Piese auto Ford Fiesta Mk8
Serie | An | kW/HP | Cmc | Cod motor | Tip |
1.0 EcoBoost 74/101 |
2017/05 - |
74/101 |
998 |
SFJE, SFJF, SFJH, SFJJ, SFJK, SFJN |
benzina |
1.0 EcoBoost 92/125 |
2017/05 - |
92/125 |
998 |
M1JL, M1JM, M1JP |
benzina |
1.0 EcoBoost 103/140 |
2017/06 - |
103/140 |
998 |
YYJE, YYJG |
benzina |
1.0 EcoBoost 63/85 |
2018/04 - |
63/85 |
998 |
Q0JA, Q0JB, Q0JC, Q0JD |
benzina |
1.0 EcoBoost 70/95 |
2019/12 - |
70/95 |
999 |
M0JA |
benzina |
1.0 EcoBoost 92/125 |
2020/07 - |
92/125 |
999 |
B7JA, B7JB, B7JC |
benzina |
1.0 EcoBoost mHEV 92/125 |
2019/11 - |
92/125 |
999 |
B7JA, B7JB, B7JC |
Hybrid |
1.0 EcoBoost mHEV 114/155 |
2020/07 - |
114/155 |
999 |
BZJA |
Hybrid |
1.1 Ti-VCT 52/70 |
2017/05 - |
52/70 |
1084 |
XPJA, XPJB, XPJC, XPJD |
benzina |
1.1 Ti-VCT 63/86 |
2017/05 - |
63/86 |
1084 |
XYJA, XYJB, XYJC, XYJD, XYJE |
benzina |
1.1 Ti-VCT 55/75 |
2019/10 - |
55/75 |
1084 |
FSJB |
benzina |
1.5 EcoBoost ST 147/200 |
2018/04 - |
147/200 |
1496 |
YZJA |
benzina |
1.5 TDCi 63/85 |
2017/05 - |
63/85 |
1499 |
XUJC, XUJD, XUJE, XUJF, XUJG |
diesel |
1.5 TDCi 88/120 |
2017/05 - |
88/120 |
1499 |
XWJA, XWJB, XWJC |
diesel |
Piese originale Ford Fiesta 2017-2023
Au trecut peste 40 de ani de cand Ford Fiesta a fost oferita pentru prima data. Fiesta a avut intotdeauna formula magica a unui drive distractiv, interior spatios si o calitate solida. Noua tehnologie si un interior renovat au functionat doar pentru a-i intari mana.
Ceea ce este mai impresionant este nivelul de concurenta cu care se inregistreaza in fiecare an, cu oferte realizate precum Volkswagen Polo, Renault Clio, Vauxhall Corsa si SEAT Ibiza toate considerate rivale. Adaugari suplimentare la gama Fiesta, cum ar fi modelul de performanta ST superb si versiunea Active, si-au extins apelul deja larg.
Motoare si specificatii Ford Fiesta
Exista o multime de combinatii de garnituri si motor pentru a alege daca doriti un nou Fiesta, modelele fiind preluate in editii Trend, Titanium, Titanium X, ST-Line, ST-Line X, precum si trapa masinilor ST.
Cel mai popular model din gama este Titanium, in timp ce cel mai favorizat motor este benzina impresionanta de 1,0 litri EcoBoost de la Ford. Acest motor este disponibil cu o optiune de 100, 125 sau 140 CP, plus un 1.1 litru cu 75 CP disponibil mai mic in interval.
Daca preferati motorina, exista un diesel TDCi de 1,5 litri cu 85 CP, in timp ce modelele Fiesta ST vin cu o benzina turbo de 1,5 litri care produce 200 CP. De parca nu ar fi fost suficienta alegere, Ford ofera si Fiesta Active, o versiune conectata cu o inaltime de rulare usor mai mare, unele diferente externe, cum ar fi barele de acoperis si unele aspecte interioare mai dure pentru cei cu stiluri de viata active, in aer liber.
Cum este sa conduceti Ford Fiesta?
Foarte bine intr-adevar. Este la fel de placut sa conduceti ca versiunea anterioara, dar acum este echipat cu unele dintre cele mai recente caracteristici de asistenta tehnica si de sofer - daca platiti pentru ele. Sigur, in cabina exista cateva materiale cu senzatii mai ieftine si am acorda trapei din sticla o dana larga pentru sanctiunile sale din cabina si pentru zgomotul vantului, dar ramane printre liderii clasei pentru conducerea si cabina sa.
Modelele Ford Fiesta ST si Active au fost lansate in 2018
Ford Fiesta ST este cea mai rapida versiune din gama si se bazeaza pe o reputatie creata in mare parte de masina excelenta din generatia anterioara. Pentru 2018, Fiesta ST a debutat cu un motor de 1,5 litri cu trei cilindri care produce 200 CP si 290 Nm cuplu, adica 0-100 km/h in 6,5 secunde si o viteza maxima de 233 km / h.
Siguranta
Ford Fiesta a fost testat in caz de accidente de catre expertii de siguranta de la Euro NCAP in 2017, rezultand o evaluare solida de cinci stele, cu scoruri impresionante pentru adulti si copii.
