Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Kuga 2 facelift

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Kuga (2016-2018)

Ford Kuga 2016 este una dintre cele mai bune pe care le puteti cumpara, dar se vinde slab langa Mazda CX-5 . Nu stim de ce.

Ford Kuga a fost de ceva vreme o reducere a vanzarilor pe pielea SUV-ului plin de viata - un segment care este acum al doilea favorit al Romaniei dupa masinile mici. Optimistii ar putea numi acest secret cel mai bine pastrat. Laudat critic de modul in care conduce, Ford Kuga a gasit totusi doar o parte din cumparatorii ademeniti Mazda CX-5, Nissan X-Trail, Toyota RAV4 si Hyundai Tucson. De ce? Este unul dintre marile mistere ale pietei auto. Poate din acelasi motiv Ford Focus se vinde in numar minuscul langa Mazda 3, sau Ford Fiesta vinde doar mici fractiuni din volumul Mazda 2. Cifrele va vor arata ca anul acesta cota de piata a Ford Kuga este de numai 3,2%, comparativ cu 18% pentru CX-5 si 15,1% pentru Tucson. Chiar si Honda CR-V, Kia Sportage si Mitsubishi Outlander au dublat vanzarile Ford.
Ford pare sa fie din ce in ce mai serios, avand in vedere introducerea unei actualizari recente MY16 si ceva de o evlavie publicitara de neevitat. Pana la inceputul anului 2017, inca o actualizare va fi aparut cu un nou design al nasului si cu o mai buna informatie SYNC 3.

Dar atunci si asta este acum. Ford Kuga lansat in 2016 aduce un facelift la caroserie, partea centrala cu ecran tactil de 8.0 inci si infotainment SYNC 2, cunoscut de majoritatea celorlalte vehicule Ford. Aceasta abordeaza ceea ce am considerat ca este unul dintre putinele defecte majore ale Kuga ultima data cand am condus-o.

In primul rand, noul ecran imbunatateste mult aspectul cabinei. Batrana fascia era o mizerie de plastic negru lucios si nasturi mici, cu un ecran laughably mic, asezat pe tabloul de bord. S-a potrivit in comparatie cu CX-5 si co. Si, fara indoiala, i-a indepartat pe cumparatori.

Noul design asemanator cu casca inseamna ca majoritatea functiilor sunt mutate pe noul ecran tactil, care ambele curata dezordinea si imbunatateste considerabil interfata cu utilizatorul. Functii precum sat-nav, ecranul telefonului si camera de inversare sunt acum mult mai lizibile. Unele dintre materialele plastice se simt putin ieftine, dar totusi impinge articulatia in tandem cu iluminarea cabinei ambientale. Cabina Kuga ramane destul de asemanatoare cu masina, cu o dispunere simpla care ii confera soferului, potrivindu-se pozitionarea vaga sportiva.

De asemenea, ne place sistemul de sunet Sony puternic, cu noua difuzoare, scaunele confortabile din piele incalzita, punctele moi de atingere si calitatea solida. Nu suntem fani ai iluminarii de lumina verde neon verde anilor 80 pe controlul climei, a instrumentelor soferului adanc si a volanului de senzatie ieftina.
Cu toate acestea, nu exista nicio intelegere a faptului ca designul amplu al cabinei frontale este mult imbunatatit si distinctiv pentru clasa. Este foarte mult hatchback-ul de mare anvergura.
Nivelurile standard de echipament sunt suficient de decente pentru un SUV mediu de top. Tocurile unice din gama includ jante din aliaj de 19 inci, un hayon electric care functioneaza printr-o miscare de lovitura daca mainile sunt pline, faruri bi-xenon si oglinzi cu aripi pliabile electric.
Aceasta se extinde la atingerile cabinei, cum ar fi o trapa panoramica din sticla, scaune din piele (cu incalzire in fata), intrare fara cheie, tehnologie de parcare auto si senzori de parcare. Acest lucru este in plus fata de standardul de baza pentru toate variantele Kuga Mk2 facelift, cum ar fi sat-nav, camera inversa, control de croaziera cu limitator de viteza, trei 12V si doua prize USB si conectivitate Bluetooth.

