Piese auto Ford Grand C-Max 2016-2021 1.5 TDCi 105 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Grand C-Max 2016-2021 1.5 TDCi 105 cp

Piese Ford Grand C-Max 2016-2021 1.5 TDCi XXDB 77 KW

Piese Ford Grand CMax Mk2 1.5 TDCi 105 cp, diesel



Piese pentru Ford Grand C-Max 2016-2020 1.5 TDCi 105 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford a treia generatie Grand C-MAX este unul dintre putinele MPV-uri pe care le-ati putea pune la dispozitie un depozit nevazut. Jonathan Crouch explica de ce. MPV-ul compact Ford Grand C-MAX cu sapte scaune a fost dezvoltat cu un stil mai clar, motoare mai eficiente si o multime de aspecte tehnologice inteligente. Motorul diesel de 1,5 litri este sigur ca va disparea din showroom-uri rapid, asa ca este posibil sa fie nevoie sa va deplasati rapid acolo. Ce alte optiuni exista pentru cei care savureaza o conducere decenta si au nevoie de o practica cu sapte locuri? Nu exista atat de multe masini pe care le-ai putea cumpara cu incredere fara sa le conduci mai intai. Chiar si unele game venerate de modele au avut clunkers. 115PS Golf GTI Mk IV era un caine. BMW 518i este cel mai bine uitat. Chiar si iconicul Porsche 911 a avut nevoie de mult timp pentru a se intoarce din inginerie si cu preturi reduse din interiorul masinii de 996 generatii. Incercati sa va ganditi la o linie de model in care puteti recomanda cu incredere fiecare masina. Poate Mazda MX-5. Exista un caz pentru Lexus LS. Adaugati la asta Ford Grand C-MAX.

Nu, nu este o alegere orbitor de evidenta, ci doar ganditi-va la asta pentru un moment. A fost oferita una slaba? Daca doriti un MPV cu sapte locuri, dar nu aveti nevoie de ceva care sa fie cel mai bine operat cu o licenta HGV, Grand C-MAX raspunde la apel si face acest lucru cu o combinatie de calitati care il pune dincolo de obisnuita mediocritate MPV pe piata de masa. . Acest model puternic actualizat de a treia generatie creeaza din nou ante-ul.

Daca am fi intrebat ce tip de MPV recomandam, in mod normal, am fi intrebati iti place sa conduci? si daca raspunsul a revenit pozitiv, raspunsul a avut tendinta de a fi un Ford C-MAX - sau versiunea Grand pe 7 locuri, daca aveti nevoie de spatiu suplimentar. Pare simplu, dar chiar acolo este cartea mare de tragere a lui Grand C-MAX. Este o masina care opereaza in sectorul de cumparare a primejdiilor de pe piata, unde este nevoie mai degraba decat dorita, dar totusi reuseste sa aduca un element de surpriza si incantare. Bucuria de a realiza ca proprietatea MPV nu trebuie sa fie plictisitoare este ceva de vazut.

De aceasta data cu acest model MK1 imbunatatit, Ford a acordat o atentie deosebita imbunatatirii rafinarii. Zgomotul, vibratiile si duritatea au fost imbunatatite prin utilizarea de geamuri laterale mai groase si sigilii mai absorbante in jurul hayonului si oglinzii retrovizoare. Scutul de caldura pentru golful motorului a fost umplut cu material de amortizare acustica pentru a reduce zgomotul de propulsie, iar autovehiculele diesel sunt echipate cu garnituri suplimentare acustice pentru a reduce in continuare intruziunea zgomotului. O volana cu masa dubla reconstituita ajuta la reducerea fortelor de agitare atunci cand motorul este sub sarcina, in timp ce suporturile revizuite ale motorului ofera un rafinament imbunatatit in timpul functionarii Auto-Start-Stop. Steaua liniei motorului este motorul diesel 120C 1,5 litri TDCi, vazut pentru prima data in C-MAX, inlocuind vechea unitate de 1,6 litri. Puterea creste cu cinci la suta in timp ce emisiile scad cu sase puncte. Exista, de asemenea, motoarele pe benzina EcoBoost de 1,0 litri care castiga mai multe premii, oferite inca o data la 100 si 125 CP. Marele barbat din gama este un diesel revizuit de 2,0 litri.

