Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro
Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 Raptor 213cp
Categorii

Piese auto Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 Raptor 213cp

Piese Ford Ranger (2019-2020) 2.0 EcoBlue 4x4 Raptor n/a

Piese Ford Noul Ranger 2.0 EcoBlue 4x4 Raptor 213cp, diesel

Piese pentru Ford Ranger 2019 - 2020 2.0 Ecoblue 4x4 Raptor 213 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Ford Ranger a fost votat Pick-up of the Year in premiile noastre din 2019 si este, de asemenea, cel mai bun vanzator din Marea Britanie. Acest lucru se datoreaza in parte faptului ca Ford are o retea de dealeri uriasa (Ranger-ul este vandut prin intermediul Centrelor de tranzit Ford), in timp ce Ranger-ul in sine este un pick-up cu aspect elegant, care este dotat cu o multime de kituri in variantele de top-spec. Versiunea cu cabina dubla este o alegere excelenta pentru utilizatorii de afaceri care doresc un vehicul de lucru care sa ofere versatilitate adecvata familiei atunci cand s-au dezactivat.

Exista o gama larga de modele Ranger, astfel incat sa puteti considera fiecare camioneta de vanzare ca un rival al Ford. Optiunile utilitare includ Toyota Hilux, Isuzu D-Max si SsangYong Musso, in timp ce Mitsubishi L200, Fiat Fullback si Nissan Navara ofera game similare cu Ranger. In partea de sus a spectrului de camioane, VW Amarok este un rival apropiat, dar vine cu puterea V6 diesel, in timp ce Mercedes X-Class, desi inceteaza productia in 2020, adauga un avantaj premium pe care nici un alt rival al camionului nu il poate Meci. Ford Ranger vine in trei stiluri de caroserie pe care Ford le numeste Regular Cab, Super Cab si Double Cab. Regularul este o cabina simpla, Super Cab are o sectiune extinsa a cabinei, cu scaune spate ocazionale si o singura usa laterala cu balamale spate, in timp ce cabina dubla este completa cu cinci locuri. Cabina obisnuita are cea mai lunga suprafata de incarcare si, in anumite privinte, este un echivalent modern al camionetelor Ford P100 Cortina si Sierra.

In ceea ce priveste calatoria, Rangerul, ca toate pick-up-urile, boboca chiar si peste mici ondulatii, devenind mai zgomotos si mai nelinistit pe masura ce suprafata se inrautateste. Cu toate acestea, capacitatea sa decenta de a absorbi socurile loviturilor il diferentiaza in continuare de rivalii mai fermi, cum ar fi Toyota Hilux, asa ca, in timp ce este greu de cosseting, este unul dintre pick-up-urile mai bune, impreuna cu Amarok. Modelele Raptor beneficiaza de o configuratie de suspensie spate mai sofisticata, care imbunatateste confortul in timpul deplasarii - in special pe terenul dificil de teren, dar este scump. Impresionant, amortizoarele Fox Racing si arcurile cu bobina integrala inseamna cu cat plecati mai repede de pe drum, cu atat este mai usoara calatoria.

Desi manipularea agila nu este neaparat o prioritate in randul vehiculelor comerciale, veti fi incantat sa aflati ca Rangerul este unul dintre cele mai agile pick-up-uri pe care le puteti cumpara. Virati-va intr-un colt strans si puteti aprecia cu usurinta precizia si raspunsul directiei, precum si rezistenta Rangerului la aplecarea corpului. Toate modelele sunt dotate cu tractiune pe patru roti si optiunea de a adauga un diferential spate de blocare (standard pe Wiltrak si Raptor) pentru a spori capacitatea off-road, dar recomandam sa va pastrati Ranger-ul in modul de tractiune pe doua roti. Acest lucru il ajuta sa conduca cu o finete mai mare la viteze mici (in tractiune pe patru roti, nu se va transforma la fel de brusc) si va utiliza mai putin combustibil. La fel ca in cazul majoritatii pick-up-urilor, trebuie sa fiti constienti de faptul ca, daca nu exista nimic in golful de marfa, partea din spate usoara va insemna ca rotile din spate vor pierde aderenta destul de usor pe un drum gras.

