Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
PieseFord.ro

Piese auto Ford Transit Mk8

Serie An kW/HP Cmc Cod motor Tip

Piese originale Ford Transit (2019-2020)

Este vorba despre autoutilitara Transit Mk8 din a sasea generatie, cunoscuta si ea - oarecum confuz - ca Transit Mk8. Prezentat in 2014 si revizuit puternic in 2019, este cel mai bun transport in comun, fiind mai practic, mai bun de condus si mai ieftin de rulat.

 
Cu o actualizare majora in 2019, nu ne asteptam la schimbari majore ale marelui Transit 2020. Dar daca aceasta situatie se schimba, cititorii Parkers vor fi primii care stiu.
 
Ford Transit 2019 facelift
In 2019, acest model a primit facelift major - un proces la care Ford se refera, in general, ca MCA sau Mid-Cycle Action.
Tranzitul revizuit prezinta un nou design frontal, cu grila si bare de protectie reproiectate, precum si lumini de zi noi de zi, dar mai semnificativ vine si cu sarcina utila crescuta, o cabina actualizata si o multime de noi tehnologii.
 
Aceasta tehnologie include conectivitate 4G noua, motoare imbunatatite cu pana la 185 CP, directie electrica asistata de energie electrica (EPAS) si chiar o optiune usoara pentru vehicul electric hibrid (mHEV) numit EcoBlue Hybrid.
 
O versiune complet electrica a Tranzitului va fi scoasa la vanzare in 2021.
 
Intre timp, imbunatatirile privind sarcina utila provin dintr-o serie intreaga de masuri individuale de economisire a greutatii, inclusiv un nou design al puntii spate pentru modelele cu tractiune din spate, o noua tehnica de fabricatie pentru roti, o noua capota de aluminiu si o noua perete compozita.
 
In consecinta, modelele de tractiune cu roti din spate observa o crestere a sarcinii utile cu pana la 80 kg, iar modelele cu tractiune cu roti din fata o vad sporita cu pana la 48 kg.
 
Am condus facelift-ul de tranzit 2019 si veti gasi detalii complete despre acesta in aceasta recenzie, alaturi de experienta noastra extinsa a modelului pre-facelift.
 
Ce este Ford Transit?
Pentru prima data, acest Ford Transit este doar o autoutilitara mare, ceea ce inseamna ca concureaza in ceea ce este cunoscut in trecut drept clasa de 2,0 tone. Ca atare, acum se afla in fruntea unei familii diverse de modele (mai mici) de autoutilitare Ford, toate prezentand acum Transit in titlurile lor:
 
Ford Transit Custom (camioneta medie)
Ford Transit Connect (autoutilitara mica)
Ford Transit Courier (autoutilitara compacta)
Desi este fabricat in strainatate, cel mai recent Transit a fost proiectat si conceput in Marea Britanie. Acum este un „vehicul mondial”, ceea ce inseamna ca este vandut pe sase continente, inclusiv, pentru prima data, in SUA.
 
Stiluri de caroserie Ford Transit, variante si niveluri de decupare
Ford Transit este disponibil sub forma de panou obisnuit cu panou, Double-Cab-in-Van (DCiV), cu un al doilea rand de scaune, cabina de sasiu (incluzand noua cabina de sasiu, introdusa in iulie 2018) si variante de microbuz.
 
Ne concentram pe autoutilitara Ford Transit, care a fost disponibila de la lansare in doua niveluri de echipament: Base (acum cunoscuta sub numele de Leader) si Trend.
 
Un al treilea nivel de specificatie mai mare numit Transit Limited s-a alaturat gamei ca parte a facelift-ului din 2019.
Furgoneta panoului are trei lungimi ale caroseriei (L2, L3 si L4), doua ampatamente (SWB si LWB) si doua inaltimi ale acoperisului (H2 si H3) - puteti gasi detalii complete despre toate acestea pe pagina noastra dedicata pentru dimensiunile Ford Transit.
Motoare Ford Transit Euro 5 si Euro 6
Specificatia originala Transit a motoarelor Euro 5 de 2,2 litri pentru turbodiesel a fost inlocuita cu noi motoare EcoBlue de 2,0 litri pentru turbodiesel in 2017, pentru a respecta standardele de emisii Euro 6.
Introducerea motoarelor de 2,0 litri a coincis cu o serie de alte modernizari tehnologice, inclusiv pentru prima data disponibilitatea unei cutii de viteze automate cu sase trepte.
 
