Piese auto Ford Transit 2006-2014 2.2 TDCi RWD 155 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Transit 2006-2014 2.2 TDCi RWD 155 cp

Piese Ford Transit 2006-2014 2.2 TDCi RWD CVFF 114 KW

Piese Ford Transit Mk7 2.2 TDCi RWD 155 cp, diesel



Piese pentru Ford Transit 2006 - 2014 2.2 TDCi RWD 155 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Uneori, cumpararea optiunii implicite nu este intotdeauna cea mai buna. Producatorii devin lenesi in timp si se bazeaza pe clientii care nu isi fac temele, reducand costurile in fundal si creand un profit pe termen scurt. Nu a fost niciodata asa cu Ford Transit. A fost o recomandare usoara de atat de mult timp, incat trebuie sa fi fost tentant pentru Ford sa se odihneasca putin pe lauri, sa simta ca nu au nevoie sa investeasca atat de mult in acest cuvant pentru camionete medii. Din pacate, pentru adversarii FordTransit-ul devine din ce in ce mai bun. Iata cum sa gasiti un model bun de generatia a cincea folosit. Istoria Ford Transit incepe cu mult inapoi in 1965, dar vom apasa butonul de avansare rapida si vom trece repede peste Mark Two (1978-1986), Mark Three (1986-2000) si Mark Four (2000-2006) . Modelul pe care il privim aici a fost construit intre 2006 si 2013 si, desi nu a fost un design nou de la inceput, a fost totusi o reimprospatare destul de extinsa a lui Mark Four; suficient de sigur pentru a obtine propria denumire de model. In mod unic, Ford a incercat intotdeauna sa faca ceva cu acest produs pe care nicio alta marca nu s-a simtit capabil sa-l administreze, si anume sa incadreze doua sectoare distincte de pe piata vehiculelor utilitare - camionetele de dimensiuni medii si cele mai mari - cu un singur produs. Opel avea nevoie de modelele sale Vivaro si Movano pentru a face acest lucru, Renault, Traffic si Master, Mercedes, Vito si Sprinter, Volkswagen, Transporter si Crafter - si lista continua. Ford sustine ca acest lucru se datoreaza faptului ca astfel de produse rivale sunt mai putin flexibile si adaptabile decat acest tranzit - si lista derivatelor sale pare sa confirme acest lucru. De la 78 de variante in 1965, pana la momentul acestui model MK5, gama a crescut pana la o gama de peste 600 de entitati, inclusiv un enorm model de van Jumbo pentru a-l lua pe cel mai mare dintre rivalii sai. La jumatatea anului 2006 a aparut lansarea modelului Sport Van, o autoutilitara de productie limitata, cu motor diesel de 130 CP 2.2, cu piese de styling suplimentare, inclusiv dungi de caroserie si jante din aliaj de 18 inch. La sfarsitul anului 2007 a fost lansat motorul de 140 CP pentru modelele cu tractiune fata, inlocuind unitatea de 130 CP si completat cu cutia de viteze manuala cu 6 trepte VMT6 pentru a face fata puterii suplimentare. Aceeasi cutie de viteze cu 6 trepte a fost introdusa in variantele de tranzit cu volan cu tractiune fata de putere medie la sfarsitul anului 2008, cand unitatea de 110 CP a vazut puterea sa crescand la 115 CP. In 2009, „filtrul de particule diesel acoperit” (cDPF) - conceput pentru a indeplini standarde de emisii mai ridicate decat cerinta Euro IV - a fost introdus ca optiune pe toate motoarele diesel. Versiunea Transit ECOnetic a fost lansata in vara anului 2009. Bazata pe o autoutilitara Transit 280 SWB cu o putere Duratorq TDCi de 2,2 litri 115 CP, aceasta varianta a devenit rapid favorita flotei cu economia sa de 39,2 mpg si emisiile de 189 g / km.

