Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford S-Max Mk2

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford S-Max (2015-2020)

In ciuda cresterii SUV-ului cu sapte locuri, vanzarile S-Max au fost puternice si ramane o alegere excelenta daca cautati o masina practica pentru sapte locuri.

 
S-Max MK2 vine cu un design foarte similar cu masina care a venit inainte. Farurile au fost zvelte in jos, stalpii de parbriz s-au miscat mai departe si nasul prezinta cel mai recent aspect al familiei. Toate masinile au un obturator de grila activ (unul care se deschide si se inchide independent) pentru a imbunatati aerodinamica si, prin urmare, eficienta combustibilului.
 
Se remarca de restul multimii MPV in modul in care conduce. Se simte mult ca un hatchback obisnuit, daca este oarecum mare. Directia brusca si controlul caroseriei, amestecat cu un confort suplu de calatorie, inseamna ca acest Ford cu sapte locuri este la fel de distractiv pentru sofer, precum si confortabil pentru pasageri.
 
Concurenta are forma unor rivali traditionali MPV, precum Citroen Grand C4 Picasso, Renault Grand Scenic si Volkswagen Touran, dar si SUV-uri cu sapte locuri, precum Skoda Kodiaq si Peugeot 5008. Are lucrul taiat pentru a ispiti cumparatorii familiei. Si daca aveti nevoie de un pic de spatiu, Ford va va vinde si Galaxy mai mare, cu un al treilea rand de locuri mai spatioase.
 
Interior pentru familie, cu mult spatiu
Impartasirea bazelor cu Ford Mondeo inseamna ca S-Max impartaseste si multe alte biti, iar partile din interior vor fi cunoscute daca ai fost in fata favoritului masinii. Este o structura simpla in interior, dar este foarte usor de utilizat, centrandu-se pe un ecran tactil de mari dimensiuni, oferit de sistemul multimedia Sync3 de la Ford, niste cadouri digitale elegante, un set de scaune foarte confortabile si o senzatie solida de rafinament.
In timp ce sunt locuri pentru sapte locuri, scaunele cele mai in urma se lasa cel mai bine pentru copiii mici, intrucat linia de acoperis inclinata a S-Max mananca in camera din partea din spate a masinii.
 
Cu toate acestea, exista o mare flexibilitate, deoarece toate scaunele sunt individuale, randul din mijloc alunecand toate inainte si inapoi individual, in timp ce toate cele cinci scaune din spate se pliaza pe podea pentru a transforma S-Max intr-o camioneta.
 
Diesel, manual, automat si tractiune integrala 4x4
Nu este surprinzator ca versiunile diesel ale S-Max sunt cele care reprezinta majoritatea vanzarilor din Marea Britanie. Ca atare, Ford ofera doua dintre care sa aleaga, ambele cu dimensiunea de 2,0 litri si cu puteri de la 150 CP la 190 CP.
 
Cutia de viteze automata cu opt trepte Ford este disponibila pe toate modelele, in timp ce cei dupa stabilitatea tractiunii integrale vor descoperi ca vine cu versiunea de mare putere a motorului diesel de 2,0 litri.
 
Cei care prefera alimentarea cu benzina vor trebui sa caute un model folosit, deoarece EcoBoost turbo de 1,5 litri cu 165 CP si EcoBoost de 2,0 litri cu 240 CP au fost scoase la vanzare pana in septembrie 2019. Cu greu surprinzator, deoarece ambele se lupta pentru a se potrivi cu impresionantele pretinderi ale economiei de combustibil. , despre care puteti citi mai multe in sectiunea Costuri de rulare.
 
O multime de ornamente 
Nu conteaza ce versiune a S-Max veti obtine daca doriti o lista generoasa de kituri, deoarece Ford a pregatit o multime de echipamente pe acest set de locuri. Gama de modele este una familiara, formata din Zetec, Titanium, sport ST-Line si luxos Vignale.
 
