Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Mondeo Mk5

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Mondeo (2014-2018)

Cu o silueta eleganta acesta este noul Ford Mondeo Mk5, un stil de caroserie renuntat la mijlocul ciclului de viata al generatiei anterioare, din cauza scaderii vanzarilor.

Cu exceptia cazului in care masinile mari de familie au un ecuson premium, se pare ca saloanele lipsesc atractia cumparatorilor europeni Opel  vinde cateva Insignia cu patru usi si berline Volkswagen Passat
Prin urmare, pentru intoarcerea in salonul Mondeo, Ford a ales o abordare cu totul diferita, in incercarea de a-si oferi nisa oferind un apel mai specific: la lansarea de la sfarsitul lui 2014, este disponibil doar ca hibrid benzina-electric. Acesta este primul model hibrid Ford vandut in Europa, desi Mondeo a fost vandut cu acest tren electric in America de doi ani, unde hibrizii sunt mai populari decat diesel

Ulterior, deoarece SUA si Canada primesc doar berlina, hibridul nu este conceput pentru formele mai populare de tip hatchback si de combi

Desi expertii testului de avarie de la Euro NCAP nu au inca sa-si publice constatarile privind siguranta in salonul Ford Mondeo, compania se asteapta ca o masina de cinci stele sa o faca.
Sub caroseria Mondeo se afla o structura de accidente mai usoara, dar mai puternica, care ar trebui sa protejeze mai bine ocupantii masinii in caz de accident. Airbag-urile in intregime le vor amortiza in continuare, in timp ce luminile din spate cu LED si un sistem de detectare a pietonilor cu franare automata imbunatatesc siguranta pentru pietoni si alti participanti la trafic.
Nu am acordat masinii un rating de cinci stele, desi, in primul rand, deoarece o mare parte din echipamentul de siguranta este optional, Ford nu a avut posibilitatea de a stabili noi standarde pentru siguranta clasei.
Pe lista de optiuni pentru berile Mondeo se numara acele airbag-uri gonflabile din spate, controlul adaptiv al croazierelor, sistemul de avertizare la punctul orb si chiar franarea de urgenta a orasului. Avizul de plecare pe linie este totusi standard, in timp ce pachetul X este dotat cu faruri dinamice cu LED standard, care lumineaza raza de lumina spre colturi. Luminile de zi cu LED-uri fac parte si din acest pachet.
Desi este o masina mare, nu exista nicio indoiala ca practicitatea berlinei Ford Mondeo Mk5 este limitata de o combinatie intre forma sa cu patru usi si pachetul de baterii hibrid de sub podeaua portbagajului.

Datorita instalatie bateriei, scadere din spate nu este pliaza, limitand capacitatea de transport totala a berlinei la 525 litri. Vauxhall Insignia care nu este hibrid (500 de litri) nu poate decat, dar VW Passat (586 litri) poate bate, in timp ce hibridul Toyota Prius mai mic (445 litri) este semnificativ mai mic, dar beneficiar de un hayon cu hayon.

Acest pachet de baterii sub cizma exclude, de asemenea, montarea unui anvelope de rezerva - toate celelalte Mondeos vin standard cu un economizor de spatiu, berlina hibrida este dotata cu un kit de reparatie si punctie.

Desi dezamagirea cizmei, multi vorbi spatiul interior la berlinei Mondeo spatios, oferind spatiu amplu pentru picioare si umeri pentru cinci adulti. In timp ce acest profil conic, varf cupe ar putea imbraca stilul lui Mondeo intr-un anumit grad de eleganta, nu exista un nou spatiu de fotografiat pentru o camera cu capul scaunelor din spate, in special pentru disconfortul pasagerilor mai inalti.

Cei din fata obtin o afacere si mai bine, cu scaune sportive invelitoare si de sustinere, ofera o gama larga de ajustari pentru a asigura un confort optim. Ca si evolutia placuta a exteriorului, interiorul ultimului salon Ford Mondeo nu va surprinde multi clienti.Multe dintre matrite sunt fabricate din materiale plastice cu atingere moale, ceea ce inseamna ca exista o idee superioara despre cabina, precum si efectul secundar al acestora, reducand la minimum zgarieturile si suprimand zgomotul din exterior.

Noua comanda circulara este amplasata pe consola centrala cu aspect nou, care la prima vedere pare confuz, dar este logic de utilizat. Alte aparate de lucru functioneaza eficient cu un nivel de calitate care consolideaza atmosfera premium de la Mondeo.

Popularitatea Ford Mondeo a fost candva chestii de legenda - cine ar putea uita angajamentul Partidului Laburist de a face apel la „Mondeo Man” in anii 90? Cresterea meteorica a popularitatii SUV-ului, totusi, a lasat masini traditionale de familie, cum ar fi Mondeo sa se arunce in topurile de vanzari, in timp ce se straduiesc sa ofere acelasi tip de versatilitate sau imagine dorita ca si aceste modele.

