Piese auto Ford Kuga 2019-2021 2.0 EcoBlue 150 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Kuga 2019-2021 2.0 EcoBlue 150 cp

Piese Ford Kuga 2019-2021 2.0 EcoBlue YLDB 110 KW

Piese Ford Noul Kuga 2.0 EcoBlue 150 cp, hybrid



Piese pentru Ford Kuga 2019 - 2020 2.0 EcoBlue 150 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Noul Kuga va fi disponibil ca model hibrid plug-in, hibrid conventional sau hibrid usor, precum si cu motoare diesel „normale” de 2,0 litri si motoare pe benzina si diesel de 1,5 litri.

Un rival pentru Toyota RAV4 si Honda CR-V, noul Kuga va avea mai multe tehnologii, inclusiv un sistem de infotainment SYNC 3 de opt inci si un grup de instrumente digitale de 12,3 inci. De asemenea, se adauga tehnologia de asistenta a soferului, inclusiv un nou sistem de control al croazierelor Stop & Go adaptiv, cu tehnologie de centrare pe benzi. Mai lung si mai larg decat modelul actual, Kuga ofera mai mult spatiu pentru pasagerii din fata si din spate. In ciuda faptului ca este mai mic, are, de asemenea, mai mult spatiu de cap decat inainte - in timp ce pasagerii din spate pot avea scaune exterioare incalzite pentru prima data. Scaunele din spate pot fi deplasate in spate pentru un spatiu suplimentar pentru picioare, sau inainte, pentru a creste capacitatea de incarcare.

In mod tipic Ford, 2020 Kuga va fi disponibil intr-o gama variata de niveluri pentru fiecare cumparator - inclusiv variantele Vignale, ST-Line si Titanium. Vignale-ul elegant va veni cu diverse aspecte cromate, roti de 18 inci ca standard (sunt disponibile si aliaje de 19 si 20 inci) si covorase premium pentru pardoseala din velur.

Intre timp, ST-Line are un spoiler spate mare, jante din aliaj de 18 sau 19 inci si o evacuare sportiva twin. In interior, scaunele ST-Line au cusaturi rosii, in timp ce pedalele din aliaj si un volan cu fund plat adauga senzatiei sportive.

Pentru prima data pe un Kuga, noul model va fi disponibil cu moduri de actionare selectabile. Pe langa modurile Normal, Sport si Eco, modul Alunecare ofera soferilor incredere sporita pe suprafete cu o aderenta redusa, cum ar fi zapada si gheata. Modul Deep Snow / Sand ajuta la mentinerea impulsului vehiculului pe suprafete moi. Cu o capacitate de remorcare de pana la 2250 kg, noul Kuga este probabil sa fie popular in randul rulotei. O bara de remorcare retractabila actionata electric poate fi controlata folosind un buton in spatiul portbagajului.

 

Preturile sunt inca de anuntat, dar noul Kuga va incepe cu aproximativ 24.000 de lire sterline atunci cand va fi pus la vanzare la inceputul anului 2020.

Kuga originala a fost una dintre cele mai bune traversari ale vremii (a fost in esenta un Ford Focus pe stalpi), dar a doua a pierdut o parte din acea magie. Ford a decis sa se intoarca la radacinile sale si sa faca apelul la Kuga pentru soferii dornici, iar rezultatul este ca nu se va rasuci prin colturi, asa cum ati fi asteptat un SUV.

Exista o gama larga de viraje pentru a alege; doua versiuni ale unui motor pe benzina de 1,5 litri, trei motoare diesel si un nou model hibrid plug-in, despre care se spune ca gestioneaza peste 200mpg si 35 km de conducere cu baterie. Dieselul de gama medie, un motor de 2,0 litri de 148 CP, ofera si asistenta electrica, ceea ce permite ca sistemul de pornire la oprire sa se reduca mai devreme pentru a economisi combustibil.

Veti recunoaste interiorul deoarece Ford a preluat majoritatea pieselor de la celelalte SUV-uri si hatchback-uri. Desi nu a obtinut acelasi apel vizual ca pe un Peugeot 3008 sau Mazda CX-5, este prevazut logic, iar ecranul tactil standard de opt inci controleaza o multime de functii. Masinile high-spec beneficiaza pentru prima data de un cluster de instrument digital de 12,3 inci.

