Acest produs este compatibil cu masina dumneavoastra: Ford Focus (2008-2011) - 2.5 ST 10.05 - 166/225 2522 HYDA benzina
Descriere: Alternator 120 A, pentru vehicule cu instalatie de 12V, Tensiune 14 V, Curent inc. generat 120 A, cu rola curea cu cuplaj unisens, Fulie curea: 56 mm, Numar nervuri 5, Clema M8 B+, Ident. constr. stecher L-FR-S Plug 163, Lungime 2 74 mm, Alezaj: 1 9 mm, Alezaj: 1 18 mm, Alezaj: 2 9 mm, Alezaj: 2 18 mm, Grosime 1 33 mm, Lungime 3 90 mm
Preturile afisate sunt cu piesa veche la schimb !
Part Number: 3402
Producator: Ford Motor Company
Alternatoarele sunt utilizate in automobilele moderne pentru a incarca bateria si pentru a alimenta sistemul electric atunci cand motorul sau functioneaza.
Pana in anii 1960, automobilele foloseau generatoare de dinam din curent continuu cu comutatoare. Odata cu disponibilitatea redresoarelor cu diode de siliciu la preturi accesibile, au fost utilizate in schimb alternatoare. Acest lucru a fost incurajat de cresterea puterii electrice necesare masinilor in aceasta perioada, cu sarcini crescande de la farurile mai mari, stergatoarele electrice, geamurile spate incalzite si alte accesorii.
Istorie
Tipul modern de alternatoare pentru vehicule a fost folosit pentru prima data de catre militari din cel de-al doilea razboi mondial, pentru a alimenta echipamente radio pe vehicule specializate. alternatoare. Alternatoarele au fost introduse pentru prima data ca echipament standard pe o masina de productie de catre Chrysler Corporation pe Valiant in 1960, cu cativa ani inaintea Ford si General Motors.
Unele automobile timpurii, cum ar fi modelul Ford T, foloseau un alt tip de sistem de incarcare: un magnet actionat de motor care genera curent alternativ de joasa tensiune care era furnizat bobinelor de aprindere, care furnizau tensiunea inalta necesara pentru a genera scantei de aprindere. (Acest lucru a fost diferit de un adevarat magnet de aprindere, care genereaza direct tensiune ridicata.) Deoarece un astfel de sistem magneto depindea doar de miscarea motorului pentru a genera curent, acesta ar putea fi folosit chiar si la pornirea unui motor cu manivela, cu conditia ca manivela sa fie trasa brusc , astfel incat magneto-ul sa produca suficient curent pentru ca bobinele sa produca scantei bune.
Modelul T si-a incorporat magneto-ul in volanta motorului. Primul model Ts a folosit magnetul numai pentru aprinderea bobinei tremuratoare. Incepand cu anul modelului 1915, Ford a adaugat faruri electrice, alimentate si de magneto.Circuitul magneto a fost strict AC, fara baterie inclusa. (A existat un comutator pe bobinele de aprindere pentru a utiliza in schimb o baterie, ceea ce ar putea fi util la pornirea pe vreme rece, dar Ford nu a furnizat nici o baterie si nici nu a incurajat utilizarea uneia inainte de a introduce un demaror electric in 1919. Proprietarul ar trebui sa instaleze singur bateria si sa o incarce extern.) Incepand cu anul modelului 1919, Ford a modernizat Modelul T pentru a include un demaror electric, care era standard pentru unele modele si optional pentru altele. Aceasta instalatie de pornire a inclus, de asemenea, o baterie, incarcata de o dinama conventionala, iar luminile erau acum alimentate de baterie. Cu toate acestea, magnetul volantului a alimentat in continuare contactul si, din moment ce modelele fara starter nu aveau baterie, au continuat sa foloseasca lumini cu alimentare magneto.
Operatiune
Decuparea unui alternator, care arata constructia gheare; doi dintre stalpii de camp in forma de pana, alternand N si S, sunt vizibili in centru si infasurarea stationara a armaturii este vizibila in partea de sus si de jos a deschiderii. Cureaua si fulia de la capatul din dreapta actioneaza alternatorul.
