Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi 156cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi 156cp

Piese Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi WEAT

Piese Ford Ranger Mk2 3.0 TDCi 156cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2006 - 2012 3.0 TDCi 156 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Cumpararea unui pick-up folosit ar parea a fi o sarcina destul de simpla si achizitionarea unui pick-up Ford folosit mai usor. Desi este adevarat ca Ford Ranger este una dintre cele mai dificile masini din clasa sa, merita sa ne amintim ca unele au fost cumparate ca accesorii pentru stilul de viata, iar unora le-a fost bine platit pe un santier sau plantatie. Cu alte cuvinte, exista o multime de variabilitati in calitatea stocului folosit. Iata ce anume trebuie sa cautati atunci cand folositi cumparaturile.

Desi este adevarat ca cei mai multi cumparatori din aceasta clasa au o valoare foarte buna pentru un Toyota Hilux sau un Nissan Navara, Ford Ranger face o alternativa foarte credibila. Va fi mai ieftin decat Toyota si la fel de fiabil si, desi nu conduce la fel de bine ca Nissan, este mult mai dur. Ca atare, castiga o recomandare solida de la noi daca cautati un pick-up care are un pret bun si poate lua o piele buna.

Ford Ranger este o rezistenta rezistenta si durabila construita in aceeasi matrita ca si pick-up-urile gasite in America, cu stil de masina musculara si un potential mare de incarcare. La fel ca verii sai de stat, Ranger-ul este puternic, cu o limita de remorcare de 3,5 tone. Este impresionant si off-road, ceea ce il face ideal pentru cei care au nevoie in mod regulat de a prelua sarcini utile de o tona de pe pista batuta.

Ranger de a treia generatie a fost introdus in 2011 si a venit initial cu un 2,2 litri - cu 125PS sau 150PS - alaturi de un turbodiesel de 200 CP de 3,2 litri mai puternic. In 2013 Ford a oferit modelului 2.2 turbodiesel o mica crestere a puterii, cu 130PS sau 160PS. In 2019, motorina 2.2 a fost inlocuita cu motorul EcoBlue de 2.0 litri cu 170 sau 213PS si optiunea unei cutii de viteze automate cu 10 trepte.

Bine de condus in toate conditiile, Ranger beneficiaza de controale uniforme si sensibile, care il fac o conducere usoara pe autostrazi aglomerate sau drumuri B rasfoite, chiar si cu o remorca complet incarcata in tractare. Este bun off-road atunci cand este echipat cu tractiune pe patru roti, cu angrenaj cu raport ridicat si scazut, ceea ce face usor de abordat cursurile si inclinarile abrupte.

Toate modelele au un pat mare de sarcina, cu posibilitatea de a alege stiluri de caroserie simple, super sau duble. Modelele cu o singura cabina vor avea cel mai mult - maxim 1269 kg - in timp ce cabinele duble vor avea in jur de 1100 kg. Intrarea in sarcina este usoara, iar deschiderea larga simplifica accesul soferilor de furca.

Ford ofera o gama larga de huse, obloane si lenjerii de pat pentru a va proteja ridicarea impotriva pagubelor si a pastra securitatea. Exista, de asemenea, o gama de acoperisuri hardtop adaptate la fabrica, care transforma efectiv spatele Rangerului intr-o camioneta. Capacitatile maxime de remorcare au fost trecute de la 3,3 tone la 3,5 tone ca parte a facelift-ului din 2013.

Cabina este bine facuta si confortabila, cu un interior spatios si durabil, care se simte cu adevarat ca fiind construit pentru a face fata vietii de zi cu zi. Gasirea unei pozitii bune de conducere este usoara si chiar modelele la nivel de intrare obtin scaune confortabile si bine captusite. Modelele cu cabina dubla vor transporta cu usurinta patru adulti si, asa cum va asteptati, lucrurile devin un pic mai luxoase pe masura ce inaintati nivelurile de decupaj si Wildtrak cu acoperire de gama obtinand scaune din piele, tocuri moi si un ecran tactil mare de opt inci .

Certificarile Ford Ranger ca punct de lucru sunt de necontestat - mai ales atunci cand iei in calcul actualizarile din 2013 - dar sufera de lipsa de rafinament. Mai ales in comparatie cu Nissan Navara si Volkswagen Amarok. Acestea fiind spuse, daca doriti un loc de munca greu, capabil sa-l taie pe drum si sa mute sarcini mari, putine pick-up-uri se apropie de potrivirea Ranger-ului. Exista un sentiment de invincibilitate atunci cand te-ai asezat in spatele volanului Ford Ranger. Are acea pozitie de conducere setata ridicata, care ofera o vedere excelenta pe tot parcursul, indiferent de configuratia cabinei pe care o alegeti. Scaunul soferului este usor reglat pentru a oferi un confort ideal, iar volanul se deplaseaza si pentru reglarea inaltimii.

