Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 170cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 170cp

Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 n/a

Piese Ford Noul Ranger 2.0 EcoBlue 4x4 170cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2019 - 2020 2.0 Ecoblue 4x4 170 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Lansarea Ford din 2018 a Rangerului sau 2019 (sau PX III) a adus numeroase imbunatatiri si perfectionari, evidentiate de disponibilitatea AEB si a noului motor diesel twin-turbo de 2,0 litri diesel cu auto cu 10 viteze fiind disponibila ca optiune in raftul superior. Variante XLT si rafturi de top Wildtrak.

Acest nou motor si transmisie si-a facut debutul Ranger in Raptor-ul inspirat de Baja, care a obtinut laude pe scara larga pentru reglarea sasiului sau „de curse de desert” si critica pentru alegerea sa de motor insuficient.

Cu toate acestea, a judeca performantele acestui nou motor bazate pur si simplu pe Raptor nu este nici corecta, nici exacta, asa cum am descoperit dupa testarea celei mai recente Ranger XLT. Realitatea este ca, cu greutatea sa mult mai usoara si angrenarea mai scurta, XLT ofera un raspuns si o acceleratie mai perforate decat Raptor, alaturi de sarcini utile mai mari si ratinguri de remorcare. Vehiculul nostru de test a fost XLT dual cab4 4x4 care incepe de la 59.390 USD. Cu toate acestea, a fost imbunatatit cu diferite optiuni din fabrica, inclusiv vopsea Blue Lightning (600 $), scaune cu piele (1650 USD) si „Tech Pack” XLT (1700 USD), care contin o suita de caracteristici dinamice de siguranta, inclusiv AEB. Aceste optiuni imping pretul pana la 63.340 de dolari, ceea ce reprezinta doar 650 USD de la Wildtrak premium

Cu toate acestea, daca sunteti un iubitor de crom, XLT ofera mai mult decat orice alt grad. Iti vei vedea reflectarea in grila, manerele usilor exterioare, manerul hayonului, oglinzile usilor, bara de protectie din spate si bara sportiva tubulara din spate. Din fericire, cromul nu se extinde la roti, care sunt aliaje de 17 inci cu anvelope 265/65 incarcate pe drum si o rezerva de dimensiuni complete.

In interior exista o multime de articole utile, inclusiv un volan invelit din piele si schimbator de viteze, sticla de confidentialitate spate, scaunul soferului reglabil manual cu sase cai (trebuie alimentat la acest pret), control climatic in doua zone si pornire inteligenta fara buton de la cheie. a numi cateva.

Ford ofera senzori de parcare si camere de inversare pentru a ajuta acest lucru, iar cele mai noi modele sunt disponibile cu asistenta automata a parcului, permitandu-le sa identifice spatii adecvate si apoi sa parcheze.

Ford Ranger 2016 facelift upgrade modern

Actualizarea din 2016 a adus un nou design al cabinei, cu o abordare simplificata, dar functionala. Acesta a inclus un nou ecran de 8,0 inci si un sistem de infotainment Ford Sync modernizat, dotat standard pe Limit si Wildtrak si un optional suplimentar pe XL si XLT.

O serie de noi tehnologii de asistenta la sofer au fost, de asemenea, introduse in acelasi timp, inclusiv Lane Keeping Alert si Lane Keeping Aid, si Adaptive Cruise Control cu ​​Forward Alert.

Mai multe tehnologii adaugate in 2019

Nu exista modificari majore la designul interior al modelelor din 2019, dar unele dintre materialele de acoperire au fost revizuite, cu finisaje noi de tip Ebony Black si o adancime mai mare si stralucire catre zonele pictate, crescand impresia de calitate.

Un truc care de fapt a functionat foarte bine. Numarul tehnologic a crescut si el, cu cel mai recent sistem de infotainment Ford Sync 3, inclusiv conectivitatea Android Auto si Apple CarPlay, in timp ce FordPass Connect ofera un hotspot mobil 4G care se poate conecta la 10 dispozitive.