In comparatie cu alte modele, Raptor are un sasiu consolidat si o cursa mai mare de suspensie, impreuna cu anvelope enorme, toate acestea o fac si mai capabila de pe calea batuta decat restul liniei. Totusi, asteptati-va un pic mai mult inclinarea caroseriei in colturi, in timp ce anvelopele de teren accidentate nu au la fel de multa achizitie pe tabloul negru, ca si anvelopele mai orientate pe drum, montate pe alti Rangers.

Multi adora un SUV mare sau pick-up pentru pozitia ridicata de conducere, iar daca esti tu, vei aprecia superul Ranger. Si acest lucru nu este totul: chiar si pe modelele de nivel de intrare, soferul este tratat pe un scaun confortabil, cu reglare manuala cu sase cai, cu scaune electrice cu opt cai cu standard de reglare lombara pe modelele Limit si Wildtrak. Raptorul, intre timp, are scaune la comanda, care sunt confortabile chiar si atunci cand saltati pe un teren stancos. Cu toate acestea, scaunele confortabile nu se adreseaza pedalelor decalate ale Rangerului si suportului de picioare incomplet pentru piciorul stang; Amarok este o propunere mai confortabila pentru un drum lung.

Desi nu puteti avea faruri cu LED-uri pe Ranger, modelele superioare obtin faruri cu xenon care au o gama larga de fascicule principale, dar se dovedesc putin slabe atunci cand este scufundat. Cu aceasta pozitie ridicata de conducere si stalpii parbrizului relativ subtiri, vizibilitatea in fata este foarte buna, dar ecranul posterior mic si gradul de incarcare lung al Rangerului fac dificil sa vezi ce se afla in spatele tau. La decupajul XLT, ar fi bine sa luati in considerare senzorii de parcare spate care pot fi montati ca optiune. Din pacate, acestea nu sunt disponibile pe modelele XL de baza. Salt la Limitarea limitata si mai sus pentru a obtine senzori de parcare fata si spate, plus o camera retrovizoare ca standard.

Ford a incercat sa faca interiorul lui Ranger atragator pentru cumparatorii care ar putea sa ia in considerare un SUV, pastrand in acelasi timp lucrurile suficient de robuste pentru a face fata rigorilor muncii grele. Dar, in timp ce modelele mai pretioase obtin scaune de piele fanteziste si garnituri de efect din piele la usile si bordul, materialele plastice cu aspect ieftin in alta parte inseamna ca radacinile clasei muncitoare Ranger stralucesc inca.

Ranger XL-ul entry-level vine cu un sistem simplu de monotrom cu ecran monocrom, desi Bluetooth si radio DAB sunt ambele standard. Modelele XLT sunt dotate cu un sistem de infotainment cu touchscreen Ford 8.0in, in timp ce versiunile Limitat, Wildtrak si Raptor obtin cel mai recent software Ford de la Sync 3 cu ecranul tactil mai mare de 8.0in. Sistemul Sync 3 este prevazut cu oglindirea smartphone-ului Apple CarPlay si Android Auto, dar numai modelele Wildtrak si Raptor sunt incorporate standard.

Sync 3 este mult mai bun decat cele doua sisteme de baza, fiind mai atragator vizual, precum si mai usor de utilizat. De fapt, este unul dintre sistemele mai bune din aceasta clasa, desi nu este la fel de intuitiv ca echivalentul ecranului tactil in Amarok. Versiunea Regular Cab a Rangerpoate gazdui confortabil doi adulti inalti, dar este strict un loc cu doua locuri. Super Cab are o banca rabatabila in spatele scaunelor din fata, care va adauga inca doua, dar adultii vor lupta pentru camera picioarelor, deoarece aceste scaune sunt destinate doar utilizarii ocazionale.

Cel mai spatios si practic Ranger - si, intr-adevar, cel pe care l-am recomanda - este Double Cab. Cu o multime de capete si picioare pentru camera din fata si din spate, va gazdui patru adulti inalte relativ usor, sau cinci daca cei din spate nu le deranjeaza un pic de frecare pe umeri.

Cu cat ai mai putine locuri, cu atat este mai scurta cabina si cu atat este mai lunga sarcina. Asta inseamna ca Cabina obisnuita poate transporta cea mai mare viteza, dar chiar si Cabina dubla este capabila sa incadreze un palet standard in spate.

