Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi 4x4 156cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi 4x4 156cp

Piese Ford Ranger (2006-2012) 3.0 TDCi 4x4 WEAT

Piese Ford Ranger Mk2 3.0 TDCi 4x4 156cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2006 - 2012 3.0 TDCi 4x4 156 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Ranger a fost votat Pick-up of the Year in premiile noastre din 2019 si este, de asemenea, cel mai bun vanzator din Marea Britanie. Acest lucru se datoreaza, in parte, faptului ca Ford are o retea de dealeri uriasa (Ranger-ul este vandut prin intermediul Centrelor de tranzit Ford), in timp ce Ranger-ul in sine este un pick-up cu aspect elegant, care este dotat cu o multime de kituri in variantele de top-spec. Versiunea cu cabina dubla este o alegere excelenta pentru utilizatorii de afaceri care doresc un vehicul de lucru care sa ofere versatilitate favorabila familiei atunci cand au plecat la drum. 

Exista o gama larga de modele Ranger, astfel incat sa puteti numara fiecare camion de ridicare de vanzare ca rival la Ford. Optiunile utilitare includ Toyota Hilux, Isuzu D-Max si SsangYong Musso, in timp ce Mitsubishi L200, Fiat Fullback si Nissan Navara ofera game similare cu Ranger. La capatul de sus al spectrului camionului de preluare, VW Amarok este un rival apropiat, dar vine cu puterea diesel V6, in timp ce Clasa X Mercedes, desi inceteaza productia in 2020, adauga o margine premium pe care niciun alt rival de camion nu o poate face Meci. Ford Ranger vine in trei stiluri de caroserie pe care Ford le numeste Regular Cab, Super Cab si Double Cab. Regularul este o singura cabina, Super Cab are o sectiune de cabina extinsa, cu scaune din spate ocazionale si o usa laterala cu balamale spate, in timp ce cabina dubla este plina cu cinci locuri. Regular Cab are cea mai lunga zona de incarcare si, in unele moduri, este un echivalent modern al camioanelor Ford P100 bazate pe Cortina si Sierra.

Pentru a sublinia diviziunea gama Ranger, Double Cab este singura versiune care vine in cele patru versiuni standard ale XL, XLT, Limited si Wildtrak. Versiunile XL si XLT sunt modele cu tendinta de lucru, iar Regular Cab este oferit doar in ornamente XL, in timp ce Super Cab vine in versiuni XL, XLT si Limited.

Daca te uiti la un Ranger ca o alternativa la un SUV, atunci tocurile Limited si Wildtrak au tot kitul de care ai avea nevoie vreodata. Ranger ridica multe dintre bunatatile sale din gama de masini pentru pasageri, astfel incat obtineti sistemul de control vocal si infotainment SYNC3 de la Ford, controlul climatizarii cu doua zone, oglinzile usilor incalzite electric, senzori de parcare spate, scaune din piele incalzita si jante din aliaj. Ranger Raptor, o versiune performanta a Rangerului care a fost dezvoltata in Australia. Dispune de un diesel EcoBlue de 2,0 litri de 2,2 litri, un automobil cu 10 viteze, aspect actualizat si suspensie concepute pentru a oferi un drive mai implicat decat modelul obisnuit. Puterea pentru aceasta gama provine de la unitatea diesel 2.0 litri EcoBlue cu 128 CP, 168 CP sau 210 CP. Toate modelele Double Cab, cu exceptia Raptor-ului, obtin o cutie de viteze manuala cu sase trepte, cu pornire oprita si tractiune cu patru roti selectabila, in mod standard, in timp ce o transmisie automata cu zece trepte este disponibila, in functie de alegerea motorului / a garniturii. Desigur, principalul beneficiu al Rangerului, si orice ridicare - in special versiunile mai scumpe - este ca in prezent se califica pentru o rata forfetara de impozit Benefit-in-Kind pentru utilizatorii de afaceri. Aceste modele trebuie sa aiba o sarcina utila de o tona pentru a se califica si, daca se intampla, atunci sunt clasificate ca vehicule comerciale usoare, ceea ce inseamna ca se plateste o rata forfetara de impozit, care este mult mai mica decat ar fi pentru un pret similar sau cu preturi similare SUV. Daca puteti justifica rularea unui camion ca vehicul de afaceri, atunci Ford Ranger este o alegere excelenta in ceea ce priveste aspectul si kitul.

