Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Mondeo Mk2

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Mondeo (1996-2000)

Niciodata nu a fost lansat un nou Ford la o aclamare atat de populara precum Mondeo. In 1993, primul sau an de vanzare , aproape 130.000 de exemple s-au lovit de drum, ceea ce o face cea mai vanduta masina a Angliei

Alte modele Ford au avut succes de vanzari, desigur, dar niciunul nu a obtinut asemenea aplauze critice in acelasi timp. Presei i-a placut, iar premiul major a urmat un premiu important, inclusiv titlul de masina europeana a anului pentru 1994. Mondeo de dimensiuni familiale a devenit una dintre cele mai populare masini folosite din tara.

Modele acoperite:  Mondeo  MK2 ,1996-2000. (1.6 Saloon, Hatchback, Estate [Aspen, LX, GLX] / 1.8 Saloon, Hatchback, Estate [LX, GLX, Zetec, Ghia] /2.0 Saloon, Hatchback, Estate [LX, GLX, Si, Zetec, Ghia, Ghia X ] / 1.8TD limuzina, Hatchback, Estate [Aspen, LX, GLX, Ghia, Ghia X] / 2.5 Berlina, Hatchback, Estate [GLX, ST-24, Ghia, Ghia X] / 2.5 200 cp Hatchback, Estate [ST200 ])

Aceasta versiune revizuita a primei generatii Mondeo a fost lansata pentru a contracara competitia crescanda in octombrie 1996 si a fost primita la fel de entuziast ca si predecesorul sau. Au aparut noi faruri mai stralucitoare, dintr-o grila ovala mai mare, mai proeminenta, in timp ce in jurul cizmei berlinei, lampile spate rosii mari s-au infasurat in jurul colturilor masinii, facandu-l sa para mai mic. Hatchback-urile au primit, de asemenea, lampi cu coada mai mari.

Toate versiunile au fost cromate in jurul placii de inmatriculare din spate si au existat noi bare de protectie pentru a armoniza intregul efect intr-o masina care, desi era diferita, era inca recunoscut Mondeo. A fost un interior revizuit, cu scaune fata mai confortabile si incapere pentru picioare pentru pasagerii din spate.

Aceeasi gama de moduri de caroserie si motoare au fost oferite ca inainte (desi Ford a sustinut ca revizuirile minore la toate centralele le-au facut mai rafinate si mai fragile). Siguranta a primit un accent mai mare, cu airbaguri laterale optionale si cu o centura de siguranta centrala in trei puncte pentru ocupantii din spate. Nivelurile de decupare au fost ca inainte, cu exceptia stergerii temporare a V6 Si in favoarea unei variante mai sportive numai in berlina ST-24. Mai tarziu, in 1997, navigarea prin satelit a devenit o optiune scumpa, iar la inceputul anului 1998, costul de aer conditionat a fost redus, oferindu-l in locul trapei pe versiunile LX, GLX si versiunile lansate din nou.

Zetec 1.8 si 2.0 litri entry-level au ajuns la inceputul anului 1999, mai bine echipate decat Aspensul de baza, dar costa mai putin, in ciuda faptului ca sunt echipate cu cele mai noi motoare zetec (de aici si numele), o caroserie si jante din aliaj inteligent. In iunie 1999, a fost lansat un model sportiv, ST200, echipat cu o versiune de 200 CP a motorului V6 de 2,5 litri deja utilizat in ST24 (care a continuat). La inceputul anului 2000, s-a inregistrat sosirea unui hatchback Zetec-S de doi litri cu un kit de caroserie cu aspect ST200, precum si un nou model de intrare Verona, de 1,8 litri, cu aer conditionat si CD player. Aceasta gama a fost inlocuita cu o noua generatie MK3 Mondeo la sfarsitul anului 2000.

Mondeo a avut parte de hype - dar in acest caz, a fost bine meritat. Daca tot PR-ul este suficient pentru a va pune la volan, nu veti fi dezamagiti. In afara de airbag-ul standard, exista suficienta tehnologie incorporata in aceasta masina pentru a o face o masina a soferului real.

