30 de zile drept de retur comanda pe PieseFord.ro
Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!

Retur gratuit in 30 de zile Piese Ford.ro

Daca un produs achizitionat nu te multumeste 100%, il poti returna in 30 de zile calendaristice de la momentul livrarii prin curier, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de PieseFord. Serviciul Retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retragere in 14 zile pentru comert la distanta. Transportul este suportat de PieseFORD.ro in cazul ca vrei sa dai retur un colet folosind contul tau de client PieseFord.ro . 
 
Cererea de retur se face prin intermediul contului de client selectand pasii din platforma. Este simplu dar trebuie sa folosesti datele din contul tau. Produsele trimise fara cerere de retur in prealabil nu sunt acceptate. Nu solicitati contravaloarea produselor returnate in sistem ramburs. Acestea se vor returna dupa receptionarea produselor de catre reprezentantii nostri. 
 

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un produs cumparat , in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la:
– ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separate
– ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese.
 
Atentie : Unele produse au o politica de retur specifica semnalizate la fiecare produs in categoria CONDITII

Iti recomandam sa citesti conditiile mai jos.

Conditii generale pentru returul produselor vandute si expediate de PieseFord.ro :
1 Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie în aceeasi stare în care le-ai primit. Returul se face cu ambalajul initial intact, certificatul de garantie în original (daca a fost emis de producator/ distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
2 Produsul trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat si însotit de accesoriile si sau cadourile (bonusuri) cu care a fost livrat.
3 Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat.
Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
4 Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri,socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
5 Nu se accepta returul daca ai instalat piesele pe masina acesta facand cazul unei probleme de garantie nu a dreptului de retragere.
6 Produsele care sunt vandute in pereche set discuri, bujii dupa tip motor 4 bucati, amortizoare 2 bucati, produsele care se vand la pereche semnalizate in acest sens pe catalogul nostru de piese nu se pot returna 1 bujie sau 1 disc. In cazul in care primim produse care se vand in pereche obligatorie pe magazinul noastru online cererea de retur va fi refuzata. Coletul iti va fi expediat inapoi spre tine. Poti returna doar cantitatea totala si nu fractie, jumatati sau set lipsa fara suruburi accesorii . Trebuie returnate asa cum sunt ambalate de producator.
7 Produse din categoria Life Style Collection Ford : Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi. Produsele marcate in formularul de retur trebuie predate integral curierului, exact cum au fost bifate in site la solicitarea returului. Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
In formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier sau sa il predai chiar tu curierului. Apoi, selectezi una dintre optiunile de returnare a banilor: ramburs, plata prin card daca asa ai platit initial sau efectuezi o noua comanda. Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi. Coletul trebuie sigilat pentru a putea fi preluat de Fan Courier. Iti recomandam o cutie solida !   
 

Bine de stiut daca alegi rambursarea sumei platite la cumparare:

  •     Banii vor fi returnati în contul specificat de tine în formularul de retur sau pe card, daca ai platit online;
  •     Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tau în maximum 14 zile lucratoare de la data acceptarea produsului la retur ;
 
Produse de tip comanda speciala care nu sunt in stoc si sunt aduse la comanda special pentru tine , bloc motor , elemente caroserie tuning piese care nu sunt si nu fac parte din stocul nostru indiferent de categorie nu pot fi returnate. Aceste produse sunt cele care au venit la  comanda speciala prin plata integrala de catre tine. Cererea de retur pentru aceste produse va fi refuzata. Prin acceptarea conditilor de vanzare de pe acest site se considera ca ati luat la cunostinta cu acest aspect. Aceste produse sunt semnalizate corespunzator la categoria CONDITII al fiecarui produs din acest catalog. Clientul cand efectueaza o comanda a luat la cunostinta aceste conditii ca pot exista si produse care nu pot fi date retur. 
 

Limitarea dreptului la retur in 30 de zile 

Compania isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect. Accesul la informatia si aplicatia  PieseFord.ro va fi restrictionat si comenziile nu vor mai fi onorate. Se poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. 
 