Ford Ranger nu a fost niciodata cea mai eficienta prelevare, dar s-au adus imbunatatiri modelului actual care stimuleaza economia de combustibil cu pana la 17%. Ford a adaugat Start-Stop automat la modelul manual (nu auto) si la directia asistata de energie electrica, in timp ce o alegere a raporturilor de actionare finale completeaza modificarile aduse motoarelor Ranger. Ranger Raptor primeste o versiune de 210 CP din diesel 2.0 EcoBlue care, impreuna cu un cuplu sanatos de 500 Nm, ofera pick-up-ului de varf un interval de 0-62 km / h de 10,0 secunde. Acest lucru nu este orbitor de rapid, dar inseamna ca se simte sprinten. In plus, Ranger Raptor are un automobil cu 10 viteze similar cu cel vazut in Mustang si in Tranzitul actualizat. Cea mai buna economie de combustibil combinata a Rangerului de 40.9mpg provine de la versiunile manuale 2.0 EcoBlue 130PS si 170PS, in forma Regular sau Super Cab. Aceste modele va ofera emisii de CO2 de pana la 188 g / km.

Daca sunteti in cautarea celui mai economic Ranger cu care trebuie remorcat, veti avea nevoie de un model 2.0 EcoBlue in forma de cabina obisnuita cu raportul de trecere finala de 3,55, oferindu-va emisii de CO2 de 179 g / km.

Indiferent de Rangerul pe care il alegeti, veti gasi ca economia este usor timida de modele mai frugale precum Nissan Navara si Mitsubishi L200. In comparatie, Ranger Raptor a pretins o economie de 31,7mpg, ceea ce este rezonabil, avand in vedere motorul sau mai puternic. Toti Rangerii vin cu o garantie de trei ani / 60.000 de mile, care nu este nimic special in aceasta zi si varsta. Acestea fiind spuse, exista o garantie anti-perforatie de 12 ani si un an de acoperire a defalcarii Ford Assistance.

Grupurile de asigurari Ford Ranger variaza aproximativ de la 37E pentru cabina de baza cu doua tractiuni Regular Cab in forma XL pana la 42E pentru versiunea Double Cab automata cu cele mai mari motoare, in specimele Wildtrak (toate modelele Ranger si pickup-uri similare sunt clasificate pe 30- grupa VLV care incepe de la 21). Raptorul cu specificatii superioare se afla in grupul 39E.

Ranger ofera un model pentru fiecare aplicatie. Regular Cab este un pick-up traditional pe doua locuri cu cele mai mari capacitati de transport din gama. Va lua o sarcina utila bruta de 1.252 kg si are o lungime maxima de incarcare de 2.317mm.

Mergeti pana la Super Cab si veti obtine o pereche de scaune din spate mici, dar acestea sunt mult mai probabil sa fie folosite ca spatiu de depozitare sigur pentru scule sau materiale decat pentru oameni. Sarcina utila scade intre 1.142 si 1.197 kg aici, in functie de model, iar lungimea sarcinii este de 1.847mm.

Vanzatorii de cabina dubla vor fi marii vanzatori, oferind o lungime de incarcare de 1.549 mm, cu sarcini utile variate intre 1.070 kg si 1.199 kg. Daca ramaneti fara camera, exista potentialul de a remorca o remorca franata de pana la 3.500 kg - dar amintiti-va ca alegerea raportului de tractiune mai mic de 3.15 elimina potentialul de remorcare semnificativ la 1.800 kg. S-ar putea sa doriti sa retineti ca modificarile orientate catre performanta Ranger Raptor, de fapt, impiedica practicitatea acestuia. De altfel, de fapt, ca nu este de fapt clasat ca vehicul comercial usor si nu se califica pentru avantajul fiscal Beneficiu in natura, care au facut ca camioanele sa fie atat de atragatoare pentru multi cumparatori.

Modificarile sasiului grele Raptor si-au ridicat greutatea bruta, in masura in care sarcina sa maxima a fost redusa la doar 620 kg, care este cu aproximativ 400 kg sub pragul de 1040 kg necesar pentru clasificarea LCV. Limita maxima de remorcare franata este redusa la doar 2.500 kg, cu 1.000 kg mai mica decat cele mai capabile cabine duble Ranger Double.

