Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 213cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 213cp

Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 n/a

Piese Ford Noul Ranger 2.0 EcoBlue 4x4 213cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2019 - 2020 2.0 Ecoblue 4x4 213 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Nu este un secret faptul ca camioanele de preluare sunt vesti majore in SUA, dar putini s-ar fi putut astepta ca acestia sa se prinda la est de Atlantic, asa cum au fost. Ford Ranger a surprins in mod deosebit imaginatia cumparatorilor de pe aceasta parte a iazului, fiind in mod constant cel mai mare pickup de vanzare din Marea Britanie.

Succesul sau nu rezulta in nicio parte din asocierea cu fratele sau mai mare, nord-americanul Ford F-150 - cel mai vandut vehicul din lume. Da, nu numai ca ii expulzeaza pe toti rivalii de pick-up din tara de origine, dar bate si fiecare masina pentru popularitate - si nu fara motiv. Este mare si la un pret atractiv (cel putin in SUA), plus ca are o prezenta rutiera care sa bata toate SUV-urile cu exceptia celor mai mari. Rangerul mai compact ofera o mare parte din acest apel intr-un pachet care este mai bine adaptat pentru drumurile europene, dar ce ofera deasupra rivalilor sai Mitsubishi L200, Nissan Navara si Toyota Hilux? Ei bine, Ford Ranger este orice altceva decat un violet micsor, dar Raptorul Ranger este concentrat pe performanta, care transforma cele mai multe capete; canalizeaza spiritul muscular al Ford F-150 Raptor, dar cu un motor diesel pentru costuri de functionare care sunt mai degraba mai compatibile cu preturile combustibilului european. Modelele de varf nu sunt lipsite de confortul creaturii - esentiale atunci cand piata pick-up-urilor de lux se extinde rapid, genurile Volkswagen Amarok si Mercedes-Benz X-Class aduc atingeri premium unei clase care a fost inca o data la acasa pe un santier decat pe King’s Road. In ciuda imaginii lor la moda, aceste pick-up-uri sunt mai mult decat sa priveasca partea; nu le este frica sa se murdareasca. Rangerul are o limita mare de tractare, poate transporta sarcini grele cu usurinta si este destul de la indemana si in offroad. Ca o alternativa la un SUV mare, un Ranger ar putea avea sens - mai ales daca puteti beneficia de tarifele atractive ale taxelor auto ale modelelor cu o sarcina utila maxima care depaseste 1000 kg (ceea ce exclude Raptor, intamplator).

Am pus la incercare cifra combinata fantezista a lui Ford, de numai 7.4L / 100 km, folosind contorul de deplasare si citirile cu arcul de combustibil. Primul nostru reumplere, dupa 538 km, inclusiv un test complet GVM, a fost realizat la 10.65L / 100 km, ceea ce nu a fost departe de scorul de 10.1.

Cea de-a doua reumplere, dupa 445 km de sarcini in mare parte usoare si medii, s-a imbunatatit usor pana la 9.9L / 100 km fata de 9.7 pe computerul XLT. Deci, bazandu-ne pe cea mai buna cifra a noastra, va puteti astepta la o autonomie de conducere realista de aproximativ 800 km de rezervorul sau de 80 de litri.

Cat de practic este spatiul din interior?

Greutatea limita de XL97 de 2197 kg, combinata cu GVM-ul sau de 3200 kg, rezulta intr-o rata de incarcare excelenta de 1003 kg, ceea ce inseamna ca este o „tona” autentica in limbajul local. Cada de incarcare are o lungime a podelei de 1549 mm si latimea de 1560mm, cu 1130mm intre arcadele rotilor. Exista, de asemenea, patru puncte de legatura, o iesire de 12 volti, iluminare pe timp de noapte, un hayon montat si ridicat de protectie

XLT este, de asemenea, evaluat pentru a remorca pana la 3500 kg remorca franata, dar atunci cand deduceti 3500 kg din calitatea GCM de 6000 kg XLT (sau cel mai mult pe care il puteti remorca si transporta legal in acelasi timp), ceea ce lasa doar 2500 kg.

Si daca deduceti din greutate acea cantitate de 2197 kg, ramaneti cu doar 303 kg capacitate de incarcare legala. Ceea ce este suficient pentru doi-trei adulti inainte sa va puteti gandi sa adaugati bagaje, asa ca faceti sumele dvs. daca intentionati sa remorcati acest lucru greu.

