Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2012-2015) 2.2 TDCi 4x4 125cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2012-2015) 2.2 TDCi 4x4 125cp

Piese Ford Ranger (2012-2015) 2.2 TDCi 4x4 GBVAJQW

Piese Ford Ranger Mk3 2.2 TDCi 4x4 125cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2012 - 2015 2.2 TDCi 4x4 125 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Nu exista numeroase pick-up-uri dezvoltate in primul rand pentru a da prioritate dinamicii de conducere, dar acesta este unul dintre ele. Deci cum este? Ei bine, intr-adevar, depinde de asteptarile tale. Merge si se descurca ca o descoperire? Ei bine, bineinteles ca nu. Un Discovery nu este construit pentru a prelua o sarcina utila de 1,3 tone. Dar stabileste standarde de manipulare pentru segmentul de preluare? Cu siguranta, da, mai agil, stabil, precis si mai confortabil decat orice vehicul de acest gen pe care l-am vazut pana acum. Exista si un sentiment de directie decent pentru un pick-up. Variantele de inalta putere Double Cab dispun acum de tehnologia Active Noise Control pentru perfectionare imbunatatita.

Sub capota, noutatile cheie se afla in introducerea unui nou motor diesel EcoBlue de 2,0 litri pentru a inlocui unitatea TDCi de 2,2 litri anterioara. Este livrat intr-un cuplu de turbo single-turbo, cu 130 sau 170PS. In plus, exista o unitate flagranta bi-turbo 213PS cu cuplu de 500 Nm. Aceasta este de asemenea prezentata in versiunea de top Raptor, cu suspensia sa unica de tip spirala.

Desigur, daca sunteti un proprietar tipic Ranger, veti dori sa supuneti testului capacitatea sa de a face tot terenul. Acesta este motivul pentru care gama este acum complet construita in jurul variantelor 4WD. Ca de obicei cu vehicule de acest tip, acesta ruleaza in 2WD, cu exceptia cazului in care rotiti acest controler la setarea sa „4H” „4x4 High”, ceva ce poate fi facut in miscare. Asta va fi bine pentru terenuri alunecoase si ierboase, dar pentru orice este mai grav decat atat, veti dori sa treceti mai departe in modul „4L” „4x4 Low range”, care va va oferi un set serios de acces oriunde. raporturi rutiere.

Aproape singura piata globala in care nu veti gasi acest Ranger este cea a SUA. Aparent, nu este suficient de mare. Pare destul de mare pentru noi, lunga de aproape cinci metri si jumatate si destul de intimidanta pentru a infricosa stramtoarele rapide. Aceasta versiune revizuita capata un aspect mai inteligent, cu un design revizuit al barei de protectie fata si o grila re-stilata, bara orizontala centrala se imparte acum de-a lungul lungimii sale in doua sectiuni subtiri. Versiunile de serie superioara au faruri premium bi-xenon si lumini de zi cu LED-uri.

Interiorul vine acum cu o culoare negru Ebony, iar suprafetelor pictate au primit o stralucire si o adancime mai mari. Modelele echipate cu transmisie automata cu 10 trepte ofera, de asemenea, un buton mai selectionat pentru angrenaj. Varianta Ther plush Ranger Limited are scaune din piele neagra si introduce un design exclusiv cu jante din aliaj de 17 inci.

Altfel, este asa cum ai fost. Daca mergeti pentru cabina dubla cu patru usi, exista un spatiu suficient in spate: doi pasi de sase picioare, cu siguranta, pot sta unul in spatele celuilalt cu usurinta. Sub scaunul din spate, ai ascuns cosurile de depozitare pentru a pastra instrumentele si obiectele de valoare departe de ochii indurerati. Sau, daca banca din spate nu foloseste, puteti plia spatarul pentru pachetele pe care poate nu doriti sa le expediati in sarcina din spate.

