Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2006-2012) 2.5 TDCi 4x4 143cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2006-2012) 2.5 TDCi 4x4 143cp

Piese Ford Ranger (2006-2012) 2.5 TDCi 4x4 WLAA

Piese Ford Ranger Mk2 2.5 TDCi 4x4 143cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2006 - 2012 2.5 TDCi 4x4 143 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Ranger 2006-2011 se imbunatateste in fata predecesorului sau, fiind mai puternic, mai bun de condus si mai rafinat, cu o capacitate crescuta de incarcare si remorcare.

Ca si pana acum, este de fapt construit de Mazda si la fel are multe in comun cu Mazda BT-50.

Este disponibil ca o cabina obisnuita cu doua locuri, o super cabina, care adauga scaune din spate ocazionale sau o cabina dubla, care este o usa completa cu patru usi, cu locuri pentru cinci.

Cabina dubla este disponibila doar ca o tractiune cu patru roti, in timp ce Cabinele obisnuite si Super sunt oferite cu doua sau patru tractiuni.

O versiune tipper este de asemenea disponibila. Specificatiile disponibile sunt suficient de diverse pentru a crea un loc de munca dur sau un vehicul confortabil si echipat cu sudura pentru cei care se ocupa de activitati in aer liber.

Modelele din septembrie 2009 beneficiaza de o facelift usoara, care include o fata cu aspect mai modern, cu faruri noi si un bara de protectie reproiectata, plus o combinatie noua de motor si cutie de viteze. Ranger are un motor turodiesel de 2,5 litri TDCi care produce 143 CP. Este disponibil si cu o cutie de viteze automata cu cinci trepte.

Nu se potriveste cu puternicul Nissan Navara, dar pariaza toate celelalte pickup-uri similare si este distractiv de condus.

TDCi de 3,0 litri este mai puternic cu 156 CP.

Ambele versiuni se descurca bine pentru un vehicul off-road cu suspensie spate cu arcuri. Conditiile alunecoase pot face ca partea din spate sa alunece sub putere atunci cand este neincarcat, dar versiunile 4x4 pot face fata acestui lucru prin antrenarea tuturor tractiunilor. De asemenea, acestia au un raport scazut pentru lucrarile grave de teren.

Plimbarea este confortabila pe majoritatea suprafetelor, dar suspensia ridicata a modelelor 4x4 duce la o multime de bodyroll in colturi.

Franele nu se simt deosebit de puternice, iar sistemul de franare anti-blocare standard se activeaza foarte usor in conditii alunecoase.

Pozitia de conducere este buna si este usor pentru pasagerii scaunului din fata sa devina confortabili, dar scaunul soferului si volanul nu au ajustare inaltime.

La fel ca in cazul multor pick-up-uri de generatie mai recenta, calitatea interioara este imbunatatita semnificativ fata de ceea ce se astepta anterior la clasa care se apropie de nivelurile de confort ale unei masini de pasageri, cu exceptia locurilor din spate, care chiar si in cabina dubla este scurta in sala de picioare si foarte vertical.

Modelele Top Thunder au tapiterie din piele, aer conditionat, schimbator de CD si geamuri electrice pe tot parcursul, senzori de parcare si - pentru conducere off-road - calibre suplimentare, inclusiv un inclinometru pentru a masura unghiul terenului pe care se afla.

Ca un sistem universal, pretul Rangerului pare rezonabil, dar Mazda BT-50 practic identic este mai ieftin atunci cand compara modele similare. Fordul nu-si pastreaza valoarea la fel de mult cu rivalii, deoarece nu are o imagine atat de puternica in cadrul clasei

Servicii de reparatii Ford au un pret scazut si exista o retea uriasa de dealeri, inclusiv dealeri dedicati care ofera servicii suplimentare pentru vehicule comerciale, cum ar fi orele prelungite si raspunsul rapid la reparatii in termen scurt. Rangerul a fost acoperit de o garantie de trei ani / 60.000 de mile atunci cand a fost nou, care a inclus si asistenta la defectiunea Ford.

