Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Ka +

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Ka plus (2019-2020)

Ford Ka + este o masina de oras la preturi accesibile, care concureaza cu o gama uriasa de supermini, dar in special Vauxhall Viva si Suzuki Celerio. Inlocuieste vechea Ka cu trei usi si se afla sub Fiesta in linia Ford.

Ka + cu cinci usi este mai lung decat Ka-ul de iesire, deci practic este un mare punct de vanzare datorita impresionantului spatiu pentru picioare din fata si din spate. O cizma de 270 de litri este aproape o potrivire pentru Fiesta

Ka + se bazeaza pe Ford Figo, care este vandut in India, dar configurarea suspensiei a fost revizuita cu succes pentru drumurile din Marea Britanie si modificari ale caroseriei ajuta la reducerea zgomotului vantului. Anvelopele cu rezistenta redusa la rulare si regenerarea fortei de frana ajuta la reducerea costurilor de combustibil.

Ka + este alimentat de un motor pe benzina de 1,2 litri oferit in doua state de ton - cu 69 CP sau 84 CP. Ambele realizeaza o economie de combustibil de aproximativ 56mpg, desi motorul mai puternic este mai bun daca circulati regulat pe autostrazi. Ka + vine in doua niveluri de finisare si chiar si modelele de baza sunt echipate cu generozitate cu geamuri electrice fata si oglinzi pentru usi, conectivitate Bluetooth, sase airbag-uri si inchidere centralizata la distanta. Ford Ka + face parte din politica One Ford a companiei de a vinde modele globale

Daca ati deschis aceasta recenzie, asteptati o noua Ka, la fel de caracteristica si eleganta ca predecesorul sau, sunteti intr-o surpriza, probabil una proasta. Cu toate acestea, daca tot ce iti doresti este un mod sigur de a ajunge de la A la B, cu alti trei adulti si bagajele lor, intr-o liniste si confort rezonabil, chiar si cu un indiciu de distractie la volan, exista modalitati mult mai proaste de a cheltui 10.000 euro decat Ford Ka +.

Cum e sa conduci?

Ford doreste cu adevarat sa sublinieze cat de mult s-a trecut la „europeanizarea” Ka +, care sub piele este un Ford Figo de pe piata indiana, care se bazeaza pe o versiune braziliana a generatiei anterioare Fiesta. Ka + merita un motor EcoBoost.

Ford Ka + interior

In interior, Ka + nu este o explozie obisnuita de culoare sau forme atractive la care ne-am astepta in clasa supermini, ci are in schimb un design foarte serios, functie peste forma

Mai simplu, totul este negru, de la plasticul cu granula rezistenta de pe panoul de instrumente, pana pe tabloul de bord intunecat, care este bine construit si pe scaunele pe care Ford le spune ca sunt tapitate in culoarea Carbune. Pentru ochii nostri, sunt si negri. Nicio suma de bani pe care o bagi in buzunarele Ford nu va va obtine o solutie simpla, deoarece nu exista una disponibila - in mod standard obtineti un stereo simplu cu un buton de volum. Cautati modelul Zetec mai scump si veti obtine un afisaj de 4,2 inchi in mijlocul tabloului de bord, dar este mic, greu de citit si cu greu se potriveste cu ecranul tactil mai mare de sapte inci pe care il puteti avea intr-un Toyota Aygo. Majoritatea masinilor moderne au o priza de 12 volti si un loc unde sa-ti depozitezi smartphone-ul in miscare. Ceea ce a facut Ford este sa puna doua deasupra tabloului de bord in ceea ce numesc MyFord Dock. Ceea ce in realitate este doar un suport de telefon din plastic este de fapt o modalitate excelenta de a folosi telefonul ca satelit in timp ce este incarcat.

Ford Ka + necesita un pic de explicatie, dar are un mare sens atunci cand il obtineti. In ciuda numelui, Ka + facelift este cel mai bine gandit ca minus Fiesta. Este cu un picior mai lung decat Ka-ul de iesire, dar cu doar 4 cm mai scurt decat Ford Fiesta din a saptea generatie, o masina cu care imparte suporturi mecanice. Ka + este, de asemenea, un pic mai inalt decat ultima generatie a Fiesta, ceea ce se traduce intr-o sala de cap mai sensibila din interior. Prin urmare, in functie de punctul dvs. de vedere, Ka + fie concureaza cu superminis precum Volkswagen Polo si Hyundai i20, sau cu masini urbane mai mici, cum ar fi Volkswagen up! si Hyundai i10.

Noul Ka + este disponibil numai cu un motor pe benzina de 1,2 litri, cu 69 sau 84 CP. Oricare ati alege, nu va asteptati la o performanta rapida a fulgerului: motorul este principalul punct slab al lui Ka +. Trecerea de la 0-100 km / h dureaza 16 secunde cu motorul mai putin puternic, in timp ce trecerea la versiunea de 84 CP poate reduce timpul cu aproximativ 2,5 secunde. Economie de combustibil este slaba pentru o masina de oras, cu o economie de combustibil mai mica de 50mpg. Un diesel TDCI de 1,5 litri este putin mai bun, gestionand pana la 56,5mpg, dar costa si in jur de 1.500 de euro pentru a cumpara in plus. Am fost mult timp fani ai modului in care conduce Mk7 Fiesta si este incantator sa vedem Ka + la fel de antrenant pe drum. Ford nu a diluat experienta de conducere pentru ceea ce - in ochii sai - este fratele mai mic al Fiestai. Vestile bune continua in interior, unde Ka + face cea mai buna utilizare posibila a dimensiunilor sale compacte. Sala de cap este un punct inalt, iar in timp ce pasagerii din spate adopta o pozitie relativ verticala in scaun, acest lucru asigura ca spatiul picioarelor este adecvat. Calatoriile lungi cu adulti in spate ar trebui sa fie perfect realizabile, chiar daca este probabil mai amabil sa pun doua, mai degraba decat trei acolo. Portbagajul de 270 de litri este cu aproximativ 10% mai mic decat Fiesta, dar este o forma mai verticala, deci nu se simte la fel de utilizabil. Totusi, nu este rau pentru o masina din oras.

