Piese Ford C-Max 2011-2015 2.0 TDCi UFDB 103 KW
Piese Ford CMax 2011-2015 2.0 TDCi 140 cp, diesel
Ford C MAX 2.0 TDCI 140 CP 2011-2015
Ford C-MAX original a fost un MPV compact, cu o reputatie buna pentru manevrarea si calitatea constructiei, dar a fost lasat in urma de concurenta din anumite zone, nu in ultimul rand lipsa flexibilitatii scaunelor din spate si faptul ca avea doar cinci locuri. Cu transportatori persoane de dimensiuni similare, precum Opel Zafira si Volkswagen Touran, care ofera sapte locuri standard, C-MAX nu a putut concura.
Cu toate acestea, Ford a abordat aceasta problema introducand doua versiuni noi ale C-MAX. Exista Grand C-MAX cu sapte locuri, care este de fapt vazut ca succesorul precedentului C-MAX. Si atunci exista acest nou C-MAX (cu cele cinci locuri standard), care este conceput pentru a atrage cumparatorii care sunt dupa mai mult spatiu decat un hatchback obisnuit al familiei, dar care nu doresc sa sacrific un design sportiv sau o manevrabilitate buna.
Expertii de marketing de la Ford considera ca pentru acei proprietari carora le-a placut practicitatea si confortul Focus-ului de iesire, C-MAX va fi masina pentru ei, Focus-ul fiind vizat mai mult ca „masina a soferului”. C-MAX si Focus impartasesc acelasi sasiu, asa ca nu este de mirare ca MPV-ul compact imbina perfect calatoria, manevrabilitatea si confortul impreuna.
Exista alegerea a trei motoare pe benzina si doua motoare diesel. Debuteaza in Ford C-MAX si Grand C-MAX este noul motor cu patru cilindri de 1,6 litri 150 CP si 180 CP CP Ford EcoBoost, care vin cu o noua cutie de viteze manuala cu sase trepte. Aceasta cutie de viteze este inclusa si in modelele 1.6 TDCi si 2.0 TDCi, in timp ce soferul care prefera o transmisie automata, optiunea automata cu doua ambreiaj Powershift cu sase trepte este disponibila cu motorul 2.0 TDCI si ofera emisii de 149 g / km.
Ford s-a imbunatatit mai mult pe interiorul C-MAX original, care a fost bine construit cu acest nou model adaugand un stil de stil si o senzatie de lux. Primul lucru pe care il observati odata inauntru este volanul multifunctional din piele, care nu numai ca arata sport, dar este excelent de tinut cu suporturi degetul mare incorporate in marginea groasa. Cadranele instrumentului sunt bune si cu un fundal albastru frumos si un albastru contrastant pentru ace.
Mai degraba decat linii netede, exista o tema unghiulara pentru C-MAX si functioneaza bine, in special aerisirile infundate si manerele usilor. Este mai distinctiv decat vechiul C-MAX si arata cum va arata interiorul noului Focus. Sistemul stereo standard este dotat cu radio digital DAB si este foarte usor de utilizat in timp ce modelele Titanium (prezentate in imaginea de mai sus) obtin un stereo Sony elegant. De asemenea, beneficiaza de un sistem de lumini interioare ambientale, care utilizeaza LED-uri pentru a crea un aspect elegant noaptea. Controalele de aer conditionat sunt bine plasate langa maneta mare de viteze, astfel incat nu este necesar sa va luati cu ochii in drum prea mult timp pentru a schimba temperatura.
In ceea ce priveste practicabilitatea, C-MAX pastreaza o mare parte din aceleasi caracteristici ca versiunea precedenta, cu trei scaune din spate pliabile 40/20/40, plus puteti opta pentru sistemul de confortabil inteligent, care va permite sa pliati scaunul central, astfel incat exteriorul doi pot glisa backwatds in diagonala pentru a crea un aspect mai spatios 2 + 2. Se simte foarte spatios atat pe scaunele din fata, cat si pe cele din spate si exista, de asemenea, un acoperis optic „panoramic” din sticla (care nu este de fapt panoramic, dar acopera aproape intreaga suprafata a acoperisului), care vine cu o jaluzela interioara.