Aspect redesignat si tehnologie adaugata pentru 2019
In urma introducerii in gama a motoarelor diesel EcoBlue de ultima generatie, Ford S-Max a primit o noua actualizare un an mai tarziu, in principal prin aspectul si tehnologia sa.
 
Avand o grila ajustata si un design al barei de protectie, S-Max are acum o usoara asemanare cu SUV-ul Puma. Noile jante din aliaj de 19 inch sunt de asemenea disponibile ca o optiune pentru modelele din Titanium. In interior, scaunele frontale reglabile pe 18 cai au fost puse la dispozitie pe versiunile Zetec si Titan si pretind ca ii ajuta pe cei care sufera de dureri de spate. Afirmatii puternice, dar putem spune ca sunt cu siguranta comode. Cel mai recent sistem de infotainment SYNC3 este de asemenea prevazut pentru a utiliza usor ecranul tactil central, in timp ce sistemul optional FordPass Connect permite soferului sa acceseze aplicatia Ford Pass pentru a verifica durata de viata a uleiului, starea de alarma, nivelurile de combustibil si posibilitatea de blocare de la distanta. sau deblocati vehiculul. De asemenea, controlul adaptiv al croazierelor este disponibil pentru prima data pentru a lucra impreuna cu cutia de viteze automata, precum si cu franarea autonoma de urgenta.
 
Interiorul unei Ford S-MAX
Daca exista un singur element, aceasta masina este proiectata sa functioneze bine, este practic. Toate modelele sunt dotate standard cu sapte locuri si ofera sistemul inteligent de scaune Easy Fold si Easy Entry de la Ford.
 
Gasirea drumului spre scaunele din spate este un dodel datorita sistemului Easy Entry cu designul sau cu o singura atingere, care vede scaunele din randul mijlociu sa se plieze si sa alunece intr-o singura actiune.
 
Functioneaza si in practica, iar adultii cu dimensiune completa vor putea naviga inapoi pe bancul cel mai din spate cu usurinta, desi, odata acolo, nu suntem convinsi ca nu va mai fi loc decat intr-un Ford Grand C-Max, datorita mancarii inclinate a acoperisului. in camera de cap. Glisarea scaunelor din mijloc inainte creste totusi spatiul posterior al picioarelor.
 
Daca va aflati in fata sau in randul din mijloc, nu va veti plange de spatiu, cu o cantitate buna de ajustare pe fiecare dintre scaune, facand calatoriile lungi confortabile.
 
S-Max este oferit cu hayonul manual al firmei, care este deschis cu o balansare a piciorului sub bara de protectie din spate. Materialele din cabina au fost testate special pentru a face fata rigorilor zilnice ale vietii de familie si au acoperiri speciale anti-pete.
 
S-Max este, in mod surprinzator, o masina mare - in principal, in lungime -, dar nu este o masina dificila sa tese si sa circule in trafic sau sa se incadreze intr-un loc de parcare. Este surprinzator de manevrabil.
 
O suprafata mare de sticla inseamna ca vizibilitatea din masina este foarte buna, in timp ce senzorii de parcare in fata standard din fata si spatele S-Max usureaza lucrurile in continuare. Daca acest lucru nu este suficient, camerele pot fi adaugate din lista de optiuni pentru a spori vizibilitatea. Recomandarea noastra ar fi sa explice o camera cu vedere din spate. Vizibilitatea poate fi buna pentru o masina de aceasta dimensiune, dar inversarea unei masini de aceasta dimensiune este mult mai usoara cu o camera foto.
 
Lasa-l mai aranjat conventional, cu cinci locuri pe loc, iar Ford ofera un spatiu rezonabil de 700 de litri, in timp ce cu toate cele sapte locuri in uz, zona de bagaje este de 285 litri stranse (incarcate pe acoperis).
 