Fiind construit de Mazda este bun pentru fiabilitate. Rangerul este unul dintre putinele pickup-uri ale epocii sale care a fost testat in caz de accident de la Euro NCAP, dar a primit doar doua stele pentru siguranta adultilor. Cu toate acestea, a obtinut o mai respectabila trei stele pentru siguranta copilului. Toate modelele au airbag-uri pentru sofer si pasageri, in timp ce modelele XLT si Thunder primesc in plus airbaguri laterale. Inchiderea centrala de la distanta si un imobilizator sunt de asemenea standard pe toate modelele.

Lansat in 1999, apoi reimprospatat in 2003, 2006 si 2009. Ford Ranger este un pas important al pietei de ridicare din Marea Britanie. A fost acesta un caz al lui Ford, care a batut calul mort, a facut cuie pe niste pantofi noi si a aplicat o ruj de ruj? Sau Blue Oval nu facea decat sa-si apropie perfectiunea din ce in ce mai mult? Raspunsul, ca intotdeauna, se afla undeva intre cele doua extreme, dar ce vrea sa stie oricine cauta o valoare buna folosita, este unde?

In orice caz, Ranger-ul a devenit de fapt mai competitiv fata de rivalii sai, preponderent japonezi. In momentul in care aceasta versiune a fost lansata in 2006, aprecierile Navara Nissan, HiLux-ul Toyota si L200 Mitsubishi au fost dezvaluite in toate noile aspecte. Raspunsul lui Ford a fost sa nu se intoarca pe tabloul de desen pentru a dezvolta un nou Ranger, ci sa il rezervi pe cel existent pentru operatii de salvare a vietii. Spre deosebire de cele facute in 2003 si 2009, revizuirile din 2006 s-au extins cu mult sub pielea Rangerului. Au apelat la setarile de suspensie revizuite si, in mod crucial, la un nou motor diesel comun de cale ferata. Interiorul a fost, de asemenea, mult imbunatatit si, impreuna, schimbarile au propulsat efortul lui Ford de a tine contestatia in fruntea clasei de pick-up din Marea Britanie.

Putin mai tarziu, linia Ranger a fost completata in continuare de sosirea unui motor diesel de 3,0 litri pe linia comuna pentru a completa unitatea de intrare de 2,5 litri. Sunetul de deces a sunat pentru aceasta versiune a Rangerului in 2009, cand Ford a considerat ca se potriveste cu luminile si grila, dar pachetul de baza a fost considerat suficient de bun pentru a continua in noul deceniu fara alte modificari. Gama Ranger a fost compusa din modele de cabina single, Super si Crew. Cabinele simple cu doua usi au doar doua scaune si o sarcina, cabina Crew este o cabina conventionala dubla cu patru usi, cu doua randuri complete de scaune, iar Super-cabina se afla undeva intre cele doua. Aceste modele au scaune rabatabile in stil cinematografic in spate, care permit spatiului folosit pentru depozitare atunci cand sunt goale. Acestea sunt combinate cu o cabina fara perete, cu usi cu balamale pentru accesul imbunatatit. Practicitatea cabinei Crew a asigurat ca este cel mai mare vanzator.

Rangerul din 2006 arata destul de dur. Grila dreptunghiulara mare este bisectata de doua bare orizontale groase si incadrata pe fiecare parte de faruri dreptunghiulare mari. Mai jos, bara de protectie se scoate din caroserie cu o admisie larga de aer centrala si lumini de ceata adanc incastrate.

Interiorul reflecta popularitatea din ce in ce mai mare a camioanelor de transport, ca vehicule de afaceri, care se pot dubla, de asemenea, ca transportul familial in weekend. Decorul obisnuit in modelele de dinainte de 2006 nu-l mai putea taia. Temele de stil unghiular sunt preluate de la exterior, cu detalii cromate foarte mult in evidenta nivelurilor de decupaj. S-a gandit mult la asigurarea spatiului de depozitare: exista nu mai putin de cinci suporturi pentru pahare, o tava extragatoare in panoul de instrumente si doua cosuri de depozitare adanci in consola centrala pentru a va mentine sansele si sfarsitele sub control.