In acelasi timp, o versiune mai puternica a motorului de 185 CP a fost adaugata in varful gamei. Mai multe informatii despre toate acestea in sectiunea Conducere din aceasta recenzie.
 
Rivalii Ford Transit
Popularitatea, calitatea si preturile apreciate ale Tranzitului inseamna ca pune la distanta distanta dintre autoutilitarele mai vechi, mai orientate spre buget si concurentii mai moderni ai producatorilor germani premium.
Astfel, rivalii sunt de la tipurile Citroen Relay / Fiat Ducato / Peugeot Boxer si tipurile Renault Master / Nissan NV400 / Vauxhall Movano chiar pana la cele mai recente Mercedes-Benz Sprinter si Volkswagen Crafter / MAN TGE. Transitul isi pastreaza propriul sau impotriva tuturor.
 
Verdictul Ford Transit
Combinand o valoare puternica cu usurinta de utilizare, o experienta excelenta de conducere, multa tehnologie si o retea de dealeri extinsa care ofera o multime de optiuni de comanda directa, Ford Transit ramane un reper de vanzare mare.Exista rivali mai ieftini, dintre care multi pot transporta mai multa sarcina utila, dar acestea sunt, de asemenea, in mod obisnuit autoutilitare mai vechi, cu echipamente de siguranta limitate si confort redus.Exista, de asemenea, mai multi rivali premium, care ofera multa tehnologie si rafinament - dar la un cost mai mare si, de obicei, fara niciun avantaj in sarcina utila.Cu alte cuvinte, Tranzitul ocupa un teren de mijloc excelent, oferind o autoutilitara de inalta calitate si versatila la un cost rezonabil. Nu este o surpriza, atunci ca este atat de popular popular la tot felul de cumparatori.
 
Experienta de conducere Ford Transit
Confortabil si foarte usor de condus
Motoare bune, desi nu intotdeauna cele mai linistite
Inovatoare - dar nu esentiala - tehnologie hibrida EcoBlue
Ford Transit este foarte usor de condus cu o camioneta mare. Se simte mult mai mic decat dimensiunea reala pe drum si este departe de a intimida, chiar si pentru soferii de masini mari fara experienta. Aceasta se aplica chiar si versiunilor L4 super-lungi.
Tranzitul este disponibil cu tractiune fata (FWD), tractiune din spate (RWD) si tractiune integrala (AWD). In general, vanzarile sunt impartite uniform intre modelele cu tractiune fata si spate, tranzitele cu tractiune integrala ramanand o alegere mai specializata.
 
Cu toate acestea, mai jos avem impresii de conducere cu tractiunea integrala Ford Transit.
Motoare Ford Transit Euro 5
Aceasta generatie de Ford Transit a fost lansata cu o gama de trei motoare TDCi de 2,2 litri turbodiesel, oferind urmatoarele puteri:
100 CP / 310 Nm
125 CP / 350 Nm
155 CP / 385 Nm
La lansare, in 2014, am testat motoarele de 2,2 litri de 125 CP si 155 CP atat in ​​rotile din fata, cat si pe cele din spate, cu o sarcina utila de 500 kg la bord.

Motoare Ford Transit Euro 6

In vara anului 2016, o noua gama de motoare EcoBlue cu 2,0 litri turbodiesel (cunoscuta in cadrul Ford sub denumirea de motoare Panther) s-a alaturat gamei Transit - desi acestea nu au inceput sa ajunga la dealeri din Marea Britanie in numar semnificativ pana in 2017.