Pentru a pune acest lucru in context, Renault Grand Scenic nu poate decat sa adune 233 litri de spatiu cu toate cele sapte locuri in sus si 596 litri cu cinci locuri pe loc. Ford Galaxy mai mare si mai putin elegant are un bot mai mare. Spatiu in valoare de 1.301 litri in configuratia a cinci scaune si 300 litri cu toate cele sapte locuri ridicate.
 
Siguranta
Cinci stele pentru S-Max de la Euro NCAP
Face un MPV de familie foarte sigur
O tehnica suplimentara de asistenta poate fi adaugata ca optiune
Euro NCAP a testat S-Max in 2015, unde a obtinut un rating de siguranta la cinci stele, ceea ce inseamna ca cumparatorii familiei pot fi siguri ca marea Ford ii va pastra si ocupantii protejati in caz de accident.
 
Este o masina conceputa pentru transportul familiilor, astfel incat siguranta este in fruntea prioritatilor Ford S-Max si, in acest fel, exista un set de kituri disponibile in acest sens.
 
Alaturi de o multitudine de airbag-uri (sofer, pasager din fata, genunchiul soferului, airbag-urile perdea din primul si al treilea rand, precum si pungi laterale din al doilea rand), monitorizarea presiunii in anvelope si MyKey, puteti specifica S-Max cu o serie de alte kit-uri de siguranta, inclusiv noul limitator de viteza inteligent al firmei. Aceasta foloseste o camera din parbriz pentru a citi semnele limita de viteza la marginea drumului, iar daca acestea sunt sub viteza maxima stabilita de sofer la inceputul calatoriei, masina se va incetini pentru a evita viteza biletelor si pentru a maximiza siguranta.Modelul de alegere a Titaniumului si mai mult si beneficiaza de un sistem de prevenire a spatiului de placi si un fascicul automat fara stralucire pentru faruri.O serie de camere este de asemenea disponibila; Tehnologia poate fi vadita adica adica iesirea din jonctiuni sau spatii de ingrijire cu vizibilitate restransa este mai usoara si mai sigura, in timp ce asistenta pre-coliziune detecteaza pietonilor scade sansa sa aiba impact cu un alt vehicul (sau om) la viteze mici. Un control de croaziera adaptativ optional se asigura sa ramana in permanenta sau la distanta sigura de masina in fata atunci cand poate ajunge viteza mare, in timp ce un sistem de detectare poate fi un punctelor sau de a asigura o asigurare sa ne vedem in mod gresit pe calea unire alt vehicul atunci cand a schimbat benzile.
 
Ford Mondeo poate fi vazut foarte mult aici, cu o arhitectura de bord similara si instrumente identice. Acesta nu este un lucru rau, deoarece este cu siguranta curat si neclintit, dar cei care spera ca o cabina mai putin conventionala si mai viitoare sa fie potrivita pentru acest MPV s-ar putea gasi destul de dezamagiti.
 
In general, calitatea materialelor este buna, cu aparatura de protectie robusta, tesaturi rezistente si un plastic soft-touch pentru tabloul principal, dar unele dintre finisajele nu sunt la fel de precise si detaliate in mod clar ca in rivalii de la Volkswagen, Peugeot si Skoda.
 
Ecranul tactil color Ford Sync3 de 8,0 inchi este suficient de usor de utilizat cu raspunsuri rapide la intrarile de la sofer. Cei cu degetele mari pot gasi activarea vocii mai usoara decat pictogramele ecranului mai mici. Si nu neaga ca, daca ati testa in prealabil Renault Grand Scenic sau Skoda Kodiaq, sistemul Ford s-ar simti in mod decisiv demodat. Nu este nimic in neregula cu modul in care functioneaza, dar arata si se simte mai batran decat rivalii sai.
 