Daca exista o critica pe care ai putea-o face Grand C-MAX, este ca Ford nu a fost exact aventuros cu restyle-ul. De fapt, multi vor trece neobservat. Partea frontala pare un pic mai cizelata, cu o grila trapezoidala inversata, iar jeturile de spalare a ecranului au fost secretate sub un palpaie pentru a da un aspect mai curat. Hayonul a primit un aspect mai fin si mai sofisticat dintr-o singura piesa.

Interiorul a fost ingrijit destul de mult, Ford indepartandu-se de scoala „mai multe butoane sunt mai bune” de design interior. In prezent, exista foarte putine comenzi si comutatoare, in timp ce noua bordura din satin negru si detalii cromate contribuie la un aspect mai curat. Functiile sunt mai simple de utilizat, cum ar fi comenzile de aer conditionat care au acum butoane care sunt mai usor de recunoscut si de distins intre ele. Practicitatea se imbunatateste si cu o consola de stocare centrala reproiectata. Ca si pana acum, exista o dispunere inteligenta a scaunelor cu 2 + 3 + 2, iar spatiul pentru bagaje variaza de la riscul cu toate cele sapte locuri pe loc pana la 750+ litri intr-o dispunere cu cinci locuri. Indoiti toate scaunele in jos si trebuie sa va jucati peste 1.700 de litri.

Cu siguranta a avut beneficiul de a putea observa unde merg tendintele pietei si, de asemenea, cum diferitii rivali au abordat problema ambalarii a sapte locuri intr-o lungime modesta a corpului. Grand C-MAX a fost pornit de pe platforma C-MAX din a doua generatie, ajungand in dealerships in octombrie 2010. Cumparatorii au ales fie versiuni de 105 sau 125 CP ale motorului 1.6i TI-VCT, fie o benzina mai puternica de 150 CP 1.6 Ecoboost. Clientii Diesel au fost furnizati cu un TDCi de 115 CP 1,6 litri - sau cu o unitate TDCi de 140 litri 2,0 litri, care a venit cu optiunea de transmisie excelenta Powershift cu doua ambreiaj.

Intr-un fel a devenit „masina popoarelor” din zilele noastre. Un vehicul fiabil, practic si accesibil, care ii place tuturor, de la familii pana la pensionari pana la cei care doresc ceva placut de condus. In esenta, este un model complet, care este chiar ramificat la modelele performante cu ST si RS. Asadar, cand vine un nou Grand C-Max , este un lucru mare - nu este surprinzator. Fara presiune atunci.  
 
Afisajul digital pe partea de sus a tabloului adauga senzatia scumpa - nu exista afise de moda veche pentru Grand C-Max - in plus, exista un computer de calatorie multifunctional, numit foarte teatral „Interfata Masina Umana” de Ford cu un afisaj intre cadranele instrumentului, adaugand din nou la aparitia premium. In primul rand, exista un sistem de avertizare de plecare a benzii care vibreaza volanul daca aruncati liniile albe de pe un traseu fara a indica si include ajutorul Lane Keeping Aid care va conduce cu usurinta masina inapoi. Sistemul de alertare a soferului poate recunoaste daca soferul este somnolent sau adorme si va declansa un avertisment vizibil si sonor pentru a va asigura ca sunt treji in timp ce Auto High Beam schimba automat farurile intre faza completa si scufunda daca o masina vine din cealalta. cale.
 
Exista chiar si sisteme de recunoastere a semnelor de trafic care utilizeaza o camera digitala pentru a identifica semnele in ambele parti ale drumului, afisand informatiile (cum ar fi limitele de viteza, fara depasire etc.) in grupul de instrumente.
 
Dar cea mai impresionanta caracteristica este Stop City activ. Acesta foloseste un laser orientat spre inainte (langa oglinda retrovizoare) pentru a detecta masinile din fata. Monitorizeaza constant distanta fata de vehicul in fata si daca - de exemplu - masina urmariti franele brusc si nu reactionati la timp, va aplica automat franele. Actioneaza pana la 20 km / h si chiar daca nu poate evita o coliziune, va reduce impactul.
Toate comenzile, cum ar fi schimbarea vitezelor, pedala de ambreiaj si frana, sunt precise si usor de utilizat. Este o masina foarte agreabila, intr-adevar.
 