Exista cinci niveluri de taiere dintre care puteti alege, iar linia incepe cu Zetec. Avand in vedere pozitia sa la nivel de intrare si pretul scazut, este destul de bine echipat cu nav sat, incarcarea telefonului wireless, faruri auto si pornire fara cheie, plus o multime de kituri de siguranta standard. Titaniu adauga lumini LED, climatizare in doua zone si un sistem de difuzoare premium. Apoi, exista perechea sportiva ST-Line si ST-Line X, si Vignale cu acoperire de gama, cu atingeri unice de styling si chiar mai multe echipamente.

Un SUV de familie nu ar fi de mare folos daca nu ar fi practic, dar Kuga impresioneaza si in acest sens. Scaunele din spate culiseaza in fata si inapoi, astfel incat sa puteti acorda prioritate spatiului picioarelor sau spatiului de incarcare si exista 526 de litri pentru a umple scaunele impinse inainte. Acest lucru se compara foarte bine cu cei 510 litri ai SEAT Ateca si cei 472 litri oferiti in Renault Kadjar.

Kuga a obtinut deja un rating de siguranta Euro NCAP de cinci stele, care ar trebui sa fie linistitor. Cu toate acestea, Ford va spera ca noul Kuga imbunatateste pozitia companiei cu privire la sondajul nostru pentru Driver Power; a venit pe locul 23 din 30 de producatori in 2019.

Ford Kuga are motoare economice, iar costurile de intretinere ar trebui sa fie foarte competitive

Avand in vedere dimensiunea sa si toate echipamentele pe care le obtineti, pretul unui Kuga Zetec arata destul de rezonabil. Cu motorul entry-level, Zetec va functiona cu putin peste 300 de lire sterline pe luna dupa o depunere de 10% - cu aproximativ 50 de lire sterline pe luna mai putin decat un Volkswagen Tiguan echivalent. PHEV este mult mai scump pe finantarea PCP, dar veti putea economisi bani pe combustibil daca mentineti bateria incarcata si conduceti mai ales pe distante scurte.

Nu va fi un model Kuga deosebit de costisitor de rulat - costurile nu ar trebui sa fie prea departe de hatchback-ul Ford Focus. Totul, cu exceptia celui mai puternic randament diesel de peste 50mpg, iar Ford ofera asistenta hibrida usoara (mHEV) pentru unele dintre motoare si un model hibrid plug-in (PHEV), care sunt amandoua primele pentru Kuga. Ford mai are incredere in energia diesel, in ciuda unei scaderi a vanzarilor. In Kuga sunt trei dintre care sa aleaga: un 118 litri 1,5 1,5 litri, un 148 CP 2,0 litri cu asistenta hibrida usoara si o versiune de 187 CP din 2,0 litri, care nu merge fara tehnologia hibrida usoara. Motorul hibrid usor returneaza 56.5mpg si este de asteptat sa fie popular in randul soferilor cu kilometri mai mari, in timp ce motorina mai mica ofera 55.4mpg cu cutia de viteze manuala (52,3mpg cu automatul), iar motorul de 187 CP poate gestiona pana la 47,9mpg. Este singurul model cu tractiune pe patru roti, deci cifra nu este prea proasta.

Cele doua motoare pe benzina ambele returneaza 42mpg, deci nu vor fi prea costisitoare pentru rularea pentru soferii cu kilometri mici. Cu conditia sa mentineti bateria incarcata si sa conduceti mai ales cu energie electrica, modelul de 2,5 litri PHEV ar putea oferi cea mai buna economie; Ford spune ca este posibil pana la 201.8mpg, dar va recomandam sa luati asta cu un varf de sare. In calatoriile mai lungi, cand motorul pe benzina va fi principala sursa de energie, veti avea probabil o cifra MPG la jumatatea anilor 40.