In ciuda numelor lor, atat „generatoarele de curent continuu” (sau „dinamo”), cat si „alternatoarele” produc initial curent alternativ. In asa-numitul „generator de curent continuu”, acest curent alternativ este generat in armatura rotativa si apoi convertit in curent continuu de catre comutator si perii. Intr-un „alternator”, curentul de curent alternativ este generat in statorul stationar si apoi este convertit in curent continuu de catre redresoare (diode).
Alternatoarele tipice pentru vehicule de pasageri si camioane usoare utilizeaza constructia de teren Lundell sau „gheare”. Aceasta foloseste un miez de fier in forma pe rotor pentru a produce un camp multipolar dintr-o singura bobina. Polii rotorului arata ca niste degete de doua maini legate intre ele. Bobina este montata axial in interiorul acesteia, iar curentul de camp este furnizat de inele de alunecare si perii de carbon. Aceste alternatoare au infasurarile de camp si stator racite de fluxul de aer axial, produs de un ventilator extern atasat la scripetele curelei de actionare.
Alternator compact
Vehiculele moderne folosesc acum aspectul compact al alternatorului. Acest lucru este similar din punct de vedere electric si magnetic, dar are o racire a aerului imbunatatita. O racire mai buna permite mai multa putere de la o masina mai mica. Carcasa are fante de aerisire radiale distincte la fiecare capat si inchide acum ventilatorul. Se folosesc doua ventilatoare, cate unul la fiecare capat, iar fluxul de aer este semi-radial, intrand axial si iesind radial in afara. [8] Infasurarile statorului constau acum dintr-o banda centrala densa in care bobinele de fier si cupru sunt strans impachetate si benzi de capat in care infasurarile sunt mai expuse pentru un transfer mai bun de caldura. Distanta mai stransa intre miez si rotor imbunatateste eficienta magnetica. Ventilatoarele mai mici si inchise produc mai putin zgomot, in special la viteze mai mari ale masinii.
- Alternatoarele pot fi racite cu apa si in masini.
- Vehiculele mai mari pot avea alternatoare de stalpi evidentiate, similare cu masinile mai mari.
- Infasurarile unui alternator trifazat pot fi conectate utilizand setarea regimului de conectare Delta sau Star
Versiunile fara perii ale acestui tip de alternatoare sunt, de asemenea, frecvente in utilaje mai mari, cum ar fi camioane de autostrada si utilaje de mutare a pamantului. Avand doi rulmenti de arbore supradimensionati ca singure piese de uzura, acestea pot oferi un serviciu extrem de lung si fiabil, chiar depasind intervalele de revizie a motorului.
Curent de iesire
Automobilele mai vechi cu iluminare minima ar fi putut avea un alternator capabil sa produca doar 30 Amperi. Alternatoarele tipice pentru autoturisme si camioane usoare sunt evaluate in jurul valorii de 50-70 A, [necesitate citatie], desi ratingurile mai mari devin din ce in ce mai frecvente, mai ales ca exista o sarcina mai mare pe sistemul electric al vehiculului cu aer conditionat, servodirectie electrica si alte sisteme electrice. Alternatoarele foarte mari utilizate in autobuze, echipamente grele sau vehicule de urgenta pot produce 300 A. Semicamioanele au de obicei alternatoare care produc 140 A. Alternatoarele foarte mari pot fi racite cu apa sau racite cu ulei.
Eficienta
Eficienta alternatoarelor auto este limitata de pierderea de racire a ventilatorului, pierderea rulmentului, pierderea fierului, pierderea cuprului si caderea de tensiune in puntile diodei. Eficienta se reduce dramatic la viteze mari, in principal datorita rezistentei ventilatorului. La viteze medii, eficienta alternatoarelor de astazi este de 70-80%. Acest lucru imbunatateste alternatoarele magnetice permanente foarte mici, de inalta performanta, cum ar fi cele utilizate pentru sistemele de iluminat pentru biciclete, care ating o eficienta de aproximativ 60%. Masinile electrice cu magnet permanent mai mari (care pot functiona ca motoare sau alternatoare) pot obtine astazi eficiente mult mai mari. Pellegrino si colab., [12], de exemplu, propun modele nu deosebit de costisitoare, care prezinta regiuni ample in care eficienta este peste 96%. Generatoarele mari de curent alternativ utilizate in centrale electrice functioneaza la viteze controlate cu atentie si nu au constrangeri in ceea ce priveste dimensiunea sau greutatea. Au o eficienta foarte mare, de pana la 98%.