Nu stim modul in care unii producatori isi indeplinesc calificativele de remorcare / GCM, deoarece acestea sunt adesea la fel de cauciuc ca cifrele economiei de combustibil. Cel mai bun sfat al nostru, pentru conducerea lumii reale, este sa interpretezi orice limita de remorcare de 3500 kg ca o limita de 3000 kg, pentru a-ti oferi marje legale si de siguranta necesare. La fel ca toate Rangers, XLT ofera numeroase optiuni de depozitare a cabinei, inclusiv o cosa mare si un suport pentru sticle in fiecare usa fata, impreuna cu o singura cutie de manusi si suport pentru ochelari. Consola centrala are o cosul de depozitare deschis in fata, doua suporturi pentru butelii in centru si o cutie lidded in spate, care este, de asemenea, racita si se dubleaza ca un brat.

Pasagerii din spate obtin o cos de depozitare si un suport de sticla in fiecare usa, buzunare de depozitare flexibile in partea din spate a fiecarui scaun fata si cotiera centrala se pliaza in jos pentru a dezvalui inca doua suporturi. Perna scaunului inferior se invarte, de asemenea, pana la 90 de grade si poate fi depozitata intr-o pozitie verticala daca este necesar mai mult spatiu intern de incarcare a podelei.

Cum e sa conduci?

Ranger este o unitate de condus confortabila in jurul orasului. De asemenea, Ford a facut o treaba buna cu suprimarea NVH (Noise, Vibration and Harshness), in special cu motorul de 2,0 litri si inconjorul sau sub capota.

Este un motor excelent pentru aceasta aplicatie, cu o acceleratie care se simte mai energica decat Raptorul „de inalta performanta”, chiar daca au aceeasi tractiune. XLT, care se indeparteaza destul de repede, incepe cu viteza maxima si se accelereaza spre cifre de trei km / h, cu o vigoare care nu este impartasita de varul sau raider desert. Putem reduce acest lucru doar la doua variabile. Unul este cel mai mare raport XLR dintre puterea si greutate, deoarece este o greutate masiva de 135 kg. Cealalta este ca anvelopele cu diametrul mai mare ale Raptorului au ca rezultat o angrenare usor mai mare. Asadar, daca doriti mai multe operatii de urcare, XLT ar fi optiunea mai buna. Auto inteligenta cu 10 trepte este un operator lin, cu deplasari in mare masura perfecte intre raporturile sale distantate. Cei trei top-driven sunt foarte buni pentru economia de combustibil la viteze de autostrada, desi angrenajele superioare in blocare completa par un pic mai mari pentru acest motor, avand in vedere ca cuplul maxim este intre 1750-2000 rpm, dar face doar 1500 rpm la 100 km / h si 1600rpm la 110km / h.

Puteti selecta, de asemenea, „S” pentru sport si schimburi de viteze manual folosind comutatorul de comutare. Cu toate acestea, am gasit ca a functionat cel mai bine atunci cand este lasat in modul auto, deoarece isi adapteaza rapid protocoalele de schimbare la diferite stiluri de conducere si incepe coborarea cu entuziasm atunci cand incepeti franarea, in special pe coborari abrupte.

Am pus la incercare incarcarea utila a XLT a 1003kg, prin fixarea a 890 kg in cada, care, impreuna cu soferul, a dus la o sarcina utila de 990 kg. Arcurile cu frunze posterioare stricte au comprimat doar 60 mm (aproximativ jumatate din oricare din ute-arcuri pe care le-am testat), ceea ce a dus la o inaltime de rulare aproape de nivel, cu o multime de spatiu spate.

Cu aceasta sarcina a mentinut o manevrabilitate buna si o calitate de calatorie pe o varietate de drumuri sigilate si neincalzite. Daca este ceva, o cantitate atat de mare de greutate sporita a imbunatatit cursa, cu un indiciu de fundare doar detectate pe cele mai mari spalatorii si scufundari rutiere.

De asemenea, s-a alimentat fara efort pana la gradul de 13 la suta, de 2.0 km, urcarea setata, cu schimbare automata inapoi la a patra viteza la 2400rpm pana la varf, cu piciorul drept abia atingand pedala de acceleratie. Cel mai impresionant.

