Piese auto Ford Transit 1991-1994 2.5 DI 80 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Transit 1991-1994 2.5 DI 80 cp

Piese Ford Transit 1991-1994 2.5 DI 4DA 59 KW

Piese Ford Transit Mk4 2.5 DI 80 cp, diesel



Piese pentru Ford Transit 1991 - 1994 2.5 DI 80 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Toata lumea este familiarizata cu numele „Tranzit”. Este cea mai obisnuita marca de vehicule comerciale pe drumurile noastre, Ford Transit fiind apreciat atat de utilizatori, cat si de operatorii de flote. Acum sunt in vanzare patru „tranzite”; Ford Transit Courier, Ford Transit Connect, Ford Transit Custom si Ford Transit.

Numele „Transit” a fost introdus pentru prima data in Germania in 1953, dar este vazut ca o evolutie complet separata decat vehiculul care a fost introdus in Marea Britanie in 1965. A fost un succes imediat, fiind apreciat pentru flexibilitate, confort si usurinta in utilizare.

Ca urmare a popularitatii sale, Ford a numit-o „coloana vertebrala a Marii Britanii”. Pana in prezent au fost construite peste sapte milioane de Ford Transits, iar gama nu prezinta semne de oprire. Deci, daca nu sunteti putin familiarizati cu numele sau doriti doar sa aflati mai multe, iata Ghidul Parkers pentru Ford Transit. Acesta, primul tranzit care a lovit tarmurile Marii Britanii, a fost o revelatie. Cu un stil american si un corp larg, oferea mult spatiu in comparatie cu concurentii sai. Multe dintre piese provin din gama de masini Ford, ceea ce o face mult mai rafinata, mai usor de intretinut si mai usor de condus, iar legenda spune ca mai multe Ford Transits au fost folosite de bandele criminale din 1960 decat orice alt vehicul.

Unul dintre motivele cheie ale succesului sau a fost varietatea larga de stiluri de caroserie oferite. Cumparatorii ar putea alege dintre pick-up-uri, microbuze, camionete cu panou, versiuni cu cabina de echipaj si multe altele. Ambele motoare pe benzina si diesel erau oferite, versiunile diesel avand un nas distinctiv mai lung. Mk2 Transit a fost o versiune faciala a generatiei originale. Are un nas nou si un interior actualizat. Mecanicii au primit, de asemenea, o oarecare modernizare, odata cu introducerea motorului Pinto de la Cortina. A aparut si primul dintre tranzitele „rapide”, care impacheteaza Essex V6. In 1984, Transit a primit cateva imbunatatiri suplimentare, inclusiv un motor diesel cu injectie directa si cateva modificari minore ale garniturii.

Numeroase stiluri de caroserie au fost din nou oferite si au inclus produse derivate precum autobuzul, cabina sasiului si autoutilitara tipica. Datorita gamei largi de optiuni, posibila combinatie a specificatiilor de tranzit a fost practic nelimitata. O transmisie automata a fost, de asemenea, disponibila pentru prima data.

A treia generatie Transit a marcat debutul unei noi platforme Transit. Cu parbrizul sau inclinat in mod distinct pentru a se potrivi cu unghiul capotei si cu un design simplu in forma de cutie, a devenit o priveliste usor de recunoscut pe drumurile Marii Britanii. Sub, versiunile cu ampatament scurt au obtinut un sistem modern de suspensie fata independenta, imbunatatind calitatea si manevrabilitatea.

Spatiul de incarcare a fost, de asemenea, marit, in timp ce accesul si vizibilitatea au fost imbunatatite. Motoarele erau la fel ca inainte, oferind atat benzina, cat si motorina, desi Essex V6 de 3,0 litri a fost inlocuit cu unitatea moderna de 2,9 litri injectata cu combustibil din Köln.

In 1991, Ford Transit a primit o renovare majora, pastrandu-si in acelasi timp fata zambitoare. In mod evident, ceea ce ii deosebeste pe cei doi, in cea mai mare parte, sunt farurile frontale putin mai rotunjite. Cu toate acestea, au existat cateva schimbari interesante. Suspensia fata complet independenta a fost introdusa in intreaga gama, in timp ce modelele cu ampatament lung erau acum disponibile cu o punte spate cu o singura roata in locul unei configurari de roti spate asociata. Acest lucru insemna mai mult spatiu in spatele deja spatios Transit. Un motor diesel turbocompresor a fost, de asemenea, oferit pentru prima data.

