Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 130cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 130cp

Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 n/a

Piese Ford Noul Ranger 2.0 EcoBlue 4x4 130cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2019 - 2020 2.0 Ecoblue 4x4 130 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Ranger este castigatorul Premiului Pickup of the Year 2020 - cititi recenzia noastra completa pentru a afla de ce evaluam acest camion atat de puternic.

Acesta este a treia generatie Ford Ranger, un pick-up conceput pentru a atrage cumparatorii comerciali si privati deopotriva, fiind atat durabil cat si atractiv. Nivelurile de decupare merg de la modele de lucru de baza la popularul Ranger Wildtrak, care ofera acum aproape toate conforturile unui SUV modern. Exista si un model Raptor de inalta performanta.

Prezentat pentru prima data in 2011, acest Ranger a fost actualizat cu un nou aspect in interior si in exterior in 2016, apoi a primit un nou facelift in 2019, cand au fost adaugate noi motoare EcoBlue de 2,0 litri, oferind pana la 213 CP.

In plus, in iunie 2020, Ford a anuntat ca toate modelele noi vor fi echipate standard cu modemul de bord FordPass Connect, permitand tuturor proprietarilor sa profite de aplicatia pentru smartphone FordPass Pro si de actualizarile de software Over-The-Air (OTA).

2019 Ford Ranger facelift si noi motoare de 2,0 litri

In timp ce schimbarile la exterior au fost minime si modificarile la interior aproape inexistente, Ranger 2019 a adus o selectie complet noua de motoare, toate bazate pe turbodieselele EcoBlue de 2,0 litri, deja montate in autoutilitara Transit mare si Transit Custom. . Ca rezultat, puterea maxima este acum de 213 CP, in timp ce cutia de viteze manuala cu sase trepte poate fi inlocuita pe unele modele cu o noua automata cu 10 trepte, la un cost suplimentar.

Vechiul motor de 3,2 litri cu cinci cilindri a ramas disponibil pe Wildtrak pana in mai 2020, dar motoarele originale de 2,2 litri cu patru cilindri au disparut acum de la Ranger. Mai jos puteti citi mai multe despre aceste motoare.

 

In acelasi timp, Ford a adus o serie intreaga de noi tehnologii - inclusiv franarea autonoma de urgenta (AEB) cu detectare de pietoni - si un nou model Ranger Raptor cu raza de actiune, la fel de confortabil pe parcursul caruia este imens capac.

Vandut in stiluri de caroserie Regular Cab, Super Cab si Double Cab - primele doua mai des cunoscute sub numele de configuratii de preluare a cabinei unice si a echipajului - si in niveluri de asamblare care variaza de la specificatii de lucru de baza la modele de stil de viata complet incarcate, exista un Ford Ranger pentru a se potrivi oricarui tip de cumparator.

Alegerea motorului de la lansare pana la mijlocul lui 2019 a constat in doua dizeluri TDCi de 2,2 litri de patru cilindri TDCi, plus un motor diesel TDCi cu cinci cilindri de 3,2 litri - acesta din urma dovedindu-se de obicei vanzatorul mai bun. Puterea exacta pentru fiecare variaza in functie de an, cu 130 CP minim si 200 CP maxim. Toate cele trei motoare au fost actualizate pentru a respecta reglementarile privind emisiile Euro 6 in 2017. Ranger-ul are un control rutier ordonat, dar multe modele anterioare au o calatorie ferma, ceea ce il face incomod la viteze mici, in special (in special in comparatie cu o masina conventionala sau SUV).

Cu toate acestea, tractiunea integrala, capacitatea remarcabila de incarcare si capacitatea de remorcare de 3,5 tone (3.500 kg) il fac unul dintre cele mai capabile pick-up-uri disponibile.

Rivalii Ford Ranger

Modelele anterioare de Ranger erau cai de lucru de incredere, care au fost laudati pentru capacitatea lor generala si pentru sprijinul bun acordat dealerilor. Cu toate acestea, rivali precum Nissan Navara s-au dovedit mai rafinati si mai de dorit.