Unele dintre materialele plastice ale cabinei pot fi mai utilitare decat masinile Ford, dar Ranger-ul este bine fabricat si se simte bine construit in comparatie cu unele dintre competitii. Nu este cel mai linistit loc in care sa stai si in timp ce te depasesti o calatorie, cu multe vanturi, zgomot rutier si motor care patrund in cabina.

Ca si in cazul exteriorului, tabloul are mai mult decat un indiciu de SUV american si pick-up in aspectul sau. Nu este atat de sclipitor, cat mai putin optimist decat unele dintre celelalte pick-up-uri de pe piata. Ne place si instrumentele si controalele Ranger sunt foarte usor de inteles si de utilizat atunci cand conduceti fara a fi nevoie sa va luati ochii de pe drum pentru a localiza ceea ce aveti nevoie. Un mediu tip de bord si sofer Ford.

Maneta de schimbare pentru cutia de viteze manuala este setata destul de ridicat in consola centrala, ceea ce face usor accesibil pentru orice dimensiune a soferului. Modelele Wildtrak de top sunt dotate cu o camera inversa montata in oglinda retrovizoare, care este un mod simplu si ingrijit de instalare a acestui dispozitiv cel mai util. Ofera o vedere buna a ceea ce se afla in spatele Rangerului si face ca sprijinul intr-un spatiu strans sa devina un adevarat cinch.

Wildtrak vine, de asemenea, cu navigatie, aer conditionat, junk 18-inch permit roti si scaune din doua tonuri. Cu toate acestea, este bine sa aveti toate acestea, Wildtrak este, poate, orientat mai mult catre timpul liber decat pentru utilizarea serioasa a muncii.

Pentru utilizatorii de afaceri care doresc sa echilibreze cartile si confortul, entry-level XL ofera control de tractiune ESP, asistenta la pornire la deal si control de balansare a remorcii. Exista, de asemenea, airbag-uri duble, laterale si perdele, precum si airbag-ul genunchiului soferului, dar putin in calea confortului creaturii. Din acest motiv, va recomandam sa treceti la XLT care este livrat cu parbrizul Quickclear Ford, conexiunea Bluetooth si comenzile volanului pentru stereo CD. Pentru Limitata, Ford adauga oa treia priza de 12v si senzori de parcare spate.

Daca alegeti modelul super cabina, obtineti doua usi cu balamale spate, care se deschid pentru a permite accesul la spatiul din spatele scaunelor din fata, care actioneaza ca depozitare suplimentara. Daca aveti nevoie sa transportati mai mult de un pasager, cabina dubla are doua usi corespunzatoare care se deschid in aceeasi orientare cu perechea din fata.

Acestea se deschid pentru a dezvalui un scaun de banca pentru trei ocupanti si fiecare are o centura de siguranta in trei puncte. In scaunul din spate al cabinei duble Ranger exista o gama rezonabila de picior si cap, ceea ce o pune in fata celor mai multi rivali in acest sens.

In spatele cabinei se afla un pat de incarcare care poate gazdui cu usurinta un palet euro si sarcini considerabil mai mari decat o mare parte a concurentei. Cu o sarcina utila maxima de 1269kg, in functie de modelul pe care il alegeti, este un loc de munca greu.

Hayonul se arunca in jos si se spala cu patul de incarcare, facandu-l simplu sa se inalte in articole grele. Patru carlige de incarcare ajuta la pastrarea obiectelor la locul lor, in timp ce o tava de pat optionala de incarcare il va impiedica sa se tarasca si sa fie deteriorat.

Portbagajul poate fi blocat separat pe cabina pasagerului, iar modelele Wildtrak sunt livrate standard cu un obloana cu role, iar aceasta este o optiune pentru alte invelisuri. Exista, de asemenea, o priza de putere de 12v in patul de incarcare al tuturor modelelor Ranger, in timp ce o bara de remorcare este o optiune in toata gama. In functie de modelul de Ranger, acesta poate remorca intre 2500 kg si 3500 kg. Un turbodiesel de 3,2 litri, cu cinci cilindri, cu 200 CP, este cel mai puternic motor din Ford Ranger, cu 470Nm de cuplu la indemana pentru a ajuta Rangerul sa depaseasca linia si sa depaseasca traficul mai lent.

