Piese auto Ford Fiesta 2013-2017 1.5 TDCi 75 cp

Produsul a fost adaugat la Favorite!
Produsul a fost sters de la Favorite!
Piese auto Ford Fiesta 2013-2017 1.5 TDCi 75 cp

Piese Ford Fiesta 2013-2017 1.5 TDCi UGJC, XUJA, XUJB 55 KW

Piese Ford Fiesta Mk7 1.5 TDCi 75 cp, diesel



Ford Fiesta 1.5 TDCi arata ca si cum ar putea fi super-eco-ul final. Fiesta a castigat deja premiul Supermini al Anului 2013, astfel ca acest pachet cu motorina cu emisii de CO2 de 98g / km si o economie medie de 76,3mpg promite sa fie distractiv, precum si impresionant de ieftin de rulat. Cu toate acestea, are un model si mai eficient in forma Fiesta 1.6 TDCi Econetic. Acest motor mai puternic realizeaza 87g / km si 85.6mpg, dar costa cu aproximativ 1100 mai mult decat 1.5 TDCi. De asemenea, am criticat 1.6 TDCi pentru furnizarea sa de energie inflexibila si lipsa de rafinare, astfel incat 1.5 TDCi s-ar putea dovedi a fi cel mai bun diesel Fiesta din gama.

Cum este sa conduceti Ford Fiesta 1.5 TDCi de 75 CP din 2013?
Vestea buna este 1.5 TDCi este mult mai rafinata decat gruparea 1.6 TDCi. Motorul mai mic se invarte de buna voie si, in timp ce unele zgarieturi diesel intra in cabina in conditii de acceleratie puternica, manevra se estompeaza pe fundal in timpul majoritatii tipurilor de conducere.  
In ciuda angrenajului relativ scurt, trebuie sa lucrati din greu motorul daca doriti sa progresati in mod sprinten. In momentul in care turbo intra intr-un potential remarcabil al puterii, dar nu este suficient pentru a strica bucuria generala pe care o puteti arunca din sasiul suplu, receptiv al Fiesta. 
In cele din urma, Fiesta 1.5 TDCi Mk7 de 75 CP sufera in continuare de unele dintre prinderi care caracterizeaza alte Fiesta diesel. Nu este la fel de rafinat sau la fel de neted ca benzina 1.0 Ecoboost, desi, va oferi o economie reala mult mai buna decat acel motor si este inca un lucru placut de condus.
 
Cum este interiorul Ford Fiesta 1.5 TDCi din 2013?
Motorul 1.5 TDCi 75 CP este disponibil sub forma de trei si cinci usi si nu exista nicio diferenta fata de interiorul 1.5 TDCi fata de restul gamei Fiesta. Asta inseamna ca materialele din partea superioara a tabloului de bord sunt moi si dense, cu o coada de calitate inferioara in jos si pe partea interioara a usilor. In general, Fiesta nu este la fel de elegant in interiorul unui VW Polo, dar cabina este cu un grad sau doua peste noul Renault Clio. Zetec trim va ofera o consola centrala tencuita cu prea multe butoane cu aspect similar, ceea ce face sa fie inutil de complicat controlul stereo. Un plus de 200 euro (sau accesarea unui set de titanium) va ofera un aspect usor mai usor de utilizat, impreuna cu Bluetooth pentru a efectua apeluri hands-free si a transmite muzica de pe telefon. Pozitia de conducere a Fiesta este destul de perfecta. Reglarea volanului in doua sensuri si o cantitate decenta de reglare a scaunului. Pedalele sunt si ele bine pozitionate. Spatiul pentru picioare din spate este pe partea stransa pentru adulti, desi exista un portbagaj decent si puteti arunca spatarul spatarului in fata atunci cand doriti sa transportati sarcini mai lungi. Cu toate acestea, bancheta din spate este fixa, astfel incat spatarul scaunului se afla intr-un unghi pronuntat atunci cand sunt rabatate.
 
Ar trebui sa cumpar unul?
Daca sunteti dupa un supermini diesel si va place manevrabilitatea de la Fiesta si manevrarea plianta, aceasta este varianta pentru dvs. 
Este posibil sa se incadreze in cifrele exceptionale ale economiei 1.6 TDCi, dar este mai ieftin, este un lucru mai placut de condus si va fi in continuare extrem de economic in conducerea de zi cu zi.
 
Haideti sa facem un lucru foarte clar, Fiesta nu este probabil masina pe care o credeti. Cand tata era un tanar sofer nou calificat, gama Ford era mult mai simpla. A mers, Fiesta, Escorta, Sierra si apoi Granada. Progresia a fost de la baza in Fiesta, pana la luxul din Granada.
Lucrurile sunt diferite acum si, in timp ce Fiesta nu este intr-adevar o masina de lux, exista o alegere mai mult decat suficienta in caietul de sarcini pentru a o face la fel de bine specificata ca masinile mult mai scumpe.
 