Ford a oferit popularii instrumente derivate de tip Thunder si Wildtrack pentru cumparatorii care doreau cu adevarat sa impinga barca „stilului de viata” afara. Ambele sunt bine echipate. Thunder, de exemplu, dispune de o bara sportiva tubulara pentru a imbunatati partea din fata, praguri laterale cromate, scaune din piele, stereo cu sase CD si aer conditionat, printre altele. Toate modelele Ranger beneficiaza de airbaguri frontale duble si de pretensionatoare ale centurii de siguranta, cu echipamente suplimentare de siguranta disponibile din lista de optiuni. Ranger-ul este un suflet simplu, care este construit pentru a lua un drum off-road, astfel incat nu este prea mult sa greseasca si ceea ce poate fi rezolvat relativ ieftin. Treceti sub el daca puteti si cautati semnele de poveste ca vehiculul a petrecut timp departe de autostrada Reginei, ajustand pretul pe care sunteti dispus sa il platiti in consecinta. Interioarele pot lua si o bataie, daca nu chiar de la cainele fermierului sau instrumentele constructorului, apoi de la copiii care arunca dulciuri pe covor sau colorati in tetiere. Exista destui Rangeri pentru a insista pe un exemplu bun.

Alimentarea este furnizata de un motor de injectie pe o linie comuna de 2,5 litri, care este in fata unitatii de injectie directa de 2,5 litri la modelele mai vechi Ranger. Creste forta bruta pentru inceput, producand 141 CP, fata de 108 CP si face acest lucru la 2.000 rpm. Multi operatori vor fi mai entuziasmati de imbunatatirea cu 22% a economiei de combustibil, dar trebuie avertizati ca Rangerul ramane o fiara insetata, iar 30mpg merge bine in conducerea de zi cu zi.

Cuplul de 330 Nm la 1.800 rpm a plasat motorul Ranger printre cele mai bune din clasa si ofera performante musculare pentru sarcinile de remorcare si munca in afara drumului. Motorul are o volanta cu masa dubla, care accelereaza raspunsurile, reducand in acelasi timp vibratiile si un turbocompresor cu geometrie variabila este folosit pentru a taia turbo lag si a extinde banda de cuplu. Daca aveti nevoie de mai multa putere, exista o optiune a motorului de 154 CP, de 3,0 litri, care a fost disponibila cu derivatele spec. Mai mari. Aceasta unitate a fost oferita cu o cutie de viteze automata, dar acea combinatie de propulsie avea o reputatie de a face Ranger-ul sa fie fericit.

Arhitectura common-rail a motoarelor Ranger are avantaje intrinseci atunci cand vine vorba de vechii adversari, zgomot, vibratii si asprime (NVH) ale camionului, dar Ford a luat si alte masuri preventive. Acest Ranger este mai rigid decat predecesorul sau, cu montarea revizuita a motorului si a caroseriei pentru a controla vibratiile transmise prin vehicul. Cadrul sasiului este si mai puternic, cu garnituri de usa si izolatie modernizata, care actioneaza, de asemenea, la zgomotul rutier. Experienta de conducere a Rangerului nu a fost niciodata la un standard care sa respecte masurile de pasageri ale Ovalului Albastru. In cazul in care Focus si Mondeo si-au condus clasele respective, pe motive de claritate de directie si echilibru de sasiu, pick-up-ul Ford a fost intotdeauna un pic in comparatie. Bratele de control mai mari ale amortizoarelor, amortizoarele si tufele cu arcuri se combina cu roti mai mari pentru a imbunatati calitatea de rulare in versiunea din 2006. Setarile arc si amortizor au fost special reglate pentru a asigura o manevrare optima, indiferent daca vehiculul este incarcat sau descarcat si a fost introdus un stabilizator spate revizuit, impreuna cu un sistem de franare hidraulic imbunatatit cu ABS pe toate cele patru roti. Pentru iesirile offroad, unghiurile de rampa si de plecare au fost maximizate, iar sistemul 4x4 a castigat capacitatea de a fi angajat electronic in timpul deplasarii.

