Piese auto Ford Transit Custom 2019-2021 2.0 EcoBlue mHEV 130 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Transit Custom 2019-2021 2.0 EcoBlue mHEV 130 cp

Piese Ford Transit Custom 2019-2021 2.0 EcoBlue mHEV BKFD, BKFC 96 KW

Piese Ford Transit Custom Mk2 2.0 EcoBlue mHEV 130 cp, Hybrid



Piese pentru Ford Transit Custom 2019 - 2020 2.0 EcoBlue mHEV 130 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Va intrebati de ce Ford Transit Custom este vanul preferat al natiunii? Luati-va ochelarii (daca aveti nevoie de ei) si cititi acest lucru. Tia Richards de la Vanarama va spune ce trebuie sa stiti mai jos ...

Inainte de a va prezenta foarte popularul Ford Transit Custom, va vom pune la curent cu un pic de istorie despre aceasta dubla medie ...

Ford Transit Custom ar putea parea familiar, aspectul sau bun vine de la fratele sau mai mare - Ford Transit. De asemenea, probabil ati observat ca si aspectul mai mic al Transit, Ford Transit Connect, Ford Transit Courier si Ford Fiesta au aspectul iconic. De fapt, daca aliniati intreaga gama de tranzit, veti vedea ca caracteristicile lor devin tot mai mari in functie de dimensiunea autoutilitarei.

Va intrebati de cat timp aceasta autoutilitara a fost o alegere populara pentru comerciant? A aterizat in 2012 si a fost un favorit ferm de atunci. Nu numai ca este furgoneta cu cele mai bune vanzari, dar ocupa locul al treilea in top 10 pentru cele mai bine vandute vehicule din Marea Britanie (inclusiv autoturisme)!

Daca sunteti in cautarea unei autoutilitare de dimensiuni medii, de ce sa nu alegeti Ford Transit Custom Limited? La urma urmei, este camioneta preferata a natiunii - bine, vom inceta sa spunem asta acum, cred ca intelegi.

DAR, daca doriti sa aflati mai multe despre Ford Transit Custom L1H1, urmariti recenzia noastra video de mai jos si apoi continuati sa cititi ...

Prima impresie? Este recunoscut instantaneu - este totusi Ford Transit Custom pe care il cunoasteti si il iubiti, dar in functie de nivelul de finisare pentru care alegeti este posibil sa observati unele modificari rafinate.

Prima renovare pe care o veti observa la acest model (finisaj limitat) este o croma care inconjoara grila. In loc de designul standard pentru mlastina, Ford a transformat grila intr-o piesa centrala placuta vizual si ne place.

Dar motorul? Da, stim ca nu este ceva ce poti vedea cand te uiti pentru prima data la acest Ford, dar deschide capota si iata - motorul EcoBlue Diesel foarte puternic Euro6, 2,0 litri, EcoBlue. Oricum, suficient despre motor, va vom spune mai multe despre asta mai tarziu ...

Inapoi in fata si ce puteti vedea ... salutati farurile! Si nu veti obtine doar 1 set, veti obtine si faruri secundare.

Inainte de a ne strabate restul exteriorului, sa vorbim despre parbrizul MASSIVE. Nu poti rata, este urias! Si nu arata doar impresionant, ci si functional. Cat de enervant este cand parbrizul este inghetat? Apasati butonul Quickclear de parbriz situat sub ecranul de infotainment si chiar deasupra butonului luminii de avarie si a fost rezolvata problema - inghetul va disparea. Si daca sunteti aburit, acest buton face si el trucul. Poate ar trebui sa explicam cum functioneaza tehnologia Quickclear - filamentele ultra subtiri incalzesc parbrizul dezghetand si dezaburind parbrizul in cateva secunde.

Acum sa trecem pe partile laterale ale acestui Ford Transit Custom ...

Alegeti modelul limitat si veti obtine oglinzi cu aripi colorate, muluri laterale si manerele usilor. Oh si jantele din aliaj de 16 inci fac parte din acest pachet.

Acum sa sapam putin mai adanc.

Acum despre asta vorbesc. Daca sunteti in cautarea unei autoutilitare care sa fie confortabila si functionala, alegeti Ford Transit Custom.