Pentru a revitaliza Rangerul pentru aceasta generatie, Ford l-a reproiectat de la capat. Planificarea pare sa fi facut trucul, intrucat a continuat sa devina cel mai bine vandut din Marea Britanie cu o marja.

Acest lucru, in ciuda nivelurilor crescute de concurenta de la Volkswagen Amarok si Mercedes-Benz X-Class la sfarsitul stilului de viata al pietei si prezenta continua a camioanelor dure precum Toyota Hilux, Mitsubishi L200 si Isuzu D-Max pentru a-i ispiti pe operatori in cautarea unui cal de lucru. Cu datele sale de lucru impresionante si optiunile extinse de specificatii, este usor de inteles cum Ford Ranger a devenit atat de popular in randul cumparatorilor de pickup. Nici aspectul sau frumos nu dauneaza, iar reteaua de dealeri Ford este cea mai mare din Marea Britanie, ceea ce ajuta. Daca aveti sarcini grele de mutat sau de remorcat, cu siguranta merita o analiza serioasa.

Cu toate acestea, modelele de 2,2 litri si 3,2 litri nu ne-au lovit niciodata de marca; aceste motoare sunt dur si nu sunt foarte confortabile.

Cu toate acestea, Ranger-ul revizuit din 2019 este o perspectiva mult mai buna, cu motoare mai bune, confort imbunatatit si o serie de tehnologii actualizate care compenseaza designul interior usor dur si gata. Raptorul este o inovatie remarcabila, in timp ce modelul limitat cu specificatii mai mici este acum aproape confortabil.

Un act dificil pentru orice rival cu care se multumeste si un castigator demn al premiului Pickup of the Year 2020.

Dupa cum puteti vedea, aceste noi motoare ar putea fi mai mici, dar isi depasesc in totalitate predecesorii mai mari de lunga durata pentru cuplu. Am condus larg 213 CP bi-turbo si am preluat modelul cu un singur turbo de 170 CP; inca asteptam sansa de a conduce versiunea de 130 CP, dar aceasta este in prezent restrictionata la cabina obisnuita XL entry-level XL si este putin probabil sa dezamageasca pentru un model atat de usor.

Asa cum este tipic pentru motoarele EcoBlue Ford, indiferent de numarul turbo, raspunsul initial este foarte dorit, iar acestea revine curat pana la redline. Nu exista niciun sens ca e posibil sa pierdeti capacitatea fizica suplimentara a unitatilor mai vechi.

Totusi, performanta nu este primul lucru care te loveste despre EcoBlue Ranger. Ceea ce te apuca cu adevarat este cat de uimitor de linistite sunt - si nu doar in comparatie cu alte motoare de camioneta. In mod clar, instalarea si izolarea din cabina este de prim rang, dar Ford a implementat, de asemenea, tehnologia de anulare a zgomotului pe modelele cu specificatii mai mari, pentru a ajuta la filtrarea frecventelor neplacute ale sunetului.

Dar cui ii pasa cum se face - ideea este ca Ranger-ul de 2,0 litri, cel putin in nivelurile sale de orientare mai orientate spre stilul de viata, este practic la fel de linistit ca o masina. Numai acest lucru transforma experienta de conducere, dar exista si alte imbunatatiri, modelele cu specificitate ridicata obtinand de asemenea o gama de moduri de conducere, precum si o suspensie revizuita.

Cutii de viteze Ford Ranger

Toti Rangers vin cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte standard, care are o actiune surprinzator de scurta si precisa - pentru o ridicare. Acest lucru face ca modelele mai de baza, cum ar fi cei 2,0 litri Limited sa fie remarcabil de placuti de condus.

Inainte de actualizarea din 2019, Rangers cu specificatii superioare ar putea avea un automat - daca este insetat - automat cu sase trepte.

Noile motoare de 170 CP si 213 CP de 2,0 litri pot fi echipate cu o cutie de viteze automata cu 10 trepte rapid si cu schimbare lina ca optional. Cel mai complicat lucru este ca, daca alegeti sa utilizati inlocuirea manuala, veti gasi ca acum exista atat de multe angrenaje pentru a alege din ea poate fi destul de coplesitor.