Pana in 2013, dezvoltarea modelului MK5 si-a inceput cursul, iar Ford a decis sa inlocuiasca gama cu nu unul, ci doua modele diferite. Transit Custom a ajuns primul la inceputul anului 2013 pentru a satisface clientii de pe piata medie Volkswagen Transporter / Opel Vivaro / Peugeot Expert / Mercedes Vito. Apoi, la sfarsitul anului 2013, a fost lansat un model mai mare, denumit pur si simplu „Transit”, pentru a lua concurenti mai mari pe segmentul Volkswagen Crafter / Opel Movano / Peugeot Boxer / Mercedes Sprinter. Cu peste sapte milioane de autoutilitare vandute, Transit este, fara indoiala, o formula castigatoare. Pur si simplu se reinventeaza. In ceea ce priveste rivalii, ei bine, ei sunt multi si variati, desigur. Modelele Transit cu ampatament scurt si mediu concureaza in principal cu camionete de dimensiuni medii precum Vivaro Opel, Renault Traffic, Transporter Volkswagen, Mercedes Vito, Peugeot Expert si Citroen Dispatch. In schimb, ampatamentul lung si variantele Jumbo Transit se adreseaza mai mult rivalilor de pe segmentul de autoutilitare mari - de exemplu, designul Opel Movano / Renault Master. Sau colaborarea Mercedes Sprinter / VW Crafter. Si, bineinteles, vehiculul il veti gasi diferit, fie ca Peugeot Boxer, Citroen Relay sau Fiat Ducato.

Indiferent de nivelul de asamblare a tranzitului pe care il ajungeti, ar trebui sa descoperiti ca vehiculul dvs. va fi echipat decent. Cu aproape toate modelele, va puteti astepta sa gasiti caracteristici precum sticla colorata, geamuri electrice, un CD stereo compatibil MP3 de calitate decenta cu telecomanda la volan si o mufa AUX pentru playere de muzica portabile, o alarma Thatcham Categoria 1, o usa laterala glisanta, un perete etans si un sistem de inchidere centralizata la distanta care este configurabil, astfel incat operatorii sa poata alege ce usi sunt deblocate in ce ordine atunci cand sunt apasate butoanele selectate de pe tasta de la distanta impermeabila, cu autoincarcare. Din punct de vedere al sigurantei, desi doar airbag-ul unui singur sofer este standard (airbag-urile pentru pasagerul frontal si lateral sunt optionale), exista franare ABS cu distributie electronica a fortei de franare pentru a-l face mai eficient si asistenta de franare de urgenta, plus controlul stabilitatii ESP este inclus in toata gama .

Tranzit-ul este construit pentru a fi extrem de dur si a beneficiat de multi ani de dezvoltare continua. Interiorul nu este ultimul cuvant in sofisticare, dar este rezistent. Vehiculul a fost acoperit de la o noua garantie de trei ani / 60.000 mile, care a inclus, de asemenea, asistenta Ford in caz de avarie. Verificati daca sunt deteriorate incuietorile, suspensia din spate obosita, ambreiajele si franele rosii si asigurati-va ca legaturile din compartimentul de incarcare nu sunt indoite sau rupte. Motoarele tind sa fie foarte robuste, dar au fost raportate probleme cu bateriile si cablajul alternatorului. preturi aproximativ, bazate pe o autoutilitara Transit 2.2 FWD din 2009 La fel ca la majoritatea modelelor Ford, piesele de schimb au un pret rezonabil si sunt foarte abundente. Veti putea ridica un motor de pornire pentru aproximativ 50 GBP, in timp ce un alternator nu ar trebui sa va coste mult mai mult. O bara fata este in jur de 45 GBP. Nu este de mirare ca aceste vehicule sunt atat de populare. Costul este alune pentru a inlocui majoritatea pieselor. Ne amintim ca am fost extrem de impresionati de cea de-a patra generatie Transit, lansata in 2000. Am ajuns sa vorbim cu inginerii de proiectare si am fost surprinsi de importanta pe care au acordat-o modului in care a condus vehiculul. Modelul celei de-a cincea generatii a parcurs aceasta etapa mai departe, cu simtul de directie si raspunsul pur si simplu nemaiauzit printre LCV-uri. La fel ca orice vehicul comercial, se descurca mai bine incarcat complet, dar chiar si in starea neincarcata, raspunsul in viraje este previzibil si rola corpului este bine controlata. Veti gasi chiar mai bine daca sunteti unul dintre putinii care ajung la volanul unui Transit cu tractiune spate, mai degraba decat la aspectul obisnuit cu actionare frontala.