Rangerul poate fi un pui de primavara, dar este acel lucru rar, un vehicul care a demonstrat capacitatea de a se imbunatati odata cu varsta. Acesta a fost deja la vanzare de sapte ani, cand facelift-ul din 2006 a facut-o cu adevarat competitiva cu pick-up-urile din clasa pentru prima data si pe piata de ocazie, aceste versiuni sunt cu siguranta cele pe care trebuie sa le faca. Manevrabilitatea inca nu este grozava, iar calatoria ramane in mod previzibil, dar motorul diesel comun este un castigator si, dupa toti acesti ani, stiti ca Ford Ranger are durabilitate in rezerva.

Pick-up-urile au parcurs un drum lung in ultimii ani. Pana la sfarsitul secolului, erau lucruri de baza, utilitare, dar pana in 2005, standardul a crescut atat de dramatic, incat multi cumparatori puteau considera versiuni cu cablu dublu de oferte precum Nissan Navara, Mitsubishi L200 si Toyota Hilux ca alternative realiste la o proprietate familiala. Nu erau la fel de rafinate sa conduca, dar pentru cei cu slujbe de zi grea, care doresc si acelasi vehicul pentru utilizare in weekend, erau doar biletul. Ford Ranger a fost imbunatatit in acelasi timp, dar a durat pana la lansarea versiunii din generatia 2009 pe care o uitam aici pentru ca Blue Oval sa ajunga intr-adevar in concordanta cu concurentii sai. Acest model s-a vandut bine, in ciuda reglementarilor fiscale care, de fapt, au inchis o lacuna care a facut ca aceste vehicule sa fie populare pentru cumparatorii privati o perioada. Ultima dintre masinile dezvoltate de Mazda, aceasta versiune a modelului Ranger a fost inlocuita in 2012 cu un design Ford mai scump si mai sofisticat. Aceasta versiune a Rangerului este mai distinctiva decat predecesorul sau, datorita aceluiasi design cinetic care a servit atat de bine masinile de pasageri Ford. Ca si pana acum, clientii au ales de la doua locuri „Regular Cab” (cu optiune Tipper) si modelul „Super Cab” cu scaunele sale din spate. Exista, de asemenea, o versiune Double Cab destinata sa apeleze la piata cumparatorului privat orientat spre petrecere a timpului liber pentru genul de client care se bucura de activitati externe active si doreste ceva ceva mai dur si mai versatil decat un SUV obisnuit.

In interior, este destul de orientat spre familie, cu o multime de dulapuri, cutii si pubele pentru depozitarea ampla a cabinei. La volan, exista acea pozitie de conducere excelenta, compromisa doar de lipsa ajustarii la atingere a volanului si de frana de mana in stilul „umbrela de maner” destul de utilitar. Detaliile din argint nu sunt rele, tabloul de instrumente cu trei inele este usor de citit, iar pe modelul Wildtrak de sus, exista ecrane suplimentare montate pe liniuta, care afiseaza pasul si rulajul, temperatura interna si externa si o busola. Spatiul pentru pasagerii din spate este putin mai putin confortabil decat cel prevazut pentru cei din fata, datorita scaunelor destul de verticale, desi spatiul pentru picioare este mai bun decat te-ai putea astepta. Pacat ca nu exista o centura in trei puncte pentru pasagerul din spate din mijloc.

Exista trei dimensiuni ale puntii de incarcare, in functie de care dintre cele trei stiluri de corp alese. Acest doublecab are o lungime a cutiei de incarcare de 1530 mm, o latime de 1456 mm si o adancime de 465 mm si exista o legatura in jos a cutiei de incarcare pentru a impiedica alunecarea elementelor in tranzit. O atingere placuta este hayonul cu doua pozitii derulant.