Din fericire, cele 10 trepte functioneaza foarte bine in mod automat, in cazul in care raporturile suplimentare contribuie la accelerare si reduc zgomotul motorului la viteza.

Adaugand versatilitatea Rangerului, Ford ofera o gama de raporturi de actionare finale, permitandu-va sa adaptati vehiculul spre performanta, economie sau chiar remorcare.

Sistem de tractiune cu patru roti Ford Ranger

Cele mai de baza modele de cabina obisnuita sunt disponibile cu o alegere din doua sau patru roti, toate celelalte modele Ranger sunt dotate cu tractiune pe patru roti ca standard.

Rangerul a condus intotdeauna bine, cu un cerc de cotitura relativ strans si un control bun al corpului pe drumurile rasucite - ceea ce inseamna ca nu se invarte foarte mult si isi schimba directia in mod inteligent.

Compensarea pentru acest an inainte de 2019 a fost pentru totdeauna o plimbare usor incomoda - mai ales la viteze mai mici, unde Rangerul se poate simti foarte jiggly. Acest lucru se imbunatateste pe masura ce mergeti mai repede, totusi, facand ca acest pickup sa fie la fel de fericit pe drumurile A si B rapide, precum transportul marfurilor la fata locului. Modelele de 2,0 litri disponibile de la mijlocul anului 2019 sunt mai bune in toate domeniile. Motorul mai usor ajuta la schimbarea directiei, in timp ce suspensia revizuita scoate in evidenta cea mai mare parte a iritabilitatii cu viteza mica - chiar daca veti gasi Wildtrak, care vine pe roti mari de 18 inch, ramane vizibil ferm.

Asadar, daca confortul este esential pentru dvs., va recomandam sa continuati suita completa de clopote si fluiere oferite de Wildtrak si sa selectati in schimb setul limitat. Cu roti mai mici si o ajustare a suspensiei usor mai moale, acesta este acum un pickup cu adevarat confortabil, cu un comportament apropiat de masina pe drum.

Scaderile si denivelarile bruste vor deranja in continuare componenta Rangers din 2019, dar, in general, aceasta este acum o experienta de conducere foarte placuta.

Cea mai confortabila versiune a tuturor este insa Ranger Raptor - datorita uimitoarei sale suspensii off-road.

Cum este sa conduci Ford Ranger ?

Ranger Raptor este un model performant, care, la fel ca marele Ford F-150 Raptor vandut in SUA, este puternic optimizat pentru o conducere off-road de mare viteza. S-a alaturat liniei Ranger ca parte a transformarii din 2019, alimentata de motorul diesel EcoBlue cu doua litri de 2.0 litri de 213 CP si dotata cu cutia de viteze automata cu 10 trepte standard.

Avem o recenzie dedicata exclusiv acestei noi si interesante variante Ranger Raptor. Aceasta acopera nu numai ceea ce este ca Ranger Raptor sa conduca, ci si toate modificarile care il fac atat de special.

Este destul de incredibila piesa de kit si ceva pe care piata de camionete din Marea Britanie nu a mai vazut-o pana acum.

Totusi, vei plati un pret substantial pentru asta.

Totusi, exista mult spatiu in interior si ar trebui sa gasesti in general cabina lipsita de zgarieturi si scartaituri.

Rafinamentul Ford Ranger

In timp ce pe drum, zgomotul vantului si al anvelopelor sunt limitate in mod rezonabil, dar veti experimenta destul de mult vibratiile si zgomotul motorului de la modelele de 2,2 litri, in special - la viteze mici si mai ales cand motorul este rece.

Noile motoare de 2,0 litri nu par deloc sa sufere de aceasta problema. Chiar pornite de la frig, sunt linistiti si ca niste masini. Atat de mult, incat esti mai probabil sa fii deranjat de urletul anvelopelor decat zgomotul motorului in acestea.