Nu ca de aceea clientii opteaza in mod obisnuit pentru tractiunea pe spate: aderenta superioara atunci cand este incarcata este doar unul dintre motivele pentru care aceasta configuratie poate rezolva sarcini utile mai mari si poate trage mai usor, transportand o remorca franata de pana la 2200 kg in majoritatea aspectelor. Atat de usor o va face de fapt, incat pentru multi, sistemul de tractiune integrala dezvoltat si pentru a functiona cu platforma Transit nu este cu adevarat necesar. Toate acestea inseamna ca este la fel de bine ca franele sa fie la indemana. Acesta a fost ceva ce Ford a imbunatatit in schimbarea modelului din 2006, adaugand frane cu disc complete. De asemenea, veti dori ca acest vehicul sa fie manevrabil, deci un cerc de strangere decent, care variaza intre 10,8 si 13,3 m pe majoritatea modelelor de masa. Si daca va aflati la o intersectie ascendenta, asistenta standard la lansarea pe deal va va ajuta sa scapati usor.

Sub capota, gama se bazeaza pe un singur motor, o unitate TDCi Duratorq de 2,2 litri, compatibila cu Euro5, dezvoltata impreuna cu Peugeot Citroen, care poate functiona cu un sistem inteligent Auto-Stop-Start. Optati pentru un model mai tarziu de camioneta si este oferit in trei stari de ton pentru clientii cu tractiune fata - fie cu 100, 125 sau 140 CP. Cumparatorii modelului cu actionare din spate au, de asemenea, o versiune mai puternica a acestei unitati, oferindu-le 155 CP. Toate aceste unitati se simt util mai prost decat au facut-o in modurile mai usoare Euro4, cu o crestere a puterii de la doar 1.500 rpm si chiar TDCi 100 entry-level dezvoltand un cuplu util de 310 Nm, o cifra care creste pana la 385 Nm daca alegeti pentru versiunea cu spate de 155 CP. Celalalt lucru pe care clientii obisnuiti Transit il vor observa la volan cu aceste motoare este cat de silentiosi sunt, datorita partial transmisiei manuale cu 6 trepte, cu angrenaje mai lungi. Si, bineinteles, furnizarea unei pereti etansi standard in toata gama ajuta si mai mult aici. Totul este o lume departe de dieselurile TDdi vechi pe care cumparatorii anteriori de tranzit au trebuit sa le suporte.

Ford Transit face parte din identitatea nationala din 1965, desi nu atat de mult in zilele noastre de la inchiderea uzinei de constructii din Southampton si transferul productiei in Turcia. Modelele MK5 care au iesit de la liniile dintre 2006 si 2013 au fost ultimele construite in Marea Britanie si o dovada a ceea ce a facut din Transit o astfel de icoana. Sunt duri, conduc bine, exista o gama ametitoare de stiluri de caroserie, dispozitive de transmisie si optiuni de motor oferite si sunt abundente pe piata uzata. Aceasta inseamna ca va puteti permite oricand sa fiti agitati atunci cand cumparati un transport public folosit. Daca nu va place ceea ce vedeti, unul mai bine intretinut nu va fi departe. Cu alte cuvinte, desi puteti gresi, nu exista nicio scuza.

Transit poate transporta de la 6,6m3 pana la 14,3m3, din nou in functie de versiunea pe care o cumparati. Aceste cifre nu sunt la fel de generoase ca un Fiat Ducato, care poate transporta mai mult volum in configuratiile sale cele mai mici si mai mari. Cu toate acestea, tranzitul compenseaza intr-o oarecare masura cu varietatea de optiuni de caroserie disponibile la ghiseu pentru clienti. Poate fi cumparat sub forma de furgoneta, microbuz, basculanta laterala, furgoneta Luton si pick-up, precum si cabina sasiu si cabina dubla. Exista, de asemenea, oferte versiuni ale cabinei echipajului pentru a face Transit-ul potrivit pentru aproape orice nevoie de utilizator.