Poate ca este mai relevanta este revendicarea sa de 35 de mile electrice, deoarece va permite multora dintre navetisti si familii sa-si finalizeze calatoriile zilnice fara a utiliza o picatura de combustibil daca bateria este complet incarcata. PHEV va apela, de asemenea, la soferii de afaceri, deoarece cifra sa de 26g / km de emisii de CO2 inseamna o rata de impozitare Beneficiu in natura (BiK) de doar 12% din aprilie 2020. Aceasta se compara cu o rata de 30% BiK pentru majoritatea benzinelor si 30 -32% pentru dizelele cu tractiune din fata. Taxa VED costa 150 de lire sterline pentru modelele pe benzina si motorina, in timp ce PHEV se califica pentru o reducere anuala de 10 GBP.

Grupurile de asigurari nu au fost inca confirmate, dar nu ar trebui sa fie prea scump pentru a asigura un Kuga. Modelul anterior ocupa grupele 14-26 (din 50), in timp ce Skoda Karoq incepe in grupa 10, iar Peugeot 3008 se intinde pe grupurile 11-24. Cu puterea sa mai mare si pricetag, modelul hibrid plug-in poate fi mai putin asigurat.

Ford are cea mai mare retea de dealeri din Marea Britanie, cu un garaj in majoritatea oraselor, iar service-ul nu are tendinta de a fi prea scump. Dealerul dvs. va putea sa va sfatuiasca cu privire la planurile de servicii, care vor acoperi cateva servicii pentru o taxa in avans sau plati lunare.

Ca toate masinile Ford noi, Kuga are o garantie de trei ani / 60.000 de mile. Aceasta este aproximativ medie, dar Toyota RAV4 si Hyundai Tucson au ambele garantii de cinci ani, iar Kia Sportage si MG HS ofera o acoperire impresionanta de sapte ani.

Este sigur sa spunem ca Kugas-ul anterior a fost o punga mixta in departamentul de dinamica. Masina din prima generatie a fost mai antrenanta decat aproape toti rivalii sai, dar Ford a incercat sa faca urmatorul apel catre o audienta mai larga si, in consecinta, a pierdut o parte din priceperea sa de manipulare. Ne bucuram sa raportam ca cea mai recenta masina este o revenire la forma; este mai agil decat v-ati putea astepta si nu se ruleaza prea mult daca luati un colt rapid.

Dezavantajul este o plimbare usor ferma. Veti observa imperfectiunile de pe drum mai mult decat s-ar intampla intr-un Volkswagen Tiguan, dar nu am considerat ca este incomod si majoritatea denivelarilor au fost absorbite fara nicio bataie. Masina poate incepe sa se simta la viteze mai mari, dar aceasta se observa mai ales pe suprafete mai dure. Am gasit farul de directie, dar are inca multa senzatie decat multe alte SUV-uri. Cutia de viteze manuala, standard in toate, cu exceptia dieselului de 187 CP si hibridul cu plug-in, este precisa si excelenta.

Motoare pe benzina Ford Kuga

Cele doua motoare pe benzina de 1,5 litri au fost preluate de la vechiul Kuga, dar motorul entry-level de 118 CP (oferit doar pe modelele Zetec) este acum aproape un al doilea mai rapid de la 0-62 km / h. Inca mai dureaza 11,6 secunde pentru a atinge acel prag si, in schimb, ar fi recomandat sa mergem pentru versiunea de 148 CP. Este atat mai economic, cat si mai rapid, atingand 0-62 km / h intr-un interval de 9,7 secunde mult mai rezonabil. La lansare, ambele motoare vin cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte si cu tractiune cu roti din fata.

Motoare diesel

De asemenea, preluat de la vechea masina este un motor diesel de 1,5 litri, iar in acest moment este singurul motor cu alegerea cutiei de viteze manuale sau automate. Cantitatea sa de 118 CP nu se simte suficient pentru a alimenta o masina atat de mare, iar 0-62 km / h dureaza 11,7 secunde pentru manual sau 12 secunde pentru automata. Este cu aproximativ o secunda mai rapid decat acelasi motor in Mk2 Kuga, dar este totusi putin pietonal.

Punctul diesel dulce este motorul de 2,0 litri de 148 CP, care vine acum cu o tehnologie hibrida usoara - imbunatatind eficienta consumului de combustibil si oferind motorului bun venit in plus. Este cel mai eficient diesel si 9,6 secunde de 0-62 km / h ar trebui sa fie suficiente pentru majoritatea cumparatorilor. Mai presus de asta, exista un motor de 2,0 litri de 187 CP, fara asistenta hibrida usoara, ceea ce reduce timpul de acceleratie la 8,7 secunde. In prezent, aceasta vine doar cu tractiune pe patru roti si o cutie de viteze automata.