Franarea motorului pe coborare a fost insa minima, dar neobisnuita pentru dizelele de capacitate mica. Singura noastra striga a fost o framantare usoara, dar vizibila, de la inceput, intre 0-10 km / h. Era, de asemenea, evident atunci cand descarcat, doar mai putin vizibil.

Ce echipament de siguranta este echipat? Ce rating de siguranta?

PX Ranger si-a castigat ratingul de siguranta de cinci stele in 2011, insa, conform emitentului ANCAP, acelasi rating se aplica succesorilor PXII (2015) si PXIII (2019). Siguranta pasiva include airbag-urile fata si airbag-urile din partea scaunului pentru sofer si pasagerul din fata, plus airbag-urile laterale cu perdea laterala. Meniul dinamic de control al stabilitatii este extins, plus luminile de zi LED, senzorii de parcare fata si spate, o camera retrovizoare si asistenta de urgenta.

Scaunul din spate ofera doua puncte de ancorare superioare ale scaunului pentru copii si doua puncte de ancorare ISOFIX pe cele doua pozitii exterioare.

Merita cheltuiala suplimentara, chiar daca consideram ca trebuie sa platiti 1700 USD pentru a va imbunatati siguranta personala, este destul de elitist din partea Ford, este optionalul pachetului tehnic XLT. Aceasta include, cel mai important, AEB cu detectare de pietoni, plus control adaptiv al croazierelor cu alerta de coliziune inainte, fascicul auto ridicat, monitorizarea deficientei soferului, asistenta pentru mentinerea benzii de circulatie, asistenta de parcare semi-auto activa si recunoastere a semnelor de trafic. (Actualizare 26/9/19: In mai 2019, Ford a realizat AEB cu detectare de pietoni, alerta de coliziune inainte, fascicul auto mare, monitorizare a deficientei soferului, asistenta pentru pastrarea benzii si standard de recunoastere a semnelor de trafic pe toate variantele Ranger. Optiunea Tech Pack adauga activ control de croaziera si parcare automata pentru suma de 800 $ in plus. Exista, de asemenea, mai multe schimbari in magazin din decembrie 2019.)

Daca sunteti in cautarea unui loc de munca, Cabina obisnuita cu doua locuri si Super Cab cu patru locuri ar putea bifa casetele potrivite, dar cea mai populara Double Cab este preferata noastra; dispunerea sa cu cinci locuri si cele patru usi potrivite pentru familie si este disponibila in cea mai larga gama de niveluri. Nu va faceti griji daca multe permutari ale Rangerului sunt confuze; revizuirea noastra in profunzime va va ajuta sa decideti ce motor, stil de caroserie si nivel de ornamente sunt potrivite pentru dvs.

Si daca decideti ca un Ford Ranger sau unul dintre rivalii sai se vor incadra perfect in stilul dvs. de viata, accesati paginile noastre de Cumparaturi de Masini Noi pentru a vedea cat de mult v-am putea salva - fara nicio bataie neplacuta. Exista motoare diesel din care sa alegeti. Trei sunt unitati de 2,0 litri cu patru cilindri cu 128 CP (2.0 Ecoblue 130), 168 CP (2.0 Ecoblue 170) sau 210 CP (2.0 Ecoblue 213) si exista si un ciclu de 3,2 litri cu cinci cilindri de 198 CP (3,2 Duratorq 200).

Nu exista nicio indoiala ca Ecoblue 213 ofera o acceleratie mai mult decat acceptabila. Acesta trage puternic de la turatii mici si are o multime de pumn pentru a ajunge la viteze de autostrada in ordine scurta sau pentru a depasi pe o singura sosea. Cu toate acestea, in modelul Raptor mai larg si mai greu, acesta nu se incadreaza in denumirea Ford Performance a modelului. Intr-adevar, daca doriti un camion rapid, cel mai bun model Volkswagen Amarok este mult mai rapid.

Veti gasi, de asemenea, motorul Amarok pentru a fi mai neted; Cel mai puternic diesel de 2,0 litri din Ranger nu este in niciun caz rau pentru clasa respectiva, dar cei care se asteapta la niveluri de rafinament SUV ar putea fi putin dezamagiti de coloana sonora a motorului permanent. Inca nu incercam motoarele mai putin puternice de 2,0 litri sau cutia de viteze manuala.