De asemenea, puteti specifica punti grele si suspensii pentru nevoi mai grele si exista, de asemenea, o optiune de roata spate dubla pentru cei care au nevoie de cel mai puternic vehicul posibil. Pentru a intra in compartimentul de incarcare al Transit, exista usi spate cu articulatii laterale care se deschid pana la 180 de grade pe modelele standard si la fel de largi ca 256 de grade pe versiunile Jumbo. O usa laterala spate glisanta este standard, iar usile spate glisante duble sunt optionale. Un kit de protectie optional ofera panouri laterale din MDF si un covor de cauciuc pe toata lungimea pentru a mentine interiorul liber de zgarieturi si zgarieturi.

O multime de carlige de fixare si puncte de ancorare ajuta la legarea sarcinilor, in timp ce Ford sustine ca distanta dintre rotile din spate ale Transit este cea mai mare din clasa.

In cabina din fata, Transit are scaune de sustinere si o pozitie de conducere fina, care este mai asemanatoare masinii decat multe camionete. Parghia de viteze este montata sus pe consola centrala si aproape de volan pentru schimbari fara stres. Exista, de asemenea, o multime de cutii de depozitare, cutii si tavi imprastiate in jurul cabinei Transit, desi unele materiale plastice interioare se simt mai putin durabile decat unii rivali.

Totusi, cadranele sunt usor de citit, iar Ford va va vinde pachetul Premium de vizibilitate ca optiune care include oglinzi incalzite electric, faruri automate si stergatoare cu sensibilitate la ploaie. Mai bine, fiecare Transit vine cu parbrizul Quickclear simplu, dar eficient al Ford, care face o treaba excelenta de dezaburire sau dezghetare a parbrizului in cel mai scurt timp. Un CD stereo cu telecomenzi, geamuri electrice, inchidere centralizata si sticla colorata sunt toate standard pentru fiecare model.

Puteti alege de la standard, ECOnetic, Trend, Limited si SportVan si fiecare vine cu intervale de service crescute de 20.000 de mile, prelungind opririle programate de la marca precedenta de 15.000 de mile.

Ford a actualizat Transit la sfarsitul anului 2011 si a adaugat motoare conforme Euro 5 la intreaga gama. Fiecare motor oferit este acum un turbodiesel de 2,2 litri si este disponibil in variante de 100 CP, 125 CP, 135 CP, 140 CP si 155 CP. Daca va intrebati de ce exista o astfel de raspandire de motoare, este pentru ca nu fiecare motor este oferit cu fiecare versiune.

Acest lucru se datoreaza faptului ca Ford ofera Transit cu tractiune fata, spate si integrala. Modelul cu tractiune integrala este vandut doar cu versiunea de 125 CP, 350 Nm a motorului de 2,2 litri, care este cea mai putin frecventa alegere in randul cumparatorilor Transit. Mult mai frecvent este 2.2 TDCi de 125 CP care este oferit atat la modelele cu tractiune fata, cat si la spate, alaturi de motorul cu putere redusa de 100 CP. Pentru Transits cu tractiune fata, exista, de asemenea, posibilitatea de a alege un motor de 140 CP, in timp ce modelele cu tractiune din spate pot fi oferite cu un motor de 135 CP cu 355Nm sau 385Nm de viteza redusa.

Toate aceste diverse optiuni de motor sunt atasate standard la o cutie de viteze manuala cu sase trepte. Aceasta transmisie merita o mentiune speciala pentru calitatea actiunii sale de schimbare. Poate fi un mic detaliu, dar cand soferii de camionete petrec atat de mult timp si atat de multi kilometri la volan, detaliile conteaza. Schimbul de viteze revizuit al Transit este o placere de utilizat si de fapt face rusine cutiile de viteze ale multor autoturisme.

De asemenea, merita mentionat ca Transit vine acum cu oprirea / pornirea motorului, oprirea motorului atunci cand vehiculul este oprit, cu cutia de viteze in pozitia neutra si ambreiajul decuplat. Ajuta la economisirea combustibilului si ar putea avea o influenta semnificativa asupra costurilor combustibilului pentru cei care petrec mult timp in conditii de trafic urban. De asemenea, Ford se potriveste acum cu incarcarea regenerativa, astfel incat bateria se incarca pe masura ce camioneta incetineste, economisind astfel energia irosita.