Vehicule hibride
Automobilele hibride inlocuiesc alternatorul separat si motorul de pornire cu unul sau mai multe motor / generator combinat (M / G) care pornesc motorul cu ardere interna, furnizeaza o parte sau toata puterea mecanica a rotilor si incarca o baterie mare de stocare . Atunci cand sunt prezente mai multe M / G, ca si in Hybrid Synergy Drive utilizat la Toyota Prius si altele, unul poate functiona ca generator si alimenta celalalt ca motor, oferind o cale electromecanica pentru a curge o parte din puterea motorului. la roti. Aceste motoare / generatoare au dispozitive electronice considerabil mai puternice pentru controlul lor decat alternatorul auto descris mai sus.
Daca aveti faruri palpaitoare, blocari sau zgomote ciudate cand conduceti, masina dvs. nu este bantuita; sunt sanse sa fie doar un alternator defect. Alternatorul este o componenta cheie in sistemul electric al masinii dvs., transformand energia din arborele cotit in electricitate utila pentru a alimenta sistemele electrice ale vehiculului si pentru a ajuta la reincarcarea bateriei. Cand incepe sa esueze, poate crea un efect domino al problemelor electrice care pot provoca in cele din urma o defectiune.
De unde stii cand ai un alternator defect la Ford Focus 2008-2011 2.5 ST 225 cp HYDA benzina ? Iata sase simptome pe care trebuie sa le urmariti.
1. Indicatorul luminos
Este destul de probabil ca vehiculul dvs. sa fie echipat cu un indicator de avertizare in tabloul de bord intitulat „ALT” sau „GEN”. Acesta este adesea primul indicator ca alternatorul merge prost. Nu ignorati acest indicator, chiar daca nu aveti alte simptome. Luati vehiculul la un specialist auto de incredere pentru diagnostic.
2. Farurile sunt slabe sau palpaitoare
Farurile palpaitoare sau slabe sunt un semnal puternic ca alternatorul dvs. nu poate functiona corect. Alternatorul ofera putere farurilor, astfel incat palpairea inseamna de obicei ca alternatorul se lupta sa functioneze.
3. Alte defectiuni electrice
Cand alternatorul merge prost, alte sisteme alimentate de alternator pot incepe sa actioneze. Acestea pot include geamuri electrice, incuietori electrice, lumini de bord, aer conditionat, chiar si radioul auto. Alte lucruri ar putea provoca aceste esecuri, dar merita sa le luati la un serviciu de reparatii auto de incredere pentru a fi verificat.
4. Zgomote ciudate
Acesta pare un simptom vag - la urma urmei, multe lucruri pot provoca zgomote neobisnuite in masina. Cu toate acestea, uneori defectarea alternatorului poate provoca defectarea unora dintre rulmenti in motor, creand zgomote neobisnuite. Alternatorul ar putea fi vinovatul, mai ales daca este insotit de unele dintre celelalte simptome pe care le-am mentionat.
5. Autovehiculele sunt sau au dificultati la pornire.
Masina dvs. nu functioneaza doar pe benzina; functioneaza si cu energie electrica (chiar daca s-ar putea sa nu fie unul dintre vehiculele hibride). Alternatorul furnizeaza energie bujiilor care aprind benzina din motor. Cand alternatorul nu functioneaza, s-ar putea sa nu existe suficienta putere in bujii pentru a mentine motorul in viata, ceea ce il poate provoca sa se blocheze fara niciun motiv in timpul functionarii sau sa aiba probleme la pornire. Ignorati acest simptom si masina dvs. nu va porni deloc.
6. Bateria moare
Evident, uneori bateriile se defecteaza singure - dar un alternator defect poate de fapt sa se descarce, deoarece nu reincarca. Daca bateria se descarca, verificati alternatorul la inlocuirea bateriei pentru a nu se mai repeta.