Daca Ford dorea un punct de vanzare real, ar avea acest pachet de siguranta ca standard pe Kuga Titanium, avand in vedere ca este si o optiune la trendul Kuga de nivel mediu. Dar kudos pentru cel putin oferindu-l. Kudos, de asemenea, pentru vopseaua premium de 450 de dolari ieftina (totusi, nu gratuita precum CX-5)

In ceea ce priveste trendul, acea masina ofera acelasi motor de tractiune si mai are acelasi infotainment ca Titanium, pentru 36.890 de euro  Acesta ar putea fi un pariu si mai clar.
Randul de mijloc din Kuga este decent. Dimensiunile sale sunt aproximativ egale pentru clasa (aproximativ 4,5 metri lungime pe un ampatament de 2,7 metri). Scaunele ofera un ritm suficient pentru doi adulti si ofera o vizibilitate buna spre exterior,
Scaunele din spate se inclina, in timp ce obtineti si buzunare de usa bune, orificii de aerisire din spate, o priza de 12V (dar nu punctul USB oferit in spate Sportage), mese de picnic in partea din spate a scaunelor din fata, care ranesc camera genunchiului, dar sunt o noutate. si ancorele scaunului pentru copii Isofix. Singurul problema este faptul ca materialele din plastic pentru usa din spate sunt mai ieftine si mai dure decat cele din fata. Zona de marfa este, de asemenea, destul de pe bani. Portarul electric este o atingere buna, iar daca aveti fob-ul cheie in buzunar, il puteti deschide fara atingere prin lovirea aerului sub bara de protectie. Capacitatea de 406 litri se potriveste cu CX-5, in timp ce ramburseaza scaunele din spate in fata (prin intermediul zavoarelor excelente din zona de marfa, o caracteristica gasita pe Mazda, dar putini rivali) ofera 1603L de spatiu. Este suficient pentru niste articole de mobilier plat. Sub podea este exclusiv o roata de rezerva temporara care economiseste spatiu.

Unul dintre cele mai bune lucruri despre Kuga a fost intotdeauna modul in care conduce. Sub capota se afla un puternic motor turbo-benzina EcoBoost de 2,0 litri care produce 178kW de putere la 5500pm si 345Nm de cuplu intre 2000 si 4500rpm.

Acest lucru bine si cu adevarat este cel mai mare rival (cum ar fi CX8 de 138kW / 250Nm CX-5, 130kW / 265Nm Tucson, 135kW / 237Nm Sportage). Doar cei 177kW / 350Nm Subaru Forester si viitoarele 162kW / 350Nm viitoare generatie Volkswagen Tiguan se potrivesc.

Este un motor puternic, cu o buna gama medie si un pumn amplu pentru a face ca Kuga aproximativ 1700 kg (pe partea grea a clasei) sa se miste de-a lungul unei functii, desi nu este la fel de clar pe cat s-ar putea astepta, o contragere a turbulentelor. Puteti remorca o remorca franata de 1600 kg.

Economie de combustibil reprezinta un pret de 8,8 litri la 100 km, ceea ce nu este excelent pentru clasa. Am avut o medie de 10,1 L / 100 km. Ca si in cazul majoritatii rivalilor, Kuga Titanium poate fi, de asemenea, utilizat cu un motor diesel mai frugal pentru cateva super-extra - unitatea Ford este un 2.0 TDCi cu 132kW / 400Nm.

Kuga foloseste o cutie de viteze automata sport cu sase trepte (nu cu dublu ambreiaj), care este in general bine comportata. Acestea fiind spuse, modul manual foloseste butoane stupide in lateral daca schimbatorul. Cuplul este trimis la drum printr-un sistem de tractiune integrala (masinile de baza sunt FWD) care ajusteaza livrarea la fiecare roata in functie de cerere si va arata defectiunea in instrumentele soferului. De asemenea, are un sistem de vectorizare a cuplului care trimite un cuplu suplimentar catre coltul intermediar al rotii din fata.

Kuga ramane unul dintre cele mai bune SUV-uri compacte pentru a conduce. Directia asistata electric este usoara, dar directa, iar controlul corpului este cel mai bun. Acest SUV fabricat in Spania se ocupa foarte mult cu un european de inalta performanta, reflectand bine autoturismul donator Focus. Suspensia spate independenta a basculei asigura un bun contact rutier.

Asadar, acesta este Ford Kuga din 2016. Actualizarile cabinei fac din aceasta o oferta si mai rezolvata decat inainte, bazandu-se pe ceea ce era deja o masina buna. Ford trebuie sa-si ridice jocul, pentru ca Kuga merita sa vanda mult mai bine.
Oricare ar fi, castigatorul 2016-2018 SUV mediu Ford Kuga este castigator

Este vorba de modelul Ford Kuga, pe care l-am condus deja in strainatate, in varianta de benzina 1.5 Ecoboost. Totusi, aceasta este prima noastra masina din Marea Britanie si masina noastra de testare este dotata cu ceva mai relevant pentru punterul britanic mediu: un motor diesel.