Tehnologia Ford ECOnetic a fost extinsa in continuare in gama Transit cu noul motor Euro 5. Cu aceasta tehnologie de economisire a combustibilului, puteti avea acum un model cu sofer frontal cu ampatament scurt de 280S sau un sofer frontal cu ampatament lung de 350L. De asemenea, ajuta la scaderea emisiilor de dioxid de carbon, 280S emitand 173g / km si 350L un respectabil 189g / km.

Toate acestea sunt lucruri binevenite, dar in fond acest Ford ramane minunat de condus. Motoarele trag puternic, iar popularul model cu tractiune frontala de 125 CP face lucrari usoare de sarcini utile mari. Se ocupa usor de dealuri si pante abrupte, rareori necesitand o coborare din treptele superioare pentru a mentine impulsul.

Confortul este un alt punct forte al Ford Transit, datorita suspensiei flexibile, care se ocupa de aproape orice tip de noduri si umflaturi, fara probleme. Acest lucru este cu atat mai impresionant cand observati ca Transit nu afiseaza niciun corp neplacut in colturi, chiar si atunci cand este incarcat, in timp ce directia este directa si receptiva, dar usoara in oras. De asemenea, are un cerc strans de viraj la 10,8 m sub forma de ampatament scurt pentru a imbunatati capacitatea de virare mai mult decat decenta a lui Fiat Ducato.

Nou pentru Transit-ul revizuit este un limitator de viteza standard setat la 70 mph. Mai neobisnuit este butonul de pe liniuta pentru a dezactiva limitatorul, care pare sa invinga scopul de a avea un astfel de dispozitiv, in primul rand, daca un sofer il poate opri in momentul in care el sau ea nu este vizibila din depozit.

Dar Ford s-a adresat cabinei zgomotoase a Transitului. Prin izolarea cu atentie a oricarei surse potentiale de intruziune a zgomotului de la motor, precum si a soselei si a vantului la viteze mai mari, Ford a transformat cabina Transit cu usurinta in cea mai silentioasa si mai rafinata dintre toate sectorele sale. Poate parea o problema mica la prima cunostinta, dar reducerea zgomotului in interiorul transportului are un impact mare in zilele lungi asupra oboselii soferului, facandu-l un loc mai placut pentru a petrece ziua de lucru.

Cu un pret de pornire de 13.130 GBP, exista modele cu ampatament scurt, mediu si lung, precum si o varietate de inaltimi ale acoperisului pentru autoutilitara, plus sasiul cabinei si optiunile pe picior. Toate noile modele Transit sunt echipate cu CD stereo, frane antiblocare ABS, pereti etansi din otel complet si alternator de mare putere. Exista versiuni cu tractiune fata, spate si cu tractiune integrala.

Lansat pentru prima data in 1965, Ford Transit poate pretinde pe buna dreptate ca a revolutionat piata camionetelor. Succesul sau initial a fost construit in jurul sau, fiind bun de condus si oferind un port de incarcare conceput special pentru a se potrivi oamenilor de meserie. Marea Britanie a luat Transit la inima si a fost cel mai bine vandut de atunci, reprezentand una din patru autoutilitare vandute in aceasta tara.

