Piese auto Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cp

Piese Ford Escort 1995-1998 1.8 TD RFD, RFK, RFS 66 KW

Piese Ford Escort Mk6 1995-1998 1.8 TD 90 cp, diesel



Pentru masina ta iti recomandam

Carcasa inferioara coloana directie echipat cu airbag
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 484 Lei
331 Lei

Caseta directie manual
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 3465 Lei
2148 Lei

Garnitura conector ax caseta directie
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 53 Lei
35 Lei

Garnitura etansare ax coloana volan
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 12 Lei
7 Lei

Piulita reglaj cremaliera caseta directie
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 60 Lei
41 Lei

Suport reglaj cremaliera caseta directie
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 139 Lei
95 Lei

Surub cupla coloana directie
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 23 Lei
16 Lei

Surub prindere volan
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 32 Lei
22 Lei

Antena audio, 550 mm cu gaura filet
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 134 Lei
92 Lei

Antena audio, 550 mm editie retro
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 198 Lei
140 Lei

Antena receptie posturi radio digitale DAB
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 135 Lei
92 Lei

Capac suport antena
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 43 Lei
29 Lei

Suport antena
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 74 Lei
51 Lei

Suport antena, model retro
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 211 Lei
145 Lei

1 Software navigatie Ford Sync II 2021
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 2277 Lei
1559 Lei

1 Software navigatie Ford Tom Tom 2019
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 807 Lei
523 Lei

1 Software navigatie Ford Tom Tom 2022
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 895 Lei
636 Lei

1 Software navigatie Ford Tom Tom 2022 navigatie FX
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 807 Lei
509 Lei

1 Software navigatie Ford Tom-Tom 2019 7 inch
Ford Escort 1995-1998 1.8 TD 90 cai

5
Pret vechi: 948 Lei
674 Lei

Piese pentru Ford Escort 1990-1995 1.8 TD 90 Cp regasiti pe PieseFord.Ro

Platforma Escort Mark V (si berlina Mark III Orion) a ajuns in septembrie 1990 cu o caroserie completa si o suspensie posterioara simplificata cu fascicul de torsiune (in loc de dispunerea complet independenta a Mark III). Initial, unitatile de 1,3 L HCS, 1,4 L si 1,6 L CVH si 1,8 L diesel au fost preluate de la vechiul model. Cu toate acestea, acest model a fost slab primit de presa auto si a fost infatisat de jurnalisti pentru dinamica sa de conducere mediocra si pentru stilul de neredebit. Motoarele care au fost preluate din generatia anterioara in mare parte nemodificate au fost, de asemenea, critic critic pentru rafinarea lor slaba.

 Ford Escort a fost revizuit in ianuarie 1995, desi era inca bazat pe modelul anterior. Aceasta versiune avea lumini frontale noi, capota, aripi fata, bare de protectie fata si spate, oglinzi cu aripi, manerele usilor si 4 grile diferite ale radiatorului frontal (sipci, fagure, cercuri si crom). In spate, logo-ul Ford s-a mutat de la dreapta la centrul portbagajului, cu exceptia autoutilitarei si a unor modele convertibile. Interiorul autoturismului a fost revizuit extrem de mult, in urma unor critici serioase asupra autoturismului original din 1990, care a prezentat materiale plastice de calitate inferioara pentru modelele sale interioare - masina prezenta acum un nou aranjament de bord de calitate competitiva. Cu toate acestea, masina de baza avea acum cinci ani si cei mai multi rivali ai acesteia erau fie noi, fie urmau sa fie inlocuiti iminent.

Acest model a fost exportat in Suedia, Finlanda, Danemarca si Norvegia din 1983 pana in 1986, unde a inlocuit Escort L. cu pret redus construit in germana L. Masina a avut o reputatie proasta in Scandinavia, cu probleme severe de rugina si probleme cu garniturile umede ale Motor conceput de Renault. Motoarele au fost, de asemenea, proiectate sa functioneze pe benzina care contine putin etanol (15-20%), ceea ce duce la probleme atunci cand utilizati benzina dreapta. Brazilia Escort LX a fost disponibila si in Elvetia, doar cu optiunea mai mare a motorului. 

Brazilia a primit si o versiune XR3 catre sfarsitul anului 1983, disponibila doar cu o versiune reglata a motorului de 1,6 litri care functioneaza pe alcool. In afara de imbunatatiri interioare si exterioare, inclusiv spoilere si jante din aliaj de 14 inci, motorul XR3 a produs 82,9 CV (61 kW), ceva mai mult decat versiunile obisnuite, dar nu suficient pentru a fi considerat o masina sportiva. In aprilie 1985, a fost introdusa Escort Cabriolet. A fost construit in Brazilia in colaborare intre Ford si Karmann, cu topul importat din Germania.