Si in fata? Ei bine, te urci inaltat pentru a ajunge la volanul oricarui pick-up si acest Ranger nu face exceptie, cu o cabina aerisita, comandanta, care ofera o vizibilitate completa si o sala din fata pentru scaunul din fata. Grupul de instrumente cu afisajul LED central a fost inspirat aparent de proiectarea unui ceas G-Shock, functionare de precizie protejata de o carcasa robusta. Si mai multe modele beneficiaza de un ecran tactil de opt inchi de infotainment pe tablou, prin intermediul caruia proprietarii pot utiliza cel mai recent sistem de conectare media „SYNC 3” pe care Ford il ofera acum in acest vehicul.

Exista trei stiluri de caroserie Ranger - cabina unica „regulata”, „Super” (care are scaune spate ocazionale) si „Cabina dubla” cu scaune spate adecvate. Stilul de caroserie „obisnuit” este disponibil numai cu o baza trim „XL”, in timp ce optiunea „Super” vine doar cu nivelurile de decupare „XLT” si „Limitat” din gama medie. In apropierea varfului de gama se afla varianta inalta „Wildtrak”, oferita numai in forma de cabina dubla, cu vanzari axate pe motorul bi-turbo diesel. Acesta este, de asemenea, motorul pe care trebuie sa il ai in exclusivitatea modelului „Raptor” flagship. 4WD este adaptat tuturor instrumentelor derivate. Preturile incep de la aproximativ 22.000 de lire sterline, fara TVA pe care majoritatea cumparatorilor de afaceri vor putea sa o revendice. Pentru modelul de cabina Double Cab pe care-l vor dori majoritatea clientilor, va trebui sa faceti buget pentru un pachet intre 24.000 si 32.000 lire sterline. TVA. Pentru o varianta de top „Raptor”, veti urmari sa platiti aproximativ 48.000 de lire sterline, deoarece nu veti putea solicita inapoi TVA pentru acest model (deoarece capacitatea sa de sarcina utila este prea mica pentru a se califica ca vehicul comercial). Totusi, obtineti o primire destul de unica in schimb.

Cu acest Ranger imbunatatit, veti obtine o conectivitate media Ford SYNC 3 modernizata, plus elemente de siguranta precum Lane Keeping Aid si Adaptve Cruise Control. Modemul de bord FordPass Connect transforma Ranger-ul intr-un hotspot Wi-Fi mobil cu conectivitate pentru pana la 10 dispozitive Wi-Fi activate si, de asemenea, permite accesul la o serie de functii prin intermediul aplicatiei mobile FordPass. Este posibil ca proprietarii de afaceri potentiali sa se apropie de acest Ranger gandindu-se ca aspectul elegant, o cabina mai inteligenta si mai spatioasa si dinamica de conducere de clasa sunt foarte bune, dar ca le-ar schimba pe toate pentru practicarea pe care acest vehicul va trebui sa o castige pastrarea lui. Nu trebuie sa, datorita dimensiunilor mari si a liniei de centura ridicate, statisticile de incarcare ale acestui Ford sunt la fel de bune, daca nu chiar mai bune, decat orice alt vehicul din segmentul sau. Modelele „Regular Cab” si „Super Cab” ofera, respectiv, 1,82 si 1,45 metri cubi, in timp ce versiunea Double Cab este, de asemenea, mai mult decat competitiva, cu 1,21 metri cubi.

Si costurile de functionare? Ei bine, trecerea la o putere diesel EcoBlue de 2,0 litri a imbunatatit in mod eficient eficienta. Varianta de baza 130PS gestioneaza 35,3mpg pe ciclul combinat si 209g / km CO2. Pentru versiunea 170PS, cifrele sunt de 34,0mpg si 216g / km. Iar pentru modelul Bi-turbo 213PS, te uiti la 30,7mpg si 228g / km. Imi place mult mai mult.

Costurile de functionare pentru Ranger sunt ajutate de sistemul 4WD / 2WD care permite utilizatorilor de pe drum, odata intoarsa pe asfalt, sa treaca la tractiunea cu doua roti - evident optiunea mai eficienta din punct de vedere al consumului de combustibil.