Intr-adevar, vanzarile de la Mondeo sunt depasite de cea a rivalului sau intern, Kuga. Mai multi concurenti conventionali se prezinta sub forma Skoda Superb sau Vauxhall Insignia - masini mari, in stil berline, care vizeaza mestecarea de mega kilometri in confort si perfectionare, capabile sa treaca fara efort de la autostrada de autostrada la autobuzul familiei, in functie de zilele de saptamana si de weekend.
Cizme uriase, corp practic

Mondeo ii confera o zona de incarcare din spate cavernoasa, la care este accesat un hatchback cu deschidere larga pentru a face aceasta masina de familie mare extrem de practica. In ciuda liniei sale de acoperis inclinat, exista un spatiu autentic pentru cinci adulti.

In timp ce spatiul de incarcare este redus in mod marginal la rivali precum Skoda Superb, ceea ce va fi apreciat este capacitatea autentica a lui Mondeo de a-i aseza pe cinci adulti in confort. Daca aveti o inaltime de peste sase metri, s-ar putea sa te muti la linia inclinata a acoperisului din spate, care afecteaza incaperea din cap, nu este o problema asupra proprietatii. Latimea picioarelor si latimea umerilor toate impresioneaza si ele.

Scaunele din fata, in special varietatea de sport mai invaluitoare, adaptata modelelor ST-Line si Titanium Edition ofera un sprijin fin in toate aspectele, ceea ce inseamna ca este putin probabil sa va simtiti obositi dupa o lunga conducere.

Compartimentele de depozitare sunt punctate in jurul cabinei, toate fiind utile ca marime si forma, in special cutia cu manusi cu un raft integral. Zona de raft deschisa din partea inferioara a consolei centrale este ideala pentru a plasa un telefon, aproape de o priza de 12 V, dar este departe si de siguranta dvs.. Asocierea ei prin Bluetooth este simpla, iar conexiunea pare de asemenea fiabila. Sony era deosebit de sigura ca calitatea sunetului printr-un flux audio Bluetooth nu era inferioara conexiunilor conectate.

Mai degraba ca tema placuta, dar evolutioasa a exteriorului, interiorul Ford Mondeo rupe putin nou stil stilistic. Multe panouri sunt formate din mulaje cu atingere moale, care consolideaza senzatia premium, contribuind in continuare la sunetul mort si reducerea zgarieturilor. Cu toate acestea, se simte incontestabil putin datat aici, iar rivalii, precum Skoda Superb ofera smecher, dar in acelasi timp cabine cu senzatie premium.

Optiunea pentru un model Vignale de top aduce materiale suplimentare, inclusiv un tablou acoperit din piele si scaune matlasate, dar acestea nu sunt cu adevarat necesare - masina Mondeo este o masina confortabila, indiferent de nivelul de decupaj.

Consola centrala are o varietate de butoane circulare pentru comutator, care arata toate identice, dar sunt clar etichetate si usor de inteles odata ce ati petrecut un pic de timp la volan. Controalele fizice ramase functioneaza prea bine, precise in actiunile lor si robuste fara a se simti prea muncitoare.

Dominand consola centrala este ecranul tactil de 8,0 inci pentru sistemul de infotainment Sync3, care este binecuvantat cu grafice clare, text lipsit de ambiguitate si teme colorate pentru fiecare dintre functiile sale. Modelele superioare au, de asemenea, un grup de instrumente analogice si digitale combinate, care afiseaza diverse detalii, cum ar fi informatii despre calatorie, instructiuni de navigare satelit si semne de trafic intr-un mod dinamic.

Vizibilitatea inaintata este buna, permitandu-va sa pozitionati bine masina pe drum, dar o lipsa de senzori de parcare standard, sa nu mai vorbim de o camera inversa - este dificil de judecat extremitatile masinii - poate face dificila parcarea cu incredere, mai ales ca partea din spate. pante destul de dramatic. Va recomandam sa specificati cel putin senzorii optionali.

Montarea oglinzilor pe stalpi de la usile in sine ofera o vedere mai mare a conditiilor de trafic din spate, desi soferii mai inalti pot gasi punctul de intalnire al stalpului cu parbriz gros, iar coltul frontal al acoperisului creeaza un punct orb atunci cand traverseaza traficul in curs.

Eroul economic al gamei Mondeo este, in mod surprinzator, dieselul de 2,0 litri cu 150 CP, returnand un pretins 40,4-61.4mpg in configuratia manuala / cu tractiune fata

Puterea hibrida vine in Saloon and Estate doar asa este redusa aici, ceea ce inseamna maxim 27.4-41.5mpg daca nu doriti un diesel si alegeti in schimb benzina de 1.5 litri cu 165 CP, si aceeasi configuratie manuala / cu fata . Motorul cu cutie automata este cel mai prost performant cu 22,8-38,2mpg promis.