Asezat in spate, exista o multime de spatiu, chiar si cu trei picioare de sase picioare asezate unul langa altul, cu cap generos si camera pentru genunchi. Intrarea si iesirea este prea usoara datorita pragurilor joase si a scaunelor inalte (desi acum exista sporuri mici pe laturile scaunelor care impiedica usor acest proces) si este aceeasi poveste in fata, in timp ce pozitia de conducere ridicata da. o vedere buna si este utila in special atunci cand parcati sau la jonctiuni stranse.
Depozitarea este buna si, precum si buzunarele usilor mari in fata, langa maneta angrenajului exista o cutie de manusi si cuplare mari. Modelele din titan au o unitate mai mare de consola centrala care include o cutie de depozitare cu un cotier glisant. Si atunci cand vine vorba de spatiu de incarcare, C-MAX este util si cu 432 litri (adica cu mini spare, mai degraba decat cu kitul de umflare a anvelopelor).
C-MAX este impresionant de standard Bluetooth, in timp ce este disponibil un pachet optional care include streaming audio Bluetooth, astfel incat muzica stocata pe un telefon mobil sa poata fi redata fara fir prin sistemul stereo. Exista, de asemenea, un port USB care permite ca fisierele muzicale de pe un iPod, player MP3 sau stick de memorie sa fie redate si controlate pe sistemul audio.
Echipamente standard de la lansare (octombrie 2011)
Zetec este nivelul standard, dar este foarte bine dotat la standard, cu toate modelele care au jante din aliaj de 16 inci, aer conditionat, volan din piele, parbriz frontal incalzit, volan din piele, alarma Thatcham din categoria 1, radio DAB / Conectivitate CD, Bluetooth si USB si control vocal.
Tapiteria de titan adauga aliaje de 17 inch, stergatoare automate de parbriz si faruri, control automat al temperaturii duale, mese din spate, scaune din fata, oglinda auto-intunecare retrovizoare, asistenta la lansarea dealului, pornire fara cheie, un sunet Sony premium, iluminare ambientala interioara, control de croaziera cu un limitator de viteza, plus un sistem de detectare a deflatiei anvelopelor.
Noul C-MAX se bazeaza pe ceea ce Ford numeste platforma sa globala de masini C, care va constitui in cele din urma baza unei generatii cu totul noi. Iar C-MAX arata ca Ford a reusit din nou sa stabileasca etalonul pentru manevrabilitate, calatorie si confort.
Este o varianta excelenta si este chiar mai impresionant cand va amintiti ca acesta este inca un MPV destul de inalt (la aproximativ 1,6 metri). Este intotdeauna compus cu multa prindere din fata si o buna senzatie de directie, oferindu-ti multa incredere pentru a o impinge in colturile rapide. Aceasta se reduce partial la sistemul inteligent de control al cuplului, care utilizeaza sistemul de franare al masinii pentru a echilibra cuplul motorului intre cele doua roti din fata. Functioneaza pe aceleasi principii ca stsrem-ul XDS al SEAT, asa ca atunci cand accelereaza printr-un colt strans, sistemul (care, apropo, va fi disponibil pe noul Focus ...) franeaza roata din fata, astfel incat mai multa putere sa actioneze roata exterioara Cu o mai buna aderenta, este nevoie de un „simt” mai clar si ceea ce inseamna ca este mai putin blocata directia.
Mersul este usor pe partea ferma, dar totusi iertator, cu toate ca este accidentat pe rotile optionale de 18 inci - s-ar putea sa arate bine, dar nu merita bani in plus, deoarece rotile standard de 17 inci sunt mult mai confortabile. Exista, de asemenea, foarte putin zgomot in miscare, datorita izolarii fonice excelente a motorului, plus ca nu se observa aproape deloc zgomot de vant la viteze mai mari. Deci, calatoriile lungi pe autostrada pot fi lipsite de stres (daca copiii se comporta ei insisi) si se simte ca o masina mult mai mare decat in ceea ce priveste rafinarea.