Pentru a fi mai precis, este cel mai bun model diesel de 2,0 litri cu 178 CP. Este livrat doar cu tractiune pe patru roti, dar pentru cei care valoreaza un grad de autonomie, mai aveti de ales, fie o cutie de viteze manuala cu sase trepte, fie una automata cu doua ambreiaj cu sase trepte.

Masina noastra de testare este noua garnitura sportiva ST-Line. Aceasta a redus suspensia sportiva si pierde orice crom exterior, schimband-o pentru negru pe grila, inconjuratoarele ferestrelor si sinele de acoperis. De asemenea, obtineti aliaje de 18 cm intunecate la masina. In interior, scaunele de sport, volanul, butonul de schimbare si pedalele din aluminiu completeaza aspectul cu aspect.

Exista si alte actualizari generale la toate Kuga 2017. Acestea includ o reimprospatare cosmetica din fata si din spate, cu grila trapezoidala vazuta si pe Ford Edge si noi lumini de cap si coada. De asemenea, obtineti sistemul de infotainment Sync3 actualizat de la Ford, o frana de parcare electronica si controlul gesturilor pentru hayonul care deschide puterea. Exista, de asemenea, mai multe kit-uri de siguranta, cu franare automata de urgenta optionala imbunatatita, care functioneaza cu viteze de pana la 31 km / h si, pentru prima data, cu alerta de trafic in spate.

Cum este?

Cu cativa ani in urma, daca iti doreai un SUV cu manipulare corecta, dar nu aveai bugetul pentru un Porsche Macan, atunci Kuga, impreuna cu Skoda Yeti, erau principalele considerente. Dar nu mai; 2016 a eclozat inca mai multe SUV-uri, iar Seat Ateca a dovedit ca este cel mai sportiv din lot la acesti bani.

Kuga inca o are. Apucati-l de volanul ST-Line cel mai tare si dati-i un viraj, iar Kuga se arunca spre un varf. Aceasta este in jos pana la un suport bine adaptat, cu 2,6 rotatii de blocare la blocare si o greutate decenta a directiei. Asadar, in timp ce starea cronica a Ford de prea multa centrare in sine este prezenta, nu este o afectiune acuta in Kuga, asa ca aveti mijloacele de a alege un punct de tundere, de a tinti obiectiv si a lovit in cea mai mare parte.

Un mai bun control al corpului ajuta si cauza. Cu suspensia mai rigida a liniei ST, insotita de faptul ca toate Kugas cu tractiune integrala cu patru roti vin cu o scadere de 9 mm in inaltime de mers, consecinta este mai slaba a corpului si un control mai clar prin curbe, chiar si cele provocate de denivelari.

Cu toate acestea, Kuga, chiar si cu aceste arcuri si amortizoare mai stranse, poate merge mai bine decat un Ateca, despre care stim ca are o fermitate de baza. Dar, in timp ce ST-Line este in cea mai mare parte cosseting, uneori observati mai multa asprime decat ai simti intr-un Kuga standard.

Motorul si cutia de viteze TDCi de 2,0 litri se unesc pentru a produce un antrenament admirabil neted. La pornire, exista cateva dezordini diesel de fundal, dar odata ce motorul este incalzit, care se linisteste in cea mai mare parte, iar cutia cu dublu ambreiaj se declanseaza fara zgomot intre raporturile sale. In mod izolat, nu se simte lent, dar Kuga nu este izolat. Pentru mai putin de 35.000 de euro, exista o serie de rivali SUV automate, cu tractiune pe patru roti, care va vor scoate pana la 70 km / h sau vor trece mai repede de un camion care se invarte.
In timp ce Ateca ar fi putut innoi coroana celui mai sportiv SUV sub 35.000 de lire sterline, acest Kuga ST-Line il conduce inca mai aproape decat multi alti rivali pentru lovituri de conducere. Pentru noi, pasionatii de masini, aceasta este doar o justificare pentru a o incadra pe lista de cumparaturi. Trebuie doar sa stiti ca, pentru bani similari, exista masini care ofera mai mult ritm, spatiu si interioare mai inteligente, cu pachete de informatii mai usor de utilizat.  2017 Ford Kuga 2.0 TDCi 180 ST-Line Powershift AVD rivali SUV 

Motorizari Ford Kuga 2 facelift

Piese Ford Kuga 2 facelift

Marcile noastre