Piese auto Ford Fiesta 2013-2017 1.0 EcoBoost 100 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Fiesta 2013-2017 1.0 EcoBoost 100 cp

Piese Ford Fiesta 2013-2017 1.0 EcoBoost SFJA, SFJB, SFJC, SFJD 74 KW

Piese Ford Fiesta Mk7 1.0 EcoBoost 100 cp, benzina



Ford Fiesta Mk7 1.0 EcoBoost 100 CP

Bun: motor excelent, Fiesta bun pentru a conduce ca intotdeauna.

Nu ar trebui sa fie o surpriza faptul ca noul motor EcoBoost de 1,0 litri de 100 CP Ford este o potrivire perfecta pentru hatchback-ul Fiesta; la urma urmei, unitatea minuscula ofera un serviciu bun in Focus. Si din off, face Fiesta o masina si mai atragatoare decat a fost, datorita performantei scazute in jos, un carismatic off-beat de sub capota si o dinamica accentuata. Fiesta a fost intotdeauna binecuvantata cu unul dintre cele mai bune sasii din segmentul masinii mici, combinand un bun control al corpului cu o absorbtie decenta a denivelarilor, o directie simtitoare si o similitudine care face cea mai banala calatorie. Nimic din toate acestea nu s-a schimbat in modelul cu aspect nou, desi prezenta motorului dorit EcoBoost sub capota imbunatateste experienta fara sfarsit. Desigur, te-ai astepta ca versiunea de 100 CP pe care am condus-o. Ford ofera, de asemenea, un motor 1.0 EcoBoost de 65 CP, care se executa fara turbocompresor. Din partea din spate a Fiesta veti fi impins cu greu pentru a observa modelul din 2013, deoarece exista doar lumini usor restylate care sa ofere jocului departe, dar partea din fata este cu totul noua, cu grila cromatica si cromatica. Ei functioneaza deosebit de bine cu una dintre noile culori de vopsea. In interior, nici Fiesta este putin modificata. Exista o multime de locuri pentru bucatile si piesele dvs. in cabina, inclusiv o cutie de manusi cu dimensiuni decente, desi aceasta este singura zona inchisa, iar suporturile sunt un pic de gunoi. Interiorul este bine realizat si rezistent, iar comutatorul este suficient de tactil. In functie de specificatii, poate fi montat SYNC, suita de conectare bazata pe Bluetooth a Ford. Exista optiuni standard, Zetec si Titanium. Toate sunt dotate cu geamuri electrice frontale cu o singura atingere, conectivitate USB si auxiliare, control stabilitate, inchidere centralizata si sapte airbag-uri.

Modelul Zetec testat adauga jante din aliaj de 15 inch, faruri de ceata fata, MyKey, un volan taiat din piele, cu comenzi audio la distanta, un computer de calatorie si manere si oglinzi colorate pentru corp. In plus, gradul de titan dispune de un stil diferit de jante din aliaj, mai multe detalii cromate, lumini LED de zi, aer conditionat, un interior mai frumos, o alarma si un parbriz incalzit. Acum, nu este totul gloria pentru motorul EcoBoost de 1,0 litri. Am avut o medie de 8,6 litri / 100 km (32,8mpg), desi in echitate, totul era in oras, folosind destul de mult aerul conditionat. Doar fiti constienti de faptul ca, cu performantele motorului mare vine un consum de motor mai mare.  Cu toate acestea, atat timp cat nu te ocupi de reteaua de autostrazi prea des, asta nu ar trebui sa fie prea mare. Fiesta EcoBoost Mk7 este o masina foarte placuta, una cu adevarat placuta de condus si care acum arata mai bine ca niciodata.