Mk3 Transit a primit un alt facelift si o serie de imbunatatiri in 1994. A primit un nou tablou de bord, un design frontal si motoare actualizate. Ceea ce a fost remarcabil, cu toate acestea, a fost introducerea unor optiuni precum aer conditionat, inchidere centralizata, airbag-uri, geamuri electrice si oglinzi electrice.

Aceste conforturi ale creaturilor au indicat calea catre Transit, devenind din ce in ce mai confortabil si capabil. Era disponibil atat cu motoare pe benzina, cat si cu motorina, iar o editie speciala de 30 de ani, numita Hallmark, a fost lansata in 1995. Au fost introduse noi motoare TDCi, imbunatatind economia si emisiile. Aceasta generatie a marcat, de asemenea, introducerea Sport Van. Acestea includeau ornamente in stil „sport”, dungi de curse, jante mari din aliaj si alte detalii suplimentare. Aceasta generatie de tranzit a devenit una dintre cele mai populare si de incredere autoutilitare la vanzare.

Coloana vertebrala a Marii Britanii, autoutilitara cea mai bine vanduta de peste 40 de ani, un cuvant cheie pentru vehiculele utilitare usoare. Spune-i cum iti place, Ford Transit este duba dupa care sunt judecati toti ceilalti. Tocmai cand parea ca competitia se prabusea la sfarsitul anului 2011, Ford a lansat un blender lansand modelul conform Euro 5, care are un turbodiesel de 2,2 litri in diferite oferte de putere care inlocuieste toate optiunile anterioare ale motorului.

Dintr-o lovitura, Ford s-a pus din nou in fruntea clasei si a avut ocazia sa abordeze criticile legate de zgomotul din cabina. Transit este acum cu usurinta una dintre cele mai rafinate autoutilitare de condus si ofera, de asemenea, o schimbare de viteza superba pentru cutia sa manuala standard cu sase trepte.

Restul tranzitului este la fel ca atunci cand a fost lansat in 2006, ceea ce inseamna piese mecanice robuste si fiabilitate puternica. Exista, de asemenea, oferte bune de la dealerii Ford.

Toate acestea fac din Transit o alegere foarte buna pentru orice operator proprietar, dar devine tot mai bun atunci cand stii ca fiecare Transit vine cu controlul tractiunii ESP ca standard.

Apoi, exista optiunea de tractiune fata, spate si integrala, ampatamente scurte si lungi, lungimi diferite ale caroseriei, diferite inaltimi ale acoperisului si o serie de configuratii de caroserie de la Ford. Daca nu exista un transport public care sa se potriveasca nevoilor dvs. de afaceri, este posibil ca fie sa nu aveti nevoie de o duba, fie sa cumparati un vehicul mult mai greu. Dupa cum ne-am asteptat de la tranzit, acesta ofera optiuni aproape nelimitate cumparatorilor sai pentru a se potrivi fiecarei nevoi. Exista trei ampatamente dintre care puteti alege, trei inaltimi ale acoperisului si patru lungimi ale caroseriei. Greutatea bruta a vehiculului incepe de la 2,5 tone si merge pana la 4,6 tone, in timp ce maximele de incarcare utila incep de la 772 kg si continua pana la 1655 kg, in functie de modelul pe care il alegeti.

Transit poate transporta de la 6,6 m3 pana la 14,3 m3, din nou in functie de versiunea pe care o cumparati. Aceste cifre nu sunt la fel de generoase ca un Fiat Ducato, care poate transporta mai mult volum in configuratiile sale cele mai mici si mai mari. Cu toate acestea, tranzitul compenseaza intr-o oarecare masura cu varietatea de optiuni de caroserie disponibile la ghiseu pentru clienti. Poate fi cumparat sub forma de furgoneta, microbuz, basculanta laterala, furgoneta Luton si pick-up, precum si cabina sasiu si cabina dubla. Exista, de asemenea, oferte versiuni ale cabinei echipajului pentru a face Transit-ul potrivit pentru aproape orice nevoie de utilizator.