Pick-up-urile de acest gen nu vor oferi niciodata o forma alunecoasa, dar chiar si asa, Ford a proiectat o masina mare capabila sa transporte cinci adulti si cantitati serioase de bagaje, echipamente sau alte incarcaturi grele, adica relativ aerodinamica.

Nu puteti nega ca acest Ranger revizuit este un produs complet conceput. Dar este primul pick-up Ford care abordeaza cu adevarat conducerea pietei? Credem ca ar putea fi. Este sigur, spatios, inteligent, capabil sa transporte sarcini mari si, in forma de patru cilindri, are in sfarsit un motor suficient de eficient pentru a se potrivi sau a invinge concurenta. Indiferent daca este nevoie de week-end-uri de familie active sau pur si simplu de a transporta colegii de lucru cu kitul si instrumentele lor, acest cutit robust al armatei elvetiene auto face aproape orice.

De pe strazile din spate ale Bangkok pana la traseele de exploatare din Liberia, veti gasi Rangers care isi castiga pastrarea, dar lucrul esential aici nu este cu adevarat rezistenta acestui produs: acest Ford a fost intotdeauna greu de spart. Este dinamica de conducere oferita. Poate ca acestea nu sunt la fel de asemanatoare cu masina pe care ne-ar dori-o Blue Oval, dar sunt foarte bune pentru un vehicul de acest gen, ajutat de tehnologie care va vedea concurentii japonezi care trebuie sa joace la capat. Atunci cand totul se reduce la ea, instrumentul potrivit poate face jocul copilului in ceea ce priveste munca barbatilor. Si daca sunteti in cautarea unuia dintre cei mai buni concurenti in toata lumea din sectorul de pick-up in acest moment, atunci acesta este instrumentul potrivit.

Actualul Ranger a fost introdus in 2011, castigand apoi o revizuire cuprinzatoare in 2015 pentru anul modelului 2016, aceste modificari fiind semnalate prin modificari de styling si imbunatatiri suplimentare ale motorului. Spre deosebire de predecesorul sau, care era un spin-off Mazda proiectat de insigne, Ranger-ul a fost conceput de Ford Australia. Dispune de un sasiu complet nou, transmisii manuale si automate cu sase trepte si limite competitive de remorcare si sarcina utila.

Ranger-ul a venit cu optiunea de o serie de caracteristici de siguranta si de ajutor pentru sofer, de la controlul croazierilor adaptiv, alerta de mentinere a benzii si de asistenta pentru pastrarea benzii, alerta soferului, asistarea parcului pana la monitorizarea presiunii in anvelope. Si siguranta a fost o prioritate ridicata, atat de mult incat Rangerul a devenit primul pick-up care a castigat un ravnit rezultat al testului de cinci stele Euro NCAP - in anul 2011.

Spatiul interior din cabina dubla este bun, stand confortabil patru adulti, iar cinci la un moment dat, interiorul simtindu-se durabil si arata bine. Laudat atat pentru tractiunea sa pe drum, cat si pentru abilitatea off-road, majoritatea Rangers-urilor obtin standard pe tractiunea pe patru roti, se pot comuta in miscare si ofera o cutie de viteze cu raport scazut pentru conditii mai extreme. Sarcina utila depaseste o tona pe toate modelele, in timp ce capacitatea de remorcare este de pana la 3500 kg cu remorca franata. La fel ca majoritatea rivalilor sai, Ranger a nascut o serie de editii speciale, deasupra modelelor XL, XLT, Limited si Wildtrack, Ford adaugand un Ranger Raptor in gama de la sfarsitul anului 2018, care arata stilul si priceperea off-road a F-ului sau american -Relatia Series.

La lansarea sa din 2011, Ranger a fost echipat cu o gama de doua motoare diesel cu o gama de iesiri. Alegerea la nivel de intrare a fost o turbina diesel de 2,2 litri TDCI cu patru cilindri cu 135PS si 320Nm cuplu. O versiune mai puternica a aceluiasi motor de baza a fost oferita cu 150PS si un cuplu de crestere la 375 Nm. Scorurile reale MPG arata ca 150PS este cel mai bun pentru economia de combustibil pe drum.