Asa cum este norma in sectorul de ridicare, Ford ofera o gama larga de accesorii care permit clientilor Ranger sa isi adapteze camioanele la modul in care le vor folosi. Treceti prin brosura si veti gasi totul, de la captuseli pentru a proteja patul de incarcare din otel, pana la huse pline, care transforma efectiv Ranger Double Cab intr-un SUV. Exista, de asemenea, sistemul de gestionare a incarcaturii canalului C, adaptat modelelor mai inalte, unui transportor de biciclete si, desigur, o bara de remorcare montata de producator.

Ford Ranger a fost intotdeauna aproape de varful clasei de pick-up din punct de vedere al sigurantei. Acest model a obtinut un rating complet de cinci stele Euro NCAP atunci cand l-a testat initial in 2012, iar acum facelift-ul a adaugat un arsenal de ajutoare electronice pentru soferi pentru a imbunatati in continuare problemele.

Toti Rangerii primesc airbag-uri pentru sofer, pasageri, torace si sofer, plus o coloana de directie pliabila si un sistem avansat de control al stabilitatii ESC. Aceasta include asistenta Hill Start, controlul coborarii dealului, controlul adaptativ la incarcare, atenuarea inclinarii si controlul deplasarii remorcii, astfel incat camionul sa fie complet echipat in ceea ce priveste tehnologia pentru a-l mentine drept si ingust. Dincolo de acest lucru, pachetul de asistenta al soferului (care costa in jur de 1.350 de lire sterline) adauga tehnologii avansate, cum ar fi controlul adaptiv al croazierelor, ajutoarele de pastrare a liniilor, farurile cu fascicul ridicat, recunoasterea semnelor de trafic si atenuarea coliziunilor. Desi au existat cateva rapoarte despre problemele de pornire a motorului si de conexiunile arborelui de actiune care nu au reusit, au existat putine probleme raportate la fiabilitatea Ranger pe termen lung. Daca Ford are mai multi dealeri decat oricare alt producator, nu sunteti niciodata departe de o priza francizata pentru servicii si piese de schimb, daca este necesar, desi s-ar putea sa nu obtineti neaparat un nivel decent de servicii pentru clienti, daca ar trebui sa credem ca sondajul nostru despre Driver Power. A terminat pe locul 24 din 30 de producatori in rundown 2020. Cu toate acestea, acest scor este pentru comerciantii cu amanuntul, mai degraba decat pentru centrele de tranzit Ford, unde Ranger este vandut. Ranger este un pariu bun din perspectiva soferului, desi cel mai recent, daca va fi intrerupt, in curand, Mercedes X-Class este o alegere mult mai buna daca cautati un pick-up care sa ofere confort in stil SUV. In comparatie, Ranger sari in jurul valorii, dar directia electrica este deosebit de buna pentru un pick-up in ceea ce priveste greutatea si capacitatea de reactie. Desigur, acest lucru este relativ, si oricine sare dintr-un SUV mare in Ranger va observa senzatia crunta pe suprafete chiar moderate.

Unitatea EcoBlue de 2,0 litri ofera pana la 210 CP si, in mod automat, va face sprint-ul de 0-62 mph in 9,0 secunde, desi este manualul usor mai lent (10,1 s) care se asteapta sa reprezinte 70% din vanzari.

Ford Ranger are pachetul complet in ceea ce priveste echipamentele off-road si totul adauga pentru a asigura performante bune pe tot terenul. Transmisia 4x4 controlata electronic, adaptata majoritatii modelelor, va permite sa comutati intre doua moduri de tractiune cu doua si patru roti in miscare printr-un cadran mic pe consola centrala. Exista, de asemenea, un mod 4x4 de gama mica, care va fi util daca intentionati sa testati unghiul de apropiere Ranger de 28 de grade sau adancimea de vadare de 800 mm.