Ce zici de motorul de 3,2 litri? Ei bine, nu ne-ar deranja; nu se simte mai puternic decat Ecoblue 213, insa, in experienta noastra, este mult mai sete. Da, modelul 3.2 este un pic mai usor, dar trebuie sa acorzi si cutia de viteze automata cu sase trepte din vechea scoala, care nu este la fel de buna ca automobilul cu 10 trepte disponibil pe motoarele de 2,0 litri.

In ceea ce priveste calatoria, Rangerul, ca toate pick-up-urile, boboca chiar si peste mici ondulatii, devenind mai zgomotos si mai nelinistit pe masura ce suprafata se inrautateste. Cu toate acestea, capacitatea sa decenta de a absorbi socurile loviturilor il diferentiaza in continuare de rivalii mai fermi, cum ar fi Toyota Hilux, asa ca, in timp ce este greu de cosseting, este unul dintre pick-up-urile mai bune, impreuna cu Amarok. Modelele Raptor beneficiaza de o configuratie de suspensie spate mai sofisticata, care imbunatateste confortul in timpul deplasarii - in special pe terenul dificil de teren, dar este scump. Impresionant, amortizoarele Fox Racing si arcurile cu bobina integrala inseamna cu cat plecati mai repede de pe drum, cu atat este mai usoara calatoria.

Desi manipularea agila nu este neaparat o prioritate in randul vehiculelor comerciale, veti fi incantat sa aflati ca Rangerul este unul dintre cele mai agile pick-up-uri pe care le puteti cumpara. Virati-va intr-un colt strans si puteti aprecia cu usurinta precizia si raspunsul directiei, precum si rezistenta Rangerului la aplecarea corpului. Toate modelele sunt dotate cu tractiune pe patru roti si optiunea de a adauga un diferential spate de blocare (standard pe Wiltrak si Raptor) pentru a spori capacitatea off-road, dar recomandam sa va pastrati Ranger-ul in modul de tractiune pe doua roti. Acest lucru il ajuta sa conduca cu o finete mai mare la viteze mici (in tractiune pe patru roti, nu se va transforma la fel de brusc) si va utiliza mai putin combustibil. La fel ca in cazul majoritatii pick-up-urilor, trebuie sa fiti constienti de faptul ca, daca nu exista nimic in golful de marfa, partea din spate usoara va insemna ca rotile din spate vor pierde aderenta destul de usor pe un drum gras.

In comparatie cu alte modele, Raptor are un sasiu consolidat si o cursa mai mare de suspensie, impreuna cu anvelope enorme, toate acestea o fac si mai capabila de pe calea batuta decat restul liniei. Totusi, asteptati-va un pic mai mult inclinarea caroseriei in colturi, in timp ce anvelopele de teren accidentate nu au la fel de multa achizitie pe tabloul negru, ca si anvelopele mai orientate pe drum, montate pe alti Rangers.

Multi adora un SUV mare sau pick-up pentru pozitia ridicata de conducere, iar daca esti tu, vei aprecia superul Ranger. Si acest lucru nu este totul: chiar si pe modelele de nivel de intrare, soferul este tratat pe un scaun confortabil, cu reglare manuala cu sase cai, cu scaune electrice cu opt cai cu standard de reglare lombara pe modelele Limit si Wildtrak. Raptorul, intre timp, are scaune la comanda, care sunt confortabile chiar si atunci cand saltati pe un teren stancos. Cu toate acestea, scaunele confortabile nu se adreseaza pedalelor decalate ale Rangerului si suportului de picioare incomplet pentru piciorul stang; Amarok este o propunere mai confortabila pentru un drum lung.

Desi nu puteti avea faruri cu LED-uri pe Ranger, modelele superioare obtin faruri cu xenon care au o gama larga de fascicule principale, dar se dovedesc putin slabe atunci cand este scufundat. Cu aceasta pozitie ridicata de conducere si stalpii parbrizului relativ subtiri, vizibilitatea in fata este foarte buna, dar ecranul posterior mic si gradul de incarcare lung al Rangerului fac dificil sa vezi ce se afla in spatele tau. La decupajul XLT, ar fi bine sa luati in considerare senzorii de parcare spate care pot fi montati ca optiune. Din pacate, acestea nu sunt disponibile pe modelele XL de baza. Salt la Limitarea limitata si mai sus pentru a obtine senzori de parcare fata si spate, plus o camera retrovizoare ca standard.