Sursele de putere pentru motoarele Transit 2.0 litri sunt urmatoarele:

105 CP / 360 Nm

130 CP / 385 Nm

170 CP / 405 Nm

O varianta aditionala de 185 CP / 415 Nm a fost adaugata in gama ca parte a facelift-ului din 2019.In ciuda dimensiunilor lor mai mici, toate motoarele Euro 6 sunt impresionant de viguroase, intrucat ofera un cuplu mai scazut cu 20% mai devreme in intervalul de tur, un avantaj pe care il poti simti clar pe drum.Am testat fiecare iesire intr-o varietate de conditii, si chiar si cea mai putin puternica versiune de 105 CP este un performant puternic, iar asta a avut o greutate de test de 600 kg in spate.Aceste motoare sunt, de asemenea, mai linistite decat cele pe care le inlocuiesc, facand fiecare calatorie atat de placuta.

Motoare Ford Transit - 2019 facelift inainteLa suprafata, se pare ca nu s-au schimbat prea multe pentru alinierea motorului post-facelift, cu exceptia faptului ca exista o noua putere de 185 CP in partea de sus a gamei; celelalte trei optiuni ale motorului ofera exact aceleasi cifre de putere si cuplu ca inainte.

Dar, de fapt, fiecare dintre noile motoare primeste un turbocompresor revizuit, un nou design cu piston, o pompa de ulei la cerere si o injectie de combustibil la presiune mai mare. Drept urmare, se spune ca sunt mai receptivi si mai eficienti.

Ford Transit - model facelift 2019, vedere frontala

Condus izolat, nu exista o diferenta extrem de evidenta - desi ne-a dovedit ca noile motoare sunt mai puternice decat inainte, variantele de tractiune ale rotilor din spate se dovedesc deosebit de zgomotoase in interior.Daca acest lucru este rezultatul actualizarilor motorului sau modificari ale unor materiale ca parte a programului de economisire a greutatii facelift pentru a-si spori sarcina utila, nu suntem siguri. Dar noua capota de aluminiu si pachetele compozite impreuna cu injectoarele de presiune mai mare nu au facut cu siguranta autoutilitarul.Drept urmare, rafinarea este o zona in care Tranzitul acum pierde cu siguranta fata de ultimii rivali germani - in special VW Crafter si MAN TGE. Desi sincer actualizate Renault Master si Vauxhall Movano vor oferi Ford-ului o alergare si pentru banii sai in aceasta zona.Acestea fiind spuse, performantele testate cu jumatate de sarcina utila, motoarele Transit continua sa se simta bine pana la sarcina de a schimba fara efort o multime de lucruri. Va trebui doar sa vorbiti un pic cand vorbiti cu tovarasii dumneavoastra in taxi.

Cum este Transit EcoBlue Hybrid?

Transit EcoBlue Hybrid este o noua versiune de vehicule electrice hibride usoare - uneori etichetata mHEV - care este disponibila la sfarsitul anului 2019 cu motorul diesel de 130 CP de 2,0 litri; pachetul mHEV foloseste o noua tehnologie electrica de 48v si poate fi montat la toate motoarele EcoBlue, dar in Marea Britanie este de 130 CP doar pentru a incepe pentru a vedea ce interes are.Nu va lasati sa va pacaliti partea „hibrida” a numelui - acesta nu este un Tranzit care poate functiona cu energie electrica pentru o perioada lunga de timp (va trebui sa asteptati ca Transitul complet electric sa vina in 2021 pentru asta, sau reducerea dimensiunii la PHEV personalizat de tranzit). In schimb, mHEV foloseste un generator de pornire si un mic pachet de baterii cu ioni de litiu depozitate sub scaunul pasagerului pentru a incerca sa economiseasca combustibil in timpul conducerii regulate.

Conducerea tranzitelor cu si fara tehnologia de la bord, nu puteam spune cu adevarat multe diferente, cu exceptia modului in care motorul se opreste imediat ce apasati ambreiajul la viteze mici.

Aceasta este o veste buna in sensul ca conducerea de zi cu zi cu EcoBlue Hybrid nu este diferita de orice alt Tranzit. Insa fara macar un indicator care sa va spuna cand se recupereaza energie suplimentara sau cand se foloseste bateria suplimentara, nu exista prea mult sentiment imediat de satisfactie de la plata pentru aceasta in aceasta etapa.Pe flotele mari, in care fiecare imbunatatire minuscula a economiei de combustibil face o diferenta, putem vedea sensul acesteia. Insa, in cazul operatiunilor mici, pare dificil de justificat in acest moment - o schimbare a stilului de conducere in randul soferilor cu picioare grele poate aduce economii mai mari de costuri.