Masinile cu baza de baza beneficiaza de asistenta pentru mentinerea benzii, un limitator de viteza, un memento pentru centura de siguranta spate si faruri automate. De asemenea, obtineti un sistem de monitorizare a presiunii in anvelope si un kit de reparatie a anvelopelor si sase airbag-uri, inclusiv o pereche de perdele. Caroseria in sine este, de asemenea, mult mai puternica datorita utilizarii de metale mai avansate.
Accesati Zetec si veti beneficia de un parbriz incalzit care se curata rapid in conditii de frig, multimedia Sync 3 cu asistenta de urgenta, care apeleaza autoritatile daca ati avut un crash si faruri LED.
La ornamentul Titanium beneficiati, de asemenea, de recunoasterea semnelor de trafic, de faruri cu fascicul automat si de un sistem de alerta la oboseala a soferului, impreuna cu controlul de croaziera si lumini si stergatoare automate.
Ford Fiesta Sync3 a explicat
Totusi, sistemul de infotainment Sync3 functioneaza bine - ecranul este ultra-sensibil, iar meniurile sunt foarte intuitive, sustinute de o putere de procesare pentru a permite actiuni rapide de prindere si glisare pe maparea sat-nav. Ford nu a ramas in urma atunci cand vine vorba de divertisment in masina, iar acest sistem se simte corect la zi.
Interior Ford Fiesta 2017-2020
In timp ce husele iau diferite forme in functie de nivelul de decupaj, scaunele in sine sunt la fel pentru toate Fiesta in afara de modelul ST si am gasit scaunele din fata deosebit de extrem de confortabile si de sustinere.
Sistemul de infotrenament Sync3 al Ford este dotat cu conexiunile importante ale Apple CarPlay si Android Auto. Dar, nu fiecare Fiesta vine cu sistemul de infotainment. Este un optional suplimentar pe partea de jos a modelelor Trend trepte. Daca este important pentru dvs. utilizarea telefonului pentru a controla sistemul de infotainment cu masina dvs., este probabil ca o valoare mai buna sa faceti upgrade la masinile de tip Titanium.
Confort
Cabina bine izolata
Scaune grozave
acoperisul din sticla
Acesta este un alt domeniu pe care Fiesta a inregistrat o imbunatatire dramatica in comparatie cu predecesorul sau. Am fost deosebit de impresionati de lipsa zgomotului vantului la viteza autostrazilor in timpul test drive-ului nostru. Inca o data, trebuie sa avertizam impotriva comenzii acoperisului din sticla panoramica aici - creeaza o experienta mult mai clara chiar si cu sticla inchisa.
Zgomotul motorului si al drumului sunt bine continute, iar suspensia excelenta nu numai ca face o treaba excelenta pentru a absorbi denivelarile, dar se restabileste atat de repede incat este intotdeauna gata pentru urmatoarea. Inginerii Ford petrec o cantitate imensa de timp pentru asta si sunt platiti.
Fiabilitate
Cabina se simte de calitate rezonabila - mai bine decat inainte, dar nu langa seful clasei
Motoarele incercate si testate si echipamentele de rulare ar trebui sa se traduce prin fiabilitate
Dependenta recenta a Ford a fost peste medie, dar s-a urcat la preturi
In ciuda faptului ca este mai mic si mai ieftin, Ford Fiesta se simte la fel de bine construit ca orice alte Ford precum Focus si Mondeo - dar este clar mai mare la pret.
Patru motoare, puteri multiple
Nu exista propulsie hibrida sau electrica pe carduri
De aici puteti alege patru optiuni principale ale motorului. Pe partea de benzina exista 1,0 litri, 1,1 litri si 1,5 litri. Exista si un diesel - o unitate de 1,5 litri.
1.1 litri vine cu un manual cu cinci viteze. Orice alta versiune vine cu un manual cu sase trepte sau cu un automat. Manualul cu sase viteze este cel pe care trebuie sa il parcurgi - este un efort admirabil, care se simte solid, cu plasarea excelenta a parghiei in cabina care nu ajuta la capat.
Ford Fiesta benzina explicat
1.1 Ti-VCT, 75 CP, 14sec 0-100 km/h,
1.0T EcoBoost manual, 100 CP, 10.5sec 0-100 km/h
1.0T EcoBoost automat, 100 CP, 12.2 sec 0-100 km/h
1.0T EcoBoost manual, 125 CP, 9.9sec 0-100 km/h
1.0T EcoBoost manual, 140 CP, 9sec 0-100 km/h
1.5T EcoBoost, manual, 200 CP, 6.7sec 0-100 km/h
O singura optiune automata Ford Fiesta
Daca doriti o cutie de viteze automata, in prezent, exista o singura alegere - poate reflecta faptul ca Ford considera ca doar 8% din Fiesta vor fi echipate astfel.
