Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.25 16V 51/70 |
2005/03 - 2008/06 |
51/70 |
1242 |
M7JA, M7JB |
benzina |
1.25 16V 55/75 |
2005/03 - 2008/06 |
55/75 |
1242 |
FUJA, FUJB |
benzina |
1.3 44/60 |
2005/03 - 2008/06 |
44/60 |
1299 |
BAJA |
benzina |
1.3 51/69 |
2005/03 - 2008/06 |
51/69 |
1299 |
A9JA, A9JB |
benzina |
1.4 16V 59/80 |
2005/03 - 2008/06 |
59/80 |
1388 |
FXJA, FXJB |
benzina |
1.4 TDCi 50/68 |
2005/03 - 2008/06 |
50/68 |
1399 |
N4JB |
diesel |
1.6 16V 74/100 |
2005/03 - 2008/06 |
74/100 |
1596 |
FYJA, FYJB |
benzina |
1.6 TDCi 66/90 |
2005/03 - 2008/06 |
66/90 |
1560 |
HHJA, HHJB |
diesel |
ST150 110/150 |
2005/03 - 2008/06 |
110/150 |
1999 |
N4JB |
benzina |
Piese originale Ford Fiesta 2005-2008
Cum este hatchback-ul Ford Fiesta MK5 facelift 2005-2008 second?
Ignorati privirile uitate; Ford Fiesta este o mare cumparatura de ocazie. Popularitatea sa uriasa atunci cand noi inseamna ca exista multe de ales de acum, plus ca este ieftin de cumparat si la fel de ieftin de rulat, ceea ce face o alegere foarte sensibila.Totusi, pe langa faptul ca este sensibil, este, de asemenea, distractiv. Fiesta Mk5 este imbogatita de dinamica impresionanta pe care ne-am astepta de la produsele Ford, ceea ce il face cel mai placut hatchback mic de condus.Adevarat, exista un compromis pentru manevrarea accentuata a Fiesta si aceasta este o suspendare usor ferma, dar va fi un drum neobisnuit de accidentat care il face inconfortabil.Fiesta poate sa nu fie deosebit de interesanta, dar liniile sale simple au imbatranit bine. Interiorul este, de asemenea, spatios, cu o camera decenta pentru patru adulti si un cizme de dimensiuni utile, desi Volkswagen Polo pariaza Fiesta pentru montare si finisare.
Costul intretinerii
Bugetul dvs. poate fi mic aici: de la cateva sute euro pentru un exemplu bine folosit si cu aspect dur.Cu toate acestea, recomandam sa cheltuiti peste 500 euro pentru a va urca intr-o masina care nu are kilometri lungi sau care au nevoie de multa munca pentru a face asta. Un buget cuprins intre 500 si 1000 de euro va livra selectii bogate pentru cei care cauta o masina pentru un sofer nou sau un al doilea proprietar. Cu atat de multa alegere, iti poti permite cu adevarat sa faci alegere, asa ca merita sa cauti masini cu mai putini proprietari, deoarece sunt mai susceptibile sa aiba toate documentele lor - facand mai usor sa verifici daca revizia a fost efectuata in mod regulat.
Cat costa rularea unui Ford Fiesta hatchback?
Un Ford Fiesta folosit ar trebui sa va coste foarte putin pentru a rula. Deservirea se poate face oriunde si este ieftin. Materialele consumabile, precum anvelopele si placutele de frana, sunt toate usor disponibile si, de asemenea, ieftine.Aceste servicii nu ar trebui sa va coste mai mult de 150 euro , in timp ce asigurarea ar trebui sa fie si la preturi accesibile; doar Fiesta ST 150 atrage prime mai mari datorita caracterului sau sportiv.
Ce ar trebui sa caut intr-un hatchback Ford Fiesta second?