Deasupra motoarelor cu patru cilindri, Ford ofera Ranger-ul cu un turbodiesel de cinci cilindri in linie, avand 200PS si 470 Nm de cuplu, motorul mai mare oferit doar pentru o tractiune pe patru roti.

Ca parte a revizuirii sale din 2015, motoarele au obtinut o circulatie actualizata a gazelor de evacuare si sisteme de pornire / oprire a motorului, in timp ce directia a fost schimbata in servodirectia asistata electronic pentru a imbunatati in continuare consumul de combustibil.

Puterea motorului de cinci litri cu cinci cilindri cu capacitate ridicata, de 3,2 litri, a ramas la 200 CP, iar nivelul de intrare de 2,2 litri a scazut la 130 CP, iar versiunea de putere mai mare a ajuns la 160 CP. Noile motoare au adus castiguri semnificative in economie fata de cele anterioare, reducand costurile de functionare zilnice. In conformitate cu programul de service, va trebui sa va vizitati dealerul Ford sau mecanicul preferat o data pe an sau 20.000 de mile - oricare va veni mai devreme. Cu toate acestea, pentru o rulare mai usoara, recomandam schimbarea uleiului si a filtrului la fiecare 12.000 de mile sau 12 luni.

Un serviciu important va costa in regiune 240 de lire sterline, un serviciu provizoriu fiind de 150 de lire sterline. Noile placute de frana din fata vor costa aproximativ 140 de lire sterline, in timp ce un nou ambreiaj va fi doar timid de 700 de lire sterline - asa ca verificati sa nu alunece daca cumparati. Ranger vine cu un lant de sincronizare la motoarele 2.2 si 3.2 litri.

Un rulment de roata de inlocuire va fi in jurul valorii de 320 GBP, arcuri noi cu spirala fata de 400 de lire sterline si inca 350 de lire sterline daca inlocuiti amortizoarele in acelasi timp. Merita sa faceti testarea presiunii in ulei, avand in vedere ca pompa de ulei nu reuseste, 30 de lire sterline, pentru ca testul sa merite bine pentru liniste. In cazul in care pompa de ulei in sine trebuie sa fie inlocuita, veti avea o factura de aproximativ 650 GBP pentru a face acest lucru.

Ford Ranger este o rezistenta rezistenta si durabila construita in aceeasi matrita ca si pick-up-urile gasite in America, cu stil de masina musculara si un potential mare de incarcare. La fel ca verii sai de stat, Ranger-ul este puternic, cu o limita de remorcare de 3,5 tone. Este impresionant si off-road, ceea ce il face ideal pentru cei care au nevoie in mod regulat de a prelua sarcini utile de o tona de pe pista batuta.

Ranger de a treia generatie a fost introdus in 2011 si a venit initial cu un 2,2 litri - cu 125PS sau 150PS - alaturi de un turbodiesel de 200 CP de 3,2 litri mai puternic. In 2013 Ford a oferit modelului 2.2 turbodiesel o mica crestere a puterii, cu 130PS sau 160PS. In 2019, motorina 2.2 a fost inlocuita cu motorul EcoBlue de 2.0 litri cu 170 sau 213PS si optiunea unei cutii de viteze automate cu 10 trepte.

Bun pentru a conduce in toate conditiile, Ranger beneficiaza de controale uniforme si sensibile, care il fac o conducere usoara pe autostrazi aglomerate sau drumuri B rasfoite, chiar si cu o remorca complet incarcata in tractare. Este bun off-road atunci cand este echipat cu tractiune pe patru roti, cu angrenaj cu raport ridicat si scazut, ceea ce face usor de abordat cursurile si inclinarile abrupte.