Ford a incercat sa faca interiorul lui Ranger atragator pentru cumparatorii care ar putea sa ia in considerare un SUV, pastrand in acelasi timp lucrurile suficient de robuste pentru a face fata rigorilor muncii grele. Dar, in timp ce modelele mai pretioase obtin scaune de piele fanteziste si garnituri de efect din piele la usile si bordul, materialele plastice cu aspect ieftin in alta parte inseamna ca radacinile clasei muncitoare Ranger stralucesc inca.

Ranger XL-ul entry-level vine cu un sistem simplu de monotrom cu ecran monocrom, desi Bluetooth si radio DAB sunt ambele standard. Modelele XLT sunt dotate cu un sistem de infotainment cu touchscreen Ford 8.0in, in timp ce versiunile Limitat, Wildtrak si Raptor obtin cel mai recent software Ford de la Sync 3 cu ecranul tactil mai mare de 8.0in. Sistemul Sync 3 este prevazut cu oglindirea smartphone-ului Apple CarPlay si Android Auto, dar numai modelele Wildtrak si Raptor sunt incorporate standard.

Sync 3 este mult mai bun decat cele doua sisteme de baza, fiind mai atragator vizual, precum si mai usor de utilizat. De fapt, este unul dintre sistemele mai bune din aceasta clasa, desi nu este la fel de intuitiv ca echivalentul ecranului tactil in Amarok. Versiunea Regular Cab a Ranger poate gazdui confortabil doi adulti inalti, dar este strict un loc cu doua locuri. Super Cab are o banca rabatabila in spatele scaunelor din fata, care va adauga inca doua, dar adultii vor lupta pentru camera picioarelor, deoarece aceste scaune sunt destinate doar utilizarii ocazionale.

Cel mai spatios si practic Ranger - si, intr-adevar, cel pe care l-am recomanda - este Double Cab. Cu o multime de capete si picioare pentru camera din fata si din spate, va gazdui patru adulti inalte relativ usor, sau cinci daca cei din spate nu le deranjeaza un pic de frecare pe umeri.

Cu cat ai mai putine locuri, cu atat este mai scurta cabina si cu atat este mai lunga sarcina. Asta inseamna ca Cabina obisnuita poate transporta cea mai mare viteza, dar chiar si Cabina dubla este capabila sa incadreze un palet standard in spate.

Greutatea utila depinde foarte mult de tipul de cabina si de motor, dar majoritatea modelelor vor transporta mai mult de o tona si unele pana la 1232 kg. Retineti ca modelele Raptor au o sarcina utila redusa de 600 kg, care este mult mai mica decat cei mai buni Rangers si inseamna, de asemenea, ca nu se califica ca vehicul comercial pentru impozitul pe companie. Majoritatea Rangers pot remorca 3500 kg, in timp ce toti pot trage remorci sau rulote pana la 2500 kg. Rangerul se amesteca cu cel mai bun in acest sens, apoi - un grup care include L200 si Amarok.

La fel ca in cazul tuturor pick-up-urilor, a fi clasat ca vehicul comercial aduce avantajul ca Ranger-ul este remarcabil de accesibil daca il parcurgeti ca o masina de companie. Cu toate acestea, din cauza sarcinii utile reduse de Raptor, nu este eligibil pentru taxa de impozitare a companiei de vehicule comerciale plate. Cu toate acestea, totusi se califica pentru rata forfetara a impozitului rutier anual pe vehiculele comerciale.

Cei care platesc unul din propriul lor ghiveci de aur vor gasi Ranger-ul la un pret competitiv alaturi de rivali precum Amarok, Navara si L200.