De asemenea, puteti specifica punti grele si suspensii pentru nevoi mai grele si exista, de asemenea, o optiune de roata spate dubla pentru cei care au nevoie de cel mai puternic vehicul posibil. Pentru a intra in compartimentul de incarcare al Transit, exista usi spate cu articulatii laterale care se deschid pana la 180 de grade pe modelele standard si la fel de largi ca 256 de grade pe versiunile Jumbo. O usa laterala spate glisanta este standard, iar usile spate glisante duble sunt optionale. Un kit de protectie optional ofera panouri laterale din MDF si un covor de cauciuc pe toata lungimea pentru a mentine interiorul liber de zgarieturi si zgarieturi.

O multime de carlige de fixare si puncte de ancorare ajuta la legarea sarcinilor, in timp ce Ford sustine ca distanta dintre rotile din spate ale Transit este cea mai mare din clasa.

In cabina din fata, Transit are scaune de sustinere si o pozitie de conducere fina, care este mai asemanatoare masinii decat multe autoutilitare. Parghia de viteze este montata sus pe consola centrala si aproape de volan pentru schimbari fara stres. Exista, de asemenea, o multime de cutii de depozitare, cutii si tavi imprastiate in jurul cabinei Transit, desi unele materiale plastice interioare se simt mai putin durabile decat unii rivali.

Totusi, cadranele sunt usor de citit, iar Ford va va vinde pachetul Premium de vizibilitate ca optiune care include oglinzi incalzite electric, faruri automate si stergatoare cu sensibilitate la ploaie. Mai bine, fiecare Transit vine cu parbrizul Quickclear simplu, dar eficient al Ford, care face o treaba excelenta de dezaburire sau dezghetare a parbrizului in cel mai scurt timp. Un CD stereo cu telecomenzi, geamuri electrice, inchidere centralizata si sticla colorata sunt toate standard pentru fiecare model. Puteti alege de la standard, ECOnetic, Trend, Limited si SportVan si fiecare vine cu intervale de service crescute de 20.000 de mile, prelungind opririle programate de la marca precedenta de 15.000 de mile.

Ford a actualizat Transit la sfarsitul anului 1991 si a adaugat motoare conforme Euro 5 la intreaga gama. Fiecare motor oferit este acum un turbodiesel de 2,2 litri si este disponibil in variante de 100 CP, 125 CP, 135 CP, 140 CP si 155 CP. Daca va intrebati de ce exista o astfel de raspandire de motoare, este pentru ca nu fiecare motor este oferit cu fiecare versiune.

Acest lucru se datoreaza faptului ca Ford ofera Transit cu tractiune fata, spate si integrala. Modelul cu tractiune integrala este vandut doar cu versiunea de 125 CP, 350 Nm a motorului de 2,2 litri, care este cea mai putin frecventa alegere in randul cumparatorilor Transit. Mult mai obisnuit este modelul 2.2 TDCi de 125 CP oferit atat la modelele cu tractiune fata, cat si la spate, alaturi de motorul cu putere redusa de 100 CP. Pentru Transits cu tractiune fata, exista, de asemenea, posibilitatea de a alege un motor de 140 CP, in timp ce modelele cu tractiune spate pot fi oferite cu un motor de 135 CP, cu 355Nm sau 385Nm de viteza redusa.

Toate aceste diverse optiuni de motor sunt atasate standard la o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Aceasta transmisie merita o mentiune speciala pentru calitatea actiunii sale de schimbare. Poate fi un mic detaliu, dar cand soferii de camionete petrec atat de mult timp si atat de multi kilometri la volan, detaliile conteaza. Schimbul de viteze revizuit al Transit este o placere de utilizat si de fapt face rusine cutiile de viteze ale multor autoturisme.

De asemenea, merita mentionat ca Transit vine acum cu oprirea / pornirea motorului, oprirea motorului atunci cand vehiculul este oprit, cu cutia de viteze in pozitia neutra si ambreiajul decuplat. Ajuta la economisirea combustibilului si ar putea avea o influenta semnificativa asupra costurilor combustibilului pentru cei care petrec mult timp in conditii de trafic urban. De asemenea, Ford se potriveste acum cu incarcarea regenerativa, astfel incat bateria se incarca pe masura ce camioneta incetineste, economisind astfel energia irosita.

