapte locuri in functiune, ne-am gandi la versiunea 123bhp mai puternica - sau mai bine zis, una dintre benzinele frugale mentionate mai sus.
 
Transmisia standard este un manual cu sase viteze, in timp ce automatul dublu cu ambreiaj dublu al lui Powershift este o optiune scumpa.
 
Desi Ford C-MAX standard cu cinci locuri este o masina frumoasa, nu se poate spune acelasi lucru despre Grand C-MAX. In ciuda unei reimprospatare a duratei de viata in 2015, modelul cu sapte locuri arata putin neplacut datorita liniei sale de acoperis inalte si a ampatamentului mai lung, in timp ce acele usi glisante nu au fost deosebit de bine integrate in partea din spate a masinii. Cel putin arata bine in fata, cu fata familiara a familiei Ford. Incepand cu 2015, toate modelele Titanium si Titanium X se mandresc cu ecran tactil SYNC2 de opt inci, oferind tabloul de bord un aspect mult mai intuitiv. Acest lucru, adaugat la alte suplimente de stil si practic, face ca acesta sa fie mai ales. Aliajele de 17 inch arata grozav, in timp ce luminile de zi cu LED-uri adauga un loc de clasa.
 
Practicitate, confort si spatiu de incarcare
Grand C-MAX este un loc cu sapte locuri? Ei bine, veti putea sa asezati sapte, dar exista doar suficient spatiu in ultimul rand pentru un cuplu de copii mici, si spre deosebire de rivalii precum Kia Carens si Toyota Verso, scaunul din mijlocul celui de-al doilea rand este mai ingust decat cei doi de o parte si de alta.
 
Daca doriti mai mult spatiu, este mai bine sa cumparati un S-MAX sau un Galaxy, desi acele usi glisante chiar ajuta accesul in parcarile auto. Exista, de asemenea, o caracteristica corecta „de mers”, unde scaunul mic din mijloc se poate plia, permitand accesul usor la cele doua locuri finale. In ceea ce priveste spatiul pentru bagaje, in modul cu sapte locuri exista doar 115 litri de camera - abia suficient pentru magazinul saptamanal, dar tipic oricarui loc cu sapte locuri cu toate locurile pe loc. Indoiti cel de-al treilea rand si se extinde la 448 litri - mai mare decat un Focus - in timp ce daca pliati toate locurile pe plat, exista 1.715 litri de spatiu, desi este inca in spatele Renault Grand Scenic. Incepand cu 2015, toate C-MAX vin acum standard cu o roata de rezerva pentru economisirea spatiului.
 
Pozitia de conducere este de prima clasa, inaltimea ridicata oferind o vedere de comanda. Mai mult decat atat, atingerea decenta si viteza volanului inseamna ca gasirea unei configuratii confortabile este usoara. Relativitate si siguranta
Ford grand C-MAX standard a ajuns pe locul 62 in sondajul nostru pentru Driver Power din 2014 si, desi acesta este mai bun decat modelul anterior, este usor in spatele Renault Scenic, care a ajuns pe locul 53.
 
Cu toate acestea, Grand C-MAX este extrem de sigur, avand o clasa de siguranta maxima de cinci stele Euro NCAP pentru siguranta si o serie intreaga de airbag-uri. Controlul tractiunii si stabilitatea sunt standard si ajuta la maximizarea aderentei, in timp ce optiunile, cum ar fi avertizarea la punctul orb BLISS, imbunatatesc si mai mult siguranta.
Destul de vechi model acum
Pentru a fi neclar, producatorii de automobile nu vor sa investeasca mult in MPV-uri la momentul actual din cauza lipsei generale de interes la nivel mondial. Avand in vedere ca publicul care cumpara este mult mai interesat de SUV-uri, nu exista o piata imensa pentru MPV-uri precum C-Max - motiv pentru care a ramas la vanzare fara schimbari mari din 2011.
Ce inseamna asta? Ei bine, ar trebui sa insemne oferte bune in showroom-uri, cu pachete de finantare rezonabile si reduceri potential mari, in timp ce dealerii incearca sa modifice modele in timp ce inca mai pot. Cu toate acestea, exista alte considerente despre cumpararea unui design care este atat de vechi. C-Max nu poate fi specificat cu cele mai noi echipamente de siguranta, cum ar fi asistenta de mentinere a benzii de circulatie sau chiar farurile cu LED. Acesta a marcat doar trei stele in testele de siguranta Euro NCAP.
 
Este turbocompresat si produce 125 CP, asadar este perforat mult peste greutatea sa si este de fapt destul de potrivit pentru cea mai mare parte a Grand C-Max. Nu neaga ca se lupta oarecum atunci cand masina este complet incarcata de oameni si bagaje, dar atata timp cat o iei relativ usor, este relaxata, curatata si eficienta. Este asociata cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Daca aveti nevoie de mai mult, dar nu doriti un diesel, exista o benzina de 1,5 litri, 150 CP, patru cilindri, asociata cu o automata cu sase trepte. Este destul de puternic, dar nu ar fi o alegere a gamei noastre din cauza setei si a emisiilor mari.
 

Motorizari Ford Grand CMax Mk2

Piese Ford Grand CMax Mk2

Marcile noastre