Dupa aprobarea cererii, PieseFord.ro va trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa îl returnezi. In cazul in care consideri ca produsele pe care le-ai cumparat  nu sunt conforme sau nu corespund asteptarilor tale, te rugam sa completezi formularul din contul tau de client sectiunea retur. 
 

Cerere de retur anulata

Daca cererea ta de retur a fost anulata, atunci e posibil sa fi avut loc una dintre situatiile:
  • Te-ai razgandit si nu ai mai predat coletul curierului. Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reusit sa dea de tine. 
  • După aprobarea cererii de retur, PieseFORD.ro va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi. 
  •  

Regulament privind serviciul de retur gratuit

Renuntarea la cumparare reprezinta un serviciu gratuit oferit clientilor PieseFORD.ro 
Prin acest serviciu, clientii PieseFORD pot returna gratuit in termen de 30 zile calendaristice pe www.pieseford , conform Termenilor si Conditiilor de retur prevazute in prezentul Regulament. Clientii care renunta la cumparare, solicitand returul unui produs, se vor supune regulilor prezentului Regulament, acceptandu-l in integralitate.
 
Clientii PieseFORD.ro sunt beneficiarii directi ai acestui serviciu gratuit.
Acestia pot fi persoane fizice sau persoane juridice care au achizitionat produse de pe www.pieseford.ro, fiind titularii facturii (persoane fizice) sau reprezentantii (persoanei juridice) titulare a facturii fiscale.
 

Cum puteti returna produsele achizitionate de la PieseFORD ?

Produsele cumparate de pe www.pieseFORD.ro pot fi returnate  in termen de 30 zile calendaristice de la primirea coletului:
• prin completarea Formularului de Retur afisat pe site la sectiunea Retururile mele. Termenul de 30 zile calendaristice se calculeaza: de la data livrarii produsului in cazul in care produsul a fost achizitionat din www.pieseford.ro ; 
Este necesar logarea in contul de client PieseFord. Urmezi pasii pentru aplicarea retur si completare date returnare suma. Aici
• Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a fi nevoit sa justifice decizia si fara a suporta alte costuri.
In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, 
consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Purtati raspunderea pentru orice eventuala diminuare a valorii produselor, daca in urma verificarii conformitatii, proprietatilor si functionalitatii 
produselor se dovedeste ca aceasta devalorizare a fost cauzata de manipularea necorespunzatoare de catre dvs. 
 

Conditiile referitoare la produsul returnat

Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat:
• Sa aiba toate componentele, accesoriile
• Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, pe cat posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea 
acestuia la manipulare si/sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract. 
 

Produse care nu sunt acceptate la retur

• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.:lichide, uleiuri, solutii intretinere);
• Programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare; hartile gps care sunt un soft sigilat 
• Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 
24 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, 
socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Produsele trebuie verificate in prezenta curierului sau imediat dupa.  Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa soliciti curierului completarea unui process verbal si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 24 de ore de la livrare la adresa mail office@pieseford.ro ! Necompletarea procesului verbal in prezenta curierului care a efectuat livrarea si orice sesizare ulterioara va ingreuna solutionarea pozitiva. Reclamatiile dupa termenul de 24 de ore vizavi de integritatea coletului nu se iau in considerare. Necompletarea procesului verbal in acest timp duce la acceptarea de catre cumparator si ca a verificat produsele receptionate.
• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans integrala ;
• Acumulatorii, becurile xenon, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
• Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
In cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit online selectand plata cu card in rate, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
• In cazul in care au existat bonusuri cu ocazia comenzii se vor returna si acele produse. 
 

Exercitarea dreptului de retragere 

Consumatorul informeaza PieseFORD cu privire la decizia de retragere din contract prin completarea Formularului de Retur disponibil pe site 
la adresa https://www.pieseford.ro/retururile_mele din contul de client necesar autentificarea. Pentru produsele pentru care solicitarea de retur s-a facut prin Formularul de Retur de pe site, in termen de maxim 1 zi lucratoare de la transmiterea notificarii, cumparatorul va primi pe e-mail numar de inregistrare si detalii cu privire la solicitarea inaintata. Comunicarea cu clientul se va face in scris pe adresa de e-mail cu care s-a efectuat comanda initiala. Suma aferenta returului se va returna prin transfer in cont bancar, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata, 
sau plata cu cardul. In numerar daca a fost folosita aceasta modalitate si clientul nu doareste returul banilor prin virament bancar fiind la 
alegerea clientului. Nu se poate selecta aceasta optiune daca sa platit cu cardul si se returul ramburs. 
 