Nu ne-am deranja cu modelul 2.0 Ecoblue 130 cu tractiune din spate la nivel de intrare, pentru ca nu este foarte rapid si nu este mai curat sau mai eficient decat cel mai puternic 2.0 Ecoblue 170. Acesta este, prin urmare, cel mai bun motor pentru echilibrarea capacitatii de rulare cu costurile de functionare, dar 2.0 Ecoblue 213 il ruleaza foarte aproape, oferind mai multa putere pentru nu mai multi bani. 3.2-ul este galagios, dar foarte insetat; nu veti obtine mult mai bine decat 27mpg pe o rulare pe autostrada. Cea mai ieftina garnitura XL primeste roti din otel de 16 inci, geamuri electrice, control de croaziera, radio DAB, Bluetooth si un volan multifunctional. Cu toate acestea, este destul de spartan, asa ca ar fi intelept sa treci cel putin la XLT. Acest lucru aduce alte cateva conforturi pentru creaturi, plus roti din aliaj si garnitura croma.

Limitarea limitata este aceea in care credem ca banii dvs. sunt investiti cel mai bine. Pentru nu mai multi bani, adauga jante din aliaj de 17 inci, sticla de confidentialitate spate, scaune din piele (incalzite in fata), climatizare cu dubla zona, scaun de sofer reglabil electric in opt moduri, senzori de parcare din spate si ecran tactil Ford 8.0in Sync 3 sistem de infotainment cu oglindire pentru smartphone. Intre timp, Raptor este cel mai bun Ranger din linie, in cazul in care naveta dvs. se intampla sa includa dune de nisip, dar este foarte scump.

Unele optiuni demne de luat in considerare sunt senzorii de parcare fata si o camera retrovizoare. De asemenea, un capac pentru golful de incarcare este util daca doriti sa va pastrati obiectele de valoare in siguranta sub blocare si cheie.

Vorbind despre acestea, Ranger a marcat foarte bine in testele de securitate ale Thatcham, plus ca a fost primul pick-up care a obtinut cinci stele in testul de accident Euro Euro NCAP in 2012. Aceasta a fost scazuta la diversele sale caracteristici de siguranta, care includ sapte airbag-uri standard, in timp ce Un pachet optional de asistenta pentru soferi adauga un kit de siguranta activ, cum ar fi asistenta pentru pastrarea benzii, recunoasterea semnelor de trafic si controlul adaptiv al croazierelor cu atenuarea coliziunilor.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger III Double Cab (facelift 2019)

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (213 CP) 4x4

Inceperea productiei ianuarie 2019 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - combinat 7,8-7,9 l / 100 km

30.16 - 29.77 mpg american

36.22 - 35.76 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 203-208 g / km

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 10,1 sec

Accelerare 0 - 62 km / h 10,1 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 9,6 sec

Viteza maxima 180 km / h

111,85 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP

Raport greutate-putere 10,4 kg / Hp

Specificatii motor

Putere 213 CP

Putere pe litru 106,7 Hp / l

Cuplu 500 Nm

368.78 lb.-ft.

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

BiTurbo turbinei

Sisteme motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate la bordura 2214-2226 kg

4881.03 - 4907.49 lbs.

Max. greutate 3270 kg

7209.12 lbs.

Sarcina maxima 1044-1056 kg

2301.63 - 2328.08 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 80 l

21.13 SUA gal | 17.6 Marea Britanie gal

Rezervor AdBlue 20 l

5.28 SUA gal | 4.4 Gal. Marea Britanie

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 3500 kg

7716.18 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653.47 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5359 mm

210.98 in.

Latime cu oglinzi pliate 1977 mm

77,83 in.

Latime inclusiv oglinzi 2163 mm

85,16 in.

Inaltime 1821-1848 mm

71,69 - 72,76 in.

Ampatament 3220 mm

126.77 in.

Partea din fata 1560 mm

61,42 in.

Pista din spate 1560 mm

61,42 in.

Inaltimea de plimbare 237 mm

9.33 in.

Cercul de rotire minim (diametrul de virare) 12,7 m

41,67 ft.

Unghiul de apropiere 29,0 °

Unghiul de plecare 27.0 °

Unghiul rampelor 25,0 °

Unghiul de urcare 35.0 °

Adancimea de vata 800 mm

31,5 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie manuala) 6

Disc frane fata

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Anvelopele cu dimensiunea 265/65 R17; 265/60 R18

Jante de dimensiuni 8J x 17; 8J x 18

Marcile noastre