Designul, acel front si interiorul
Primul lucru care ne-a trecut prin minte cand spunem ca Fiesta a fost pur si simplu „wow”. Aceasta este o masina care, desi este iubita de multi, nu a fost niciodata cu adevarat privitoare. Pana acum. Grila din fata - care a aparut pentru prima data pe o masina concept cu cativa ani in urma - este in mod nelinistit Aston Martin in designul sau. Dar nu poti doar sa arunci o grila ca asta pe o masina si sa te astepti sa functioneze fara sa petreci timp pentru celelalte detalii.
 
Dar Ford a facut exact asta. Luminile sunt trase inapoi intr-o maniera alungita, oferindu-le un aspect mai agresiv si mai sinistru, care se potriveste stralucitor cu grila masiva. Partea din spate a masinii este si eleganta, cu un aspect distinctiv care aduce ceva nou pentru aceste masini super-compacte. Aceasta nu este cu siguranta o masina care se imprumuta de la Fiat 500 sau VW Polo, si asta creeaza un design de intoarcere a capului.
 
De cand ne-am ocupat de asta, oamenii au remarcat cat de fain arata, cat de frumos este in interior si cat de incredibil este stilul frontal. Cu toate acestea, nu toata lumea adora aceasta grila, dar pentru cei care fac asta, devine rapid ceva pe care asteptati cu nerabdare sa il vedeti la inceputul unei calatorii si unul care va place sa vedeti reflectat in spatele euroboxurilor plictisitoare in timp ce sculati prin oras. masina, lucrurile continua intr-un mod asemanator. Instrumentul, contorul de revizie si viteza rapida sunt in fata ta fara distrageri. Exista un mic afisaj in mijloc, care are un indicator „schimbare”, impreuna cu kilometrajul dvs. si cateva informatii de baza de la computerul de calatorie. Exista chiar si rate instantanee de consum MPG, astfel incat sa puteti urmari impactul piciorului stang.Exista, de asemenea, iluminare in cabina, despre care trebuie sa spunem ca am gasit a fi genial.De asemenea, materialele plastice sunt de inalta calitate. Coloana din centru este un plastic dur, dar exista cateva cuplere aici si toata chestia se simte ca fiind suficient de solida pentru a dura 10+ ani pe drumurile romaniei
 
Confort de lunga durata
Unul dintre lucrurile care separa Fiesta de masini precum Fiat 500 este ca este mult mai orientat spre confort. Am fost in cateva calatorii de lunga durata in Fiesta, iar in comparatie cu 500 este un loc mai confortabil pentru a fi. De asemenea, este linistit, si chiar la viteze de croaziera pe autostrazi, se simte ca o masina mult mai mare decat este. De fapt, Ford pare sa aiba setat angrenajele perfect pentru croaziera, deoarece la toate viteza cheie, de la 70 pana la 30 km / h pur si simplu te simti stabilit si nu trebuie sa lucrezi la mentinerea vitezei. 
Suspensia din acest model este, de asemenea, foarte configurata pentru conducerea orasului, iar loviturile de viteza sunt gestionate cu pricepere. Loviti-le la limita de viteza, iar masina doar le ia in pas. Dupa un pic de saritura, dar daca gresesti unul mai repede decat ar trebui din greseala, atunci nu va trimite coloanei vertebrale intr-o vizita in spatiul exterior.
 
In primul rand, daca doriti o multime de echipamente, cu siguranta il puteti avea ca optiune. Masina noastra de recenzie a venit cu un CD player, impreuna cu controale pe volan pentru aceasta. Exista si optiuni pentru a avea sistemul Sync, cu control vocal, si exista si o optiune Bluetooth. Daca nu ati folosit Bluetooth intr-o masina, va recomandam sa incercati - este mult mai sigur decat sa faceti probleme cu telefonul.
Ne place foarte mult playerul de baza pentru radio / CD Ford. Este o aventura de tip fara frictiune, dar intr-adevar functioneaza foarte bine. Exista si conexiuni media pentru incarcarea si redarea muzicii de pe un iPod. Masina noastra a venit cu conectorul pentru iPhone si iPod-ul generatiei anterioare, dar toate sunt lucruri standard USB, deci inlocuirea cu un conector Lightning nu va fi o problema. Audio este trimis si printr-un fir analogic, ceea ce inseamna ca puteti conecta orice telefon sau player MP3. Interesant este ca telefonul nostru a detectat masina ca pe un dispozitiv media, dar a intrat intr-o stare peste ea si a continuat sa sune, dar aceasta este o problema legata de telefon, nu o problema cu masina.
 
Una dintre ideile cele mai inteligente ale Ford este MyKEY. Daca aveti copii in varsta de conducere, va va placea pentru ca va permite sa le dati o cheie a masinii dvs., dar sa pastrati o maniera asupra a ceea ce pot si nu pot face cu ea.
 