Avantajul Motorcraft la Alternator 120 A Ford Focus 2008-2011 2.5 ST 225 cp HYDA benzina comanda online pe PieseFord.ro incepand cu pretul de 1604 lei
- 100% unitati noi
- Acoperire extinsa, inclusiv vehicule cu model tarziu
- Consolidarea numarului de piesa asigura o acoperire mai mare cu mai putin inventar
- 2 ani / Garantie nelimitata de kilometraj
- Caracteristici ale alternatorului
- Testarea amanuntita a curentului de iesire la rpm la ralanti si la sarcina completa
- Rulmenti WBD de calitate premium
- Caracteristica de oprire a supratensiunii limiteaza tensiunea daca terminalul de iesire este deconectat de la baterie
- Functia de oprire in sens deschis deschide alternatorul daca terminalul senzor se deschide
- Caracteristica de protectie impotriva incarcarii ajuta la protejarea tranzistorului de varfuri de tensiune tranzitorie
Testarea validarii include:
- Rezistenta
- Umiditate
- Ciclare termica de putere
- Vibratii
- Spray de sare
- Soc termic
Alternator 120 A Ford Focus 2008-2011 2.5 ST
Alternator 120 A Ford Focus 2 2.5 ST benzina
Pretul afisat la produsul alternator este cu piesa veche la schimb
Taxa lipsa piesa veche la schimb este de 90 Euro + TVA
Ford ofera piese si servicii la preturi avantajoase, indiferent de vârsta autovechiculelor, în conformitate cu normele legale. Oferim o gama larga de piese de schimb, fabricate conform standardelor de calitate Ford si îti pot oferi piese originale Ford la preturi foarte mici, pentru vehiculele mai vechi. Piesele pentru care se solicita piesa veche la schimb sunt reconditionate de producatorul Ford pe linia de fabricatie.
Aceste produse beneficiaza de aceleasi conditii de vanzare si garantie ca si piesele noi !
Diferenta este ca trebuie predat produsul piesa veche la schimb in momentul livrarii sau achitarii taxei lipsa piesa veche in valoare de 90 euro + TVA .Termenul de returnare piesa veche la schimb este de 15 zile calendaristice de la primirea coletului.Dupa aceasta data produsul piesa veche nu mai este luat retur de catre Ford.
Conditiile pentru acceptare piesa veche Ford originala
- sa fie returnata in cutia Ford cu care acesta a fost livrata si protejata cutia si codul Ford inscris pe cutie
- sa fie asamblata si curata
- sa nu fie sparta sau crapata
- sa nu fie indoita sau rupta
- sa nu aiba urme de lovituri mecanice
- sa nu se fi incercat reconditionarea ei in prealabil
- costul transportului este suportat de catre PieseFord.ro daca este livrata prin UrgentCargus
- banii sunt rambursati comform platii efectuate cash sau card ulterior dupa ce piesa veche intruneste conditiile de retur
-in caz ca nu intruneste este returnata clientului cu plata transport la destinatie.
Cum ma pot asigura ca piesele montate sunt piese originale Ford? Este simplu. Sigla Ford este extrem de vizibila si constituie calea cea mai simpla de a identifica o piesa originala Ford si de a va asigura ca vehiculul dumneavoastra este exact ca înainte de intrarea in service
Piesele originale Ford sunt proiectate si fabricate pentru a se potrivi perfect si pentru a functiona impecabil.
Folosirea unei alte piese, în locul uneia originale Ford, poate afecta considerabil performantele vehiculului.
Piesele originale Ford:
- Asigura o performanta maxima în materie de siguranta a ocupantilor si a pietonilor
- Sunt testate pentru a garanta o performanta conform specificatiilor
- Sunt absolut conforme cu dimensiunile, tolerantele si calitatea pieselor instalate din fabrica
- Pot fi montate rapid fara a depasi intervalul alocat reparatiei, conform normativelor Ford
- Readuc vehiculul la starea initiala
- Pastreaza neafectata garantia vehiculului
- Asigura cea mai buna valoare de revânzare a vehicului