Acelasi sistem va permite sa accesati vehiculul de la distanta prin intermediul smartphone-ului dvs., inclusiv posibilitatea de a-l bloca si debloca, verifica presiunile in pneuri, nivelul uleiului si kilometrajul si verificati ca Rangerul este inca acolo unde l-ati parcat.

Intrarea si pornirea fara cheie sunt noi si pentru 2019. La fel si sistemul de anulare a zgomotului activ mentionat in sectiunea Experienta de conducere de mai sus.

Franarea autonoma de urgenta cu detectarea pietonilor este noua si din 2019.

La fel ca in majoritatea produselor Ford, Ranger este extrem de competitiv atunci cand vine vorba de valoare pentru bani - nu este cel mai ieftin pickup de pe piata, dar primesti o multime in schimbul numerarului tau.

Multi rivali ofera acum o mai buna protectie in garantie, iar economia de combustibil Ranger este departe de cea mai buna din clasa de camioneta, indiferent de motorul pe care il alegeti.

Intervalele de service Ford Ranger

Pentru modelele care nu sunt de 2,0 litri, intervalele de servicii sunt la fiecare doi ani sau 18.000 de mile (30.000 km in Europa). In mod neobisnuit, acest interval a fost scurtat pentru motoarele mai noi, modelele EcoBlue de 2,0 litri necesita un serviciu la fiecare 12 500 de mile sau doi ani, plus o inspectie anuala pentru siguranta.

Informatii despre garantie Ford Ranger

Ranger are o garantie de kilometru nelimitata de un an, care este prelungita cu inca doi ani pana la 60.000 de mile, oferind o acoperire totala de trei ani, cu exceptia cazului in care ai un kilometraj foarte mare.

O garantie anti-coroziune sau „perforatie” de 12 ani inseamna ca nu ar trebui sa aveti probleme cu deteriorarea ruginii, dar verificati caroseria de fiecare data cand o luati pentru un serviciu pentru a mentine aceasta garantie intacta.

In general, Ranger nu ar trebui sa coste mult de intretinut si facturile neasteptate ar trebui sa fie rare. Insa mai multi rivali ofera acum pachete de garantie de cinci ani si alocatii de kilometri mai lungi.

Ford Ranger mpg

Economia combustibilului nu este cea mai puternica zona Ranger, chiar si dupa introducerea noilor motoare EcoBlue de 2,0 litri, care se presupune a fi cu cel putin 4% mai eficiente decat motoarele de 2,2 litri pe care le inlocuiesc (9% atunci cand vine vorba de comparatie automatul cu 10 trepte cu vechiul automobil cu sase trepte).

Primul lucru de mentionat aici este faptul ca Ford are mai multi dealeri decat oricare alt producator din Marea Britanie, asa ca, daca ceva nu merge bine cu Ranger-ul dvs., nu ar trebui sa va aflati prea departe de un loc care il poate repara.

Rangerul isi vinde de asemenea toti rivalii sai in mod regulat, astfel incat numarul de vehicule pe drum poate face ca problemele sa para mai frecvente.

Probleme cu pompa de ulei si alte probleme de fiabilitate

Increderea acestui pickup nu este perfecta. Problema cea mai grava pare a fi defectiunea pompei de ulei la unele motoare de 2,2 litri, ceea ce se poate intampla cu foarte putine avertismente si, ulterior, determinarea confiscarii motorului - o factura mare daca se intampla fara garantie.

De asemenea, s-au raportat defectiuni ale cutiei de viteze, probleme cu injectoarele si probleme cu senzorii MAF, dispozitivul care masoara aerul care intra in motor pentru a va asigura ca se adauga si cantitatea potrivita de combustibil.

Un numar mare de Rangeri (aproape 14.000 in Marea Britanie) au fost, de asemenea, verificati pentru injectoare defecte in 2015, dar orice probleme gasite ar fi trebuit sa fie corectate gratuit ca parte a unei reamintiri oficiale. Vedeti mai multe despre acestea mai jos.

Si exista cel mai mult sistem multimedia cu sase boxe, care include controale activate prin voce „Sync 3”, plus sat-nav, Apple Car Play, Android Auto, Bluetooth si radio digital DAB +. Marele ecran tactil color de 8,0 inci si software-ul sau intuitiv stabileste un punct de referinta al industriei pentru usurinta in utilizare.