Tehnologia Ford ECOnetic a fost extinsa si mai mult in gama Transit cu noul motor Euro 5. Cu aceasta tehnologie de economisire a combustibilului, puteti avea acum un model frontal cu ampatament scurt 280S sau un ampatament frontal lung de 350L. De asemenea, ajuta la scaderea emisiilor de dioxid de carbon, 280S emitand 173g / km si 350L un respectabil 189g / km.

Toate acestea sunt lucruri binevenite, dar in fond acest Ford ramane minunat de condus. Motoarele trag puternic, iar popularul model cu tractiune frontala de 125 CP face lucrari usoare de sarcini utile mari. Se ocupa usor de dealuri si pante abrupte, rareori necesitand o coborare din treptele superioare pentru a mentine impulsul.

Confortul este un alt punct forte al Ford Transit, datorita suspensiei flexibile, care se ocupa de aproape orice tip de noduri si umflaturi, fara probleme. Acest lucru este cu atat mai impresionant cand observati ca Transit nu afiseaza niciun corp neplacut in colturi, chiar si atunci cand este incarcat, in timp ce directia este directa si receptiva, dar usoara in oras. De asemenea, are un cerc de strunjire strans la 10,8 m sub forma de ampatament scurt pentru a imbunatati capacitatea de virare mai mult decat decenta a lui Fiat Ducato.

Nou pentru Transit-ul revizuit este un limitator de viteza standard setat la 70 mph. Mai neobisnuit este butonul de pe liniuta pentru a dezactiva limitatorul, care pare sa invinga scopul de a avea un astfel de dispozitiv, in primul rand, daca un sofer il poate opri in momentul in care el sau ea nu este vizibila din depozit.

Dar Ford s-a adresat cabinei zgomotoase a Transitului. Prin izolarea cu atentie a oricarei surse potentiale de intruziune a zgomotului de la motor, precum si a soselei si a vantului la viteze mai mari, Ford a transformat cabina Transit cu usurinta in cea mai silentioasa si mai rafinata dintre toate sectorele sale. Poate parea o problema mica la prima cunoastere, dar reducerea zgomotului in interiorul transportului are un impact mare in zilele lungi asupra oboselii soferului, facandu-l un loc mai placut pentru a petrece ziua de lucru.

Cu un pret de pornire de 13.130 GBP, exista modele cu ampatament scurt, mediu si lung, precum si o gama diferita de inaltimi ale acoperisului pentru camioneta, plus sasiul cabinei si optiunile pe picior. Toate noile modele Transit sunt echipate cu CD stereo, frane antiblocare ABS, pereti etansi din otel complet si alternator de mare putere. Exista versiuni cu tractiune fata, spate si cu tractiune integrala.

Lansat pentru prima data in 1965, Ford Transit poate pretinde pe buna dreptate ca a revolutionat piata camionetelor. Succesul sau initial a fost construit in jurul sau, fiind bun de condus si oferind un port de incarcare conceput special pentru a se potrivi oamenilor de meserie. Marea Britanie a luat Transit la inima si a fost cel mai bine vandut de atunci, reprezentand una din patru camionete vandute in aceasta tara.

O a doua generatie Transit a sosit in 1978 pentru a oferi mai mult de acelasi lucru, iar aceasta a fost apoi inlocuita de cea de-a treia generatie in 1986. Modificari mai mari au fost in curs pentru modelul celei de-a patra generatii din 2000, ceea ce a condus la actuala a cincea iteratie care a sosit in 2006. Aceasta versiune a fost apoi complet revizuita la sfarsitul anului 2011, cu un turbodiesel imbunatatit de 2,2 litri care inlocuieste toate celelalte motoare si respecta reglementarile privind emisiile Euro 5, deci nu va faceti griji pentru tranzitul in care se refera la zona cu emisii reduse din Londra. Ford adauga doua noi variante de microbuze in gama Transit cu versiuni cu noua si 17 locuri. Shuttle Busul cu noua locuri se bazeaza pe un model standard cu ampatament, in timp ce versiunea cu 17 locuri este pe un sasiu lung cu ampatament si are un nou acoperis inalt, pentru un plus de practic. cu jante din aliaj de 18 inch, praguri laterale, spoilere si dungi albe la exterior si aer conditionat, cruise control si CD stereo in interior. Se bazeaza pe Transit 260 cu ampatament scurt si are un motor diesel de 130 CP. Ford adauga, de asemenea, un nou motor de 3,2 litri de 200 CP la gama normala Transit. Noul model Doublecab face parte din gama Transit. Exista, de asemenea, un nou model cu ampatament mediu cu tractiune fata, cu acoperis redus si o gama de motoare diesel de 85 CP, 115 CP si 140 CP de 2,2 litri.