Motor hibrid

Situat in partea de sus a gamei de motoare este un nou model hibrid plug-in, format dintr-un motor pe benzina de 2,5 litri, un motor electric si o baterie. In mod surprinzator, aceasta nu este cea mai rapida versiune din interval, dar 0-62 km / h este tratata intr-un mod rezonabil de 9,2 secunde. Inca nu trebuie sa conducem hibridul plug-in, astfel incat nu va putem spune despre modul in care se simte motorul, dar are o cutie de viteze CVT precum Ford Mondeo Hybrid. In Mondeo, cutia de viteze poate strangula motorul si poate fi oribil de zgomotos atunci cand accelerezi tare, asa ca speram ca nu va fi cazul in Kuga.

Ergonomic, daca este putin imaginar, interiorul Ford Kuga impartaseste mult cu alte Fords

Ultimul Kuga era in general destul de rafinat, dar era cam zgomotos pe autostrada. Din unitatile noastre de pana acum, se pare ca inlocuirea sa este mai buna in aceasta privinta. Dieselul de 2,0 litri cu tehnologie hibrida usoara suna putin vocal in acceleratie dura, dar se stabileste la croaziera.

Am constatat ca bazele scaunelor de sport montate pe masina noastra de testare specifica titanului erau putin plate pe placul nostru, facandu-le inconfortabile pe unitatile mai lungi. In caz contrar, Kuga dispune de o multime de echipamente pentru a scoate stresul din naveta zilnica; Asistenta pentru pastrarea benzii de circulatie, senzorii de parcare pe tot parcursul, controlul de croaziera si asistenta la pornire pe deal sunt toate standard.

Tabloul de bord Ford Kuga

Ford a decis sa pastreze lucrurile simple, oferindu-i Kuga acelasi interior ca Fiesta, Focus si alte modele. Un Peugeot 3008 are cu siguranta mai mult design in interior, dar interiorul Kuga este simplu si intuitiv, indiferent daca sunteti familiarizati cu interioarele Ford sau nu. In plus, designul cabinei este o imbunatatire semnificativa fata de vechiul Kuga, care arata intr-adevar vechimea sa incepand din 2012. O ecrana tactila de opt inci se afla deasupra tabloului de bord, cu grafica reproiectata pentru a o actualiza. In dedesubt, se afla un panou pentru controale audio, aerisiri si comenzi de incalzire, cu cateva butoane suplimentare pe fiecare parte a schimbatorului de viteze. In ciuda faptului ca este un model destul de inalt, masina noastra de test avea un numar surprinzator de butoane goale.

Calitatea materialului este buna in locurile in care veti atinge, dar exista materiale mai ieftine si mai zgariate. Totusi, totul se simte bine construit, asa ca ar trebui sa reziste la ani de viata de familie.

Sistemul de informatii SYNC 3 de la Ford este dotat standard si ofera o conectivitate suficienta. Include atat Apple CarPlay, cat si Android Auto, permitand afisarea pe ecran a aplicatiilor telefonului, plus radio DAB si Bluetooth. Controlul vocal este, de asemenea, parte a pachetului, astfel incat sa puteti accesa functiile ecranului fara a va lua mainile de la volan sau ochii de pe drum.

echipament

Cumparatorii au de ales de cinci niveluri de taiere. Zetec este punctul de intrare si include luxuri precum pornirea fara cheie, luminile auto si incarcarea telefonului wireless. De asemenea, beneficiaza de sistem de navigatie satelit, control de croaziera si un parbriz incalzit la indemana, dar trebuie sa pasesti pana in Titan pentru a obtine controlul climatic cu doua zone si stergatoarele auto. Titanium aduce faruri LED, intrare fara cheie, iluminare ambientala si un sistem de sunet B&O premium.

ST-Line are detalii sportive in interior si in exterior, plus un grup de instrumente digitale de 12,3 inci, scaune sport si lumini de ceata LED in viraje. Modelele ST-Line X se pot distinge prin jante din aliaj mai mari si o trapa panoramica. Exista, de asemenea, un hayon si scaune fata incalzite reglabile electric.