Schimbarea la servodirectia electrica face o diferenta?

Raspunsul scurt este nr. Tranzitul a avut intotdeauna o directie buna pentru o autoutilitara, iar inlocuirea directiei traditionale asistate hidraulic cu servodirectia asistata electric pentru facelift 2019 nu face niciun fel de diferenta. Aceasta ramane o autoutilitara care este usor de condus cu incredere si rapid si usor de plasat exact pe drum. Ceea ce face asistenta electrica este sa permita o selectie complet noua de ajutoare pentru soferi si sisteme de siguranta - cum ar fi asistenta de mentinere a benzii si parcarea automata

Optiuni pentru cutia de viteze Ford Transit

Toate tranzitele acestei generatii au ca standard o cutie de viteze manuala cu sase trepte, care este foarte prietenoasa pentru a fi utilizata printr-un schimbator de viteze montat pe tablou de bord. O automata optionala cu sase trepte a devenit disponibila pentru prima data pe modelele cu tractiune fata cu introducerea motoarelor Euro 6 in 2016.

Acest lucru functioneaza suficient, chiar daca este departe de a fi un design de ultima ora (desi nou pentru Transit, este folosit in alte Fords de peste 10 ani). Util pentru soferii obligati in mod regulat sa faca fata blocajelor de trafic, dar nu este o optiune deosebit de populara pe acest model. Incepand cu primavara 2020, tractiunile cu roti din spate Tranzitele vor fi disponibile cu o noua optiune automac cu 10 viteze, care poate vedea numarul de autoturisme Transit in crestere semnificativa.

Vizibilitate buna

O pozitie ridicata in scaun si un tablou de bord relativ scazut inseamna ca veti avea o vedere buna a drumului inainte, in timp ce oglinzile usilor cu sectiune dubla va ajuta sa urmariti ce se intampla in urma. Sunt disponibile optiuni, inclusiv o camera inversa, monitoare pentru spoturi orb si senzori de parcare pentru a face ca miscarea acestei furgonete sa fie si mai usoara. 

Tehnologia de bord, inclusiv FordPass Connect si FordPass Pro

Marele upgrade din punct de vedere tehnic este noul modem FordPass Connect 4G, disponibil in toata gama. Aceasta nu numai ca alimenteaza un hotspot Wi-Fi la bord pentru pana la 10 dispozitive, dar permite si noi functii de conectare. Pentru flotele mari, aceasta inseamna noi optiuni Ford Telematics si Ford Data Services, care pot ajuta la urmarirea sanatatii vehiculului si a comportamentului soferului. Dar dezvoltarea mai interesanta este aplicatia FordPass Pro, care se adreseaza operatorilor de proprietari si flotelor mici de pana la cinci autoutilitare.Aceasta este o aplicatie inteligenta pentru smartphone-uri fara sens, care va ofera acces instantei la informatii despre autoutilitara - cum ar fi daca este blocata si daca are probleme de intretinere imediata. Aplicatia va va permite, de asemenea, sa blocati si sa deblocati autoutilitara de la distanta, sa o porniti de la distanta daca este automata (deci puteti incepe procesul de decongelare intr-o dimineata rece, inainte de a iesi din casa) si sa va aprofundati mai profund in starea vehiculului. , cu informatii care includ nivelul de combustibil, durata de viata a uleiului si presiunile in anvelope.

Intervale Service Ford transit Facelift EcoBlue 2020

Motoarele Euro 5 originale de 2,2 litri sunt considerate a parcurge 25.000 de km sau doi ani intre vizitele unui dealer, in timp ce la lansare, motoarele Euro 6 de 2,0 litri trebuiau sa realizeze intervale de 31 000 dekm sau doi ani.Cu toate acestea, in urma „experientei din lumea reala” (a se vedea problemele privind schimbarea uleiului,), in 2018, Ford a schimbat in mod linistit politica oficiala a motoarelor Euro 6 la „un interval de serviciu variabil pana la doi ani”.