Greutatea utila depinde foarte mult de tipul de cabina si de motor, dar majoritatea modelelor vor transporta mai mult de o tona si unele pana la 1232 kg. Retineti ca modelele Raptor au o sarcina utila redusa de 600 kg, care este mult mai mica decat cei mai buni Rangers si inseamna, de asemenea, ca nu se califica ca vehicul comercial pentru impozitul pe companie. Majoritatea Rangers pot remorca 3500 kg, in timp ce toti pot trage remorci sau rulote pana la 2500 kg. Rangerul se amesteca cu cel mai bun in acest sens, apoi - un grup care include L200 si Amarok.

La fel ca in cazul tuturor pick-up-urilor, a fi clasat ca vehicul comercial aduce avantajul ca Ranger-ul este remarcabil de accesibil daca il parcurgeti ca o masina de companie. Cu toate acestea, din cauza sarcinii utile reduse de Raptor, nu este eligibil pentru taxa de impozitare a companiei de vehicule comerciale plate. Cu toate acestea, totusi se califica pentru rata forfetara a impozitului rutier anual pe vehiculele comerciale.

Cei care platesc unul din propriul lor ghiveci de aur vor gasi Ranger-ul la un pret competitiv alaturi de rivali precum Amarok, Navara si L200.

Nu ne-am deranja cu modelul 2.0 Ecoblue 130 cu tractiune din spate la nivel de intrare, pentru ca nu este foarte rapid si nu este mai curat sau mai eficient decat cel mai puternic 2.0 Ecoblue 170. Acesta este, prin urmare, cel mai bun motor pentru echilibrarea capacitatii de rulare cu costurile de functionare, dar 2.0 Ecoblue 213 il ruleaza foarte aproape, oferind mai multa putere pentru nu mai multi bani. 3.2-ul este galagios, dar foarte insetat; nu veti obtine mult mai bine decat 27mpg pe o rulare pe autostrada. Cea mai ieftina garnitura XL primeste roti din otel de 16 inci, geamuri electrice, control de croaziera, radio DAB, Bluetooth si un volan multifunctional. Cu toate acestea, este destul de spartan, asa ca ar fi intelept sa treci cel putin la XLT. Acest lucru aduce alte cateva conforturi pentru creaturi, plus roti din aliaj si garnitura croma.

Limitarea limitata este aceea in care credem ca banii dvs. sunt investiti cel mai bine. Pentru nu mai multi bani, adauga jante din aliaj de 17 inci, sticla de confidentialitate spate, scaune din piele (incalzite in fata), climatizare cu dubla zona, scaun de sofer reglabil electric in opt moduri, senzori de parcare din spate si ecran tactil Ford 8.0in Sync 3 sistem de infotainment cu oglindire pentru smartphone. Intre timp, Raptor este cel mai bun Ranger din linie, in cazul in care naveta dvs. se intampla sa includa dune de nisip, dar este foarte scump.

Unele optiuni demne de luat in considerare sunt senzorii de parcare fata si o camera retrovizoare. De asemenea, un capac pentru golful de incarcare este util daca doriti sa va pastrati obiectele de valoare in siguranta sub blocare si cheie.

Vorbind despre acestea, Ranger a marcat foarte bine in testele de securitate ale Thatcham, plus ca a fost primul pick-up care a obtinut cinci stele in testul de accident Euro Euro NCAP in 2012. Aceasta a fost scazuta la diversele sale caracteristici de siguranta, care includ sapte airbag-uri standard, in timp ce Un pachet optional de asistenta pentru soferi adauga un kit de siguranta activ, cum ar fi asistenta pentru pastrarea benzii, recunoasterea semnelor de trafic si controlul adaptiv al croazierelor cu atenuarea coliziunilor.

Pentru a sublinia gama Ranger divizat, cabina dubla este singura versiune care vine in cele patru garnituri standard XL, XLT, Limited si Wildtrak. Versiunile XL si XLT sunt modele cu tendinte de lucru, iar cabina regulata este oferita doar in finisaj XL, in timp ce Super Cab vine in versiunile XL, XLT si Limited.