Plimbarea merita o mentiune speciala. Suspensia este mai moale decat vechea focalizare, ceea ce inseamna ca este mult mai abila in a face cu gaurile si denivelarile, oferind o impresie generala de rafinament si ca „masina mare” se simte ca toata lumea continua. Daca ati gasit vechiul Grand C-Max un pic prea ferm, dati-i acestuia o sansa si credem ca veti fi impresionat. Cu siguranta este la fel de confortabil ca un Golf.
 
Structura caroseriei este mai rigida decat inainte, ceea ce ajuta la senzatia de calitate, in timp ce atat zgomotul, cat si vibratiile sunt mentinute la minim, chiar si pe drumuri accidentate, intr-un ritm decent. Dar sa nu credeti ca Focusul a ramas usor. Este inca foarte sigur in varf in colturi si, desi nu este la fel de agil ca Grand C-Max initial, este inca dornic si receptiv atunci cand va transformati intr-o curba, in timp ce exista o aderenta buna din fata, daca iesiti dintr-un colt lent.
Este ajutat de inteligentul nou sistem Torque Vectoring Control al Ford, care este standard pentru toate modelele. Este similar cu sistemul XDS care este folosit pe anumite modele SEAT si Skoda, adica foloseste franele pentru a imita efectele unui diferential. Deci, teoria este ca franand usor roata fata din interior intr-un colt si dand mai multa putere rotii exterioare, se va simti mai direct cu o mai buna aderenta si directie.
 
Oricum ar functiona, simplul fapt este ca functioneaza un tratament. Pe drumurile rasucite este o adevarata incantare si face ca Focusul sa se simta ascutit in colturi si inseamna ca nu trebuie sa lucrati la volan la fel de mult cand sunteti pe un drum deosebit de solicitant.
 
Noul Grand C-Max primeste, de asemenea, un sistem de directie, care este mai degraba electric, decat asistat hidraulic. Se intampina cu un raspuns mixt si se obisnuieste putin, dar functioneaza perfect si este bine ponderat, desi s-ar putea face cu un sentiment mai mult si are tendinta de a-si dori sa se concentreze prea tare.
 
Motorul entry-level este benzina 1.6 TI-VCT cu o cutie de viteze manuala cu cinci trepte. Este disponibil cu 105PS sau 125 CP si pare mai mult decat adecvat pentru Focus, plus ambele versiuni au un consum mediu pretins de 47.9mpg si CO2 de 136g / km.
este totusi motorul EcoBoost de 1,6 litri care atrage atentia. Acesta este practic echivalentul Ford al motoarelor TSI pe care le obtineti la modelele Volkswagen, cu ideea de a face dimensiunea motorului mai mica, dar sa se potriveasca cu un turbocompresor pentru a-i conferi o putere suplimentara. Cu toate acestea, intrucat turbo nu este necesar tot timpul, consumul de combustibil este mult mai mic.
 
Inlocuieste eficient benzina de 2,0 litri in vechiul Grand C-Max , dar este mai rapida si mai eficienta. Este un motor excelent si cu multa caracteristica si cu o natura zbuciumata reala, care o face sa se simta ca o trapa mica. Va atinge cu fericire viteze mari, fara a renunta la performanta, dar este 0-100 km/h timp de 8,6 secunde spune doar jumatate din poveste.
 
Se simte foarte repede cand accelerezi in viteza si este unul dintre acele motoare care adora pur si simplu sa fie lucrat. Este extrem de placut sa conduci. Si o veste buna este ca deapitul care are 150 CP la emisiile de la robinet este de doar 139g / km, in timp ce economia pretinsa este de 47,1mpg - destul de remarcabila avand in vedere ritmul pe care il ofera.
 