Scurta modalitate de a explica acest lucru este: faceti schimbarea uleiului ori de cate ori va spune autoutilitarul. Explicatia putin mai lunga este ca autoutilitarele usoare pot ajunge pana la 20.000 de km sau doi ani intre servicii (doi ani fiind maximul absolut), in timp ce cei supusi in mod regulat la sarcini mari si viteze mari ale motorului vor avea nevoie de reparatii mult mai devreme decat asta. Ford recomanda o „verificare de siguranta” anuala chiar daca lumina de service nu a fost aprinsa.

Garantie Ford Transit si informatii suplimentare despre service

Transitul este acoperit de o garantie de trei ani, 100.000 de km standard. Exista, de asemenea, o garantie anti-perforatie de 12 ani pentru caroserie, dar asigurati-va ca veti obtine aceasta verificare la fiecare serviciu sau poate fi dificil de revendicat. Ford are o schema numita Transit24 in care solicitarile de rezervare a serviciilor pot fi facute online. De asemenea, are o flota din ce in ce mai mare de vehicule de servicii mobile, asa ca in unele cazuri nici nu va trebui sa vizitati dealerul pentru a va ingriji. De asemenea, este disponibil un pachet „Asistenta Ford” cu „continuarea incarcarii”, unde in caz de avarie, incarcarea autoutilitara poate fi livrata in timpul reparatiei vehiculului.

Ford Transit Euro 6 mpg

In prezent, nu exista un echivalent ecologic pentru gama de motoare Euro 6 de 2,0 litri, dar economia de carburant este ridicata la 42,2mpg in gama de pre-facelift, iar acestea ar trebui sa fie mai eficiente la nivel de bord. Acestea fiind spuse, motoarele de 2,0 litri folosesc un rezervor AdBlue de 21 litri, care va trebui sa reumple la fiecare 5.000-6.000 de km, adaugand costurile dvs.

Motoarele actualizate de 2,0 litri, dotate dupa facelift din 2019, promit o economie de combustibil din lume reala cu 7% mai mare, desi in mod confuz, cea mai buna economie de combustibil pe hartie pentru acestea este mai mica la 40,9mpg. Acest lucru se datoreaza faptului ca standardul oficial de testare s-a schimbat intr-o noua procedura WLTP, asa ca, chiar daca Ford (si multi alti producatori de autoutilitare) transforma cifrele in formatul NEDC mai vechi, exista inca o schimbare care ar trebui sa le faca mai realiste - si, prin urmare, mai jos pe hartie.Se spune ca modelele EcoBlue Hybrid disponibile acum cu motoarele actualizate vor aduce o imbunatatire a economiei de 3% in ceea ce priveste conducerea generala si 8% in condusul urban. 

Intervalele Ford Transit Euro 6 si problemele privind schimbarea uleiului

Motoarele de 2,0 litri, introduse in 2016, indeplinesc cu fericire cele mai recente reglementari privind emisiile Euro 6, precum si ofera o performanta mai mare la fiecare nivel de putere si intervale fantastice de 36.000 de km.Din pacate, se pare ca sufera si cu unele probleme de dinti, pe care Ford nu le-a rezolvat cu succes. Problemele evidentiate se ridica in jurul solicitarilor timpurii de schimbare a uleiului, o problema care a fost pusa pana acum in probleme de software, injectoare defecte si chiar lungimea jojei ...Cateva lucruri de remarcat in acest sens. In primul rand, computerul de bord este cel care decide momentul in care un serviciu este scazut, iar daca conduci nesimtetic sau mai ales faci scurte calatorii, te poti astepta ca autoutilitara sa solicite schimbarea uleiului din timp. Unele dintre cererile timpurii pot fi din motive autentice.