Depozitare si vizibilitate

Exista o varietate de buzunare de depozitare si gauri, inclusiv o cosa mare de consola centrala de 8,5 litri. Dar, la fel ca majoritatea ridicarilor, interiorul lui Ranger nu este la fel de practic ca cel al unei autoutilitare.

Vizibilitatea, un factor important pentru vehiculele mai mari, este buna datorita oglinzilor usi mari. Dar tot va trebui sa aveti grija atunci cand parcati.

Ford ofera senzori de parcare si camere de inversare pentru a ajuta acest lucru, iar cele mai noi modele sunt disponibile cu asistenta automata a parcului, permitandu-le sa identifice spatii adecvate si apoi sa parcheze.

Ford Ranger 2016 facelift upgrade modern

Actualizarea din 2016 a adus un nou design al cabinei, cu o abordare simplificata, dar functionala. Acesta a inclus un nou ecran de 8,0 inci si un sistem de infotainment Ford Sync modernizat, dotat standard pe Limit si Wildtrak si un optional suplimentar pe XL si XLT.

O serie de noi tehnologii de asistenta la sofer au fost, de asemenea, introduse in acelasi timp, inclusiv Lane Keeping Alert si Lane Keeping Aid, si Adaptive Cruise Control cu ​​Forward Alert.

Mai multe tehnologii adaugate in 2019

Nu exista modificari majore la designul interior al modelelor din 2019, dar unele dintre materialele de acoperire au fost revizuite, cu finisaje noi de tip Ebony Black si o adancime mai mare si stralucire catre zonele pictate, crescand impresia de calitate.

Un truc care de fapt a functionat foarte bine. Numarul tehnologic a crescut si el, cu cel mai recent sistem de infotainment Ford Sync 3, inclusiv conectivitatea Android Auto si Apple CarPlay, in timp ce FordPass Connect ofera un hotspot mobil 4G care se poate conecta la 10 dispozitive.

Acelasi sistem va permite sa accesati vehiculul de la distanta prin intermediul smartphone-ului dvs., inclusiv posibilitatea de a-l bloca si debloca, verifica presiunile in pneuri, nivelul uleiului si kilometrajul si verificati ca Rangerul este inca acolo unde l-ati parcat.

Intrarea si pornirea fara cheie sunt noi si pentru 2019. La fel si sistemul de anulare a zgomotului activ mentionat in sectiunea Experienta de conducere de mai sus.

Franarea autonoma de urgenta cu detectarea pietonilor este noua si din 2019.

La fel ca in majoritatea produselor Ford, Ranger este extrem de competitiv atunci cand vine vorba de valoare pentru bani - nu este cel mai ieftin pickup de pe piata, dar primesti o multime in schimbul numerarului tau.

Multi rivali ofera acum o mai buna protectie in garantie, iar economia de combustibil Ranger este departe de cea mai buna din clasa de camioneta, indiferent de motorul pe care il alegeti.

Intervalele de service Ford Ranger

Pentru modelele care nu sunt de 2,0 litri, intervalele de servicii sunt la fiecare doi ani sau 18.000 de mile (30.000 km in Europa). In mod neobisnuit, acest interval a fost scurtat pentru motoarele mai noi, modelele EcoBlue de 2,0 litri necesita un serviciu la fiecare 12 500 de mile sau doi ani, plus o inspectie anuala pentru siguranta.

Informatii despre garantie Ford Ranger

Ranger are o garantie de kilometru nelimitata de un an, care este prelungita cu inca doi ani pana la 60.000 de mile, oferind o acoperire totala de trei ani, cu exceptia cazului in care ai un kilometraj foarte mare.

O garantie anti-coroziune sau „perforatie” de 12 ani inseamna ca nu ar trebui sa aveti probleme cu deteriorarea ruginii, dar verificati caroseria de fiecare data cand o luati pentru un serviciu pentru a mentine aceasta garantie intacta.

In general, Ranger nu ar trebui sa coste mult de intretinut si facturile neasteptate ar trebui sa fie rare. Insa mai multi rivali ofera acum pachete de garantie de cinci ani si alocatii de kilometri mai lungi.