Toate Ka + s sunt dotate cu aer conditionat, conectivitate Bluetooth si geamuri electrice fata. Cheltuirea cu 1.000 de euro te muta de la Studio la Zetec, moment in care versiunea mai puternica a motorului pe benzina de 1,2 litri si motorina devin disponibile. Cei mai multi cumparatori sunt asteptati sa castige pentru Zetec, in parte, deoarece Studio face fara jante din aliaj. Un model Ka + Active a fost adaugat in gama in vara anului 2018, cu intentia de a adauga unele modele de SUV la moda in masina standard. Caracteristicile de design ale Active includ o inaltime de mers ridicata, o protectie de protectie a corpului din plastic negru, placi antiderapant faux pe partea din fata si in spate a masinii si o pereche de sine de acoperis. Desigur, schimbarile nu transforma Ka + intr-un SUV pe deplin, dar il fac mai atragator vizual.

O nota neagra fata de Ka + este scorul de test de accidente Euro NCAP de trei stele mai mic. Scorurile de protectie a ocupantilor pentru adulti si copii au fost rezonabile, dar Ford a fost evaluat doar 29% pentru asistenta de siguranta din cauza lipsei de sisteme de siguranta active actualizate. Daca sunteti un cumparator de masini de oras cu continut bugetar, Ka + face o alegere practica si atragatoare. Daca totusi poti cheltui ceva mai mult, exista rivali precum Skoda Citigo e iV, SEAT Mii, Volkswagen! si Renault Twingo, care sunt mult mai elegante si ofera motoare moderne, turbo cu trei cilindri, care pun 1.2 litri in Ka + in valoare.

Motoare cu benzina Ford Ka +

Cu toate acestea, lucrurile stau putin mai roz. In timp ce Ka + se afla pe aceeasi platforma ca si vechiul Fiesta, nu are motoarele mai atragatoare. In schimb, Ford a decis sa ofere Ka + cu un motor cu benzina de 1,2 litri de moda usor vechi, in doua puteri.

Versiunea de 69 CP are nevoie de 16 secunde pentru a trece de la 0-100 km / h si asta, cu cea mai buna vointa din lume, este lenta. Trecerea la 84 CP inseamna ca sunteti fortat sa alegeti modelul Zetec mai scump (el insusi o optiune de 1.000 de euro), dar, dupa ce ati facut asta, obtinerea de 15 CP in plus este de doar 300 euro. Va recomandam sa faceti acest lucru, deoarece puterea suplimentara inseamna ca Ka + dureaza 13,6 secunde pentru a merge de la 0-100 km / h; in niciun caz un timp impresionant, dar semnificativ mai rapid decat modelul de baza.

Oricare ar fi varianta pe care o alegeti, motorul nu impresioneaza. Puterea limitata si performanta oferita inseamna ca trebuie sa lucrati destul de tare la motor si nu este atat de dornic sa revigoreze sau sa va placa. Este pacat, de parca puteti trece de aceste limitari, Ka + este cu adevarat placut sa conduceti. Chiar si atunci cand se confrunta cu un asfalt rau, exista putine defecte subiacente cu suspendarea Ka +, acesta a ramas tot timpul neted si confortabil.

Interiorul unui Ford Ka plus 2020

Te asezi in pozitie verticala in Ford Ka +, in scaune confortabile inconjurate de o multime de sticla si materiale interioare decente. Ford s-a asigurat in mod deliberat ca patru adulti inaltime de sase metri pot incadra in Ka + fara a fi nevoie sa se plieze cu picioarele de urechi. Suspensia excelenta si vizibilitatea puternica completeaza ceea ce este o componenta si o masina mica impresionant confortabila. Cei care cauta confortul maxim in calatorie ar trebui sa opteze pentru modelul Active, deoarece deplasarea in suspensie suplimentara ajuta la izolarea cabinei de umflaturi si zdruncinaturi.

Ka + are plansa de bord mai nou si mai frumos decat Fiesta mai mare sau Ka mai mic pe care il inlocuieste. Cadranele clare, potrivirea si finisarea buna si calitatea rezonabila a materialului ajuta toate aici, dar aspectul general este cel mai impresionant. Se simte mai putin ocupat si infundat decat fratii sai si, desi este intr-o oarecare directie de la designul minimalist al VW up !, este mult imbunatatit fata de cei mici mai vechi.

Fiabiliteaza Ford Ka +

Motorul pe benzina de 1,2 litri este mai mare si poate fi testat, precum si destul de necomplicat, deci trebuie sa fie columbofil suficient de robust in timp. Ford a ajuns pe locul 13 din 30 de producatori auto in perioada urmatoare in care ne-am satisfacut o proprietarilor din 2020. Proprietatile raporteaza sau pot fi fiabile (14,8% din vehicule care sufera o mai multa defectiune in termen de 12 luni) si pot crea probleme de calitate din masinile lor, in timp ce costurile de functionare sunt putin pozitive.

Motorizari Ford Ka +

Piese Ford Ka +

Marcile noastre