Ford Escort  a fost introdus in Irlanda si Regatul Unit la sfarsitul anului 1967, debutand in Salonul Auto de la Bruxelles in ianuarie 1968.Acesta a inlocuit Anglia de succes, de lunga durata. Masina a fost prezentata in Europa continentala ca un produs al functionarii europene a Ford. Productia de escorte a inceput la uzina Halewood din Anglia in lunile de inchidere din 1967 si pentru pietele de actionare pe partea stanga in septembrie 1968 la uzina Ford din Genk.  Initial Escort continentale difera usor sub piele de cele construite in Marea Britanie. Suspensia din fata si angrenajul de directie au fost configurate diferit, iar franele erau prevazute cu circuite hidraulice duale; De asemenea, rotile montate pe Escort construite de Genk aveau jante mai late.  La inceputul anului 1970, productia europeana continentala s-a transferat la o noua fabrica de la marginea Saarlouis, Germania de Vest.

Escort a avut un succes comercial in mai multe parti din vestul Europei, dar nicaieri mai mult decat in ​​Marea Britanie, unde cel mai bun vanzator national al anilor 60 Austin / Morris 1100 al BMC incepea sa-si arate varsta in timp ce Cortina Ford a crescut, atat in dimensiunile si pretul, dincolo de nisa de piata la care fusese initial plasata. De asemenea, a concurat cu Opel Viva, iar de la inceputul anilor 1970 Hillman Avenger al grupului Rootes.

In iunie 1974, la sase ani de la introducerea in Marea Britanie a masinii, Ford a anuntat finalizarea celui de-al doilea milion Ford Escort, o etapa de pana acum neegalata de orice model Ford din afara SUA.  S-a afirmat, de asemenea, ca 60% din cele doua milioane de escorte au fost construite in Marea Britanie. In Germania de Vest au fost construite masini cu un ritm mai lent de aproximativ 150.000 de masini pe an, scazand la 78.604 in 1974, ceea ce a fost ultimul an pentru marca Escort I. Multe dintre escortele construite din Germania au fost exportate, in special in Benelux si Italia, din perspectiva pietei interne din Germania de Vest, masina era inghesuita si incomoda in comparatie cu Opel Kadett, bine stabilit si comparativ, si a fost primitiva din punct de vedere tehnic atunci cand a fost stabilita cu Fiat 128 si Renault 12. Importate de succes. Generatiile ulterioare ale companiei de escorta au constituit o parte din motivele anterioare ale modelului initial, dar in cea mai mare piata auto din Europa, volumele de vanzari ale companiei Escort au fost intotdeauna in spatele celor ale General Motors Kadett si ale succesorului sau Astra.

Escort avea o tractiune conventionala pe rotile din spate si o cutie de viteze manuala cu patru trepte sau transmisie automata cu trei trepte. Suspensia a fost formata din suspensie frontala cu structura MacPherson si o axa directa simpla montata pe arcuri cu frunze. Escort a fost primul Ford mic care a folosit directia cu cremaliera si pinion. Mark I a prezentat inclinatii de stil contemporan in ton cu timpul sau: o linie subtila de tip Coke Bottle, inspirata de Detroit si grila frontala in forma de carpa - probabil cea mai importanta caracteristica stilistica a masinii. Stiluri similare cu sticla de cocs prezentate in Cortina Mark III (o masina similara vizual a fost construita in Germania de Vest ca Taunus) lansata in 1970.

La mai putin de doi ani de la lansare, Ford a oferit o versiune cu patru usi a Escort.

Initial, escort a fost vanduta ca berlina cu doua usi (cu faruri circulare fata si pardoseala din cauciuc pe modelul „De Luxe”). Modelul Super a prezentat faruri dreptunghiulare, covoare, bricheta trabucului si gabarit de temperatura a apei. La sfarsitul lunii martie 1968 a fost introdusa o mosie cu doua usi care, cu scaunul din spate rabatat, a oferit o crestere de 40% a spatiului de incarcare maxima pe vechea proprietate Anglia 105E, potrivit producatorului. Proprietatea a prezentat aceleasi optiuni de motor ca si berlina, dar a inclus, de asemenea, un ambreiaj mai mare de 190 mm cu diametrul de 1 1/2 inch, arcuri spate mai rigide si in majoritatea configuratiilor tamburi sau discuri de frana usor mai mari decat berlina. O furgoneta de panou a aparut in aprilie 1968, iar berlina cu 4 usi (un bodystyle pe care Anglia nu a fost niciodata disponibila pentru piata din Marea Britanie) in 1969.

Sub capota s-a aflat motorul Kent Crossflow folosit si in cea mai mica capacitate Ford Pinto din America de Nord. Motoarele diesel pe masinile de familie mici erau rare, iar Escort nu facea exceptie, initial prezentand doar motoare pe benzina - in versiunile 1.1 L si 1.3 L. Un motor de 940 cmc a fost disponibil si pe unele piete de export, precum Italia si Franta. Acest mic motor a ramas popular in Italia, unde a fost preluat pentru Escort Mark II, dar in Franta a fost intrerupt in 1972.