Nu va faceti griji prea mult despre diferenta - rezultatul este ca dureaza putin mai mult timp pentru a schimba angrenajele decat s-ar putea obisnui, chiar daca folosesti paletele de schimbare pe volan diminutiv. Cu toate acestea, in mare parte, este o cutie de viteze destul de lina si devine un pic mai sacadata daca doriti sa accelerati foarte repede. Cu toate ca este rapid din linie, aceasta tractiune dureaza aproape doua secunde pentru a ajunge de la 0-100 km / h decat manualul, asa ca este cel mai bine sa alegeti acest lucru daca acordati prioritate performantei la comoditate.
Ford Fiesta diesel explicat
1,5 TDCi diesel, 85 CP, 12,5sec 0-100 km/h, 177 km/h
Dieselul nu este la fel de neted sau de reactie ca benzina EcoBoost de 1,0 litri, dar este comparat cu multi diversi, iar in timpul testului nostru s-a inregistrat in jurul a 10mpg mai bine in timpul conducerii mixte. Va fi suficient pentru a-l schimba pentru multi.
Pentru soferii pasionati: Ford Fiesta ST
Fiesta ST precedenta a fost considerata pe scara larga ca una dintre cele mai bune haloane calde pe care le-ati putea cumpara, iar versiunea din 2018 pare sa continue aceasta tendinta. Reteta este foarte asemanatoare, desi cu un motor turbo de 1,5 litri cu trei cilindri sub capota, in locul 1,6 litri cu patru cilindri inainte.
Iata un fapt interesant in ceea ce priveste manevrarea Fiesta: inginerii Ford au format din nou rezistenta directiei cu aproximativ 20%. Acesta este polul opus fata de ceea ce fac multe firme in aceste zile - adaugand o greutate suplimentara pe care o presupun se traduce prin „feedback” despre ceea ce se confrunta rotile din fata sub masina.
Asadar, credeti ca abordarea Ford ar putea face ca directia sa fie mai putin impresionanta decat inainte, dar ati gresit. Cu siguranta se simte mai usor, dar in schimb, exista un raspuns minunat imediat si previzibil la prima pornire. Este ceva la care Ford este un maestru si arata. Puteti trage Fiesta pe drumurile B indoite cu o cantitate mare de incredere, deoarece puteti spune exact ce va face.
De fapt, intregul sasiu este o capodopera. Cantitatea de aderenta este mai mare ca niciodata, dar este modul in care se face colt instantaneu in mod stralucitor si inmoaie bulgari si denivelari pe drumul care ies in evidenta. In echitate, Fiesta din a opta generatie a fost deosebit de buna si in acest sens, dar sarind din masinile rivale este intr-adevar foarte vizibil.
La lansare exista doua seturi de suspensii distincte. Zetec, Titanium si Vignale au o configuratie orientata spre confort. Acest sasiu standard pastreaza simtul caracteristic de agilitate Fiesta si simti in timp ce il invarti in jur. Rezista, de asemenea, foarte bine, subtil, folosind mana nevazuta a aplicatiilor de frana de pe roata interioara.
Pe soselele foarte rapide, cu colturi tridimensionale, amortizarea poate fi un pic nesigura, ceea ce duce la o fisurare a corpului. Chiar si in linie dreapta, creste si ondulatii rapide il vor trimite intr-o miscare de unda verticala. De asemenea, toate versiunile noului Fiesta au o tractiune mai larga si anvelope mai stranse decat cea veche, astfel incat, in mod natural, este capabil sa coltioneze la viteze mai rapide si sa puna amortizarea mai mult.
ST-Line este si mai sigura de sine. Multumim calatoriei sale inferioare, arcurilor mai rigide, amortizoarelor mai ferme, bara de intoarcere spate mai puternica si a barei anti-rulare mai ferme si chiar asistentei la directie re-calibrate si reglajului ESP.
Asadar, rola de caroserie este intotdeauna mai mica, directia este mai precisa chiar si atunci cand exista o incarcatura de viraje puternica. Spre deosebire de superminisurile mai vechi, tu conduci cu volanul - nu prea exista sanse sa taiati linia pe acceleratie. Dar atunci directia este atat de precisa, incat nu este o problema mare. Nu este la fel de transparent si de modificat la limita ca un Mini, dar mai avem inca adevaratul ST care urmeaza.
Interiorul
In general, calitatea materialului si modul in care sunt asamblate se potrivesc pentru o masina mica. Dar lucrurile devin complicate cand urci spre Vignale. Scaunele sale matlasate si scaunele cusute din piele evidentiaza contrastul cu deficientele de clocot din alte parti ale cabinei. Mai rau este manerul usii. Sunt goale si dure si zgariate. Cu siguranta ca ar fi putut cheltui inca 50p pe o parte pe care o prinzi cu degetele de fiecare data cand te urci in masina.
Sistemul de ecran de nivel superior vine la un pret de optiune relativ interesant, este o opt-incher cu grafica lina si un procesor rapid si conecteaza bine telefonul, asigurand navigatia nativa.
Mai multe editii au un stereo B&O. Basul este destul de strans, iar imaginea stereo vie, dar la fel ca si celelalte sisteme de masini B&O, marea este metalica si obositoare de ascultat.