Piese Ford Grand C-Max 2016-2021 1.5 TDCi XXDB 77 KW
Piese Ford Grand CMax Mk2 1.5 TDCi 105 cp, diesel
Piese pentru Ford Grand C-Max 2016-2020 1.5 TDCi 105 Cp regasiti pe PieseFord.Ro
Ford a treia generatie Grand C-MAX este unul dintre putinele MPV-uri pe care le-ati putea pune la dispozitie un depozit nevazut. Jonathan Crouch explica de ce. MPV-ul compact Ford Grand C-MAX cu sapte scaune a fost dezvoltat cu un stil mai clar, motoare mai eficiente si o multime de aspecte tehnologice inteligente. Motorul diesel de 1,5 litri este sigur ca va disparea din showroom-uri rapid, asa ca este posibil sa fie nevoie sa va deplasati rapid acolo. Ce alte optiuni exista pentru cei care savureaza o conducere decenta si au nevoie de o practica cu sapte locuri? Nu exista atat de multe masini pe care le-ai putea cumpara cu incredere fara sa le conduci mai intai. Chiar si unele game venerate de modele au avut clunkers. 115PS Golf GTI Mk IV era un caine. BMW 518i este cel mai bine uitat. Chiar si iconicul Porsche 911 a avut nevoie de mult timp pentru a se intoarce din inginerie si cu preturi reduse din interiorul masinii de 996 generatii. Incercati sa va ganditi la o linie de model in care puteti recomanda cu incredere fiecare masina. Poate Mazda MX-5. Exista un caz pentru Lexus LS. Adaugati la asta Ford Grand C-MAX.
Nu, nu este o alegere orbitor de evidenta, ci doar ganditi-va la asta pentru un moment. A fost oferita una slaba? Daca doriti un MPV cu sapte locuri, dar nu aveti nevoie de ceva care sa fie cel mai bine operat cu o licenta HGV, Grand C-MAX raspunde la apel si face acest lucru cu o combinatie de calitati care il pune dincolo de obisnuita mediocritate MPV pe piata de masa. . Acest model puternic actualizat de a treia generatie creeaza din nou ante-ul.
Daca am fi intrebat ce tip de MPV recomandam, in mod normal, am fi intrebati iti place sa conduci? si daca raspunsul a revenit pozitiv, raspunsul a avut tendinta de a fi un Ford C-MAX - sau versiunea Grand pe 7 locuri, daca aveti nevoie de spatiu suplimentar. Pare simplu, dar chiar acolo este cartea mare de tragere a lui Grand C-MAX. Este o masina care opereaza in sectorul de cumparare a primejdiilor de pe piata, unde este nevoie mai degraba decat dorita, dar totusi reuseste sa aduca un element de surpriza si incantare. Bucuria de a realiza ca proprietatea MPV nu trebuie sa fie plictisitoare este ceva de vazut.
De aceasta data cu acest model MK1 imbunatatit, Ford a acordat o atentie deosebita imbunatatirii rafinarii. Zgomotul, vibratiile si duritatea au fost imbunatatite prin utilizarea de geamuri laterale mai groase si sigilii mai absorbante in jurul hayonului si oglinzii retrovizoare. Scutul de caldura pentru golful motorului a fost umplut cu material de amortizare acustica pentru a reduce zgomotul de propulsie, iar autovehiculele diesel sunt echipate cu garnituri suplimentare acustice pentru a reduce in continuare intruziunea zgomotului. O volana cu masa dubla reconstituita ajuta la reducerea fortelor de agitare atunci cand motorul este sub sarcina, in timp ce suporturile revizuite ale motorului ofera un rafinament imbunatatit in timpul functionarii Auto-Start-Stop. Steaua liniei motorului este motorul diesel 120C 1,5 litri TDCi, vazut pentru prima data in C-MAX, inlocuind vechea unitate de 1,6 litri. Puterea creste cu cinci la suta in timp ce emisiile scad cu sase puncte. Exista, de asemenea, motoarele pe benzina EcoBoost de 1,0 litri care castiga mai multe premii, oferite inca o data la 100 si 125 CP. Marele barbat din gama este un diesel revizuit de 2,0 litri.
Daca exista o critica pe care ai putea-o face Grand C-MAX, este ca Ford nu a fost exact aventuros cu restyle-ul. De fapt, multi vor trece neobservat. Partea frontala pare un pic mai cizelata, cu o grila trapezoidala inversata, iar jeturile de spalare a ecranului au fost secretate sub un palpaie pentru a da un aspect mai curat. Hayonul a primit un aspect mai fin si mai sofisticat dintr-o singura piesa.
Interiorul a fost ingrijit destul de mult, Ford indepartandu-se de scoala „mai multe butoane sunt mai bune” de design interior. In prezent, exista foarte putine comenzi si comutatoare, in timp ce noua bordura din satin negru si detalii cromate contribuie la un aspect mai curat. Functiile sunt mai simple de utilizat, cum ar fi comenzile de aer conditionat care au acum butoane care sunt mai usor de recunoscut si de distins intre ele. Practicitatea se imbunatateste si cu o consola de stocare centrala reproiectata. Ca si pana acum, exista o dispunere inteligenta a scaunelor cu 2 + 3 + 2, iar spatiul pentru bagaje variaza de la riscul cu toate cele sapte locuri pe loc pana la 750+ litri intr-o dispunere cu cinci locuri. Indoiti toate scaunele in jos si trebuie sa va jucati peste 1.700 de litri.
Cu siguranta a avut beneficiul de a putea observa unde merg tendintele pietei si, de asemenea, cum diferitii rivali au abordat problema ambalarii a sapte locuri intr-o lungime modesta a corpului. Grand C-MAX a fost pornit de pe platforma C-MAX din a doua generatie, ajungand in dealerships in octombrie 2010. Cumparatorii au ales fie versiuni de 105 sau 125 CP ale motorului 1.6i TI-VCT, fie o benzina mai puternica de 150 CP 1.6 Ecoboost. Clientii Diesel au fost furnizati cu un TDCi de 115 CP 1,6 litri - sau cu o unitate TDCi de 140 litri 2,0 litri, care a venit cu optiunea de transmisie excelenta Powershift cu doua ambreiaj.