Exista ceva interesant in ceea ce priveste designul sau?

Sasiul robust al ramei Ranger se plimba pe un ampatament mare de 3220 mm si cu lungimea totala a XLT de 5426 mm si latimea totala a 1977 mm, ramane unul dintre cele mai mari din segmentul de ute cabina duala. Suspensia din fata independenta cu arc si o punte spate activa cu arcuri se combina cu o directie asistata electric si franarea cu discuri / cu tambur spate pentru a produce un sasiu bine rotunjit, cu o calatorie si o manevrabilitate excelente pentru un vehicul atat de ridicat. Locurile din fata sunt spatioase si confortabile, in timp ce partea din spate este un pic de apasare pentru trei adulti, in special pentru cel din mijloc, care pierde foarfeca de hartie.

Punctele de evidenta off-road ale Rangerului includ 237 mm de garda la sol, unghi de apropiere de 29 de grade, unghiul de plecare de 21 de grade, unghiul de rupere a rampei de 25 de grade, adancimea de vata de 800 mm si cercul de cotitura de 12,7 metri. Cel mai recent membru al familiei de motoare Ranger este capabil sa indeplineasca emisiile Euro 6 cu AdBlue, dar este o specificatie simpla Euro 5 in Ranger. Cu cele mai noi versiuni de turbocompresiune secventiala, acest motor produce 157kW la 3750 rpm si 500Nm cuplul intr-o banda de 250 rpm intre 1750-2000rpm. Oricat de varf poate suna, in realitate cele doua turboti care functioneaza in secventa ofera o flexibilitate mai mult decat ampla din ambele parti ale acestei latimi inguste.

Angrenajele automate ale convertorului de cuplu cu 10 viteze au depasit viteza pe primele trei vile pentru croaziera pe autostrazile economice, iar in modul Sport pot fi schimbate manual printr-un mic comutator de comutare pe partea schimbatoare.

Am pus la incercare cifra combinata fantezista a lui Ford, de numai 7.4L / 100 km, folosind contorul de deplasare si citirile cu arcul de combustibil. Primul nostru reumplere, dupa 538 km, inclusiv un test complet GVM, a fost realizat la 10.65L / 100 km, ceea ce nu a fost departe de scorul de 10.1.

Cea de-a doua reumplere, dupa 445 km de sarcini in mare parte usoare si medii, s-a imbunatatit usor pana la 9.9L / 100 km fata de 9.7 pe computerul XLT. Deci, bazandu-ne pe cea mai buna cifra a noastra, va puteti astepta la o autonomie de conducere realista de aproximativ 800 km de rezervorul sau de 80 de litri.

Cat de practic este spatiul din interior?

Greutatea limita de XL97 de 2197 kg, combinata cu GVM-ul sau de 3200 kg, rezulta intr-o rata de incarcare excelenta de 1003 kg, ceea ce inseamna ca este o „tona” autentica in limbajul local. Cada de incarcare are o lungime a podelei de 1549 mm si latimea de 1560mm, cu 1130mm intre arcadele rotilor. Exista, de asemenea, patru puncte de legatura, o iesire de 12 volti, iluminare pe timp de noapte, un hayon montat si ridicat de protectie

XLT este, de asemenea, evaluat pentru a remorca pana la 3500 kg remorca franata, dar atunci cand deduceti 3500 kg din calitatea GCM de 6000 kg XLT (sau cel mai mult pe care il puteti remorca si transporta legal in acelasi timp), ceea ce lasa doar 2500 kg.

Si daca deduceti din greutate acea cantitate de 2197 kg, ramaneti cu doar 303 kg capacitate de incarcare legala. Ceea ce este suficient pentru doi-trei adulti inainte sa va puteti gandi sa adaugati bagaje, asa ca faceti sumele dvs. daca intentionati sa remorcati acest lucru greu.