Confortul unei S-MAx model nou
Scaunele in sine ofera mult suport si se dovedesc perfect confortabile - indiferent daca stai in fata sau in dreapta chiar in spate - iar S-Max ofera un volan si scaune optionale, perfecte pentru dimineata de iarna.
Ford a muncit mult pentru a reduce zgomotul rutier si pentru a imbunatati rafinamentul in miscare cu noul sau S-Max, folosind un nou sistem de suspensie spate pentru a imbunatati calitatea calatoriei, precum si sofisticarea generala la drum. Alaturi de garniturile de usa revizuite si aerodinamica finisata, se spune ca Ford este in jurul a trei decibeli mai linistita decat modelul care a venit inainte.
Si este cu siguranta confortabil la viteza, in timp ce S-Max a fost intotdeauna renumit pentru capacitatea de reactie si agilitate (si aceasta masina nu este diferita), demonstreaza, de asemenea, capacitatea Ford de a atinge un echilibru ingrijit intre confortul de calatorie si manevrarea ascutita. Taut si fericit sa reziste ruloului de corp, S-Max reuseste, de asemenea, sa sufle cele mai multe denivelari care i-au fost prezentate.
Cei din spate au posibilitatea de a selecta si propria temperatura, fiind disponibile controale de climatizare din spate.
 
Daca costurile de functionare ale Ford S-Max sunt prioritatea dvs., atunci ar fi intelept sa alegeti unul dintre modelele diesel. Exista un motiv pentru care motoarele pe benzina sunt acum defunctionate, in ciuda faptului ca au o economie imbunatatita, deoarece motoarele TDCi si EcoBlue costa cel mai putin sa functioneze.
 
Nu numai ca, au nevoie de reparatii doar la fiecare doi ani sau 18.500 km - modelele S-Max alimentate cu benzina necesita acelasi lucru la 12 500 km sau la fiecare 12 luni.
In ciuda variatiei cifrelor de putere, diesel Ecoblue de 2,0 litri in 150 CP cu cutia de viteze manuala este cel mai economic din lot, revenind intre 39,8-54,3mpg. Aceasta emite, de asemenea, cea mai mica cantitate de CO2, la 130g / km. Alegeti cutia de viteze automata si aceasta scade pana la 34-50.4mpg, emisiile de CO2 crescand la 138g / km.
Versiunea de 190 CP cu putere mai mare este doar automata si se intoarce intre 36.7-47.9mpg, in timp ce emite 134g / km CO2. Versiunea cu tractiune integrala considera ca aceasta economie de combustibil scade la 32.1-47.1mpg, iar emisiile de CO2 cresc pana la 151g / km.
 
Motoare diesel Ford S-Max
Cel mai popular este 150 CP, cu un cuplu de 350 Nm pentru a ajuta lucrurile de-a lungul. Este o optiune flexibila, dar si pentru ca cumparatorii pot opta pentru o cutie de viteze automata cu sase trepte sau cu opt trepte automate. Atat manualul cat si cel automat dureaza 10,8 secunde pentru a merge de la 0-100 km / h.
 
Oferind un motor mai mare este de 190 CP, cu un alt salt in cuplu peste cei 150 CP. Aceasta versiune ofera un cuplu de 400 Nm, ceea ce o face o optiune excelenta pentru conducerea pe autostrazi.Este disponibil doar cu o cutie de viteze automata cu opt trepte si pleaca de la 0-100 km in 9,5 secunde cu o viteza maxima de 208 km / h. Daca doriti optiunea de tractiune integrala pe S-Max de 190 CP, va trebui sa fie cu cutia de viteze automata, iar aceasta versiune completeaza sprintul de referinta 0-100 km/h in 10,5 secunde. Viteza maxima scade pana la 212 km / h.
Acest motor se simte cu siguranta rapid, cu o raspandire uniforma a puterii si rafinament decent - se simte o potrivire foarte buna in S-Max si creeaza o stare generala foarte buna.
 