De exemplu, puteti bloca controlul de tractiune activat, astfel incat acesta nu poate fi dezactivat, precum si sa limitati viteza si volumul maxim al sistemului de sunet. Este posibil, de asemenea, ca masina sa va avertizeze tanarul despre viteza lor atunci cand va atinge o limita moale predefinita. Nu le poate pastra complet in siguranta, desigur, dar poate ajuta la reincadrarea in acele impingatoare de limita, doar o atingere.
 
Pentru a o configura, pur si simplu programati una dintre tastele Ford pentru a fi MyKEY - celalalt va fi administrator, deci nu le dati cheia gresita - si ajustati limitele dupa cum considerati de cuviinta. Simplu dar eficient.
 
Ford Fiesta a fost numarul 1 care vinde masina mica in Europa in primul trimestru al anului 2014, cu 85.639 Fiesta vandute.
„Ford Fiesta continua sa devina mai puternic. Dupa doi ani consecutivi ca cea mai vanduta masina mica din Europa, vanzarile Fiesta pentru primele trei luni ale anului 2014 au crescut efectiv cu 10% an de an ", a declarat Roelant de Waard, vicepresedinte Marketing, Vanzari si Service, Ford a Europei. „Multi clienti aleg modele de inalta specificatie echipate cu cea mai recenta tehnologie, inclusiv sistemul nostru de conectivitate auto SYNC si motorul EcoBoost de 1,0 litri premiat.” 
Dintre toate modelele Fiesta vandute pana in acest an:
80% au fost echipate cu sistem de conectare vocala Ford SYNC
47 la suta au fost modele de titan cu specificatii ridicate
29% au fost echipate cu motoare pe benzina EcoBoost de 1,0 litri, motorul international al anului de doua ori
 
Motorul 1.5 Tdci 75 CP
Nu este nimic in neregula cu motorul in acest Fiesta, este un diesel solid de 1,5 litri cu turbo pentru a completa acele lacune pe care le obtii in ceea ce priveste performantele diesel. Totusi, nu este o masina rapida si este orientata in intregime in jurul conducerii orasului, cu raporturi care o fac relaxanta in trafic.
 
Putem spune asta cu o anumita certitudine, deoarece volanul se simte perfect pentru a rasuci pe strazile mici, pentru a evita masinile parcate si, in general, pentru a va intra si a iesi din spatii, fara sa va bateti cu volanul. Ii lipseste putin raspunsul pe un drum de tara, dar aceasta nu este chiar o masina de curse. Chiar si asa, Fiesta suiera pe aceste drumuri cu aplomb si nu simtiti niciodata ca se dezlantuie din control.
 
Verdict
Noua Fiesta Mk7 ne place foarte mult. Aceasta este o masina care arata uimitor din exterior, este confortabila in interior si are un nivel de echipament pe care l-ati plati prin nas ca sa urcati pe o masina germana.Este o centrala electrica magnifica pentru conducerea orasului, dar ne intrebam daca oamenii care o cumpara ar putea penaliza singuri cu un motor diesel unde o benzina ar fi mai ieftina sa cumpere - cu o bucata de bani decenta - si mai ieftin sa functioneze in toate, cu exceptia calatoriile cele mai lungi.
 
Marca Ford
Modelul Fiesta
Generation Fiesta VI (Mk7-Mk8)
Motor 1.5 TDCi (75 CP)
Usi 5
Putere 75 CP
Viteza maxima 167 km / h
Accelerarea de la oprire la 100 kmh 13,5 sec
Volumul rezervorului de combustibil 40 litri
Anul punerii in productie 2012 anul
Anul opririi productiei 2016 anul
Tip coupe Hatchback
locuri 5
Lungime 3969 MM
Latime 1722 MM
Inaltime 1495 MM
Ampatament 2489 MM
Partea din fata 1473 MM
Partea din spate 1460
Distanta 140 MM
Consumul de combustibil (economie) - urban 4,4 litri / 100 km
Consumul de combustibil (economie) - urban extra 3,3 litri / 100 km
Consumul de combustibil (economie) - combinat 3,7 litri / 100 km
Greutate
Greutate maxima
Volumul maxim de bagaje 965 Litri
Volumul minim de bagaje 281 litri
Standard de emisie
Motor
Pozitia motorului Fata, transversal
Volumul motorului
Putere max
Cuplul
Sistem de combustibil Diesel Commonrail
Turbine Turbo / Intercooler (supraalimentare / intercooler)
Pozitia cilindrilor Inline
Numarul de cilindri
Diametrul cilindrilor
Cursa in cilindru
Rata compresiei
Numarul de supape pe cilindru 2
Diesel tip combustibil
Model de motor
frane
Roata din fata
ABS Da
Tip de directie Electrica