Nu stim modul in care unii producatori isi indeplinesc calificativele de remorcare / GCM, deoarece acestea sunt adesea la fel de cauciuc ca cifrele economiei de combustibil. Cel mai bun sfat al nostru, pentru conducerea lumii reale, este sa interpretezi orice limita de remorcare de 3500 kg ca o limita de 3000 kg, pentru a-ti oferi marje legale si de siguranta necesare. La fel ca toate Rangers, XLT ofera numeroase optiuni de depozitare a cabinei, inclusiv o cosa mare si un suport pentru sticle in fiecare usa fata, impreuna cu o singura cutie de manusi si suport pentru ochelari. Consola centrala are o cosul de depozitare deschis in fata, doua suporturi pentru butelii in centru si o cutie lidded in spate, care este, de asemenea, racita si se dubleaza ca un brat.

Pasagerii din spate obtin o cos de depozitare si un suport de sticla in fiecare usa, buzunare de depozitare flexibile in partea din spate a fiecarui scaun fata si cotiera centrala se pliaza in jos pentru a dezvalui inca doua suporturi. Perna scaunului inferior se invarte, de asemenea, pana la 90 de grade si poate fi depozitata intr-o pozitie verticala daca este necesar mai mult spatiu intern de incarcare a podelei.

Cum e sa conduci?

Ranger este o unitate de condus confortabila in jurul orasului. De asemenea, Ford a facut o treaba buna cu suprimarea NVH (Noise, Vibration and Harshness), in special cu motorul de 2,0 litri si inconjorul sau sub capota.

Este un motor excelent pentru aceasta aplicatie, cu o acceleratie care se simte mai energica decat Raptorul „de inalta performanta”, chiar daca au aceeasi tractiune. XLT, care se indeparteaza destul de repede, incepe cu viteza maxima si se accelereaza spre cifre de trei km / h, cu o vigoare care nu este impartasita de varul sau raider desert. Putem reduce acest lucru doar la doua variabile. Unul este cel mai mare raport XLR dintre puterea si greutate, deoarece este o greutate masiva de 135 kg. Cealalta este ca anvelopele cu diametrul mai mare ale Raptorului au ca rezultat o angrenare usor mai mare. Asadar, daca doriti mai multe operatii de urcare, XLT ar fi optiunea mai buna. Auto inteligenta cu 10 trepte este un operator lin, cu deplasari in mare masura perfecte intre raporturile sale distantate. Cei trei top-driven sunt foarte buni pentru economia de combustibil la viteze de autostrada, desi angrenajele superioare in blocare completa par un pic mai mari pentru acest motor, avand in vedere ca cuplul maxim este intre 1750-2000 rpm, dar face doar 1500 rpm la 100 km / h si 1600rpm la 110km / h.

Puteti selecta, de asemenea, „S” pentru sport si schimburi de viteze manual folosind comutatorul de comutare. Cu toate acestea, am gasit ca a functionat cel mai bine atunci cand este lasat in modul auto, deoarece isi adapteaza rapid protocoalele de schimbare la diferite stiluri de conducere si incepe coborarea cu entuziasm atunci cand incepeti franarea, in special pe coborari abrupte.

Am pus la incercare incarcarea utila a XLT a 1003kg, prin fixarea a 890 kg in cada, care, impreuna cu soferul, a dus la o sarcina utila de 990 kg. Arcurile cu frunze posterioare stricte au comprimat doar 60 mm (aproximativ jumatate din oricare din ute-arcuri pe care le-am testat), ceea ce a dus la o inaltime de rulare aproape de nivel, cu o multime de spatiu spate.

Cu aceasta sarcina a mentinut o manevrabilitate buna si o calitate de calatorie pe o varietate de drumuri sigilate si neincalzite. Daca este ceva, o cantitate atat de mare de greutate sporita a imbunatatit cursa, cu un indiciu de fundare doar detectate pe cele mai mari spalatorii si scufundari rutiere.

De asemenea, s-a alimentat fara efort pana la gradul de 13 la suta, de 2.0 km, urcarea setata, cu schimbare automata inapoi la a patra viteza la 2400rpm pana la varf, cu piciorul drept abia atingand pedala de acceleratie. Cel mai impresionant.