Cand vine vorba de motoare, nu este foarte surprinzator faptul ca majoritatea oamenilor aleg unul dintre dizelele. Exista un 1.6 TDCI complet actualizat cu 115 CP (exista o versiune de 95 CP), dar nu este disponibil in Marea Britanie si, in ciuda dimensiunilor modeste, este un motor impresionant, nu in ultimul rand datorita emisiilor de CO2 de doar 119 g / km VED este ieftin in timp ce media economia pretinsa este de 61.4mpg. Are o multime de cupluri disponibile cu 270Nm si 15Nm in plus la suprasolicitare (utila la depasire). De asemenea, este destul de linistit si rafinat si face un motor bun pe distante lungi.
Dar daca sunteti dupa un pic mai mult in calea performantei (si daca aveti in mod regulat o incarcatura completa de pasageri de transportat), atunci 2.0 TDCI va bifa cu siguranta casetele potrivite. Are un cuplu de 140 CP, plus 320 Nm, oferindu-i un timp de 0-100 mph de 9,6 secunde (cu cutia de viteze manuala cu sase trepte standard cu schimbare pozitiva). Acolo unde intra intr-adevar, este acceleratia de la aproximativ 50 km / h la 70 km / h, unde este foarte puternica, ideala pentru conducerea autostrazii si inseamna ca nu trebuie sa schimbati deseori echipamentul.
Gama de benzina include linistea Ti-VCT de 1,6 litri, care este disponibila in doua versiuni - una cu 105 CP si una cu 125 CP, care sunt ambele mai mult decat adecvate daca conduci in principal in oras si obtineti o cutie de viteze manuala cu cinci trepte. Cel mai bun benzina este insa motorul EcoBoost de 1,6 litri cu 150 CP. In ciuda puterii suplimentare, emisiile de CO2 sunt aceleasi cu 1.6 Ti-VCT la 154g / km datorita utilizarii unui turbocompresor si a unei injectii directe de inalta presiune. Acest lucru inseamna ca poate oferi un cuplu puternic de capat redus si tipul de performanta receptiva pe care te-ai astepta de la un motor mai mare. Este de fapt cel mai rapid motor pe hartie cu un timp de 0-62 km / h de 9,4 secunde, dar economia este inca buna la 42,8mpg.
Piata automobilelor din familia MPV este una care nu este in totalitate impermeabila la moda. Primele sapte locuri au fost obligatorii, apoi cinci. Apoi piata s-a abatut intr-o serie de clase diferite, dintre care acest Ford C-MAX se afla aproape la jumatatea drumului. Predecesorul sau s-a lipit de armele sale cu cinci locuri si a urmat modelul din a doua generatie pe care il privim aici, construit intre 2010 si 2014. Totusi, pastrand pariurile, Ford a lansat si un Grand C-MAX cu ampatament lung, cu sapte locuri.
Rezultatul este ca C-MAX cu cinci locuri pe care le examinam aici a fost eliberat pentru a fi ceva mai dinamic. Cu siguranta arata destul de bine, dar alti producatori de masini au descoperit ca aceste MPV-uri de dimensiuni medii nu trebuie sa arate ca sere mobile. Prima generatie C-MAX a sosit pentru prima data in 2003, purtand insigna Focus C-MAX, dar aceasta a doua masina a lovit dealeri in octombrie 2010. Cumparatorii au ales dintre versiunile de 105 sau 125 CP ale motorului TI-VCT 1.6i sau mai mult puternic 150PS 1.6 benzina Ecoboost. Clientii Diesel au fost furnizati cu un TDCi de 115 CP 1,6 litri - sau cu o unitate TDCi de 140 litri 2,0 litri, care a venit cu optiunea de transmisie excelenta Powershift cu doua ambreiaj.