Daca te uiti la un Ranger ca o alternativa la un SUV, atunci garniturile Limited si Wildtrak au tot kitul de care ai avea nevoie vreodata. Ranger ridica multe dintre bunatatile sale din gama de autoturisme, astfel incat veti obtine sistemul de control vocal si infotainment SYNC3 de la Ford, controlul climei cu doua zone, oglinzile electrice incalzite ale usii, senzorii de parcare din spate, scaunele incalzite din piele si jantele din aliaj. In 2019 a venit sosirea Ranger Raptor, o versiune de performanta a Rangerului dezvoltata in Australia. Dispune de un diesel EcoBlue de 2,0 litri de 2,2 litri, un autovehicul cu 10 trepte, aspect actualizat si suspensie concepute pentru a oferi un drive mai implicat decat modelul obisnuit. Puterea pentru aceasta gama provine de la unitatea diesel EcoBlue de 2,0 litri cu 128 CP, 168 CP sau 210 CP. Toate modelele Double Cab, cu exceptia Raptorului, primesc o cutie de viteze manuala cu sase trepte, cu oprire-pornire si tractiune integrala selectabila ca standard, in timp ce este disponibila o transmisie automata cu zece trepte, in functie de motor / optiunea de asamblare. Desigur, principalul beneficiu al Rangerului si al oricarui pick-up - in special versiunile mai scumpe - este ca in prezent se califica pentru o rata forfetara de impozitare Benefit-In-Kind pentru utilizatorii de afaceri. Aceste modele trebuie sa aiba o sarcina utila de o tona pentru a se califica si, daca se intampla, atunci sunt clasificate ca vehicule comerciale usoare, ceea ce inseamna ca se plateste o rata forfetara de impozit, care este mult mai mica decat ar fi pentru un pret similar sau cu preturi similare SUV. Daca puteti justifica rularea unui camion ca vehicul de afaceri, atunci Ford Ranger este o alegere excelenta in ceea ce priveste aspectul si kitul.

Ford Ranger nu a fost niciodata cel mai eficient pick-up, dar au fost aduse imbunatatiri la modelul actual care creste consumul de combustibil cu pana la 17%. Ford a adaugat Start-Stop automat la modelul manual (nu auto) si la directia asistata electrica, in timp ce o alegere a rapoartelor finale de actionare completeaza modificarile aduse motoarelor Ranger. Ranger Raptor obtine o versiune de 210 CP din diesel 2.0 EcoBlue care, impreuna cu un cuplu sanatos de 500 Nm, ofera pick-up-ului de varf un interval de 0-62 km / h de 10,0 secunde. Acest lucru nu este orbitor de rapid, dar inseamna ca se simte infricosator. In plus, Ranger Raptor are un autovehicul cu 10 trepte similar cu cel vazut in Mustang si in Transit actualizat. Cea mai buna economie de combustibil combinata a Rangerului de 40.9mpg provine de la versiunile manuale 2.0 EcoBlue 130PS si 170PS, in forma Regular sau Super Cab. Aceste modele va ofera emisii de CO2 de pana la 188g / km.

Daca sunteti in cautarea celui mai economic Ranger cu care trebuie remorcat, veti avea nevoie de un model 2.0 EcoBlue in forma de cabina obisnuita, cu raportul de trecere finala de 3,55, oferindu-va emisii de CO2 de 179 g / km.

Indiferent de Rangerul pe care il alegeti, veti gasi ca economia este usor timida de modele mai frugale precum Nissan Navara si Mitsubishi L200. In comparatie, Ranger Raptor a pretins o economie de 31,7mpg, ceea ce este rezonabil, avand in vedere motorul sau mai puternic. Toti Rangerii au o garantie de trei ani / 60.000 de mile, ceea ce nu este nimic special in zilele noastre. Acestea fiind spuse, exista o garantie anti-perforatie de 12 ani si un an de acoperire a defalcarii Ford Assistance.

Grupurile de asigurari Ford Ranger variaza aproximativ de la 37E pentru cabina de baza cu doua tractiuni Regular Cab in forma XL pana la 42E pentru versiunea Double Cab automata cu cele mai mari motoare, in specimele Wildtrak (toate modelele Ranger si pickup-uri similare sunt clasificate pe 30- grupa VLV care incepe de la 21). Raptorul cu specificatii superioare se afla in grupul 39E.