Ce modalitate mai buna de a demonstra ca aceasta dubita este regele confortului, in afara de a lua loc in fata. Veti fi foarte impresionat de scaunul soferului reglabil in 8 directii - perfect pentru calatoriile pe distante lungi. Pasagerii dvs. vor avea un gust despre cat de spatioasa este si aceasta cabina. Scaunele duble pentru pasageri au mult spatiu pentru picioare. A, si vrei sa auzi cel mai bun bit? Toate scaunele sunt incalzite! Dar, doar pentru a fi constienti, veti obtine aceasta caracteristica numai daca alegeti taierea limitata

Inainte de a trece la steaua spectacolului, daca cautati o cabina cu lumina, cautati in locul potrivit. Veti gasi lumina principala a cabinei (cu lumini de citire incorporate) chiar deasupra scaunului din mijloc al pasagerului, va uitati sub parasolar si exista si lumina aici.

Si acum pentru actul principal - dati aplauze pentru sistemul de infotainment cu ecran tactil de 8 inci, care include radio DAB / FM / AM cu SYNC 3, navigatie prin satelit si un sistem de control vocal incorporat.

De asemenea, veti primi toate aceste caracteristici gratuit daca va oferiti o reducere limitata:

Conectivitate USB

Comenzi audio la distanta

4 Boxe frontale

Scaun dublu pasager fata care se transforma in masa rabatabila

Varf de unelte imbracat in piele

Chiar daca acest model nu este cel mai lung sau cel mai inalt din gama Ford Transit Custom, totusi are un pumn in ceea ce priveste capacitatea de incarcare utila. Poate transporta o greutate de 850 kg!

Iata la ce va mai puteti astepta de la portul de incarcare L1H1 ...

Are o lungime a spatiului de incarcare de 2,5 m, o latime de 1,7 m (1,3 m intre pasajele rotilor) si masoara pana la o inaltime de 1,4 m.

SI, daca te uiti in lateral, vei vedea o usa glisanta - si mai multa incarcatura prin camera!

Vrei sa stii ce mai este impresionant? Aceasta autoutilitara este disponibila ca autoutilitara cu panou sau cabina dubla. Daca optati pentru furgoneta cu panou, veti putea alege dintre aceste variante: L1H1 (modelul nostru), L2H1, L1H2, L2H2. Dar daca va place versiunea cu cabina dubla, veti avea de unde alege; L1H1 sau L2H1. Acum este timpul pentru testul rutier Vanarama.

Nu este de mirare ca aceasta autoutilitara este un bestseller, arata minunat si este o placere sa conduci, vrei sa stii de ce?

Motorul puternic Euro6, de 2,0 litri, EcoBlue nu a avut nicio problema pe drumuri in sus pe dealuri abrupte si cand a trebuit sa coboram o treapta de viteza, era perfect - nu a existat o suspensie oscilanta la fata locului. Si alunecarea inapoi intr-o treapta superioara a fost la fel de usoara folosind cutia sa manuala cu 6 trepte.

Asa ca da, nu avem nimic de reprosat in legatura cu aceasta autoutilitara si, aici, afara, nu suntem partinitori, dar aceasta este cea mai buna autoutilitara pe care am condus-o inca. Daca nu ne credeti, incercati unul singur.

Optati pentru modelul PHEV si este cel mai rafinat model din linie, indiferent daca folositi un sistem de actionare complet electric sau daca motorul pe benzina a inceput. Exista un mic moment de cuplu in momentul in care apasati acceleratia si lipsa uneltelor inseamna ca este usor de gestionat.

Ford ofera un diferential mecanic cu alunecare limitata la versiunile cu cutie de viteze manuala ale Transit Custom, care ofera o tractiune suplimentara atunci cand conditiile sunt alunecoase. Setarea mLSD, care provine de la specialistul britanic Quaife si este similara cu cea gasita in trapa fierbinte Fiesta ST si Focus ST, este standard pe modelele Trail si este o optiune pentru restul gamei. Ultimul Transit avea unul dintre cele mai bune interioare de cabina ale oricarei autoutilitare, cu un spatiu pentru literalmente totul. Transit Custom se apropie, dar pierde o parte din caracterul practic, desi pastreaza o multime de cutii si cutii de stocare. Transit Custom a castigat aceeasi consola centrala ca cea mai recenta Fiesta cu actualizarea din 2017, astfel incat sa obtineti un ecran mare in stil tableta care se asaza inainte si deasupra tabloului de bord. Ecranul tactil este usor de inteles, desi, la fel ca oricare dintre aceste sisteme, o plimbare bouncy va va face sa va chinuiti sa apasati „butoanele” de pe ecran fara a va indeparta ochii de pe drum mai mult decat este necesar. Este disponibil un volan multifunctional, care are comenzi pentru audio, Bluetooth, cruise control si sistemul de activare vocala acolo unde este prevazut. Cabina este confortabila si bine echipata, cu aer conditionat standard pe finisaje limitate si peste. Chiar si modelele de baza Leader au o intrare auxiliara, un computer de calatorie, geamuri electrice, blocare centralizata de la distanta, doua puncte de incarcare de 12V, compartiment de depozitare a scaunului pasagerului si intarziere a farurilor de curtoazie, permitandu-va sa va indepartati in intuneric inainte de stingerea luminilor.