A existat o versiune de 1300 GT, cu un motor reglat de 1,3 L Crossflow (OHV), cu carburator Weber si suspensie avansata. Aceasta versiune a prezentat instrumente suplimentare cu tahometru, indicator de incarcare a bateriei si manometru de presiune. Acelasi motor reglat de 1,3 L a fost utilizat si intr-o varianta vanduta ca Escort Sport, care folosea aripile fata evazate din gama de masini AVO, dar a prezentat un aspect de la modelele mai de baza. Mai tarziu, o versiune "executiva" a Escort a fost produsa sub numele de "1300E". Aceasta a prezentat aceleasi roti de 13 "rutiere si aripi evazate ale sportului, dar a fost taiata intr-un supermarket, pentru acea perioada, moda cu bordura din lemn pe tabloul de bord si capotele usii.

O versiune mai performanta pentru raliuri si curse a fost disponibila, Escort Twin Cam, construita pentru mitingul international al Grupului 2. [13] Avea un motor cu un cap de arbore cu doua came cu doua valve realizate de Lotus, fixat pe blocul fara flux de 1,5 L, care avea o gaura mai mare decat de obicei pentru a oferi o capacitate de 1.558 cmc. Acest motor a fost initial dezvoltat pentru Lotus Elan. Productia Twin Cam, care a fost produsa initial la Halewood, a fost eliminata pe masura ce a inceput productia RS1600 (RS care denota Rallye Sport). Cea mai faimoasa editie a Twin Cam a fost alergata in numele Ford de Alan Mann Racing in Campionatul britanic de masini de berline din 1968 si 1969, sportul cu un motor complet cu 2 valve Ford FVC cu Formula 2, care produce peste 200 CP. Escorta, condusa de soferul australian Frank Gardner, a castigat confortabil campionatul din 1968.

Escort Mark I au avut succes ca masina de raliuri si in cele din urma au continuat sa devina una dintre cele mai reusite masini de raliu din toate timpurile. Echipa de lucrari Ford a fost practic imbatabila la sfarsitul anilor 60 / inceputul anilor 70 si, probabil, cea mai mare victorie a escortei a fost in Raliul Cupei Mondiale de la Londra din 1970, condus de legenda finlandeza Hannu Mikkola si copilotul suedez Gunnar Palm. Acest lucru a dat nastere versiunii de drum editie speciala Escort Mexic (1598cc crossflow), in editie speciala, in onoarea masinii de raliu. Prezentat in noiembrie 1970, 10.352 Mexico Mark Is au fost construite folosind caroserii folosind panouri de intarire suplimentare in zonele cu efort ridicat, ceea ce le face mai potrivite pentru concurenta.

In plus fata de Mexic, RS1600 a fost dezvoltat cu un Cosworth BDA de 1.601 cmc, care a folosit un bloc Crossflow cu un cap cu cilindru Cosworth cu 16 valve, denumit pentru Belt Drive A Series. Atat Mexicul, cat si RS1600 au fost construite la instalatia AVO (Ford Vehicle Advanced Operations Vehicle), situata la Uzina Aveley din South Essex. La fel ca si motoarele de inalta performanta si suspensia sport, la fel ca Mexicul, aceste modele au prezentat caroseria consolidata.

O versiune mai performanta pentru raliuri si curse a fost disponibila, Escort Twin Cam, construita pentru mitingul international al Grupului 2. Avea un motor cu un cap de arbore cu doua came cu doua valve realizate de Lotus, fixat pe blocul fara flux de 1,5 L, care avea o gaura mai mare decat de obicei pentru a oferi o capacitate de 1.558 cmc. Acest motor a fost initial dezvoltat pentru Lotus Elan. Productia Twin Cam, care a fost produsa initial la Halewood, a fost eliminata pe masura ce a inceput productia RS1600 (RS care denota Rallye Sport). Cea mai faimoasa editie a Twin Cam a fost alergata in numele Ford de Alan Mann Racing in Campionatul britanic de masini de berline din 1968 si 1969, sportul cu un motor complet cu 2 valve Ford FVC cu Formula 2, care produce peste 200 CP. Escorta, condusa de soferul australian Frank Gardner, a castigat confortabil campionatul din 1968.

Ford a produs si un model RS2000 ca alternativa la RS1600 oarecum temperamental, cu un motor Pinto (OHC) de 2,0 L. De asemenea, acest lucru a dus la unele mitinguri si victorii de curse; si a prefacut piata hot hatch-urilor ca o masina rutiera de performanta de dorit, dar accesibila. Ca si Mexicul si RS1600, aceasta masina a fost produsa la fabrica Aveley folosind caroseria intarita.