Diesele TDCi sunt preluate din vechiul Grand C-Max , dar au fost modificate pentru a fi mai eficiente. Inca nu exista un model complet ECOnetic, dar tehnologia de economisire a combustibilului este utilizata pe diverse modele. Astfel, modelele 1.6 EcoBoost si 1.6 TDCi obtin sistemul de oprire / pornire a motorului, in timp ce toate modelele obtin o grila care se inchide atunci cand nu este nevoie de racire, pentru a reduce tractiunea de aer.
Acest lucru ajuta la 1,5 TDCi media manuala de 67,3mpg revendicat cu emisii de doar 109g / km CO2. Poate parea un motor scazut, cu doar 105 CP (este disponibila o versiune mai mica si mai ieftina de 95 CP, care se adreseaza cumparatorilor companiei - este mai lent, dar nu mai economic), dar este surprinzator de rapid si se trage cu adevarat puternic datorita cuplului de 270 Nm in timp ce exista un plus 15Nm datorita unei functii de incarcare excesiva, care incepe daca accelerezi tare - ideal pentru depasirea rapida.
In incercarea de a pune in evidenta armele coreenilor, Ford a construit o multime de valori mai mult in cel mai recent Grand C-MAX. Modelul de stimulare a avut si multime de functii inteligente de tehnologie, iar Ford a lasat, drept drept, cele mai multe dintre ele sunt lista de optiuni, oferind clientilor posibilitatea de a face un lucru pentru a face placere mai mult sau pentru a face placut-uri . Acum exista unele dintre cele mai deschise deschideri de ingrijire a hayonului functioneaza atunci cand va puteti plasa sub forma de protectie. Acest lucru nu se considera intotdeauna ca potrivire ciudata, pentru ca, pana cand sunteti intelegem incarcarea noastra poate sa deschidem botul, care este cu adevarat acolo, facand un manevre cu un pic?

Oricum, trebuie sa existe un sistem de ingrijire perpendicular si sa evite colocarea activitatii de ingrijire a orasului Stop functioneaza pana la 31 km / h. Cel mai recent sistem recent de conectare vocala activat de Ford este oferit de acesta, oferind sincronizare smartphone-ului si sansa de a controla unele functii minore ale masinii prin comanda vocala. Ecranul tactil de culoare de 8 inci mai clar este un bun venit. De asemenea, Ford nu ofera tehnologie MyKey, ingrijirea le permite parintilor sa fie stabile sau viteza maxima si sa limiteze in prealabil volumul stereo pentru a preveni ca sa tinerii sa fie fie prea supraexcitate. Exista, de asemenea, Luminile de zi LED, farurile H-Bi-Xenon HID si pot sa iluminam frontal adaptiv Ingrijirea Ford sa ajute unghiul fasciculului fata la una dintre cele mai stabile setari, in functie de trafic si de conditii de tambur.
In mod clar, Ford nu putea viza o masina celor care au familii in crestere, daca nu a facut toate numerele corecte din bilantul lunar si Grand C-MAX, cu siguranta, are un punctaj bun in aceasta privinta. Cei mai multi vor fi atrasi direct de motoarele diesel, atrasi de cuplul si de faptul ca vor plati inapoi atunci cand cativa kilometri sunt pusi pe ceas. O politica buna, dar daca aveti nevoie de un Grand C-MAX ca vehicul pentru scoala si cumparaturi, ar fi bine sa va sfatuiti sa mergeti pentru unul dintre modelele economice pe benzina de 1,0 litri, deoarece au un pret atat de ieftin incat ar fi o achizitie mai rentabila. Totusi, profitati cu adevarat de avantajele economiei motorului diesel si veti economisi mari. Diesel TDCI de 1,5 litri returneaza o cifra combinata cu economie de combustibil mai buna decat 65mpg, ceea ce este excelent pentru o masina de aceasta dimensiune si cu acest cuplu mult. Du-te pentru 2,0 litri si va avea, de asemenea, in jur de 60mpg. Daca sunteti pe piata pentru un MPV cu sapte locuri, nu va puteti permite sa lasati Ford Grand C-MAX in afara listei dvs. Pentru multi cumparatori, va fi pe o lista scurta a unuia pentru ca isi doresc un vehicul care poate indeplini indatoririle familiei, dar totusi se simt linistitor ca un autovehicul. Aceasta cerinta aparent simpla depaseste practic toate celelalte rivale si este motivul pentru care Grand C-MAX continua sa creasca vanzari uriase.
 