O a doua generatie Transit a sosit in 1978 pentru a oferi mai mult de acelasi lucru, iar aceasta a fost apoi inlocuita de cea de-a treia generatie in 1986. Modificari mai mari au inceput in modelul celei de-a patra generatii din 2000, ceea ce a condus la actuala a cincea iteratie care a sosit in 2006. Aceasta versiune a fost apoi complet revizuita la sfarsitul anului 2011, cu un turbodiesel imbunatatit de 2,2 litri care inlocuieste toate celelalte motoare si respecta reglementarile privind emisiile Euro 5, deci nu va faceti griji pentru tranzitul in care se refera la zona cu emisii reduse din Londra. Ford adauga doua noi variante de microbuze in gama Transit cu versiuni cu noua si 17 locuri. Shuttle Busul cu noua locuri se bazeaza pe un model standard cu ampatament, in timp ce versiunea cu 17 locuri este pe un sasiu lung cu ampatament si are un nou acoperis inalt pentru o mai mare practicitate. Afisat la Salonul Vehiculelor Comerciale costa de la 18.750 GBP si vine cu jante din aliaj de 18 inch, praguri laterale, spoilere si dungi albe la exterior si aer conditionat, cruise control si CD stereo in interior. Se bazeaza pe Transit 260 ampatament scurt si are un motor diesel de 130 CP. De asemenea, Ford adauga un nou motor de 3,2 litri de 200 CP la gama normala Transit.

O pereche de modele de basculante cu trei cai se alatura gamei Transit impreuna cu doua noi versiuni cu perdele. Noul model Doublecab devine parte a liniei de transport. Exista, de asemenea, un nou model cu ampatament mediu cu tractiune fata, cu acoperis redus si o gama de motoare diesel de 2,2 litri de 85 CP, 115 CP si 140 CP

Ford lanseaza modelul ECOnetic cu un motor diesel de 115 CP 2.2 care ofera 189g / km de emisii de CO2 si o economie medie de 39,2mpg. Acest model are un indicator de schimbare a vitezei, un limitator de viteza de 70 km / h si capace pentru roti cu rezistenta redusa pentru a-l ajuta sa respecte reglementarile privind emisiile Euro 5 Un nou microbuz Transit cu 14 locuri a iesit in vanzare la un pret de la 25.400 GBP cu o gama de trei propulsoare TDCi de 2,4 litri, de la noua unitate de 100 CP cu transmisie cu sase trepte la cea de 140 CP cu sase trepte. La 3,5 tone GVM, aceasta adaugare a gamei inseamna ca poate fi condusa pe un permis auto de categoria B (fara recrutare si recompensa). creste numarul de microbuze pentru titularii de licente din categoria D la trei; o naveta cu noua locuri, un microbuz cu 12 locuri si un microbuz cu 14 locuri. Microbuzul Transit cu 17 locuri are o crestere de 150 kg a sarcinii utile, ducandu-l de la 4,1 tone la 4,25 tone. Din septembrie 2010, toate tranzitele cu tractiune din spate de la 100 CP la 200 CP sunt livrate standard cu transmisie cu sase trepte. Raspandirea mai larga a raporturilor de transmisie pe transmisia cu sase trepte inseamna o tractiune initiala mai usoara in prima treapta si, cu un efort redus asupra ambreiajului, durata de viata a acestuia este util. Noua transmisie cu sase trepte va oferi, de asemenea, mpg imbunatatit si cifre mai mici de CO2.

Radioul DAB este, de asemenea, disponibil si permite operatorului proprietar sa se bucure de mai multe posturi mai clar, inclusiv de preferatele pentru soferii de autoutilitare (5 Live si Talksport). Transit SportVan va fi primul vehicul comercial mediu care va fi livrat standard cu radio DAB. Radioul DAB este o optiune de 200 GBP pentru toate seriile „Limitate”. Noul sasiu Ford Transit Motorhome se adauga la gama sa de vehicule dedicate industriei autovehiculelor. Proiectat pentru convertoare specializate, noul sasiu usor ofera o sarcina utila imbunatatita si un consum redus de combustibil pentru pasionatii de autocaravane din Europa.

Noul sasiu Transit Motorhome se alatura varietatii largi de cabine sasiu Ford existente cu tractiune fata, spate si integrala, precum si configuratii de roti spate simple si duble. A fost asteptat cu nerabdare de unii parteneri producatori care doresc sa proiecteze noi autocaravane elegante si contemporane folosind fundatia dovedita a Ford Transit. O noua versiune basculanta a Transit este adaugata la gama cu sarcina utila imbunatatita si inaltime de incarcare mai mica. Are blocare corporala si costa de la 26.726 GBP.