Franarea motorului pe coborare a fost insa minima, dar neobisnuita pentru dizelele de capacitate mica. Singura noastra striga a fost o framantare usoara, dar vizibila, de la inceput, intre 0-10 km / h. Era, de asemenea, evident atunci cand descarcat, doar mai putin vizibil.

Ce echipament de siguranta este echipat? Ce rating de siguranta?

PX Ranger si-a castigat ratingul de siguranta de cinci stele in 2011, insa, conform emitentului ANCAP, acelasi rating se aplica succesorilor PXII (2015) si PXIII (2019). Siguranta pasiva include airbag-urile fata si airbag-urile din partea scaunului pentru sofer si pasagerul din fata, plus airbag-urile laterale cu perdea laterala. Meniul dinamic de control al stabilitatii este extins, plus luminile de zi LED, senzorii de parcare fata si spate, o camera retrovizoare si asistenta de urgenta.

Scaunul din spate ofera doua puncte de ancorare superioare ale scaunului pentru copii si doua puncte de ancorare ISOFIX pe cele doua pozitii exterioare.

Merita cheltuiala suplimentara, chiar daca consideram ca trebuie sa platiti 1700 USD pentru a va imbunatati siguranta personala, este destul de elitist din partea Ford, este optionalul pachetului tehnic XLT. Aceasta include, cel mai important, AEB cu detectare de pietoni, plus control adaptiv al croazierelor cu alerta de coliziune inainte, fascicul auto ridicat, monitorizarea deficientei soferului, asistenta pentru mentinerea benzii de circulatie, asistenta de parcare semi-auto activa si recunoastere a semnelor de trafic. (Actualizare 26/9/19: In mai 2019, Ford a realizat AEB cu detectare de pietoni, alerta de coliziune inainte, fascicul auto mare, monitorizare a deficientei soferului, asistenta pentru pastrarea benzii si standard de recunoastere a semnelor de trafic pe toate variantele Ranger. Optiunea Tech Pack adauga activ control de croaziera si parcare automata pentru suma de 800 $ in plus. Exista, de asemenea, mai multe schimbari in magazin din decembrie 2019.)

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger III Regular Cab (facelift 2019)

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (170 CP) 4x4

Inceperea productiei ianuarie 2019 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 2

usi 2

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - combinat 6,9-7,2 l / 100 km

34.09 - 32.67 mpg SUA

40.94 - 39.23 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 178-188 g / km

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 10,9 sec

Accelerare 0 - 62 km / h 10,9 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 10,4 sec

Viteza maxima 180 km / h

111,85 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP

Raport greutate-putere 11,9 kg / CP

Specificatii motor

Putere 170 CP

Putere pe litru 85,1 Hp / l

Cuplu 420 Nm

309.78 lb.-ft.

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocharger / Intercooler

Sisteme motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 2018 kg

4448.93 lbs.

Max. greutate 3270 kg

7209.12 lbs.

Sarcina maxima 1252 kg

2760.19 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 80 l

21.13 SUA gal | 17.6 Marea Britanie gal

Rezervor AdBlue 20 l

5.28 SUA gal | 4.4 Gal. Marea Britanie

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 3500 kg

7716.18 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653.47 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5282 mm

207.95 in.

Latime cu oglinzi pliate 1977 mm

77,83 in.

Latime inclusiv oglinzi 2163 mm

85,16 in.

Inaltime 1800 mm

70.87 in.

Ampatament 3220 mm

126.77 in.

Partea din fata 1560 mm

61,42 in.

Pista din spate 1560 mm

61,42 in.

Inaltimea de plimbare 232 mm

9.13 in.

Cercul de rotire minim (diametrul de virare) 12,7 m

41,67 ft.

Unghiul de apropiere 28.0 °

Unghiul de plecare 27.0 °

Unghiul rampelor 24.0 °

Unghiul de urcare 35.0 °

Adancimea de vata 800 mm

31,5 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Disc frane fata

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Anvelopele cu dimensiunea 255/70 R16

Jante de dimensiuni 7J x 16

Marcile noastre