Specificatia populara Trend adauga faruri de ceata fata, oglinzi electrice incalzite, rabatabile, regulator de viteza, parbriz incalzit, lumini automate si stergatoare cu sensibilitate la ploaie, sistem audio de sincronizare si control vocal SYNC Ford si garnituri din piele pentru volan si parghia de viteza. Nivelul de finisare limitat adauga un radio DAB, scaune fata incalzite, aer conditionat si usi pliabile, in timp ce duba Sport primeste o multime de elemente de stil si interior din piele partiala. Modelele Trail si Active au un aspect robust, cu Trail inspirat de Ranger si Active orientat catre utilizatorii stilului de viata. Ambele primesc garnituri unice din piele si o multime de truse si am merge chiar si pana la recomandarea Active Double Cab In-Van ca transport alternativ de familie, daca un SUV nu corespunde nevoilor dumneavoastra.

Spatiul pentru pasageri este rezonabil, desi spatiul pentru cele doua scaune din fata este putin strans daca conduceti cu trei. Totusi, spatiul pentru sofer este bun. Ford Transit Custom PHEV este noua versiune hibrida plug-in a popularei autoutilitare Ford de dimensiuni medii. Cu un motor puternic de 126 CP / 355 Nm, o autonomie complet electrica de 56 mile si o sarcina utila de 1.130 kg, Transit Custom PHEV are cu siguranta multe de oferit; dar cum se comporta in lumea reala? Tim Campbell a pus-o la incercare. Ford ofera trei niveluri de finisare pe Custom PHEV; Leader, Trend si Limited. Leader este vehiculul axat pe flota si include doar elementele de baza, cum ar fi un radio DAB, afisaj de 4,2 inci, Ford SYNC, geamuri electrice, aer conditionat, un scaun sofer reglabil in 8 directii cu cotiera, inchidere centralizata si roti de otel de 16 inci .

Trecand la Trend, clientii primesc, de asemenea, oglinzi cu usa pliabile si incalzite, lumini de zi cu LED-uri, bare de protectie pentru culoarea caroseriei, viteza limitata si control al vitezei de croaziera, senzori de parcare fata si spate, lumini automate si capace pentru roti.

Intre timp, modelele Limited sunt echipate cu scaune fata incalzite, jante din aliaj, bare de protectie spate color si o alarma Thatcham Cat 1. Aceasta este pana acum o solutie unica in lumea camionetelor, asa ca ar putea dura cateva explicatii. Transit Custom PHEV are un motor electric de 92,9kW (126cp) / 355Nm, un acumulator de 13,6kWh de la LG si un motor EcoBoost pe benzina de 140cp. Cu toate acestea, motorul pe benzina nu actioneaza niciodata direct rotile; actioneaza doar ca un generator pentru a incarca bateria care alimenteaza motorul electric. Exista patru setari hibride;

EV Acum foloseste bateria pana cand nu mai este incarcata

EV ulterior cupleaza motorul pe benzina pentru a mentine bateria la incarcare maxima in timp ce alimenteaza motorul

EV Charge foloseste regenerarea maxima si motorul pe benzina, astfel incat bateria sa se incarce in timp ce alimenteaza si motorul electric

EV Auto actioneaza si decupleaza motorul pe benzina in functie de cat de plina este bateria si de conditiile de conducere.

Bateria electrica are o raza de actiune de 56 mile si aceasta poate fi extinsa cu inca 310 mile prin incarcarea generata de motorul pe benzina. Pentru referinta, cand am selectat modelul „EV Charge” (deci motorul pe benzina care incarca bateria si alimenteaza motorul electric), consumul de combustibil a oscilat in jurul valorii de 27mpg. Versiunile diesel ale Transit Custom au oricum maniere excelente de conducere, dar exceleaza in PHEV. Centrul de greutate chiar mai jos, combinat cu cuplul instant si transmisia silentioasa (in modul EV) inseamna ca Custom PHEV a fost o placere de a conduce atat in ​​oras, cat si pe drum liber.

Exista o setare „L” pe transmisie, care recupereaza energia electrica la o rata mult mai mare, ceea ce inseamna ca decelerarea este mult mai dura, dar acest lucru ajuta la extinderea gamei modului exclusiv EV.