Toate modelele au un pat mare de sarcina, cu posibilitatea de a alege stiluri de caroserie simple, super sau duble. Modelele cu o singura cabina vor avea cel mai mult - maxim 1269 kg - in timp ce cabinele duble vor avea in jur de 1100 kg. Intrarea in sarcina este usoara, iar deschiderea larga simplifica accesul soferilor de furca.

Ford ofera o gama larga de huse, obloane si lenjerii de pat pentru a va proteja ridicarea impotriva pagubelor si a pastra securitatea. Exista, de asemenea, o gama de acoperisuri hardtop adaptate la fabrica, care transforma efectiv spatele Rangerului intr-o camioneta. Capacitatile maxime de remorcare au fost trecute de la 3,3 tone la 3,5 tone ca parte a facelift-ului din 2013.

Cabina este bine facuta si confortabila, cu un interior spatios si durabil, care se simte cu adevarat ca fiind construit pentru a face fata vietii de zi cu zi. Gasirea unei pozitii bune de conducere este usoara si chiar modelele la nivel de intrare obtin scaune confortabile si bine captusite. Modelele cu cabina dubla vor transporta cu usurinta patru adulti si, asa cum va asteptati, lucrurile devin un pic mai luxoase pe masura ce inaintati nivelurile de decupaj si Wildtrak cu raza de actiune obtinand scaune din piele, tocuri moi si un ecran tactil mare de opt inci .

Certificarile Ford Ranger ca punct de lucru sunt de necontestat - mai ales atunci cand iei in calcul actualizarile din 2013 - dar sufera de lipsa de rafinament. Mai ales in comparatie cu Nissan Navara si Volkswagen Amarok. Acestea fiind spuse, daca doriti un loc de munca greu, capabil sa-l reduca pe drum si sa mute sarcini mari, putine pick-up-uri se apropie de potrivirea Ranger-ului. Exista un sentiment de invincibilitate atunci cand te-ai asezat in spatele volanului Ford Ranger. Are acea pozitie de conducere setata ridicata, care ofera o vedere excelenta pe tot parcursul, indiferent de configuratia cabinei pe care o alegeti. Scaunul soferului este usor reglat pentru a oferi un confort ideal, iar volanul se deplaseaza si pentru reglarea inaltimii.

Unele dintre materialele plastice ale cabinei pot fi mai utilitare decat masinile de pasageri Ford, dar Ranger-ul este bine fabricat si se simte bine construit in comparatie cu unele dintre competitii. Nu este cel mai linistit loc in care sa stai si in timp ce te depasesti o calatorie, cu multe vanturi, zgomot rutier si motor care patrund in cabina.

Ca si in cazul exteriorului, tabloul are mai mult decat un indiciu de SUV american si pick-up in aspectul sau. Nu este atat de sclipitor, cat mai putin optimist decat unele dintre celelalte pick-up-uri de pe piata. Ne place si instrumentele si controalele Ranger sunt foarte usor de inteles si de utilizat atunci cand conduceti fara a fi nevoie sa va luati ochii de pe drum pentru a localiza ceea ce aveti nevoie. Un mediu tip de bord si sofer Ford.

Maneta pentru cutia de viteze manuala este setata destul de ridicat in consola centrala, ceea ce face usor accesibil pentru orice dimensiune a soferului. Modelele Wildtrak de top sunt dotate cu o camera inversa montata in oglinda retrovizoare, care este un mod simplu si ingrijit de instalare a acestui dispozitiv cel mai util. Ofera o vedere buna a ceea ce se afla in spatele Rangerului si face ca sprijinul intr-un spatiu strans sa devina un adevarat cinch.

Wildtrak vine, de asemenea, cu navigatie, aer conditionat, junk 18-inch permit roti si scaune din doua tonuri. Cu toate acestea, este bine sa aveti toate acestea, Wildtrak este, poate, orientat mai mult catre timpul liber decat pentru utilizarea serioasa a muncii.