Motorul de 3,2 litri se simte foarte puternic si puternic, dar este vocal cu o multime de aglomeratii diesel la pornire si in curs de acceleratie. Acestea fiind spuse, este cel mai bun motor din gama Ranger.

Toate modelele de 3,2 litri sunt dotate standard cu tractiune pe patru roti, ceea ce ii ajuta sa faca o munca usoara in conditii grele de off-road. De asemenea, il face un vehicul de remorcare ideal, datorita lampii cu turatie redusa si capacitatii de remorcare maxime de 3350 kg cu remorca franata. Aceasta limita de remorcare a fost ridicata la 3500 kg ca parte a facelift-ului din 2013.

De asemenea, motorul de 3,2 litri a obtinut o economie de combustibil imbunatatita in 2013, de la 29,7mpg la 34,0mpg, in timp ce emisiile de CO2 au fost reduse de la 249g / km la 218g / km. Daca optati pentru economia automata cu sase viteze scade la 31,7mpg in timp ce emisiile cresc la 234g / km, desi automatul optional face o treaba la fel de buna pentru a conduce Ranger-ul ca si manualul standard cu sase trepte.

La lansare, Ranger a fost oferit initial cu un 2.2 litri - cu 125PS sau 150PS. Totusi, acest lucru a fost usor crescut in 2013 la 130PS sau 160PS. Costurile de functionare au fost, de asemenea, imbunatatite pentru unitatea 130PS, de la 37,2mpg si 199g / km CO2 pana la 43,5mpg si 171g / km.

Chiar si cu cutia de viteze automata montata, turbodieselul de 160 CP de 2,2 litri ofera o emisie de 35,3mpg si 209 g / km de CO2 revendicat. Acestea sunt cifrele pentru versiunea cu cabina dubla, dar daca alegeti modelul de cabina unic, mult mai functional, va puteti astepta la un nivel oficial de 38,7mp si 191 g / km pentru a-l face o alegere mai accesibila.

Avand in vedere optiunea, recomandam sa cheltuim mai mult pentru unitatea de 3,2 litri, deoarece motorul de 2,2 litri este predispus sa se simta letargic atunci cand este impins. Cu toate acestea, ambele motoare nu au rafinament, cu un zgomot puternic care se sparge in cabina. Acestea fiind spuse, sunt usor de condus, cu o livrare de energie previzibila si toate celelalte comenzi sunt usoare si bine potrivite.

In 2019, 2.2 diesel a fost eliminat treptat din productie si inlocuit cu motorina EcoBlue de 2,0 litri de la Transit. Acest patru cilindri este oferit cu un singur turbo (170PS) sau un twinturbo (213PS).

Majoritatea Rangers-urilor obtin standardul pe tractiune pe patru roti si este aici ca Ford impresioneaza cu adevarat, cu o capacitate superioara de off-road. Comutarea intre tractiunea cu doua roti si cele cu patru roti poate fi facuta in miscare, in timp ce Rangerul se mandreste cu un angrenaj cu raport scazut pentru a face fata si inclinarilor cu adevarat dure. Incepand cu 2013, Ford a adaugat controlul decent al dealului si asistenta de sustinere a dealului ca optiuni, impreuna cu o difuzare electronica pentru a oferi Rangerului o mai buna tractiune in noroiul sau zapada. Va trebui sa contacteze asigurarea pentru a anula cererea, dar asigurarea ei va pastra in evidenta. Practic, acum sunteti blestemat daca faceti sau nu contactati asiguratorul. Ea trebuie sa ia legatura cu asiguratorul si sa sfatuiasca ca masina nu reprezinta o pierdere totala si doreste ca acestia sa aranjeze ca un inginer sa inspecteze vehiculul, precum si pentru ca acesta sa fie reparat. Asiguratorul ei va incerca in continuare sa piarda total autoturismul, chiar daca nu se face nicio pretentie, asa ca trebuie sa se asigure ca acest lucru nu se va intampla. Exista, de asemenea, obligatia proprietarului de a se asigura ca nu provoaca un pericol, provocand aducerea noroiului pe drum. Poate fi o cerere care poate fi urmarita de catre proprietar. Pentru a clarifica, un vehicul reprezinta o pierdere totala atunci cand costurile de reparatie depasesc valoarea de piata. Daca costurile de reparatie sunt mai mici decat valoarea de piata, vehiculul nu reprezinta o pierdere totala.