Motoare diesel nu mai sunt disponibile
Anterior, optiunea entry-level a venit cu 120 CP si 310 Nm cuplu. Este cel mai lent model din interval, cu 13,4 secunde pentru a parcurge 0-100 km / h, cu o viteza maxima de 201 km / h.
Incorporarea gamei diesel a fost de 2,0 litri TDCi bi-turbo cu 210 CP si 450 Nm cuplu. Aceste motoare vin in exclusivitate cu cutia de viteze cu doua ambreiaj PowerShift cu sase trepte si cel mai rapid timp de sprint de 0-100 km/h de 8,8 secunde. Viteza maxima este de 228 km / h.
In miscare se simte rapid, lucrand bine cu cutia de viteze cu dublu ambreiaj PowerShift pentru o experienta de conducere lina si sensibila. Rotile din fata pot fi coplesite de puterea de la robinet daca mergeti pentru o escapada rapida, dar odata la viteza, reactioneaza rapid daca doriti sa depasiti si nu devine niciodata prea rau si zgomotos.
 
Motoarele pe benzina nu mai sunt scoase la vanzare
Va trebui sa cautati un model folosit daca doriti un S-Max cu motor pe benzina. Cel putin alegerea unuia este o aventura mai simpla, cu alegerea a doar doi - un 1,5 litri si un 2,0 litri.
EcoBoost SCTi de 1,5 litri produce 160 CP (165 CP din 2018), iar cuplul 240Nm, avand nevoie de 9,9 secunde pentru a completa sprintul de 0-100 km/h. Viteza maxima este de 200 km / h si acest model vine doar cu o cutie de viteze manuala cu sase trepte.
La celalalt capat al scalei se afla un EcoBoost SCTi de 2,0 litri cu 240 CP, imperecheat la un automat cu sase trepte (nu PowerShift ca in diesel) si produce 345Nm de cuplu. Este cel mai rapid S-Max din linie, cu un timp de 0-100 km / h de 8,4 secunde si o viteza maxima de 227 km / h, dar este si cel mai putin economic. 
Veti avea nevoie de cateva castiguri suplimentare pentru a profita de puterea de tragere de 2,0 litri, deoarece numarul de varf este livrat la 2.300 rpm, desi va continua sa traga S-Max inainte cu acceleratie maxima pana la 4.900 rpm.
 
Manevrabilitatea
S-Max a fost intotdeauna renumit pentru agilitatea sa, cat si pentru capacitatea de a transporta sapte persoane si un modic de bagaje. La fel si cu acest model, care se dovedeste la fel de distractiv de a conduce la fel de multe hatchback-uri ale rivalilor care au o greutate mai mica si un centru de greutate mai mic.
In centrul acestei experiente se afla lipsa rulajului caroseriei - chiar si atunci cand o rotiti intr-un sens giratoriu cu viteza, corpul nu se misca inconfortabil. Confortul de plimbare nu este sacrificat, dar, alaturi de scaunul cu piciorul scazut, S-Max se simte ca o masina mult mai mica in miscare, cu raspunsuri rapide la intrare si niveluri decente de feedback din directia asistata electric.
Puteti alege sa specificati sistemul de directie adaptativ optional, care face ca masina sa se simta si mai stangace. S-Max poate modifica corelatia dintre intrarea la volan si iesirea la rotile rutiere, astfel incat, la viteza mica, necesita mai putine rotatii de blocare pentru a parca. La viteza mare, poate reduce sensibilitatea pentru a conduce o conducere mai relaxata pe autostrada.
Este un sistem ingrijit si banuim ca unii ar putea fi utili, dar nu suntem convinsi ca ofera suficient un beneficiu pentru a justifica cheltuielile suplimentare, mai ales ca directia standard este atat de buna.
Alaturi de directia electrica, SMax dispune de controlul de control al cuplului, care franeaza roata din fata si distribuie puterea spre exterior pentru a reduce invartirea rotilor

Motorizari Ford S-Max Mk2

Piese Ford S-Max Mk2

Marcile noastre