Ranger ofera un model pentru fiecare aplicatie. Regular Cab este un pick-up traditional pe doua locuri cu cele mai mari capacitati de transport din gama. Va dura o sarcina utila bruta de 1.252 kg si are o lungime maxima de incarcare de 2.317 mm. Urcati la Super Cab si veti obtine o pereche de scaune spate mici, dar acestea sunt mai susceptibile de a fi folosite ca spatiu de depozitare sigur pentru scule sau materiale decat pentru oameni. Sarcina utila scade intre 1.142 si 1.197 kg aici, in functie de model, iar lungimea sarcinii este de 1.847 mm.

Double Cab Rangers vor fi marii vanzatori, oferind o lungime de incarcare de 1.549 mm cu sarcini utile variind intre 1.070 kg si 1.199 kg. Daca ramaneti fara spatiu, exista potentialul de a remorca o remorca franata de pana la 3.500 kg - dar amintiti-va ca alegerea unui raport de transmisie final mai mic de 3,15 afecteaza semnificativ potentialul de remorcare la 1.800 kg. S-ar putea sa doriti sa retineti ca modificarile orientate catre performanta Ranger Raptor, de fapt, impiedica practicitatea acestuia. Atat de mult, de fapt, incat nu este de fapt clasificat drept vehicul comercial usor si nu se califica pentru avantajul fiscal Benefit-In-Kind care a facut camionetele atat de atragatoare pentru multi cumparatori.

Modificarile sasiului grele Raptor si-au ridicat greutatea bruta, in masura in care sarcina sa maxima a fost redusa la doar 620 kg, care este cu aproximativ 400 kg sub pragul de 1040 kg necesar pentru clasificarea LCV. Limita sa maxima de remorcare franata este, de asemenea, redusa la doar 2.500 kg, cu 1.000 kg mai putin decat cele mai capabile Ranger Double Cabs. Asa cum este norma in sectorul pick-up-urilor, Ford ofera o gama larga de accesorii care permit clientilor Ranger sa isi adapteze camioanele la modul in care le vor folosi. Rasfoiti brosura si veti gasi totul, de la captuseli pentru a proteja patul de incarcare din otel, pana la huse complete, care transforma in mod eficient Ranger Double Cab intr-un SUV. Exista, de asemenea, sistemul de gestionare a incarcaturii cu canal C, care se potriveste cu modele cu specificatii superioare, un suport de biciclete si, desigur, o bara de remorcare montata de producator.

Ford Ranger a fost intotdeauna aproape de varful clasei de pick-up din punct de vedere al sigurantei. Acest model a obtinut un rating complet de cinci stele Euro NCAP atunci cand l-a testat initial in 2012, iar acum facelift-ul a adaugat un arsenal de ajutoare electronice pentru conducatorii auto pentru a imbunatati in continuare lucrurile.

Toti Rangerii primesc airbaguri pentru sofer, pasager, torace si genunchi, plus o coloana de directie pliabila si un sistem avansat de control al stabilitatii ESC. Aceasta include asistenta Hill Start, controlul coborarii dealului, controlul adaptativ la incarcare, atenuarea inclinarii si controlul deplasarii remorcii, astfel incat camionul sa fie complet echipat in ceea ce priveste tehnologia pentru a-l mentine drept si ingust. Dincolo de aceasta, pachetul de asistenta pentru sofer (care costa aproximativ 1.350 GBP) adauga tehnologii avansate, cum ar fi Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Aid, faruri Auto High Beam, recunoasterea semnelor de circulatie si atenuarea coliziunilor. Desi au existat cateva rapoarte cu privire la problemele de pornire a motorului si a conexiunilor arborelui de antrenare care nu au reusit, au existat putine probleme raportate la fiabilitatea Ranger pe termen lung. Deoarece Ford are mai multi dealeri decat oricare alt producator, nu sunteti niciodata departe de un punct de vanzare francizat pentru service si piese de schimb, daca este necesar, desi s-ar putea sa nu obtineti neaparat un nivel decent de servicii pentru clienti, daca este de crezut studiul nostru privind puterea soferului. A terminat pe locul 24 din 30 de producatori in lista noastra din 2020. Cu toate acestea, acest scor este pentru comerciantii cu amanuntul de automobile, mai degraba decat pentru centrele de tranzit Ford, unde se vinde Ranger. Rangerul este un bun pariu din perspectiva soferului, desi cel mai recent, daca va fi intrerupt curand, Mercedes X-Class este o alegere mult mai buna daca sunteti in cautarea unui pick-up care sa ofere confort in stil SUV. In comparatie, Rangerul revine, dar servodirectia electrica este deosebit de buna pentru un pick-up in ceea ce priveste greutatea si capacitatea de reactie. Totul este relativ, desigur, si oricine sare dintr-un SUV mare in Ranger va observa senzatia agitata chiar si pe suprafete moderate. Unitatea EcoBlue de 2,0 litri ofera pana la 210 CP si, in mod automat, va face sprint-ul de 0-62 mph in 9,0 secunde, desi este manualul usor mai lent (10,1 s) care se asteapta sa reprezinte 70% din vanzari.