Nou 3,2 litri 5 cilindri 200 CP Transit Supervan prezentat la Salonul Vehiculelor Comerciale de la NEC. De asemenea, o noua generatie de motoare Duratorq TDCi si o gama cuprinzatoare de noi tehnologii ECOnetic, inclusiv o gama larga de sisteme optionale Auto-Start-Stop si Speed ​​Limiter, asigura ca emblematicul Ford Transit ramane o alegere de top pentru operatorii de vehicule comerciale. Datorita costului redus de proprietate si a performantelor de mediu imbunatatite, noul Transit imbunatateste si durabilitatea si versatilitatea sa legendara. Noul turbodiesel de 2,2 litri devine singura optiune de motor in Transit si respecta reglementarile privind emisiile Euro 5. Vine in variante de 100 CP, 125 CP, 140 CP si 155 CP cu emisii cuprinse intre 173g / km si 252g / km, cu o economie de combustibil de la 29,4mpg la 43,5mpg. Motorul foloseste un nou sistem de injectie directa de inalta presiune si un filtru de particule diesel. Superb rafinament in cabina.

Cerc strans de cotitura.

O gama larga de forme si dimensiuni.

Bine de condus.

Motor si cutie de viteze netede.

Alegerea tractiunii fata, spate si integrala. Golul de incarcare nu este la fel de mare ca unii rivali.

Curios este faptul ca limitatorul de viteza poate fi oprit.

Unele materiale plastice interioare se simt fragile.

Probleme cu camele cu curea 2.2 motorul diesel cu motorul de intindere a curelei esueaza la 1.400 mile in continuare.

Ralantiul aspru este de obicei cauzat de supapa EGR care se deschide. O remapere a ECU nu rezolva problema asa cum afirma AA. Puteti conduce vehiculul in continuare, dar pentru a o repara, scoateti-l si setati-l la inchis, gol sau inlocuiti.

Doua rapoarte in aceeasi saptamana (o saptamana deosebit de rece) de emulsificare a uleiului de motor in motorul diesel cu cama cu lant de 2,2 litri de mai tarziu.

Marca Ford

Model Transit

Generatie TransitI Cabina dubla

Modificare (motor) 2.2 TDCi (155 CP)

Inceputul productiei 2006 an

Sfarsitul productiei 2014 an

Motor cu ardere interna pentru arhitectura grupului de propulsie

Tipul corpului Pick-up

Locuri 5

Usi 4

Specificatii de performanta

Tip combustibil Diesel

Raport greutate / putere 12,8 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 155 Hp @ 3500 rpm.

Putere pe litru 43,6 Hp / l

Cuplu 266 Nm @ 2000 rpm.

196,19 lb.-ft. @ 2000 rpm.

Amplasarea motorului Fata, longitudinala

Cilindrata motorului 2499 cm3

152,5 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Alezaj cilindru 93 mm

3,66 in.

Cursa pistonului 92 mm

3,62 in.

Numar de supape pe cilindru 3

Sistem de combustibil Diesel - injectie diesel standard (SDI)

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Spatiu, volum si greutati

Greutate curba 1399 kg

3084,27 lbs.

Max. greutate 2087 kg

4601,05 lbs.

Sarcina maxima 688 kg

1516,78 lbs.

Capacitatea rezervorului de combustibil 70 l

18,49 gal SUA | 15,4 UK gal

Dimensiuni

Lungime 5020 mm

197,64 in.

Latime 1695 mm

66,73 in.

Inaltime 1750 mm

68,9 in.

Ampatament 3000 mm

118,11 in.

Calea frontala 1430 mm

56,3 in.

Calea spate (spate) 1420 mm

55,91 in.

Inaltime de mers 200 mm

7,87 in.

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE conduce rotile din spate ale vehiculului

Roata motrice Tractiune roata spate

Numar de trepte (transmisie manuala) 5

Suspensie frontala Bara de torsiune independenta, osie dubla

Suspensie spate suspensie conditionata a doua arcuri semi-eliptice longitudinale

Frane fata Discuri ventilate

Frane spate Tambur

Sisteme de asistenta ABS (sistem antiblocare franare)

Tip de directie Rack de directie

Dimensiunea anvelopelor 235/75 R15 

Jante dimensiune R15