Chiar si cel mai de baza Mondeo este destul de bine echipat. La majoritatea modelelor LX mai tarziu (de departe cei mai buni vanzatori), veti gasi inchidere dubla centrala si parbrizul inteligent „Quickclear” de la Ford. Asta in afara de airbag-ul soferului, servodirectie, alarma antifurt cu imobilizator, sticla vopsita, volan reglabil, sonerie de avertizare „light-on”, geamuri electrice fata, trapa inclinabila / culisanta si caseta radio stereo de buna calitate.

Este putin probabil sa fiti incantati de stilul asistat de computer al primei generatii, dar nici nu va veti jigni. De fapt, masina completa este o piesa excelenta de design, in special in care bordul curbat elegant si carcasele usilor sunt bine construite din materiale solide.

Sistemele de injectie de combustibil pot fi blocate - veti observa ralanti si preluari slabe. Coroziunea capului de cilindru indica in timp ce antigelul a fost modificat pe ciclul de doi ani pentru ingrijirea Ford este sugereaza. Distributie este bine sa o faceti la 100.000 km si verificarea de asemeni a antigel , lichid frana, liuchid servo din doi in doi ani
Rugina nu ar trebui sa fie fie o problema, desi partea frontala a masinilor mai vechi poate fi problema. Zgomotele din suspensia din spate sugereaza amortizoare uzate. Directia trebuie sa fie simpla exacta. In caz de contrar, se verifica cureaua de antrenare a servodirectiei.

In cazul in care prima echipament este dificil de gasit, un selectionator nu uzeaza aceasta problema. Intre timp, sau senzatie imprecisa de cauciuc ar putea indica tije de uzura uzate. Evita exemplele de kilometri mari, tradate de scaparea scaunelor soferului si de butoanele stralucitoare ale angrenajului.

Piese de schimb pentru Mondeo Mk2 anii 1996 - 2000

Preturi aprox. pentru un 1.8 diesel. 

O aripa fata costa in jur de 172 de euro, un far in jur de 175 euro  o bascula undeva la 35 euro, si un parbriz cu putin sub 175 euro. Un kit de ambreiaj costa in jur de 190 de euro, iar un sistem complet de evacuare (inclusiv catalizator)  aproximativ 530 de euro. O reparatie de motor un buget undeva la 750 euro. Politica Ford este pentru masinile mai vechi pretul la piesele originale sa fie mai mare fata de un produs similar al unei masini Ford de maxim doi ani vechime.

Pe drum

Luati loc la volan si va simtiti imediat confortabil. Instrumentele sunt clare, tulpinile sunt logice si dulci in actiune, iar celelalte controale sunt in general bine plasate.

Indiferent de modelul pe care l-ati ales, scaunul este de sustinere, adaugandu-se la o pozitie generala de conducere, care este excelenta datorita unui volan care se poate regla atat pentru grebla, cat si pentru atingere. De asemenea, cabina este spatioasa, cu exceptia cazului in care sunteti bine peste sase metri si asezati in spate.
Pana acum, poate putine surprize - Fordurile au fost intotdeauna bine ambalate. Adevaratele atuuri ale noului design apar odata ce va aventurati pe drum. Cu exceptia variantelor Cosworth, aceasta este cea mai placuta masina a soferului pe care compania a facut-o vreodata.
Noile motoare revigoreaza cu un scop dulce pe care doar supapele suplimentare le pot aduce. Personal, as recomanda cele 1.8 prezentate aici. Nu este mult mai lent decat 2,0 litri emblematici si se simte la fel de rau (restul la saizeci ia 10,2 pe drumul spre 208 km / h). Acestea sunt masini care se simt dispusi, o calitate niciodata posedata de vechea Sierra. Aderenta generala fata de aspectul tractiunii fata este cu adevarat excelenta.

Per total

Abia de curand preturile Mondeo Mk2 au inceput sa devina sensibile pe piata de ocazie, dar acum, dupa ce au, masina este stabilita ca alegerea numarul unu a cumparatorului de mana a doua. Si meritat asa. Calitatea de fabricatie din fabrica belgiana este buna, motoarele sunt excelente si manevrabilitatea remarcabila. Du-te pentru un model de benzina 1,8 este la fel de rapid ca 2,0 litri, dar mai economic, precum si mai ieftin de cumparat si de asigurat.

Motorizari Ford Mondeo Mk2

Piese Ford Mondeo Mk2

Marcile noastre