Modelul de top Vignale isi propune sa arate mai degraba elegant decat sportiv si are o multime de echipamente pentru a compensa pretul ridicat. Obtineti faruri cu LED-uri, un volan incalzit, asistenta automata la parcare, un afisaj de tip head-up, tapiterie din piele si anularea activa a zgomotului. Vopseaua metalica este, de asemenea, inclusa.

Optiuni

Dupa ce v-ati ales ornamentul, puteti alege apoi dintr-o serie de optiuni, inclusiv un pachet Tehnologie (faruri modernizate si un afisaj pentru cap - 400 GBP), un pachet de iarna (patru scaune incalzite si un volan incalzit - 500 GBP) ) sau o hayon cu motor pentru 450 de lire sterline. Va recomandam sa cheltuiti 100 de lire sterline pe o roata de rezerva pentru economisirea spatiului in locul kitului de reparatie a anvelopelor standard. Cel mai recent Ford Kuga este mai mare in multe privinte decat predecesorul sau, cu putin mai mult spatiu liber in interior. Este in continuare strict un cinci locuri, ca multi dintre rivalii sai, dar Ford nu ofera un SUV cu sapte locuri in Marea Britanie - doar MPV-urile S-MAX, Galaxy si Grand Tourneo Connect. Aceasta pare o oportunitate ratata, intrucat SUV-urile Skoda Kodiaq, Peugeot 5008 si Nissan X-Trail cu sapte locuri s-au dovedit populare.

Spatiu interior si depozitare Ford Kuga

Ne asteptam ca Kuga sa fie cumparat de catre persoanele care au depasit Focus-ul sau alte masini de aceeasi dimensiune si sa fie mult mai spatioase. Adultii vor avea mai mult spatiu suficient pentru a se intinde pe scaunele din spate si ar trebui sa fie confortabili in calatoriile lungi.

Cutia cu manusi si buzunarele usilor au o dimensiune buna, iar pe consola centrala exista cateva alte micute cuburi si spatii de depozitare. Toate masinile au un punct de incarcare electrica in partea din spate a cotierei din fata, ceea ce va mentine telefoanele sau tabletele pasagerilor alimentati.

Spatiu de incarcare

Kuga are scaune posterioare culisante la indemana, astfel incat sa le poti pozitiona pentru a da prioritate spatiului picioarelor sau spatiului de incarcare. Chiar si atunci cand au alunecat pana la intoarcere, majoritatea modelelor Kuga ofera 475 litri de spatiu - cu 100 de litri mai mult decat Focus - si acest lucru creste la 526 litri cu scaunele trase inainte (masurate pe raftul coletului). Cu scaunele din spate rasturnate si in afara drumului, veti avea pana la 1.534 de litri pentru a umple. Un Skoda Karoq este ceva mai practic, oferind 479-588 litri cu scaunele in sus si 1.605 litri cu ele in jos, insa diferenta este putin probabil sa te faca sa excludeti Kuga. Din cauza locului in care este amplasat pachetul de baterii, modelele hibride plug-in-uri obtin o pornire ceva mai mica. Oriunde sunt locurile, portbagajul este cu aproximativ 50-60 litri mai mic decat variantele pe benzina si diesel. Fata de alte PHEV-uri, aceasta nu reprezinta o scadere uriasa a capacitatii bagajelor.

remorcare

Daca intentionati sa remorcati regulat, asigurati-va ca alegeti motorul potrivit, deoarece toate au capacitati maxime diferite de remorcare. Dieselul de 118 CP poate remorca o remorca franata care cantareste pana la 1.500 kg, crescand la 1.600 kg (benzina de 118 cp), 1.800 kg (benzina 148 CP), 1.900 kg (diesel 148 CP) si 2.100 kg (diesel 187 CP). Nu toate PHEV-urile se pot remorca, dar plug-inul Kuga poate gestiona pana la 1.200 kg. Precizarea unei bare de remorcare costa 625 GBP.