Cand gama EV ajunge la zero, motorul pe benzina de 1,0 litri EcoBoost se intrerupe pentru a incarca bateria, dar - pentru ca este extrem de rafinat - l-am observat doar atunci cand eram in pauza sau motorul asigura atat incarcarea bateriei, cat si motorul electric pe masura ce se invartea mai sus pentru a genera mai multa energie. Principalul dezavantaj a fost ca s-a redus mai devreme decat am crezut, intrucat autonomia noastra electrica era de numai 36 mile. Aceasta inseamna ca a avut in medie doar 2,6 mile pe kWh, comparativ cu intre 3,0 si 3,5 mile pe kWh pentru o autoutilitara medie. Consumul de benzina este semnificativ mai mare decat si camionetele pe benzina; atunci cand cresteti incarcarea si asigurati incarcarea pentru a alimenta motorul.

Cu toate acestea, rezultatul final nu poate fi mormait cu; un consum mediu de combustibil de 3,08 l / 100 km pe ciclul WLTP mai dur si un ranger total de 366 mile. De la lansare, Ford va oferi doar Transit PHEV sub forma de ampatament scurt, cu acoperis redus (L1H1), oferind un volum de incarcare de 6,0 metri cubi (cititi dimensiunile Ford Transit Custom pentru mai multe). Transit Custom PHEV isi pastreaza sarcina utila de 1.130 kg la 3.4t, deoarece motorul diesel si toate sistemele de tratare a evacuarii cantaresc aproximativ la fel ca si motorul pe benzina de 1.0 litri si bateria. Ford Transit Custom PHEV are un pret cuprins intre 39.145 GBP plus TVA pentru Leader si 42.950 GBP pentru Limited (Transit Custom PHEV este eligibil pentru subventia plug-in de 20%). Aceasta include garantia Ford de 3 ani, 100.000 de mile (bateria este acoperita pana la opt ani sau 100.000 de mile).

Marca Ford

Model Transit Custom

Generatie Transit Custom (facelift 2018) L2

Modificare (motor) 2.0 TDCi (130 CP)

Inceputul productiei 2018 an

Motor cu ardere interna pentru arhitectura grupului de propulsie

Tipul caroseriei Minivan

Locurile 8-9

Usi 5

Specificatii de performanta

Consum de combustibil (economic) - urban 7,2 l / 100 km

32,67 mpg SUA

39,23 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - extra urban 5,8 l / 100 km

40,55 mpg SUA

48,7 mpg din Marea Britanie

Consum de combustibil (economic) - combinat 6,3 l / 100 km

37,34 mpg SUA

44,84 mpg Marea Britanie

Emisii de CO2 164 g / km

Tip combustibil Diesel

Viteza maxima 160 km / h

99,42 mph

Standard de emisie Euro 6b

Raport greutate-putere 18,2 kg / Hp

Specificatiile motorului

Putere 130 Hp @ 3500 rpm.

Putere pe litru 65,2 Hp / l

Cuplu 385 Nm @ 1500-2000 rpm.

283,96 lb.-ft. @ 1500-2000 rpm.

Amplasarea motorului Fata, transversala

Cilindrata motorului 1995 cm3

121,74 cu. in.

Numarul de cilindri 4

Pozitia cilindrilor In linie

Numar de supape pe cilindru 4

Sistem de combustibil Diesel Commonrail

Turbina Turbocompresor / Intercooler

Sisteme de motor Filtru de particule

Spatiu, volum si greutati

Greutate curba 2361 kg

5205.11 lbs.

Max. greutate 3140 kg

6922,52 lbs.

Sarcina maxima 779 kg

1717,4 lbs.

Spatiu portbagaj (minim) 1900 l

67,1 cu. ft.

Capacitate rezervor combustibil 70 l

18,49 gal SUA | 15,4 gal

Rezervor AdBlue 21 l

5,55 galoane SUA | 4,62 gal

Sarcina permisa a remorcii cu frane (12%) 2100 kg

4629,71 lbs.

Dimensiuni

Lungime 5340 mm

210,24 in.

Latime 2032 mm

80 in.

Inaltime 1977 mm

77,83 in.

Ampatament 3300 mm

129,92 in.

Cerc minim de rotire (diametrul de strunjire) 12,8 m

41,99 ft

Specificatii despre transmisie, frane si suspensii

Arhitectura trenului de rulare ICE conduce rotile din fata ale vehiculului.

Roata motrice Tractiune fata

Numar de trepte (transmisie manuala)

Frane fata Discuri ventilate

Frane spate Discuri ventilate

Sisteme de asistenta ABS (sistem antiblocare franare)

Dimensiunea anvelopelor 215/65 R16

Jante dimensiune R16