Fiesta a fost intotdeauna genial pentru a conduce, si nimic nu s-a schimbat in acest sens. Dar un motor nou fantastic si un stil nou indraznet inseamna ca acum este si una dintre cele mai elegante, eficiente si mai rafinate masini din clasa. Gadgeturi precum sistemul SYNC si Active City Stop mentin Fiesta la capatul tehnologiei si Ford a stabilit inca o data un nou punct de referinta pentru restul clasei. Este foarte recomandat.Cel mai bine vandut din Marea Britanie arata mai bine ca niciodata. Ford a oferit Fiesta sale o reimprospatare completa in interior si in exterior, tocmai la timp pentru a face fata provocarilor noilor rivali precum Peugeot 208.Distribuind cele mai recente Fiesta sunt o grila inteligenta de cinci baruri cromate si faruri mai subtiri care incorporeaza benzile elegante LED pentru prima data. Luminile sunt inspirate de Mondeo si asigura ca masina arata mai mare si mai larga decat inainte. In spate, noile grupuri de lumina adauga fler la designul inteligent, in timp ce modelul nostru de vopsea Candy Blue arata excelent. Dar Ford a salvat cele mai mari schimbari pentru sub capota, odata cu introducerea premiatului motor pe benzina EcoBoost de 1,0 litri. Am incercat deja versiunea 123 CP, dar pentru prima noastra conducere pe drumurile din Marea Britanie, am ajuns la volanul unei masini de 100 CP. Indiferent de iesire, Ford prevede ca turbo cu trei cilindri va fi cea mai populara alegere, iar dupa ce sunteti in miscare, este usor sa vedeti de ce. Motorul ramane remarcabil de lin si linistit in jurul orasului, dar, spre deosebire de motorul de dimensiuni similare din Fiat Punto TwinAir, acest rafinament superb continua dupa intrarea in autostrada. Drept urmare, Fiesta se simte intr-adevar crescuta.

Audio DAB Sony este standard, la fel ca aerul, Bluetooth si sistemul programabil MyKey, care permite parintilor sa restrictioneze lucruri precum viteza maxima, volumul audio sau posibilitatea de a dezactiva ESP atunci cand masina este pornita 

Fiesta este, de asemenea, primul Ford disponibil cu noua transmisie automata Powershift, care dispune de un sistem dublu de ambreiaj uscat - primul pentru Ford. Este oficial cu 8mpg in jos pe versiunea manuala, desi se pretinde 0-100 km/h ramane un 11.2 sec identic pentru varianta 99 cp

Cum e sa conduci?

Aduceti viata motorului cu trei poturi si sunetul sau este mai rafinat decat un razboi in ritm de Fiat sau Alfa Romeo TwinAir. Pe masura ce va indepartati, este evident ca aceasta este intr-adevar o unitate foarte rafinata, comparabila cu cele mai bune motoare cu patru cilindri de acolo. Sunt surprins placut de cantitatea de urgenta disponibila si. Invartirea turbo-ului este absurd de usor si va dezvaluiti de cresterea momentului.

Masina noastra de testare este o versiune Titanium, ceea ce este pacat, deoarece acest motor este disponibil si intr-un model Zetec S care primeste suspensie sport si scaune sport. Dar calatoria si amortizarea sunt inca in frunte cu o clasa si o lume distinsa de distrugerea unui Mini sau a unui Fiat 500. De asemenea, directia este foarte directa, desi putine informatii despre ceea ce se intampla la nivel de drum o duc la volan. Simtirea franarii nu este nici macar grozava, cu prea multe deplasari pe pedala; franele se estompeaza rapid si la apasare, ceea ce ar putea fi in jos in spate fiind echipat cu tamburi. 

Dar este motorul  care domina treburile si, in timp ce il invarti spre limita sa de 6500 rpm, un delicios marait cu trei oale umple cabina. Condusa astfel, totusi, economia face o scufundare si am inregistrat doar o medie de 33.5mpg fata de naveta mea obisnuita - abia jumatate din cei 65.7mpg revendicati.

Clientii care cauta Fiesta Powershift automata vor fi bucurosi sa auda ca „caseta automata raspunde rapid dintr-un blocaj, oferind indemnuri instantanee care fac din bucuria conducerii orasului. Ca si manualul, exista si un sentiment fantastic de cat de cuplu este acel motor mic de 1 litru. Exista o lipsa distincta de palete de volan si, desi puteti sa trageti manual si sa coborati angrenajele cu ajutorul unui ciudat comutator basculant montat pe selector de viteze, nu mai are rost. Cand viteza Fiesta Powershift se simte mult mai letargica decat cea manuala, in ciuda a ceea ce sugereaza cifrele de performanta. Daca este lasat in D, sau chiar in modul S usor mai ascutit, progresul drumului B necesita o gandire similara cu conducerea unui turbo in anii 1980. Incurcati clapeta de acceleratie pe un colt pentru a va asigura ca este in viteza corecta si pentru a oferi unele performante la iesire.