Rangerul este construit extrem de dur si a beneficiat de multi ani de dezvoltare continua. Interiorul nu este ultimul cuvant in rafinament, dar este greu. Practic toata lumea cu care am vorbit avea doar lucruri bune de spus despre durabilitatea masinii. Este acoperita de o garantie de trei ani / 60.000 de mile, care include, de asemenea, asistenta la defectiunea Ford, astfel incat orice defectiuni care au aparut ar trebui sa fie ingrijite. Merita sa ne amintim ca acest model este de fapt construit de Mazda, care accepta extrem de bine pentru fiabilitate. Ca de obicei, verificati daca exista deteriorari ale esapamentelor si suspensiilor din off-road, verificati daca intarzierile laba de sarcina nu sunt indoite sau rupte si asigurati-va ca exista viata in ambreiaj, dif. Este posibil sa fi fost folosit pentru unele tractari foarte grele. Va urcati in sus pentru a va perca dupa volanul oricarui pick-up si acest Ranger nu face exceptie. Impresiile dvs. cu privire la manipularea acestuia vor depinde probabil de cat de realiste sunt asteptarile dvs. Daca doriti ceva pentru a rivaliza cu o familie 4x4, veti fi dezamagiti. Vino, insa, ca a experimentat o generatie mai veche de pick-up si experienta pe drum va fi probabil o revelatie. Sasiul scarii si puntea din spate plina, plina de frunze, este proiectata pentru a gazdui incarcaturi grele, mai degraba decat pentru a asigura o plimbare in cosseting, dar nu este chiar atat de departe de pasagerii 4x4 de pe piata. Cercul de virare de 12,6 m nu este prea rau nici pentru acest tip de vehicul.

In afara drumului, vei ierta totul. Tractiunile pe patru roti sunt oferite atat in ​​raporturi ridicate, cat si in conditii scazute si la o garda la sol buna (pana la 207 mm), cu suprapuneri fata si spate care nu se prind prea usor in prapastii stranse, o fac foarte potrivita pentru orice, cu exceptia unei situatii in afara piste. nu ar fi trebuit sa fie pe primul loc. Daca conditiile devin cu adevarat rele, un diferential de alunecare limitat in sensul de cuplu din spate ar trebui sa va ajute. O adancime de vadare de pana la 750 mm ar trebui sa va ajute si prin cele mai grave furtuni de iarna.

Puterea pentru modelele Ranger la nivel de intrare este furnizata de acelasi motor diesel de injectie cu o linie comuna de 2,5 litri, care dezvolta 143 CP si face acest lucru la 2.000 rpm. Daca aveti nevoie de mai mult grunt, exista o optiune a motorului TDCi de 15 litri de 156PS de 3,0 litri, disponibila cu derivatele specificate mai mari, iar aceasta unitate este disponibila cu o cutie de viteze automata. Pe hartie, acesta nu arata mult mai repede (saizeci este 11,3s mai degraba decat 12,5 s distanta), dar cifra importanta este puterea de tragere suplimentara oferita (380Nm de cuplu si nu 330Nm). Asta este suficient pentru a face fata unei sarcini utile de pana la 1235 kg, in functie de versiunea pe care o alegeti, si pentru a trage de pana la 750 kg franate si pana la 3.000 kg franate. Si vorbind de ancore, exista un sistem hidraulic de franare cu ABS pe toate cele patru roti.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger II Double Cab

Modificare (motor) 2.5 TDCi (143 CP) 4x4

Inceputul productiei 2006 an

Sfarsitul productiei anul 2012

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 13 sec

Accelerare 0 - 62 mph 13 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 12,4 sec

Viteza maxima 149 km / h

92,58 mph

Standard de emisie Euro 4

Raport greutate-putere 13,7 kg / Hp

Specificatii motor

Putere 143 CP @ 3600 rpm.

Putere pe litru 57,2 CP / l

Cuplu 350 Nm

258.15 lb.-ft.

Locatia motorului Fata, longitudinala

Model model WLAT

Deplasare motor 2500 cm3

152,56 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel - injectie diesel standard (SDI)

Turbina Turbocharger / Intercooler

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1955 kg

4310.04 lbs.

Max. greutate 2855 kg

6294.2 lbs.

Sarcina maxima 900 kg

1984.16 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 60 l

15,85 SUA gal | 13.2 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 5170 mm

203.54 in.

Latime 1715 mm

67,52 in.

Inaltime 1745 mm

68,7 in.

Ampatament 3000 mm

118,11 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 5

Suspensie frontala Bare de torsiune independenta, dublu os

Suspensie spate suspendare conditionata a doua arcuri longitudinale cu frunze semi-eliptice

Disc frane fata

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Servodirectie Directie hidraulica

Anvelopele cu dimensiunea 235/75 R15; 245/70 R16

Jante de dimensiuni R15; R16

Marcile noastre