Modelele obisnuite si super-cabina sunt, de asemenea, disponibile cu tractiune pe doua roti. Cel mai mare model Double Cab ofera un spatiu generos de cabina fata si spate si un nivel autentic zilnic de confort. Seria Ranger este disponibila fie in specimenele Wildtrak XL, XLT, Thunder, cat si in top-range. Doua motoare diesel cu patru cilindri, turboalimentate, sunt disponibile, o unitate de 2,5 litri 141 CP si o centrala de 15 litri de 154 CP, montata doar in modelul Wildtrak. Ranger-ul Ranger este impotriva Nissan Navara, Mitsubishi L200 si Volkswagen Amarok. De asemenea, puteti citi recenzia noastra despre noul Ford Ranger.

MPG, costuri de functionare si CO2

Beneficiile fiscale in afara de Ranger nu sunt foarte economice

Modelele Double Cab cu tractiune pe patru roti alimentate de motorul diesel de 2,5 litri cu cutie de viteze manuala sunt capabile sa returneze 30,4mpg pe ciclul combinat. Considerat un vehicul comercial, Rangerul va costa o rata fixa ​​de 210 lire sterline pe an in taxa de drum, dar cumparatorii vor beneficia de economii fiscale considerabile daca vehiculul este folosit in scopuri de afaceri sau de serviciu.

Zgomotul motorului se observa la viteza, iar Ranger-ul se deplaseaza prost pe suprafetele sarace atunci cand este complet neincarcat. Virajul evidentiaza angrenajul foarte inalt utilizat in directie, ceea ce duce la o multime de rotiri ale rotilor in timpul parcarii si manevrarii. Modelul Thunder Double Cab de 2,5 litri este capabil sa atinga 0-60 km in 12,5 secunde si ambaleaza 330 Nm de cuplu, suficient pentru a trage o remorca franata care cantareste pana la trei tone.

Interior si confort

Cabine bine amenajate, cu scaune combinate

De la scaunele de sustinere si bine amortizate pana la tabloul de bord elegant, cabinele se descurca bine pentru a ascunde originile utilitare ale Rangerului. In variantele Double Cab Thunder si Wildtrak, scaunele din piele, dotate standard, sunt un plus de dorit. In miscare, calatoria poate deveni crunta pe suprafete accidentate, in special pentru pasagerii din spate.

Practicitate & spatiu de incarcare

Golful mare de incarcare cu pat plat poate transporta marfa cu o greutate de pana la o tona

In afara de golful mare de sarcina cu o lungime de 1.530 mm si o latime de 1.456 mm, Ranger are o lipsa distincta de zone de depozitare utile in cabina altfel bine proiectata. Invelisurile de incarcare ofera o securitate suplimentara, dar sunt costisitoare pentru a cumpara noi.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger II Double Cab

Modificare (motor) 3.0 TDCi (156 CP)

Inceputul productiei 2006 an

Sfarsitul productiei anul 2010

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Diesel tip combustibil

Viteza maxima 170 km / h

105,63 mph

Standard de emisie Euro 4

Raport greutate-putere 11,6 kg / CP

Specificatii motor

Putere 156 CP @ 3200 rpm.

Putere pe litru 52,8 CP / l

Cuplu 380 Nm @ 1800 rpm.

280.27 lb.-ft. @ 1800 rpm.

Locatia motorului Fata, longitudinala

Deplasarea motorului 2953 cm3

180.2 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Raportul de compresiune 9.7

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Distributie DOHC

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 1802 kg

3972.73 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 1500 l

52,97 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 70 l

18,49 SUA gal | 15.4 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 5075 mm

199.8 in.

Latime 1805 mm

71,06 in.

Inaltime 1745 mm

68,7 in.

Ampatament 3000 mm

118,11 in.

Partea din fata 1488 mm

58,58 in.

Piesa spate (spate) 1455 mm

57,28 in.

Inaltimea de plimbare 205 mm

8,07 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Arhitectura trenului de tractiune ICE conduce rotile din spate ale vehiculului

Roata de antrenare Roata din spate

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 5

Suspensie frontala Bare de torsiune independenta, dublu os

Suspensie spate suspendare conditionata a doua arcuri longitudinale cu frunze semi-eliptice

Frane frontale Discuri ventilate

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Servodirectie Directie hidraulica

Anvelopele cu dimensiunea 245/70 R16

Jante roti dimensiunea R16

Marcile noastre