Cu aproape 30 cm de garda la sol, Hill Descent Control si Hill-Start Assist Ranger vor fi intotdeauna capabili in lucrurile dure. Totusi, pachetul off-road optional adauga un diferential spate de blocare, precum si o protectie suplimentara pentru partea inferioara pentru a-l face o alegere excelenta pentru cumparatorii care isi vor lua camionul off-road in mod frecvent. Ranger Raptor este conceput pentru a fi un off-road si mai capabil. Obtine suspensie spate cu arcuri pentru a-l ajuta sa inmoaie mai bine denivelarile, spre deosebire de a transporta sarcini grele, iar Ford conecteaza noul model ca o masina de performanta concentrata off-road. Acestea fiind spuse, calitatea amortizoarelor sale imbunatatite este astfel incat sa mearga impresionant bine pe drum, cu un grad surprinzator de confort si conformitate in comparatie cu modelele obisnuite Ranger. Interiorul Ford Ranger este relativ superior in conformitate cu standardele de ridicare, obtineti materiale plastice rezistente si o multime de depozitare, dar exista un aparat de schimb auto pentru pasageri Ford pentru a ridica tonul, iar variantele mai inalte se acumuleaza pe o multime de caracteristici tehnologice. Grupul de instrumente dispune de afisaje color digitale de o parte si de alta a cadranului analogic principal, prezentand o multime de informatii utile, cu toate acestea, unele dintre lecturi sunt destul de mici pentru vizualizare dintr-o privire.

Acelasi lucru este valabil si pentru unele dintre butoane, care, in ciuda faptului ca sunt placute pe ochi, sunt putin obisnuite de utilizat. Exista o cutie de manusi decenta, un buzunar larg al usilor in fiecare dintre usi, plus o cosa mare sub cotiera centrala - desi capacul are o calitate groaznica.

Sistemul de informatii SYNC3 de la Ford are un ecran de opt inci. Are o interfata luminoasa, usor de vazut in timp ce este in miscare, in special cu acel ecran mare, iar functionalitatea standard pentru Android Auto si Apple CarPlay este un plus important.

Controalele volanului si un stereo standard cu sase difuzoare sunt o potrivire pentru rivalii sai, plus ca exista o camera inversa pe modelele Limitate. Exista conexiuni USB si Aux pentru muzica ta. Controlul vocal este standard si in sistem; acest lucru va permite sa controlati diferite functii fara distragere.

In ceea ce priveste spatiul de cabina, Ranger-ul se descurca destul de bine, desi nu este la fel de incapator in spate precum Nissan Navara. Scaunele sunt asezate destul de ridicat, astfel incat nu este nevoie sa va legati in genunchi in spate si este aproape un spatiu pentru ca un adult de sase metri sa stea in spatele unui sofer de dimensiuni similare - desi atat picioarele cat si camera din cap sunt stranse. In partea din spate a modelelor mai inalte, veti obtine cateva suporturi pentru pahare in cotiera rabatabila si buzunarele din spate ale scaunului pentru depozitare suplimentara, dar urcarea pe treptele laterale laterale ale Rangerului poate fi dificila. Specificatia Rangerului variaza foarte mult in functie de nivelul de taiere pe care il alegeti. La nivelul XL de baza primesti roti din otel de 16 inci, dar si functii utile precum sistemul de alimentare cu combustibil Easy Ford, aer conditionat, oglinzi electrice incalzite si un radio DAB.

Clasa XLT adauga jante din aliaj de 16 inci, plus mai multe conforturi ale creaturii, inclusiv controlul croazierelor, farurile auto si stergatoarele de ploaie. Lucrurile fac intr-adevar un pas mai mare cu modelul Limited, unde obtineti o tundere din piele, iar sistemul de control vocal SYNC3 si touchscreen de la Ford ocupa locul sistemului de control SYNC de pe XLT. Sunt de preferat infinit ecranul mai mare si sistemul de meniu clar.

Ranger Wildtrak este dotat cu jante de 18 inci si garnitura exterioara cu efect de titan. La acest nivel cumparatorii obtin cei noua metri, inclusiv logo-urile Wildtrack infasurate peste tot in magazin, navigarea prin satelit si iluminatul ambiental colorat pentru interior.

Modelele obisnuite si super-cabina sunt de asemenea disponibile cu tractiune pe doua roti. Cel mai mare model Double Cab ofera un spatiu generos de cabina fata si spate si un nivel autentic de confort zilnic. Seria Ranger este disponibila fie in specimenele Wildtrak XL, XLT, Thunder si topping. Doua motoare diesel cu patru cilindri, turboalimentate, sunt disponibile, o unitate de 2,5 litri de 141 CP si o centrala de 15 litri de 154 CP, montata doar in modelul Wildtrak. Ranger-ul Ranger este impotriva Nissan Navara, Mitsubishi L200 si Volkswagen Amarok. De asemenea, puteti citi recenzia noastra despre noul Ford Ranger.