Ford Kuga este prea nou pentru a fi prezentat in sondajul nostru de satisfactie a proprietarilor din 2020, dar modelul anterior a punctat destul de bine; aceasta a plasat pe locul 44 din primele 100 de masini clasate si doar 8,5% dintre cumparatori ne-au spus despre o eroare in primul an de proprietate. Cu toate acestea, Ford a ajuns un scazut 23 din cele 30 de marci din lista noastra de producatori. Cu noile Focus, Puma si Kuga acum puse la vanzare, ne asteptam ca Ford sa urce in clasament in urmatorii doi ani. Testatorii independenti Euro NCAP au pus Kuga in pas, inainte de a iesi la vanzare si a trecut cu culori zburatoare. Primind un scor de cinci stele, Kuga a obtinut 92% pentru siguranta adultilor, 86% pentru siguranta copilului, 82% pentru protectia pietonilor si 73% pentru gama de kituri de siguranta de la bord.

Marca Ford

Modelul Kuga

Generatia Kuga III

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (150 Hp) MHEV

Inceput de productie anul 2019

Powertrain Architecture MHEV (vehicul electric electric ibridat, hibrid cu asistenta electrica, vehicule hibride asistate de baterii, BAHV)

SUV tip caroserie

locuri 5

Usi 5

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil combinat (WPLT) 5,0-5,1 l / 100 km

47.04 - 46.12 mpg SUA

56.5 - 55.39 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 (WLTP) 132-135 g / km

Consumul de combustibil (economie) - urban (NEDC) 4,7 l / 100 km

50.05 mpg SUA

60.1 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban (NEDC) 4,0-4,1 l / 100 km

58.8 - 57.37 mpg SUA

70.62 - 68.9 mpg Marea Britanie

Consumul de combustibil (economie) - combinat (NEDC) 4,3-4,4 l / 100 km

54.7 - 53.46 mpg SUA

65.69 - 64.2 mpg Marea Britanie

Emisiile de CO2 (NEDC) 111-113 g / km

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 9,6 sec

Accelerare 0 - 62 mph 9,6 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 9,1 sec

Viteza maxima 194 km / h

120,55 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP

Raport greutate-putere 10,7 kg / CP

Specificatii motor

Putere 150 CP @ 3500 rpm.

Putere pe litru 75,2 CP / l

Cuplu 370 Nm @ 2000-2500 rpm.

272,9 lb.-ft. @ 2000-2500 rpm.

Locatia motorului Fata, transversal

Deplasare motor 1995 cm3

121.74 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Alezaj cilindru 84 mm

3,31 in.

Cursa pistonului 90 mm

3,54 in.

Raportul de compresie 15.8

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Distributie DOHC

Sisteme de motor Sistem de pornire si oprire

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1605 kg

3538.42 lbs.

Max. greutate 2155 kg

4750.96 lbs.

Sarcina maxima 550 kg

1212.54 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 435 l

15.36 cu. ft.

Spatiu portbagaj - maxim 1534 l

54,17 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 54 l

14,27 SUA gal | 11.88 UK UK

Max. sarcina acoperis 75 kg

165,35 lbs.

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 1900 kg

4188.78 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653.47 lbs.

Bara de remorcare autorizata poate descarca 100 kg

220.46 lbs.

Dimensiuni

Lungime 4614-4629 mm

181.65 - 182.24 in.

Latime 1883 mm

74.13 in.

Latime cu oglinzi pliate 2000 mm

78,74 in.

Latime inclusiv oglinzi 2178 mm

85,75 in.

Inaltime 1666-1680 mm

65.59 - 66.14 in.

Ampatament 2710 mm

106,69 in.

Partea din fata 1597 mm

62,87 in.

Piesa spate (spate) 1588 mm

62.52 in.

Inaltimea de plimbare 146-191 mm

5.75 - 7.52 in.

Cercul de rotire minim (diametrul de virare) 11,38 m

37,34 ft.

Unghiul de apropiere 19,1 °

Unghiul de plecare 23,6 °

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Arhitectura trenului de tractiune ICE si motorul electric antreneaza rotile din fata ale masinii cu posibilitatea de a functiona doar in regim mixt

Roata de antrenare Roata din fata

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Frane frontale Discuri ventilate, 308-330 mm

Frane spate Disc, 302 mm

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)