Ford Ranger are pachetul complet in ceea ce priveste echipamentul off-road si totul se adauga pentru a asigura performante bune pentru toate terenurile. Transmisia 4x4 controlata electronic, montata pe majoritatea modelelor, va permite sa comutati intre modurile de tractiune cu doua si patru roti in miscare printr-un cadran mic de pe consola centrala. Exista, de asemenea, un mod 4x4 de gama mica, care va fi util daca intentionati sa testati unghiul de apropiere Ranger de 28 de grade sau adancimea de vadare de 800 mm.

Cu aproape 30 cm de garda la sol, Hill Descent Control si Hill-Start Assist the Ranger vor fi intotdeauna capabili in lucrurile dure. Totusi, pachetul off-road optional adauga un diferential spate de blocare, precum si o protectie suplimentara pentru partea inferioara pentru a-l face o alegere excelenta pentru cumparatorii care isi vor lua camionul off-road in mod frecvent.

Ranger Raptor este conceput pentru a fi un off-roader si mai capabil. Dispune de suspensie spate cu arcuri elicoidale pentru a ajuta la absorbtia mai buna a umflaturilor, spre deosebire de transportul de sarcini grele, iar Ford conecteaza noul model ca o masina de performanta concentrata pentru off-road. Acestea fiind spuse, calitatea amortizoarelor sale imbunatatite este de asa natura incat se deplaseaza impresionant pe drum, cu un grad surprinzator de confort si conformitate in comparatie cu modelele obisnuite Ranger. Interiorul Ford Ranger este relativ exclusivist in ceea ce priveste standardele de preluare, veti obtine materiale plastice dure si o multime de depozitare, dar exista un aparat de comutare Ford pentru a ridica tonul, iar variantele de specificatii mai mari se acumuleaza pe multe caracteristici tehnologice.

Panoul de instrumente prezinta afisaje digitale color pe ambele parti ale cadranului analogic principal, prezentand o multime de informatii utile, cu toate acestea, unele dintre citiri sunt destul de mici pentru vizualizare dintr-o privire.

Acelasi lucru este valabil si pentru unele dintre butoane, care, in ciuda faptului ca sunt placute pe ochi, sunt putin obisnuite de utilizat. Exista o cutie de manusi decenta, un buzunar larg al usilor in fiecare dintre usi, plus o cosa mare sub cotiera centrala - desi capacul are o calitate groaznica.

Sistemul de informatii SYNC3 de la Ford are un ecran de opt inci. Are o interfata luminoasa, usor de vazut in miscare, mai ales cu acel ecran mare, iar functionalitatea standard Android Auto si Apple CarPlay este un mare plus.

Comenzile la volan si stereo standard cu sase difuzoare sunt potrivite pentru rivalii sai, plus ca exista o camera de marsarier pe modelele Limited. Exista si conexiuni USB si Aux pentru muzica ta. Controlul vocal este standard si pe sistem; acest lucru va permite sa controlati diferite functii fara distragere.

In ceea ce priveste spatiul de cabina, Ranger-ul se descurca destul de bine, desi nu este la fel de incapator in spate ca Nissan Navara. Scaunele sunt asezate destul de sus, astfel incat nu este nevoie sa va strangeti genunchii in spate si exista aproape loc pentru un adult de sase picioare sa stea in spatele unui sofer de dimensiuni similare - desi atat camera pentru picioare cat si pentru cap sunt stranse. In partea din spate a modelelor mai inalte, veti obtine cateva suporturi pentru pahare in cotiera rabatabila si buzunarele din spate ale scaunului pentru depozitare suplimentara, dar urcarea pe treptele laterale laterale ale Rangerului poate fi dificila.