Motoare pe diesel

La lansare, a fost disponibil un TDCi Econetic economic de 1,6 litri care produce 115 CP si un cuplu util de 270 Nm.
In mod surprinzator, cu o viteza maxima de 191 km / h si completand sprintul de 0-100 km/h intr-un timp liber de 12,1 secunde, acesta a fost cel mai lent hatchback Mondeo disponibil, dar adaptat la o cutie de viteze manuala cu sase trepte, de asemenea, a fost si cel mai economic, inregistrand o medie pretinsa de 78,5. mpg cu emisii de CO2 de doar 94g / km.
De atunci, acest motor a fost inlocuit de 1,5 litri TDCi, care furnizeaza cifre de performanta similare.
In varful gamei diesel se afla un TWC-turbo 2.0 TDCi care produce 210 CP si 450 Nm de cuplu, disponibil cu tractiune cu roti din fata si cutie de viteze automata Powershift si oferind un timp de 7,9 secunde intre 0-100 km / h. Viteza maxima este de 234 km / h.
Mondeo se poate lupta pentru a pune toata aceasta putere si cuplul pe sosea prin cutia de viteze automata, dar, odata la viteza, rezerva de lopata o face o autostrada extrem de eficienta, care ramane in permanenta golita. Aduna ritmul intr-o maniera non-dramatica, dar surprinde cu raspunsurile sale rapide daca bateti cutia de viteze in modul S
Avand in vedere ca motoarele diesel ar trebui sa alimenteze 90% din hatchback-urile Mondeo, este o alegere puternica si Ford a livrat. Ofera o serie de iesiri de putere este o unitate de 2,0 litri, care porneste cu 150 CP si 350 Nm de cuplu, in forma manuala cu sase trepte de tractiune fata. Sprintul de 0-100 kp/h este completat in 9,7 secunde, sau 10,3 cutie automata PowerShift.

Motoare pe benzina

Alimentarea cu benzina reprezinta o portiune mult mai mica din vanzarile Mondeo, asa ca, in mod surprinzator, exista o singura optiune aici

EcoBoost de 1,5 litri cu 165 CP si 242 Nm pentru un timp de 0-100 km / h de 9,2 secunde si o viteza maxima de 205 km/h. Pe drum, acest motor nu se simte la fel de flexibil, dupa cum sugereaza acea figura de cuplu, necesitand frecarea frecventa a cutiei de viteze manuale cu sase trepte de la un raport la altul, dar din nou, nota sa scazuta nu intra prea mult in cabina Mondeo.O benzina EcoBoost de 1,0 litri cu trei cilindri, preluata de la Fiesta si Focus, in forma de 125 CP, a oferit 170Nm de cuplu si un timp de 0-100 km / h de 12 secunde. Aveai nevoie sa lucrezi din greu acest motor pentru a merge marele Mondeo. Daca viteza directa va preocupa, EcoBoost de 2,2 litri, disponibil doar in cutii cu specificatii mai mari si exclusiv cu cutia de viteze automata cu sase trepte, ar putea atinge 100 km / h de la nimic in 7,9 secunde. Acest lucru este rapid pentru o masina de familie, ajutata de cuplul de 345 Nm de la 2.300 rpm.

Vine cu o lista generoasa de echipamente standard pentru a va mentine in siguranta si distrat, in timp ce selectia larga de motoare inseamna ca exista ceva care sa se potriveasca aproape tuturor gusturilor. Cea mai mare problema pe care o are este bogatia SUV-urilor care fura vanzarile din acest stil de caroserie mai traditional, dar Mondeo nu ar trebui sa fie trecut cu vederea.

A alege cea potrivita nu ar trebui sa fie o sarcina prea dificila, multi dintre cei mai multi pariuri. Daca doriti pur si simplu sa functioneze cel mai ieftin Mondeo, costurile de functionare ale motorinei sunt cele mai atragatoare, cu cea mai mare economie de combustibil si cel mai scazut CO2 din interval. Acest lucru inseamna, de asemenea, ca aceasta versiune este un pariu intelept daca sunteti sofer de masina a companiei, deoarece aceasta ofera costuri reduse si economie de combustibil considerabila.

Majoritatea vanzarilor se adreseaza soferilor de masini ale companiei, o proportie mult mai mica fiind cumparata de cumparatori privati. Acesta din urma ar trebui sa poata totusi sa negocieze o reducere decenta, dar daca luati in considerare obtinerea unei oferte mai bune de la un broker, constientizati ca veti cumpara din stoc si, in consecinta, orice optiune dorita ar putea lipsi din lista.

Motorizari Ford Mondeo Mk5

Piese Ford Mondeo Mk5

Marcile noastre