Gama nu a fost prea dificila pentru a avea manevrabilitate, fiind oferite doar ornamente Zetec si Titanium, ulterior fiind introduse Titanium X. Imediat, masina a fost o mare lovitura. In primul sau an de vanzare, C-MAX a dublat vanzarile din ultimul an al generatiei anterioare, fortand Ford sa creasca volumele de productie la fabrica sa din Valencia. Mai mult decat atat, clientii au fost atrasi de masinile superioare, 65% procentand pentru ornamentul Titanium si cel mai mult atrase de centralele 1.6 TDCi 115PS. In octombrie 2012, motorul Ecoboost de 1,0 litri pe benzina a fost introdus in gama C-MAX, cu 100 si 125 CP.
Desi pare destul de deviant atunci cand este specificat cu jante din aliaje mari si in metalele luminoase, Ford C-MAX nu este cea mai aventuroasa piesa de proiectare a vehiculului. Silueta de ansamblu este destul de amorfa, dar detaliile pot fi foarte abile. Priviti grila trapezoidala, farurile intoarsa in spate si linia ascutita din jurul capotei si flancurilor. Chiar si acoperisul masinii cu cinci locuri este mult mai rabatat decat platul cu sapte locuri cu capatul plat si balustradele exterioare ale usilor glisante, adesea oglinda pe MPV-uri, sunt bine integrate.
Ford pare sa fi cheltuit mult mai mult din buget in interiorul C-MAX. Panoul de bord este o revolta de bucle, finisaje metalice si negre de pian si arcuri maturate. Isi inspira din forma fascia Fiesta, dar este cu cateva grade mai indrazneata si este cu atat mai bine pentru ea. Localizarea comenzilor minore poate dura putin obisnuit, dar este un design impresionant. Exista cateva atingeri ingrijite, cum ar fi forma bullhorn care se ridica de pe panoul de instrumente inferior si cadranele lasate care par a fi iesite direct dintr-o masina de spectacole Alfa Romeo. Sclipitor.
Calitatea de constructie pare solida, Ford folosind materiale soft-touch pe panoul de instrumente superior si s-a avut grija suplimentara in aprovizionarea tesaturilor de sedere durabile care vor face fata celor mai rai copii pe care le pot face copiii. Sistemul de sezut este extrem de neted, iar cele trei scaune spate complet separate pot aluneca, plia sau elimina complet, in plus, exista o caracteristica optionala de confort in care cele doua scaune exterioare pot fi alunecate inapoi si unul spre celalalt, pentru a oferi o camera uriasa pentru picioare si umeri. in timp ce scaunul central ingust este pliat in afara drumului. Totusi, va trebui sa fiti cu ochii pe spatarurile scaunelor exterioare. In cazul in care scaunul este inclinat, acestea pot aparea inainte cu un perete destul de mare atunci cand este eliberat.
Echipamentele standard de pe toate modelele includ jante din aliaj, aer conditionat, volan din piele, alarma din categoria Onecha, radio / CD DAB si Bluetooth cu conectivitate USB si control vocal.
C-MAX nu a fost primul MPV care a condus bine. Multi dintre voi isi vor aduce aminte de Honda Stream original ca o directie destul de ascutita, dar Ford a reusit sa-si pozitioneze designul ca alegerea soferului din epoca moderna. La inceput, acest lucru poate parea un lucru ciudat de facut. Cu siguranta manipularea brusca intr-un MPV este un criteriu la fel de important ca un supercar care poate aduce doua dulapuri inapoi de la IKEA? Nu asa. Pentru multi cumparatori, un MPV este o admitere ca au imbatranit si si-au pierdut putin mojo-ul. C-MAX este antidotul obisnuit al tevii si al papusilor. Este masina pe care ai lua-o pe scoala si vei gasi drumul lung spre casa - si tocmai de aceea se vinde in numar atat de mare.
Prin urmare, gasirea unuia folosit nu ar trebui sa fie dificil. Motivele pe benzina nu sunt in sine, dar nu gresiti, C-MAX se potriveste cu un diesel mult mai bine. Daca puteti descoperi un motor diesel bine ingrijit de 2,0 litri cu transmisia Powershift, este si mai putin probabil sa dezamagiti.