Specificatiile Rangerului variaza foarte mult in functie de nivelul de decupare pe care il alegeti. La nivelul XL de baza primesti roti din otel de 16 inci, dar si functii utile precum sistemul de alimentare cu combustibil Easy Ford, aer conditionat, oglinzi electrice incalzite si un radio DAB.

Clasa XLT adauga jante din aliaj de 16 inci, plus mai multe conforturi pentru creaturi, inclusiv controlul vitezei de croaziera, farurile automate si stergatoarele cu sensibilitate la ploaie. Lucrurile fac intr-adevar un pas mai mare cu modelul Limited, unde obtineti o tundere din piele, iar sistemul de control vocal SYNC3 si touchscreen de la Ford ocupa locul sistemului de control SYNC de pe XLT. Ecranul mai mare si sistemul de meniu clar sunt infinit de preferat.

Ranger Wildtrak este dotat cu jante de 18 inci si garnitura exterioara cu efect de titan. La acest nivel, cumparatorii primesc cele noua curti, inclusiv siglele Wildtrack impodobite peste tot in magazin, navigatie prin satelit si iluminare ambientala colorata pentru interior.

Marca Ford

Ranger

Generation Ranger III Double Cab (facelift 2019)

Modificare (motor) 2.0 EcoBlue (213 CP) 4x4 Automat

Inceperea productiei ianuarie 2019 an

Arhitectura Powertrain Motor cu combustie interna

Pick-up tip de corp

locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Consumul de combustibil (economie) - combinat 7,7-7,8 l / 100 km

30.55 - 30.16 mpg SUA

36.69 - 36.22 Marea Britanie mpg

Emisiile de CO2 201-204 g / km

Diesel tip combustibil

Accelerare 0 - 100 km / h 9 sec

Accelerare 0 - 62 mph 9 sec

Accelerare 0 - 60 mph (Calculat de Auto-Data.net) 8,6 sec

Viteza maxima 180 km / h

111,85 mph

Standard de emisie Euro 6d-TEMP

Raport greutate-putere 10,5 kg / CP

Specificatii motor

Putere 213 CP

Putere pe litru 106,7 Hp / l

Cuplu 500 Nm

368.78 lb.-ft.

Deplasarea motorului 1997 cm3

121.86 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor Inline

Numarul de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

BiTurbo turbinei

Sisteme motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate bordura 2234-2246 kg

4925.13 - 4951.58 lbs.

Max. greutate 3270 kg

7209.12 lbs.

Sarcina maxima 1024-1036 kg

2257.53 - 2283.99 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 80 l

21.13 SUA gal | 17.6 Marea Britanie gal

Rezervor AdBlue 20 l

5.28 SUA gal | 4.4 Gal. Marea Britanie

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 3500 kg

7716.18 lbs.

Sarcina permisa a remorcii fara frane 750 kg

1653.47 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5359 mm

210.98 in.

Latime cu oglinzi pliate 1977 mm

77,83 in.

Latime inclusiv oglinzi 2163 mm

85,16 in.

Inaltime 1821-1848 mm

71,69 - 72,76 in.

Ampatament 3220 mm

126.77 in.

Partea din fata 1560 mm

61,42 in.

Pista din spate 1560 mm

61,42 in.

Inaltimea de plimbare 237 mm

9.33 in.

Cercul de rotire minim (diametrul de virare) 12,7 m

41,67 ft.

Unghiul de apropiere 29,0 °

Unghiul de plecare 27.0 °

Unghiul rampelor 25,0 °

Unghiul de urcare 35.0 °

Adancimea de vata 800 mm

31,5 in.

Caracteristici de tractiune, frane si suspensii

Roata motoare Toate tractiunile pe roti (4x4)

Numarul de angrenaje (transmisie automata) 10

Disc frane fata

Frane cu tambur spate

Sisteme de asistenta ABS (sistem anti-blocare franare)

Anvelopele cu dimensiunea 265/65 R17; 265/60 R18

Jante de dimensiuni 8J x 17; 8J x 18

Marcile noastre