Ford lanseaza modelul ECOnetic cu un motor diesel de 115 CP 2.2 care ofera 189g / km de emisii de CO2 si o economie medie de 39,2mpg. Acest model are un indicator de schimbare a vitezei, limitator de viteza de 70 km / h si capace de roti cu tractiune redusa pentru a-l ajuta sa indeplineasca reglementarile privind emisiile Euro 5. Un nou microbuz Transit cu 14 locuri a iesit la vanzare la un pret de la 25.400 GBP cu o gama de trei motorizari TDCi de 2.4 litri de la noua unitate de 100 CP cu transmisie cu sase trepte la cea de 140 CP cu sase trepte. La 3,5 tone GVM, aceasta adaugare la gama inseamna ca poate fi condusa pe un permis auto de categoria B (fara recrutare si recompensa). creste numarul de microbuze pentru titularii de licente din categoria D la trei; o naveta cu noua locuri, un microbuz cu 12 locuri si un microbuz cu 14 locuri. Microbuzul Transit cu 17 locuri are o crestere de 150 kg a sarcinii utile, ducandu-l de la 4,1 tone la 4,25 tone. Noul sasiu Ford Transit Motorhome se adauga la gama sa de vehicule dedicate industriei autovehiculelor. Proiectat pentru convertoare specializate, noul sasiu usor ofera o sarcina utila imbunatatita si un consum redus de combustibil pentru pasionatii de autocaravane din Europa.

Noul sasiu Transit Motorhome se alatura varietatii largi de cabine sasiu Ford existente, cu tractiune fata, spate si integrala, precum si configuratii de roti spate simple si duble. A fost asteptat cu nerabdare de unii parteneri producatori care doresc sa proiecteze noi autocaravane elegante si contemporane folosind fundatia dovedita a Ford Transit.

Cerc strans de cotitura.

O gama larga de forme si dimensiuni.

Bine de condus.

Motor si cutie de viteze netede.

Alegerea tractiunii fata, spate si integrala.

Marca Ford

Model Transit

Generatie Transit  Cabina dubla

Modificare (motor) 2.5 TDCi (80 CP)

Inceputul productiei 1991 an

Sfarsitul productiei 2000 an

Motor cu ardere interna pentru arhitectura grupului de propulsie

Tipul corpului Van

Locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Tip combustibil Diesel

Raport greutate / putere 12,8 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 80 Hp @ 3500 rpm.

Putere pe litru 43,6 Hp / l

Cuplu 266 Nm @ 2000 rpm.

196,19 lb.-ft. @ 2000 rpm.

Amplasarea motorului Fata, longitudinala

Cilindrata motorului 2499 cm3

152,5 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Alezaj cilindru 93 mm

3,66 in.

Cursa pistonului 92 mm

3,62 in.

Numar de supape pe cilindru 3

Sistem de combustibil Diesel - injectie diesel standard (SDI)

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Spatiu, volum si greutati

Greutate curba 1399 kg

3084,27 lbs.

Max. greutate 2087 kg

4601,05 lbs.

Sarcina maxima 688 kg

1516,78 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 70 l

18,49 gal SUA | 15,4 gal

Dimensiuni

Lungime 5020 mm

197,64 in.

Latime 1695 mm

66,73 in.

Inaltime 1750 mm

68,9 in.

Ampatament 3000 mm

118,11 in.

Calea frontala 1430 mm

56,3 in.

Calea spate (spate) 1420 mm

55,91 in.

Inaltime de mers 200 mm

7,87 in.

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE conduce rotile din spate ale vehiculului

Roata motrice Tractiune roata spate

Numar de trepte (transmisie manuala) 5

Suspensie fata Bara de torsiune independenta, osie dubla

Suspensie spate suspensie conditionata a doua arcuri semi-eliptice longitudinale

Frane fata Discuri ventilate

Frane spate Tambur

Sisteme de asistenta ABS (sistem antiblocare franare)

Tip de directie Rack de directie

Dimensiunea anvelopelor 235/75 R15

Jante dimensiune R15