Ford a dezvaluit noua versiune dinamica a celei mai bine vandute Fiesta, care are un design mai clar si o serie de caracteristici tehnologice exclusive.Noul Ford Fiesta ofera un pachet avansat de tehnologii, inclusiv sistemul de conectare vocal activat in masina Ford SYNC, Active City Stop si debutul european al MyKey. De asemenea, va fi echipat cu apreciatul motor pe benzina EcoBoost de 1,0 litri pentru a furniza cea mai buna economie de combustibil prevazuta. "Fiesta a fost una dintre cele mai indragite masini mici din lume pe parcursul a cinci decenii, iar atractia sportiva a ultimei generatii Ford Fiesta a inspirat o pasiune reala in randul clientilor de masini compacte la nivel mondial, contribuind la statutul sau de cea mai reusita masina mica din lume", a spus Martin Smith, directorul executiv al proiectului Ford of Europe. "A trebuit sa pastram acea parte vitala a machiajului Fiesta - dar am vrut sa ii oferim un aspect mai sofisticat."

Noul Ford Fiesta marcheaza cel mai recent capitol din calatoria popularei masini mici. Ford a lansat primul Fiesta in 1976 si de atunci a vandut peste 15 milioane de modele in intreaga lume. Noua Fiesta ofera indicii de design inspirate de cele mai recente limbaje Ford de design global si vehicule de concept. Fata Ford Fiesta este dominata de o grila trapezoidala fata, bracketata de faruri taiate cu laser, cu lampi de zi care folosesc tehnologia LED si prezinta un design al capotei cu cupole de putere. Ford Fiesta reproiectat ofera, de asemenea, un interior armonios si optimizat ergonomic.Fiesta urmareste abordarea Ford de a democratiza tehnologia - aducand functii avansate pentru un numar mai mare de soferi pentru prima data - si va fi unica in randul concurentilor sai europeni, in ceea ce priveste Active City Stop, un sistem conceput pentru a ajuta soferii sa evite coliziunile cu viteza mica. Sistemul de conectivitate auto SYNC ofera un nivel de conectivitate fara precedent, permitand proprietarilor sa activeze apelurile telefonice si selectarea muzicii de pe dispozitivele conectate prin Bluetooth sau USB. Sistemul SYNC include Asistenta de Urgenta, care conecteaza direct ocupantii vehiculului la operatorii de servicii de urgenta locale dupa un accident, in limba corecta pentru regiune. Noul Ford Fiesta va avea si debutul european al primului segment MyKey, care va permite parintilor, in special, sa incurajeze o conducere mai sigura si sa limiteze expunerea adolescentului la risc la volan. Sistemul permite proprietarilor sa configureze limite maxime de viteza si volum audio. De asemenea, este dezactivat sunetul audio pana cand centurile de siguranta sunt fixate si asigura ajutoarele pentru sofer, sistemele de siguranta si alertele mai puternice nu pot fi dezactivate atunci cand sunt utilizate. Motorul pe benzina EcoBoost de 1,0 litri 100 Cp este "motorul international al anului" din 2012 si este de asteptat sa ofere cea mai buna economie de combustibil.

Marca Ford
Modelul Fiesta
Generatie Fiesta VI (Mk7-Mk8)
Motor 1.0 EcoBoost (100 CP)
Usi 5
Putere 100 CP
Viteza maxima 180 km / h
Accelerarea de la oprire la 100 kmh 11,2 sec
Volumul rezervorului de combustibil 45 litri
Anul punerii in productie 2012 an
Anul opririi productiei 2016 anul
Tip coupe Hatchback
locuri 5
Lungime 3969 MM
Latime 1722 MM
Inaltime 1495 MM
Ampatament 2489 MM
Partea din fata 1473 MM
Partea din spate 1460
Distanta 140 MM
Consumul de combustibil (economie) - urban 5,9 Litri / 100 km
Consumul de combustibil (economie) - urban extra 3.7 litri / 100 km
Consumul de combustibil (economie) - combinat 4,5 litri / 100 km
Greutate
Greutate maxima
Volumul maxim de bagaje 965 Litri
Volumul minim de bagaje 281 litri
Standard de emisie
Motor
Pozitia motorului Fata, transversal
Volumul motorului
Putere max
Cuplul
Sistem de combustibil Injectie in mai multe puncte
Turbina
Pozitia cilindrilor Inline
Numarul de cilindri
Diametrul cilindrilor
Cursa in cilindru
Rata compresiei
Numarul de supape pe cilindru
Tip combustibil benzina (benzina) A-95
Model de motor
frane
Roata din fata
ABS Da
Tip de directie Suport de directie
Frane frontale Discuri ventilate
Frane spate
Supapa trenului
Conducere
Dimensiunea anvelopei
Dimensiunea jantelor
Numarul de angrenaje (cutie de viteze mecanica) 5