Escort a fost construita in Germania si Marea Britanie, precum si in Australia si Noua Zeelanda.

Fabrica Seaview de la Ford Noua Zeelanda din Lower Hutt a construit versiuni de 1,1 si 1,3 litri, initial sub forma de berline Deluxe (1.1) si Super (1.3) cu doua usi plus furgonete cu panou. Sedanul cu patru usi a fost adaugat in 1970. Nivelurile de trim au fost revizuite dupa facelift-ul din Marea Britanie din 1972, cu o singura runda de 1.3XL (cu pachetul de instrumente GT) inainte ca acestea sa fie reduse la „L”. Limitele de baza si L au fost oferite pana la sfarsitul alergarii Mk I. Unele 1.6 Mexico au fost importate in 1973-74 dupa ce guvernul a eliberat temporar licentele de import din cauza lipsei de masini noi. Versiunile de fond au fost in mare parte importate.

Mk I a fost produs de Ford Australia din 1970 pana in 1975 ca berlina cu doua sau patru usi si ca duba cu doua usi.  Au fost oferite motoare de 1100 cc si 1300 cc, la fel ca unitatea de camera dubla de 1558 cmc, ultima din modelul Escort Twin Cam, care a fost redenumita Escort GT 1600 la sfarsitul anului 1971. Unele 67.146 de exemple de Mk I au fost construite in Australia,  cu aprovizionarea locala, aducand continutul australian al vehiculelor la 85%. Asamblarea Escortei Mk I a fost intreprinsa de Automotive Industries din Upper Nazareth, in colaborare cu distribuitorul local, Israel Automotive Corp Assemblea de la kiturile provenite din Marea Britanie a inceput in aprilie 1968. Ultimul Mk I, un verde deschis cu doua usi de 1100 cmc, a fost produs la 14 noiembrie 1975. Un total de 14.905 de unitati au fost asamblate in Israel, inclusiv 105 autoutilitare Escort.

 Escort a fost vanduta in Japonia, importata din Regatul Unit de catre Kintetsu Motors si a fost disponibila cu motorul de 1,3 L in garnitura GT, si a fost vanduta alaturi de Ford Cortina si Ford Capri. Vanzarile au fost ajutate de faptul ca aceasta generatie Escort a respectat reglementarile guvernamentale japoneze privind dimensiunile vehiculului si deplasarea motorului. Doar berlina cu patru usi a fost oferita, iar aceasta a fost singura generatie disponibila pentru cumparatorii japonezi. Deplasarea motorului a contribuit la o obligatie anuala mai mica de impozitare rutiera pentru cumparatorii japonezi, care a ajutat vanzarile. Spre deosebire de prima escorta (care a fost dezvoltata de Ford din Marea Britanie), a doua generatie a fost dezvoltata in comun intre Marea Britanie si Fordul Germaniei. Denumit codul „Brenda” in timpul dezvoltarii sale, a folosit aceleasi componente mecanice ca Mark I. Motorul de 940 cmc a fost inca oferit in Italia, unde motorul mai mic atragea avantaje fiscale, dar pe celelalte piete europene mai mari din Europa nu era disponibil. Versiunile de imobil si autoutilitara au folosit aceeasi panou ca si Mark I, dar cu partea frontala si interiorul Mark II. Masina folosea un corp de control revizuit, care a fost introdus ca o schimbare de rulare in ultimele sase luni de productie a suspensiei Mark I. Spate inca statea pe arcuri de frunze, desi unii contemporani, cum ar fi Hillman Avenger, au trecut pe arcuri. Masina a venit pentru critici pentru lipsa de spatiu ciudat, cu un compartiment de manusi disponibil doar pentru modelele de capat mai inalte si cu claxonul montat pe tulpina.

Modelele „L” si „GL” (2 usi, 4 usi, imobiliare) se aflau in sectorul privat principal, Sport RS Mexico si RS2000 pe piata de performanta, Ghia (Cu 2 usi, 4 usi) pentru o piata de lux de pana acum neexploatata si modele de baza / populare pentru capatul de jos. Versiunile panoului-van au fost distribuite sectorului comercial. Motorul de 1,6 L (1598 cc / 97 CID) din 1,6 Ghia din 1975 producea 84 CP (63 kW) cu 125 N · m (92 ft · lbf) cuplu si cantarea 955 kg (2105 lb).

O actualizare cosmetica a fost data in 1978 (retineti ca Australia a primit actualizari diferite - a se vedea mai jos), modelele L obtinand farurile patrate (anterior exclusiv pentru variantele GL si Ghia) si a existat o actualizare a specificatiilor interioare si exterioare pentru unele modele. In dedesubt, a fost data o pista mai larga din fata.