Franele anti-blocare au fost o optiune de cost, deci verificati daca au fost specificate cand sunt noi. De asemenea, airbagurile laterale au fost optionale in majoritatea modelelor.Ca si in cazul oricarei masini de aceasta varsta, este esential sa vina cu o istorie cuprinzatoare. Exista o multime de Fieste asa ca nu exista niciun motiv pentru a cumpara o masina care nu are nici o hartie.Sunt foarte bine protejate impotriva ruginii, astfel incat orice semn de coroziune poate indica o reparatie necorespunzatoare a accidentului sau o vopsea ciobita care nu a fost tratata corect.Interiorul s-ar putea sa fie destul de greu si de neasteptat de privit, dar compromisul este ca se poarta bine. Daca exista un punct slab in interior, sunt manerele care permit accesul la scaunele din spate in modele cu trei usi: se stie ca se rup si costa aproximativ 60 de euro fiecare. Revizia ar fi trebuit sa fie efectuata in fiecare an sau 10.000-12.500 km, in functie de model, iar ST necesita o schimbare a curelei de agregate la 50.000 km.
Recomandarile noastre ce Ford Fiesta hatchback ar trebui sa cumpar?
Diesel are sens daca faceti kilometri mari, 1,4 TDCi oferind o cifra oficiala de economie combinata in intervalul de 60mpg. Aproape 15 secunde este nevoie pentru a ajunge la 100 km/h .
Daca viteza este obiectivul tau, Fiesta ST 2,0 litri cu un timp sub 9.0sec 0-100 km/h se combina cu un kit de caroserie inteligent si o suspensie revizuita pentru a face alegerea entuziastului, desi este distractiv sa fii pus la volanul oricarui Fiesta. Modelul pe benzina de 1,25 litri este foarte popular si alegerea noastra completa, desi s-ar putea sa doriti 1,4 sau 1,6 daca intentionati sa faceti frecvent excursii lungi in Fiesta. Motoarele mari pe benzina se apropie, de asemenea, de cifra oficiala medie a economiei de 49mpg de 1,25 litri. Optiunile includ Finesse, Studio, LX, Style, Zetec, Ghia, Zetec S si ST;. Aceasta vine cu aer conditionat in toate, cu exceptia modelului de 1,25 litri. Zetec adauga aspect mai sport si jante din aliaj, care sunt de asemenea standard la Ghia, Zetec S si ST Fiesta.
Istorie
Pana in 2002, fara o reproiectare majora in sapte ani, Fiesta incepe sa fie depasita de rivalii mai moderni si mai spatiosi. Drept raspuns, Ford a adoptat o abordare radicala, proiectand o masina care a remarcat putin accentul sportiv, dar care a oferit mult mai mult spatiu pentru scaunele din spate si utilitatea bagajelor.S-a ales varianta de stiluri de corp cu trei sau cinci usi, cumparatorilor care doreau si mai multa versatilitate oferindu-i optiunea modelului Fusion putin mai mare. Fiesta la nivel de intrare avea motoare pe benzina de 1,25 litri sau 1,20 litri mai mici, ambele nerelejabile, dar urmau sa se urmeze centrale mai bune in 2004. Spre sfarsitul acelui an, o noua instalatie pe benzina de 2.0 litri de 150 litri a fost instalata in noua ST Model cu 3 usi, in timp ce un diesel TDCi de 1,6 litri la fel de bun a reprezentat culmea gamei pentru cumparatorii cu 5 usi. Nu va faceti griji daca nu va puteti orienta catre unul dintre modelele de facelifted post-2005. Acesta a fost un cozonac si un cos, cu mici modificari cosmetice in interior si in exterior. Grila a fost actualizata cu un design de plasa de diamant, farurile erau mai ascutite si modelele laterale deveneau mai groase pe masura ce avansau inapoi. Luminile din spate au fost redimensionate, au fost barele de protectie, iar efectul general este o usoara indepartare fata Fiesta intr-o directie mai eleganta si mai dinamica. Calitatea materialelor interioare a fost, de asemenea, sporita.
Piese de schimb Ford Fiesta Mk5 2005-2008
(aproximativ pe baza unui Fiesta 1.4 Zetec) Dupa cum va asteptati, piesele sunt abundente si relativ ieftine. Un ansamblu de ambreiaj si un alternator vor fi in jur de 275 euro. Seturile de frana din fata sunt in jur de 100 de euro ,set si spate de 110 de euro , un far se apropie de 150 de euro si o oglinda manuala ar trebui sa se afle in regiunea de 50 euro. O evacuare completa este de aproximativ 220 euro si un catalizator este de aproximativ 290 euro. Un electromotor este de aproximativ 180 euro, aripa fata este de aproximativ 130 euro, un parbriz de aproximativ 170