In al doilea rand, la fel ca in cazul Transit Custom (care sufera de probleme similare cu celelalte motoare de 2,0 litri), Ford vinde o multime de aceste furgonete, asa ca este greu de spus daca numarul de reclamatii reprezinta de fapt un procent neobisnuit de mare in comparatie cu rivali.Oricare ar fi cauza, Ford si-a ajustat acum recomandarile privind intervalul de servicii si nu ar trebui sa cumparati unul dintre acestea care se asteapta sa parcurga 36.000 de km intre vizitele unui dealer.

Probleme cu injectorul Ford Transit EcoBlue

Motoarele EcoBlue de 2,0 litri construite in 2019 au avut de asemenea probleme cu injectorul - intr-o asemenea masura incat, in septembrie 2019, Ford nu a lansat doar o actiune de service pe teren (similar cu un buletin de servicii tehnice sau TSB) pentru a inlocui injectoarele potential defecte oriunde s-ar afla echipat, a crescut, de asemenea, numarul de vehicule de curtoazie disponibile pentru clientii din Europa, in efortul de a reduce timpul de oprire.

Siguranta Ford Transit

Airbag-ul unui sofer este standard si airbagurile pasagerilor din fata, laterale si toracice sunt optionale.Toate tranzitele beneficiaza de control electronic al stabilitatii (ESC), care include Curve Control - software care franeaza individual anumite roti pentru a preveni rularea autoutilitarei daca intra prea repede intr-o curba. In plus, exista Trailer Sway Control, care franeaza si rotile individuale atunci cand este necesar pentru a reduce efectul unei remorci care a inceput sa se balanseze.

O serie de sisteme optionale de siguranta Ford Transit optionale sunt de asemenea disponibile, inclusiv:

Control adaptiv al croazierelor

Lane Keeping Alert (care utilizeaza camere de luat vederi pentru a monitoriza pozitia autoutilitarei si vibreaza volanul pentru a avertiza soferul in cazul in care vor incepe sa se desprinda de banda neintentionat)

Monitorizarea presiunii anvelopelor TMPS

Luminile de viraje statice (care stralucesc in directia in care urmeaza sa se intoarca - standard pe modelele Trend)

Sistemul de infotainment Ford Sync include, de asemenea, o caracteristica de apel de urgenta, care poate contacta automat serviciile corespunzatoare daca nu exista raspuns din partea soferului in caz de accident.

Modernizari ale tehnologiei de siguranta Ford Transit 2016

Incepand din vara anului 2016, Tranzitul a fost disponibil si cu un sistem autonom de franare de urgenta (AEB) numit asistenta pre-coliziune cu detectarea pietonilor, recunoasterea indicatoarelor rutiere si stabilizarea laterala a vantului. In plus, usile din spate dispun acum de decalaje de vizibilitate ridicata pentru a preveni circulatia in ele atunci cand sunt deschise la 90 de grade.

Modernizari ale tehnologiei de siguranta Ford Transit 2019

Facelift-ul de la sfarsitul anului 2019 a adus si mai multa tehnologie de siguranta, datorita in parte noii directii electrice asistate de energie electrica, care permite caracteristici precum imbunatatirea asistentei pentru pastrarea benzii.Monitoarele blindspot la fel de optionale pot lua acum in considerare o remorca cu o lungime de pana la 10 m, in timp ce o actualizare la controlul de croaziera adaptiv va ajusta automat viteza setata pe baza semnelor de trafic.Mai mult, puteti avea asistenta completa activa in parc acum, ceea ce permite ca Tranzitul sa parcheze singur.

In plus, Ford a introdus noi camere cu unghi larg pentru partea din fata si partea din spate a autoutilitarei - acestea va permit practic sa vedeti colturile rotunde la viteze mici - si un sistem de alerta pentru traficul din spate pentru a va ajuta la iesirea din spatii. Camera optionala de inversare obisnuita a fost mutata si intr-o pozitie de montare inalta, ceea ce nu numai ca reduce sansa ca acesta sa fie deteriorat, ci va permite, de asemenea, sa il utilizati atunci cand inversati duba cu usile deschise - cum ar fi atunci cand faceti o rezerva la o incarcare andocare.

 

Motorizari Ford Transit Mk8

Piese Ford Transit Mk8

Marcile noastre