Actualizarile la cea mai recenta balama a masinii in jurul imbunatatirii rafinarii pe drum, construind caracteristici mai inalte si oferindu-ne motoare din ce in ce mai pragmatice. Costurile de functionare ale acestui sapte locuri reflecta acum ceea ce ai fi eliminat pentru un Fiesta in urma cu doar cativa ani. Diesel de 1,5 litri va fi probabil cel mai mare vanzator din Marea Britanie, dar nu treceti cu vederea motorul de 1,0 litri daca sunteti un sofer cu kilometri mici. Pana cand Volkswagen isi va aduce cu adevarat talentele pe un MPV compact cu sapte locuri, Ford va fi in continuare alegerea implicita.
 
Marca Ford
Model C-MAX
Generation Grand C-MAX (facelift 2015)
Modificare (motor) 1.5 TDCi (105 CP) S&S
Inceputul productiei 2015 an
Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna
MPV tip caroserie
locuri 5
Usi 5
Specificatii de performanta
Consumul de combustibil (economie) - urban 4,9 l / 100 km
48 mpg american
57.65 Marea Britanie mpg
Consumul de combustibil (economie) - urban extra 4,1 l / 100 km
57.37 mpg SUA
68.9 Marea Britanie mpg
Consumul de combustibil (economie) - combinat de 4,4 l / 100 km
53.46 mpg SUA
64.2 mpg Marea Britanie
Diesel tip combustibil
Accelerare 0 - 100 km / h 14,4 sec
Accelerare 0 - 62 km / h 14,4 sec
Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 13.7 sec
Viteza maxima 166 km / h
103,15 mph
Standard de emisie Euro 6
Emisiile de CO2 113 g / km
Raport greutate-putere 15,8 kg / CP
Specificatii motor
Putere 105 CP @ 3600 rpm.
Putere pe litru 63,4 CP / l
Cuplu 270 Nm @ 1500-2000 rpm.
199.14 lb.-ft. @ 1500-2000 rpm.
Locatia motorului Fata, transversal
Deplasarea motorului 1499 cm3
91,47 cu. in.
Numarul de cilindri 4
Pozitia cilindrilor Inline
Alezaj cilindru 73,5 mm
2,89 in.
Cursa pistonului 88,3 mm
3.48 in.
Raportul de compresie 16
Numarul de supape pe cilindru 2
Sistem de combustibil Diesel Commonrail
Turbina Turbocharger / Intercooler
valvetrain SOHC
Sisteme de motor Sistem de pornire si oprire
Spatiu, volum si greutati
Greutate bordura 1501 kg
3309.14 lbs.
Max. greutate 2225 kg
4905.29 lbs.
Sarcina maxima 724 kg
1596.15 lbs.
Spatiu cu trunchiul (minim) 65 l
2,3 cu. ft.
Spatiu portbagaj - maxim 1787 l
63,11 cu. ft.
Capacitatea rezervorului de combustibil 60 l
15,85 US SUA | 13.2 Marea Britanie gal
Dimensiuni
Lungime 4519 mm
177.91 in.
Latime 1828 mm
71,97 in.
Inaltime 1684 mm
66.3 in.
Partea frontala 1543 mm
60,75 in.
Pista spate (spate) 1554 mm
61,18 in.
Cercul de rotire minim (diametrul de rotatie) 11,6 m
38,06 ft.
Caracteristici de tractiune, frane si suspensii
Arhitectura trenului de tractiune ICE conduce rotile din fata ale vehiculului
Roata de antrenare Roata din fata
Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6
Suspensie frontala McPherson de tip independent
Suspensie spate independenta cu mai multe legaturi
Disc frane fata
Frane cu tambur spate
Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)
Tip de directie Suport de directie
Anvelopele cu dimensiunea 205/55 R16; 215/55 R16; 215/50 R17; 235/40 R18
Jante de dimensiuni 6.5J x 16; 7J x 16; 7J x 17; 8J x 18