Pentru produsele returnate sunt necesari urmatorii pasi:

Clientul preda produsul curierului cu toate componentele, accesoriile, obligatoriu insotit de factura si de dovada platii, in baza unui proces verbal 
de predare primire. PieseFORD va face o evaluare a starii produsului, inclusiv in ceea ce priveste componentele si accesoriile acestuia. 
PieseFORD va emite o factura de stornare cu valoarea rezultata in urma evaluarii si va rambursa clientului suma respectiva de bani, inclusiv costurile initiale ale livrarii daca au fost suportate de cumparator. Suma aferenta returului, care figureaza in factura fiscala de stornare, ii va fi rambursata clientului prin aceeasi metoda de plata. In cazul in care clientul a achitat numerar, suma ii va fi rambursata in numerar, in limita plafonului maximal stabilit prin lege, 10.000 lei in cazul persoanelor fizice, respectiv 5.000 lei in cazul persoanelor juridice 
(masuri pentru intarirea disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar” din Legea nr.70/2015 pentru intarirea 
disciplinei financiare privind operatiunile de incasari si plati in numerar si pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului 
nr. 193/2002 privind introducerea sistemelor moderne de plata). 
 
In cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metoda de plata in cel mult 5 zile lucratoare de 
la data la care PieseFORD intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care PieseFORD este 
informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. In situatia returului, daca clientului opteaza pentru inlocuirea produsului returnat cu un alt produs disponibil la vanzare, clientului i se va rambursa doar diferenta dintre valoarea returului si pretul noului produs (sau, dupa caz, va achita diferenta de bani). In cazul unui retur in  cu o valoare ce depaseste plafonul maximal pentru platile in numerar, plata se va face tot prin transfer bancar. 
 

In cat timp va vom restitui suma aferenta returului?

Termenul se poate prelungi in cazul lipsei de lichiditati, caz in care cumparatorul va fi informat si, cu acordul acestuia, se va stabili o noua data
de rambursare a sumei aferenta returului. Restituirile prin virament bancar, se va face in cel mult 5 zile lucratoare de la data la care PieseFORD intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care PieseFORD este informat de decizia de retragere din contract a  consumatorului. Rambursarea sumelor pentru returul online se va face in cel mult 5 zile lucratoare de la data la care PieseFORD intra in posesia produsului returnat, dar nu mai mult de 14 zile calendaristice din momentul in care PieseFORD este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului. Ziua in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere din contract nu se va lua in seama la calculul termenului, iar in cazul in care ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, PieseFORD va prelungi termenul in mod corespunzator.
PieseFORD.ro nu va ingradeste dreptul la retur conform OUG 34.Dupa ce vom receptiona returul in depozitul nostru vom verifica starea produselor returnate. Ulterior va vom comunica statusul returului.
 
Prelucrarea datelor cu caracter personal in scopul efectuarii returului In cazul in care nu exista neconformitati iar produsele indeplinesc toate conditiile de retur mentionate mai sus, angajatii PieseFORD vor proceda la intocmirea documentelor financiar-contabile aplicabile, in conformitate cu prevederile legale (factura de retur/avans ). Datele necesare intocmirii documentelor mai sus mentionate fac referire la: nume, prenume, domiciliu, seria si nr. CI, cont bancar, dupa caz. Vom folosi datele cu caracter personal in scopul intocmirii documentelor financiar-contabile, conform dispozitiilor legale in vigoare. In cazul in care dumneavoastra nu doriti sa furnizati aceste date, returnarea produselor nu este posibila chiar daca se incadreaza in conditiile de retur mai sus prezentate, intrucat nu ne putem conforma legislatiei din domeniul fiscal.
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare: toate costurile sunt suportate de catre PieseFORD. 
 
PieseFORD poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.  
Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.
Retur gratuir 30 de zile la PieseFord.ro