MPG, costuri de functionare si CO2

Beneficiile fiscale in afara de Ranger nu sunt foarte economice

Modelele Double Cab cu tractiune pe patru roti alimentate de motorul diesel de 2,5 litri cu cutie de viteze manuala sunt capabile sa returneze 30,4mpg pe ciclul combinat. Considerat un vehicul comercial, Ranger-ul va costa o rata fixa ​​de 210 GBP pe an in taxa de drum, dar cumparatorii vor beneficia de economii fiscale considerabile daca vehiculul este utilizat in scopuri de afaceri sau de serviciu. Zgomotul motorului se observa la viteza, iar Ranger-ul se deplaseaza prost pe suprafetele sarace atunci cand este complet neincarcat. Virajul evidentiaza angrenajul foarte inalt utilizat in directie, ceea ce duce la o multime de rotiri ale rotilor in timpul parcarii si manevrarii. Modelul Thunder Double Cab de 2,5 litri este capabil sa atinga 0-60 km in 12,5 secunde si ambaleaza 330 Nm de cuplu, suficient pentru a trage o remorca franata care cantareste pana la trei tone.

Interior si confort

Cabine bine amenajate, cu scaune combinate

De la scaunele de sustinere si bine amortizate pana la tabloul de bord elegant, cabinele se descurca bine pentru a ascunde originile utilitare ale Rangerului. In variantele Double Cab Thunder si Wildtrak, scaunele din piele, dotate standard, sunt un plus de dorit. In miscare, calatoria poate deveni crunta pe suprafete accidentate, in special pentru pasagerii din spate.

Practicitate & spatiu de incarcare

Golful mare de incarcare cu pat plat poate transporta marfa care cantareste pana la o tona

In afara de golful mare cu 1.530 mm lungime si 1.456 mm latime, Ranger are o lipsa distincta de zone de depozitare utile in cabina altfel bine proiectata. Invelisurile de incarcare ofera o securitate suplimentara, dar sunt costisitoare pentru a cumpara noi.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger II Double Cab

Modificare (motor) 3.0 TDCi (156 CP) 4x4 Automat

Inceputul productiei 2006 an

Sfarsitul productiei anul 2010

Arhitectura Powertrain Motor cu ardere interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 12,6 l / 100 km

18.67 mpg SUA

22.42 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban 8,9 l / 100 km

26.43 mpg SUA

31,74 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 10,2 l / 100 km

23.06 SUA mpg

27.69 Marea Britanie mpg

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 13,6 sec

Accelerare 0 - 62 mph 13,6 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 12.9 sec

Viteza maxima 170 km / h

105,63 mph

Standard de emisie Euro 4

Specificatii motor

Putere 156 CP @ 3200 rpm.

Putere pe litru 52,8 Hp / l

Cuplu 380 Nm @ 1800 rpm.

280.27 lb.-ft. @ 1800 rpm.

Locatia motorului Fata, longitudinala

Deplasarea motorului 2953 cm3

180.2 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Raportul de compresiune 9.7

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel - injectie diesel standard (SDI)

Distributie DOHC

Spatiu, volum si greutati

Spatiu portbagaj - minim 1500 l

52,97 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 70 l

18,49 SUA gal | 15.4 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 5075 mm

199.8 in.

Latime 1805 mm

71,06 in.

Inaltime 1745 mm

68,7 in.

Ampatament 3000 mm

118,11 in.

Partea din fata 1488 mm

58,58 in.

Pista spate (spate) 1455 mm

57,28 in.

Inaltimea de plimbare 205 mm

8,07 in.

Caracteristici de tractiune, franare si suspensie

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie automata) 5

Suspensie frontala Bare de torsiune independenta, dublu os

Suspensie spate suspendare conditionata a doua arcuri longitudinale cu frunze semi-eliptice

Frane frontale Discuri ventilate

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Servodirectie Directie hidraulica

Anvelopele cu dimensiunea 245/70 R16

Jante roti dimensiunea R16

Marcile noastre