Ford Ranger mpg

Economia combustibilului nu este cea mai puternica zona Ranger, chiar si dupa introducerea noilor motoare EcoBlue de 2,0 litri, care se presupune a fi cu cel putin 4% mai eficiente decat motoarele de 2,2 litri pe care le inlocuiesc (9% atunci cand vine vorba de comparatie automatul cu 10 trepte cu vechiul automobil cu sase trepte).

Primul lucru de mentionat aici este faptul ca Ford are mai multi dealeri decat oricare alt producator din Marea Britanie, asa ca, daca ceva nu merge bine cu Ranger-ul dvs., nu ar trebui sa va aflati prea departe de un loc care il poate repara.

Rangerul isi vinde de asemenea toti rivalii sai in mod regulat, astfel incat numarul de vehicule pe drum poate face ca problemele sa para mai frecvente.

Probleme cu pompa de ulei si alte probleme de fiabilitate

Increderea acestui pickup nu este perfecta. Problema cea mai grava pare a fi defectiunea pompei de ulei la unele motoare de 2,2 litri, ceea ce se poate intampla cu foarte putine avertismente si, ulterior, determinarea confiscarii motorului - o factura mare daca se intampla fara garantie.

De asemenea, s-au raportat defectiuni ale cutiei de viteze, probleme cu injectoarele si probleme cu senzorii MAF, dispozitivul care masoara aerul care intra in motor pentru a va asigura ca se adauga si cantitatea potrivita de combustibil.

Un numar mare de Rangeri (aproape 14.000 in Marea Britanie) au fost, de asemenea, verificati pentru injectoare defecte in 2015, dar orice probleme gasite ar fi trebuit sa fie corectate gratuit ca parte a unei reamintiri oficiale. Vedeti mai multe despre acestea mai jos.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger III Regular Cab (facelift 2019)

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (130 Hp) 4x4

Inceperea productiei ianuarie 2019 an

Motorul cu ardere interna pentru arhitectura grupului propulsor

Pick-up tip de corp

locuri 2

usi 2

Specificatii de performanta

Consum de combustibil (economic) - combinat 6,9-7,2 l / 100 km

34,09 - 32,67 mpg SUA

40.94 - 39.23 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 178-188 g / km

Tip combustibil Diesel

Acceleratie 0 - 100 km / h 11,1 sec

Acceleratie 0 - 62 mph 11,1 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 10,5 sec

Viteza maxima 165 km / h

102,53 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP

Raport greutate / putere 15,5 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 130 CP

Putere pe litru 65,1 CP / l

Cuplu 340 Nm

250,77 lb.-ft.

Deplasarea motorului 1997 cm3

121,86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Numar de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Sisteme motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate maxima 2018 kg

4448,93 lbs.

Max. greutate 3200 kg

7054,79 lbs.

Sarcina maxima 1182 kg

2605,86 lbs.

Capacitate rezervor combustibil 80 l

21,13 galoane SUA | 17,6 gal

Rezervor AdBlue 20 l

5,28 gal SUA | 4,4 gal

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 2500 kg

5511,56 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653,47 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5282 mm

207,95 in.

Latime cu oglinzi pliate 1977 mm

77,83 in.

Latime, inclusiv oglinzi 2163 mm

85,16 in.

Inaltime 1800 mm

70.87 in.

Ampatament 3220 mm

126,77 in.

Calea frontala 1560 mm

61,42 in.

Pista spate (spate) 1560 mm

61,42 in.

Inaltimea plimbarii 232 mm

9.13 in.

Cercul de rotire minim (diametrul de virare) 12,7 m

41,67 ft

Unghiul de apropiere 28,0 °

Unghiul de plecare 27,0 °

Unghiul rampei 24,0 °

Unghiul de urcare 35,0 °

Adancime de vad 800 mm

31,5 in.

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Roata motrica Tractiune integrala (4x4)

Numar de trepte (transmisie manuala)

Frane fata Disc

Frane spate Tambur

Sisteme de asistenta ABS (sistem antiblocare franare)

Dimensiuni anvelope 255/70 R16

Jante dimensiunea 7J x 16

Marcile noastre