Pentru utilizatorii de afaceri care doresc sa echilibreze cartile si confortul, entry-level XL ofera control de tractiune ESP, asistenta la pornire la deal si control de balansare a remorcii. Exista, de asemenea, airbag-uri duble, laterale si perdele, precum si airbag-ul genunchiului soferului, dar putin in calea confortului creaturii. Din acest motiv, va recomandam sa treceti la XLT care este livrat cu parbrizul Quickclear Ford, conexiunea Bluetooth si comenzile volanului pentru stereo CD. Pentru Limitata, Ford adauga oa treia priza de putere 12v si senzori de parcare spate.

Daca alegeti modelul super-cabina, obtineti doua usi cu balamale spate care se deschid pentru a permite accesul la spatiul din spatele scaunelor din fata, care actioneaza ca depozitare suplimentara. Daca aveti nevoie sa transportati mai mult de un pasager, cabina dubla are doua usi corespunzatoare care se deschid in aceeasi orientare cu perechea din fata.

Acestea se deschid pentru a dezvalui un scaun de banca pentru trei ocupanti si fiecare are o centura de siguranta in trei puncte. In scaunul din spate al cabinei duble Ranger exista o gama rezonabila de picior si cap, ceea ce o pune in fata celor mai multi rivali in acest sens.

In spatele cabinei se afla un pat de incarcare care poate gazdui cu usurinta un palet euro si sarcini considerabil mai mari decat o mare parte a concurentei. Cu o sarcina utila maxima de 1269 kg, in functie de modelul pe care il alegeti, este un loc de munca greu.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger III Double Cab

Modificare (motor) 2.2 TDCi (125 CP) 4x4

Inceput de productie anul 2011

Sfarsitul productiei 2015 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - urban 8,3 l / 100 km

28.34 mpg SUA

34.03 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - extra urban 7,2 l / 100 km

32.67 mpg SUA

39.23 Marea Britanie mpg

Consumul de combustibil (economie) - combinat 7,6 l / 100 km

30.95 mpg SUA

37.17 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 199 g / km

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 14,9 sec

Accelerare 0 - 62 mph 14,9 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 14.2 sec

Viteza maxima 175 km / h

108,74 mph

Standard de emisie Euro 5

Raport greutate-putere 16,4 kg / Hp

Specificatii motor

Putere 125 CP @ 3700 rpm.

Putere pe litru 56,9 Hp / l

Cuplu 320 Nm @ 1500-2500 rpm.

236,02 lb.-ft. @ 1500-2500 rpm.

Locatia motorului Fata, longitudinala

Deplasare motor 2198 cm3

134.13 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Alezaj cilindru 86 mm

3,39 in.

Cursa pistonului 94,6 mm

3,72 in.

Raportul de compresie 15.7

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Sisteme motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate la bord 2048 kg

4515.07 lbs.

Max. greutate 3200 kg

7054.79 lbs.

Sarcina maxima 1152 kg

2539.73 lbs.

Spatiu portbagaj - minim 1210 l

42,73 cu. ft.

Capacitatea rezervorului de combustibil 80 l

21.13 SUA gal | 17.6 Marea Britanie gal

Dimensiuni

Lungime 5359 mm

210.98 in.

Latime 1850 mm

72,83 in.

Inaltime 1815 mm

71,46 in.

Ampatament 3220 mm

126.77 in.

Partea frontala 1560 mm

61,42 in.

Pista spate (spate) 1560 mm

61,42 in.

Inaltimea de plimbare 229 mm

9.02 in.

Coeficientul de tractiune (Cd) 0,40

Caracteristici de tractiune, franare si suspensie

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Suspensie frontala independenta, arc

Suspensie spate suspendare conditionata a doua arcuri longitudinale cu frunze semi-eliptice

Frane frontale Discuri ventilate

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Tip de directie Suport de directie

Servodirectie Directie hidraulica

Anvelopele cu dimensiunea 255/70 R16; 255/55 R16; 265/65 R17; 265/60 R18

Jante roti dimensiunea R16; R17; R18

Marcile noastre